Jump to content

trādirīdi
 Share

Recommended Posts

Jībejā nopirku preci no kāda spāņa. Aiz skopuma vai stulbības viņš izmantoja GLS (General Logistics Systems B.V.) kurjerpasta pakalpojumu. Saņemot paku kā muļķis parakstījos, neprasot pārliecināties par pakas saturu un kādēļ, ja simtiem reižu ar citiem piegādātājiem nav bijušas nekādas problēmas. Atverot paku secinu, ka preces nav. Paka aizlīmēta ar līmlenti uz kuras virsū "itella Logistics" uzraksti. Zvanu kurjeram un prasu ko darīt, tas nosauc pāris kontakttālruņus. Sazinos ar GLS pārstāvjiem Latvijā "Itella Logistics SIA". Nosaucot sūtījuma izsekošanas numuru mani informē, ka paka esot bijusi bojātā un tamdēļ arī vēlreiz līmēta ciet. Vēl arī nosauc pakas oriģinālo svaru un saka, ka palīdzēt nevarot, lai es sazinos ar pašu nosūtītāju, tā esot viņa atbildība. Nosverot saņemto kartona un lapeļu čupiņu secinu, ka paka ir palikusi par dažiem desmitiem gramu vieglāka ceļā no Spānijas caur Vāciju, Poliju, Lietuvu un Latviju. Pašas preces aptuvenais svars arī bija niecīgs, bet gabarīti pietiekoši lieli, lai tā tā vienkārši neizkristu. Ņemot vērā, ka pati kaste nav īpaši mīcīta, bet smuki atvērta un aizlīmēta, kļuvusi vieglāka un arī pārdevējam ir laba reputācija, varu tikai secināt, ka tā ir izzagta. Sazinājos arī ar pārdevēju, bet izredzes atgūt naudu vai preci pagaidām nekādas.

 

Morāle tāda, ka silti iesaku izvairīties no GLS un viņu apakšuzņēmēju kā Itella Logistics SIA pakalpojumiem un ja galīgi nav kur dēties, tad pie paku saņemšanas caur šiem kantoriem, pieprasām pārliecināties par to saturu pirms parakstāmies par saņemšanu.

 

EDIT: Izdevās sazināties ar pārdevēju un tas solās preci uzsūtīt vēlreiz. Jebkurā gadījumā finansiāli zaudējumi pārdevējam, bet man zaudēts laiks.

Labots - trādirīdi
Link to comment
Share on other sites

Kurš kurjers ļauj atvērt paku, pirms uzlikts ir paraksts? Bet nu kas zin...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sazinājos arī ar pārdevēju, bet izredzes atgūt naudu vai preci pagaidām nekādas.

 

Atgūt naudu no eBay ir vieglāk par vieglu. Iesāc "case" un viss notiks. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Edgars77

Pfff, tas ir tikai loģiski, ka paka jāatver un jāpārliecinās. Kas par tumsonību, ka ļaus vai neļaus? Mana prece! :D

Esmu strādājis par kurjeru Vācijā. Patiesībā par pakas saturu atbild kurjers.

Labots - Edgars77
Link to comment
Share on other sites

raiviic

 

 

Iesāc "case" un viss notiks.

Tikai te jau jau stāsts par to, ka pārdevējs godīgi izsūtījis, paka "kļuvusi vieglāka" kaut kur pa ceļam. Jebkurā gadījumā finansiāli zaudējumi - vai nu pircējam, vai pārdevējam, kurš ne pie kā nav vainīgs. Nez vai eBay ko maksās no saviem fondiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ko Jūs trolli barojat? Tīrais nomelnojums! Kāds tādas firmas zin? Man neviena paka pa 10 gadiem no CN nav zudusi, viņš te par EU diršs!!!!!!


BANU kroplim un adresei!

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

 Apakam pircēju par cietēju šajā situācijā? Pircējs saņēma paku, kurā neatradās viņa pirktā prece. Pircējs atbildībā nav kurjera izvēle, pircējs nav vainīgs, ka pārdevējs izvēlējās nevīžīgu piegādātāju. Es arī esmu saņēmis bojātas mantas, ir gadījies, ne tikai no ebay. Acīmredzami pa ceļam sabojātas, ne tā, ka pārdevējs tīši licis pakā kaut ko salauztu. Vienmēr sazinoties ar pārdevēju, pārdevējs visu nokārto. Nekad nav bijis tā, ka pārdevējs atšuj, mol, es esmu godīgs, tie pārvadātāji vainīgi. Nekad. Lai tiek galā pārdevējs pats ar tiem piegādātājiem. Nav pircējam pienākums zvanīties pa kurjerdienestiem, sekot pakas svara izmaiņām. Turklāt ebay labi aizstāv pircējus, nevar tur pārdevējs tā vienkārši pateikt - es neko nezinu, no manis neko nedabūsi.


 O, jema izteica versiju. Pat ticami izklausās. Pārlasīju tēmas autora rakstīto. Toč viņš muģījas. Tur taču sistēma tāda, ka caur ebay vedņiem var ziņot par problēmu, arī pārdevējam rakstīt caur ebay kontroli var, neticu, ka ebay gadījumā, tā vienkārši - naudu atgūt nav cerību, toties iegūtā mācība ir tik vērta, ka var izveidot forumā tēmu, kur taisīt antireklāmu konkrētai kurjerpakalpojumu firmai.

