skolnieks_2 Ierakstīts Maijs 11, 2016 Share Ierakstīts Maijs 11, 2016 (labots) Sveiki, situācija sekojoša: Auto - Nissan automātiskā kārba Problēma - vēl nezināma, bet izskatās, ka savienojums (trose) starp pārslēgu un kārbu ir aizgājusi labākos medību laukos, bet iespējams, ka tikai tās stiprinājumi vienā vai otrā galā Vajadzība - auto šobrīd ir palicis DRIVE pozīcijā, bet mūsu gudrā elektronika neļauj to iedarbināt, ja neatrodas PARKINGā. Risinājums? Doma ir, ka vajag viņu pielaist, lai var vismaz līdz servisam aizbraukt un saremontēt. Vai ir kāds drošinātājs, vai kas cits, ar ko var šo ierobežojumu noņemt? Paldies! Labots Maijs 17, 2016 - skolnieks_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Meklē kur ir kārbas gals, un liec vajadzīgajā pozīcijā vai labāk tomēr sauc evakuatoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Maijs 11, 2016 Author Share Maijs 11, 2016 ju - doma, protams, ir lieliska, kā tu domā, kāpēc es viņu gribu dabūt uz servisu? Varbūt tāpēc, lai nav jāņemas pa pagalm uar donkratu un vārtīšanos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 D pozīcijā motors ir pieslēgts riteņiem un visdrīzāk starterim nebūs spēka pagriezt motoru + karbu + riteņus. Mēģinājums iedarbināt visticamāk beigsies ar jaunu starteri. Ja starp pārslēgu un kārbu tiešām ir mehānisks savienojums, tad lien vien apakšā un pārslēdz kārbu vajadzīgajā pozīcijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 D pozīcijā motors ir pieslēgts riteņiem un visdrīzāk starterim nebūs spēka pagriezt motoru + karbu + riteņus. Mēģinājums iedarbināt visticamāk beigsies ar jaunu starteri. Neraksti muļķības, nekas starterim nenotiks, tikai griezīs pa tukšo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 BMW var paraut nost plasmasas ap ručku un tad tur ielīst un kaut ko paķibināt un izdabūt ārā, piemēram, no iesprūduša P. Par D nezinu un par Nissan vēl jo mazāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Maijs 11, 2016 Author Share Maijs 11, 2016 Te ir daži ar tekstiem - palien apakšā, ieliec P un tad iedarbini, ok, plāns jau strādās, tikai kā es to darbojošos auto pēc tam D ielikšu? Fiksi ielikt D un tad ātri ātri līst no auto apakšas ārā un braukt? Neaizmirsīsim, ka arī jaunākie auto, par šī gada izlaidumu nemācēšu teikt, bet pat 2014 gada porsche ieliekot D sāk ripot uz priekšu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts e = d Maijs 11, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 11, 2016 tev jau #2 ierakstā ieteica saukt evakuatoru. tad nebūs nekādu problēmu. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Nākamais jautājums forumā būs, kur pa lēto nopirkt variatoru, jo maitas meistari nav novērtējuši auto pielaišanu draivā... Vai tad nepietiek prāta izvērtēt, ka evakuatora izmaksas pret potenciālu kārbas piebeigšanu atšķiras vairākos desmitos reižu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanibaals Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Ja jau draivā tad var mēģināt ievilkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Ja jau draivā tad var mēģināt ievilkt automātu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts jema Maijs 11, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 11, 2016 Ja jau draivā tad var mēģināt ievilkt Tā ir labākā atbilde !!! Nu pilnīgs pipec, kur tālāk 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Ja jau draivā tad var mēģināt ievilkt Ja grib jaunu kārbu, tad aiziet. Žēl tikai, ka ļoti dārgs prieks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 BMW var paraut nost plasmasas ap ručku un tad tur ielīst un kaut ko paķibināt un izdabūt ārā, piemēram, no iesprūduša P. Par D nezinu un par Nissan vēl jo mazāk. jap dažiem automātiem ir pat user mānuālī norādīts , kā emergency piespiedu kārtā ielikt P pajaucot kulises plastmasas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Troļļtopiks Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 kā emergency piespiedu kārtā ielikt P Pareizāk sakot izņemt no P, piemēram lai uz autoevakuatora dabūtu virsū! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Shift lock tai lamatai nav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Nu ko tur daudz, rekur pa bezmaksas telefonu var sarunāt transportu: http://www.tolmets.lv/pakalpojumi/transporta-pakalpojumi.