Link to comment
Share on other sites

vvv - uz ko Tu velcies, it kā normāls vecis ?

Link to comment
Share on other sites

Sorry :sorry: :sorry: :sorry:, never again!

Link to comment
Share on other sites

Tas jāpastāsta pārdevējam un lai viņš piedāvā risinājumus. Nu un jāskatās kādi ir atgriešanas nosacījumi. Prasīt jaunu preci nav laba doma, labāk naudu un pirkt vēlreiz, lai laika atskaite sākas no jauna.

Link to comment
Share on other sites

( ͡° ͜ʖ ͡°)

"Nosaucot sūtījuma izsekošanas numuru mani informē, ka paka esot bijusi bojātā"

 

Tātad viņu sistēmā ir atzīme, ka paka saņemta vai viņu terminālī ir bojāta.

 

Raksti viņiem. DPD laikam 7 dienu laiks, kurš tad var celt pretenziju.

 

Parakstīties kurjeram nozīmē, ka paka ir piegādāta neatkarīgi no tā bojāta vai nē. Vienkārši atzīme Ja tu neparakstītos - paka ceļotu atpakaļ vienkārši.

 

Ja grib savādāk, tad pie pakas jābūt preču transporta dokumentam ala CMR, kur tad pie saņemšanas norāda vai krava ir bojāta, lai varētu piedzīt zaudējumus no pārvadātāja.

Link to comment
Share on other sites

trādirīdi

Sen neesmu lietojis šo forumu un ātrāk bija pierēgoties no jauna nekā mēģināt atcerēties veco lietotājvārdu/paroli/e-pastu.

 

Par tēmu. Sazinājos ar pārdevēju un tas palūdza atsūtīt fotogrāfijas ar kasti, kā arī solījās preci izsūtīt vēlreiz. Vienkārši gribu draudzīgi brīdināt, ka GLS un viņu apakšuzņēmēji algo cilvēkus, kas izzog pasta sūtījumus. Latvijas apakšuzņēmējs saplēstam sūtījumam ignorē patukšo kasti un mazāku svaru, uzliek savu skoču pa virsu un piegādā man kasti ar gaisu. Esmu saņēmis vairākus simtus sūtījumu no dažādām valstīm caur dažādām pārvadājumu kompānijām un šī ir pirmā reize, kad saskaros ar GLS vai izzagtu paku. Mans mērķis nav tukši nomelnot, bet likt uzmanīties un nesagādāt sev liekas problēmas.

 

Kad paka vēl bija ceļā uzgooglēju šo te pārvadātāju, bet sliktas atsauksmes pārsvarā bija par piegādes laiku un pakām, kas iesprūdušas noliktavā mēnešiem ilgi. Ja būtu atradis šādu tēmu, ko šeit uzsāku, nebūtu par tādu paku parakstījies un atvieglotu sūdzības procesu pašam pārdevējam, jo šobrīd ir vien mans vārds pret pārvadātāja vārdu.

Link to comment
Share on other sites

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja tu nemāki uzrakstīt argumentētu pretenziju kravu pārvadātājiem, tad problēma ir tevī nevis tur pārvadātājam.

Link to comment
Share on other sites

erglis4

Sūtīju nesen sievai intīmgadžetu, atnāca ar saplēstu iepakojumu... tagad domāju, kas ar viņu darīts :)

Link to comment
Share on other sites

itanium
tagad domāju, kas ar viņu darīts

Pārbaudīts, vai atbilst EU sieviešu normām :D

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Pašas preces aptuvenais svars arī bija niecīgs

 

 

fiksi baksti kurjerservisam, kas to piegādāja un raksti pretenziju - caur e-pastiem visu var izdarīt, lai viņi pēta, viņiem labāk redzams. ideālā gadījumā nobildēt kasti tādu, kāda tā ir - kurā vietā varēja ko izvilkt.

 

Sievai bija līdzīgs gadījums - vienā pusē attaisīta kaste.

Viņas gadījumā no pakas pazuda kaut kāda drēbe, rezultātā pakas svars mainījās, ko katrā punktā reģistrē. un to tad pa ceļam varēja izsekot, starp kuriem servisiem tas noticis. Ja zaglis ir gana stulbs, viņš nepadomās par svara izmaiņām.

 

Naudu atgrieza tirgotājs, kurš tad arī (cerams) atguva naudu no kurjerservisa.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Man par GLS nav neviena slikta vārda - piegādā ok un sadarbojas ar daudziem CN servisiem, kas "atmuito" sūtījumus, lai man nav jāapmeklē trakonams pie lidostas un jāgrūstās ar DHL muģilām-deklarantiem, kas uzskata, ka tā iestāde ir atvērta tikai viņiem.

Ar bojātu iepakojumu ir uzreiz redzams, jo ir atbilstoša uzlīme un manuprāt par kurjeram ir tas jāpasaka klientam. Tad arī var uz vietas izlemt vai saņemt, vai likt nogādāt atpakaļ.

Domāju, ka viss atrisināsies normāli.

Nu un pieļauju iespēju, ka pats spānis varēja saorganizēt šādu te šaizi.

Link to comment
Share on other sites

trādirīdi

Pagaidām gaidu, kad spānim sāksies darba nedēļa. Esmu pārdevējam nodevis fotogrāfijas ar kasti un visdrīzāk tā arī neuzzināšu vai šis norīs ezi vai tomēr ies kaut ko izcīnīt dēļ preces, kas pārdota par 12.

 

Ebay/paypal vispār ir jocīgs starpnieks, jo pat no godprātīgiem pārdevējiem piedzen naudu par labu pircējam un vēl iesaldē pārdevēja paypal kontu, ja tiek uzsākts tas "dispute" process. Tas ir viens no iemesliem kāpēc daži ebay tirgotāji sūta worldwide, bet izņemot tur teiksim leišus, Latviju u.c. austrumeiropiešus.

 

Smirdoņu esmu cēlis arī rakstot uz GLS caur viņu oficiālo mājaslapu un informējot par situāciju, kā arī atsaucoties uz sūtījuma numuru. Arī vietējais GLS pārstāvis nesen pārzvanīja (iespējams dēļ iepriekš minētās sūdzības) un interesējās vai man izdevās ko sarunāt ar pašu pārdevēju, jo laikam saprata, ka bojātus sūtījumus, kas tādi ienākuši caur Poliju un Lietuvu nepienākas autopilotā salīmēt un piegādāt.

 

Atzīstu, ka man nav iemesla personīgi risināt šo jautājumu, bet nu sacepos dēļ tā ka bojātu sūtījumu truli piegādā un pārstāvis vēl mēģina pārliecināt, ka aptuveni 12x3cm priekšmets pats ir izkritis ārā un spāņiem sīkpaku svariem pieļaujamā neprecizitāte arī ir 30+ grami. Bonusā attēls ar bojāto kasti. Kastē vēl papildus bija pakojamais papīrs un pat ja prece pati būtu kritusi ārā, tad tikai šķembās un aiz sevis atstātu vēl dažas plānas lauskas. Nu ir tas viss pārāk aizdomīgi. Nebūtu tā kaste līmēta te ciet es vēl pakautrētos kasīties un klusi mierīgi problēmu risinātu tikai ar pašu spāni.

134a982psmru1js9mzm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Pēc bildes ir grūti spriest, bet izskatās, ka Spānis, kā jau tam pienākas, nebija pacenties kaut cik normāli iepakot to preci un aizlīmēt kasti. 

GLS patiesībā ir liela kurjerkompāniju grupa un viņiem iespējams būtu vērtīgi atrast to, kurš bojā sūtījumus, jo mūsdienās nav iemesla sabojāt sūtījumu, ja vien speciāli met pret sienu vai ja kurjeram rokas aug no gurniem un kājas pinās.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Ebay/paypal vispār ir jocīgs starpnieks, jo pat no godprātīgiem pārdevējiem piedzen naudu par labu pircējam un vēl iesaldē pārdevēja paypal kontu, ja tiek uzsākts tas "dispute" process.

Tā tas diemžēl ir. Nezinu uz kāda pamatojuma šitais strādā, jo tā reāli ir krāpnieku paradīze. Piemēram: pasūtam jaunāko 1080, paku saņemam, uztaisam dispute, ka nestrādā bla bla bla un atpakaļ aizsūtam savu veco 210. Pārdevējs vainīgs.
Link to comment
Share on other sites

Jocīgi tas ka pēc rakstītā spriežot maza prece ir lielā kastē no kuras var izkrist nopirkta par 12€ tiek sūtīta pāri Eiropai ar kurjeru. Sīkumus ar Correos sūta.

Link to comment
Share on other sites

eBay'ā jau gadiem ilgi ir viens likums: taisnība 99% gadījumu ir tikai un vienīgi pircējam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Es vienreiz no Paypal izsitu 50% kompensāciju par "klienta" atpakaļ atsūtīto dual-socket plati ar vienu socketu galīgi sadragātu. Esot saņēmis tādu. Mhm, kā tad.

Link to comment
Share on other sites

Te kā mazs brīdinājums, tiem kas grib piemaksāt lai sūta caur EU pastu, pats saņēmu LED vadības pulti no HK pa 2$, caur SwedPost ar uzlīmi, nepievērsu uzmanību izpirdu ārā, šodien braucu bērna pakai pakaļ, atkal tas pats

jmpg0dutr0cwx0aaldf1.jpg

6oo4w3wpyo8m7ptestf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Tas jau sen ir aktuāli. Ķīnietis ved caur Holandi... neatmuitojot, vai mēģinot pabāzt zem nemuitojamām kravām. 

Kamēr iet cauri un nav jāmaksā pivens, man un citiem tas der.


Principā, mūsu muitniekiem ir šī paka jāapskata un jāizlemj, vai uzzināt kas ir iekšā un "ielauzt" pēc pilnas programmas... 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...