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 īstenībā ātrumkloķa ručkā vai kautkur pie troses ir visparastākais galaslēdzis un vajag tam ''iestāstīt'', ka autiņš stāv uz P. Nekas darbinot starterim D nenotiks, tikai nevajag gāzēt.Būtībā startēšana P režīmā ir muļķu drošībai, bet ātrumkastei ir pilnīgi pofig, vai motors griežas no startera, vai jau ir pielecis un griežas tukšgaitā. Es jau sen ar tādu autiņu būtu mājās aizbraucis. Vajag tak saprast, kā automāts strādā, bet mūsdienu paaudzei tas vairs nav dots. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Kamēr te iet šāda diskusija, pie viena vēlējos pavaicāt - vai automātiskās kārbas ručku 'nofiksētā' pozīcijā (kamēr nav izspiests bremžu pedālis) tur solenoīds, jebšu kaut kāda mehāniska atsaite? Vienkārši nekad neesmu jaucis vai interesējies par automātiem, tādēļ palika interesanti aizpildīt vismaz dažus robus zināšanās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Kā jau Didzis ieminējās, jāčeko, kur pie pārslēdzēja ir slēdzis, kas fiksē pārnesunu/režimu, tādā veidā apmānot vadības bloku. Un jā, Notei nav nekāds automāts, bet parasts variātors Tobiš mopēdpiedziņa Reinim - pamatā tur solenoīds un + mehāniskais fiksators (poga kloķī). Ir gadījies, ka vecākiem auto tās kulises ir tik sajātas, ka šī detaļas vairs netiek galā ar uzdevumu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 (labots) pamatā tur solenoīds Nopietni, ja? Tas tā arī ir automātiem no deviņdesmito sākuma, jebšu tur tomēr mehānisks/hidraulisks kaut kāds sprūds? Labots Maijs 11, 2016 - J.Reinis Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 @@J.Reinis - man toč ir mehānisks pasākums. Ja paliek ieslīpumā, tad no P izdabūt ārā var ar nelielu spēku, jo autiņš ar svaru ir "atdūries" pret sprūdu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 Kalnā vispirms vajag roceni noraut un tad likt p. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Maijs 11, 2016 Share Maijs 11, 2016 (labots) Nekad nav bijis automāts. Bet vai tad automātiem nav hidraulisks sajūgs? Ja tā, kas tad ieslīpumā var "nosprūst"? p.s. ā, sorry, pret sprūdu Labots Maijs 11, 2016 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 Visiem automāteim, ar kuriem esmu sastapies ir bijis parasts mehānisks sprūds, kur ieeiet sazobē, kad P tiek ielikts. (varbūt jaunajiem ir savādāk) Attiecīgi slīpumā atstājot iekš P bez roķenes uz sprūdu ir liela slodze un grūti izņemt no P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 vag dsg nebija tā, ka ja iemet P - tad defaultā vispirms elektriskā rocene noraujas...bet tā jā pamatā tas ir mehānisks pasākums. forda powershiftam , kurš ir ala dsg P biku ir brīvkustība + jams neaktivizē elektrisko roceni( nav tā kā klasiskajam automātam -- iemet P un auto ir mierā) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeltaporteris Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 Piešķilt var. Atrauj kārbas ručķas plastmasu un savieno kontaktus pa tiešo lai elektronika domā ka ir P. Šķil un brauc uz servisu. Kādreiz Audim arī plīsa trose pie veikala savienoju kontaktus uz bez problēmām tiku līdz servisa. Starterim nekas nenotiks jo nospiežot bremzi automātiski nostrādā sajūgs. Tikai uz reiz paķer vairākus drošinātājus jo ja nepareizi saliec vadus tie nodeg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Maijs 12, 2016 Author Share Maijs 12, 2016 Nu lūk, viena vērtīga atbilde. Pakonsultējos ar paziņu, kurš auto lietās orientējas vairāk nekā es, piebrauks palīdzēs. Tā kā pēc tam atskaitīšos, kas un kā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 Sen jau būtu paņēmis evakuatoru un auto aizvedis uz servisu..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Maijs 12, 2016 Author Share Maijs 12, 2016 Tu pieļauj iespēju, ka es nekur nesteidzos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 Ja ne kur nesteidzies - sarunā čomus, paņemiet alus un lēnā garā stumjiet 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Maijs 12, 2016 Share Maijs 12, 2016 Nezinu, kur Nissan Notei ir starteris, bet ja no motora virspuses tam var piekļūt, tad starteri var piešķilt ar vienu elektrības vadu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Maijs 13, 2016 Share Maijs 13, 2016 tāda brēka dēļ nissan note Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Maijs 17, 2016 Author Share Maijs 17, 2016 Viss izrādās stipri vienkārši. Vads no startera uz akumulatoru. Braucam, secinām, ka ir 2ais robs nevis D. Palielam apakšā, ar roku pabīdam pie kārbas ručku un aiziet. Brauc cik gribi. Un jā, trose protams nebija pārplīsusi, nopuvis tās stiprinājums pie kārbas. Skola rokā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!