Jump to content

Automāta iedarbināšana D pozīcijā


skolnieks_2
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

situācija sekojoša:

Auto - Nissan automātiskā kārba

Problēma - vēl nezināma, bet izskatās, ka savienojums (trose) starp pārslēgu un kārbu ir aizgājusi labākos medību laukos, bet iespējams, ka tikai tās stiprinājumi vienā vai otrā galā

Vajadzība - auto šobrīd ir palicis DRIVE pozīcijā, bet mūsu gudrā elektronika neļauj to iedarbināt, ja neatrodas PARKINGā.

 

Risinājums?

Doma ir, ka vajag viņu pielaist, lai var vismaz līdz servisam aizbraukt un saremontēt.

Vai ir kāds drošinātājs, vai kas cits, ar ko var šo ierobežojumu noņemt?

Paldies!

Labots - skolnieks_2
Link to comment
Share on other sites

Meklē kur ir kārbas gals, un liec vajadzīgajā pozīcijā vai labāk tomēr sauc evakuatoru.

Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

ju - doma, protams, ir lieliska, kā tu domā, kāpēc es viņu gribu dabūt uz servisu? Varbūt tāpēc, lai nav jāņemas pa pagalm uar donkratu un vārtīšanos?

Link to comment
Share on other sites

D pozīcijā motors ir pieslēgts riteņiem un visdrīzāk starterim nebūs spēka pagriezt motoru + karbu + riteņus. Mēģinājums iedarbināt visticamāk beigsies ar jaunu starteri.

 

Ja starp pārslēgu un kārbu tiešām ir mehānisks savienojums, tad lien vien apakšā un pārslēdz kārbu vajadzīgajā pozīcijā.

Link to comment
Share on other sites

D pozīcijā motors ir pieslēgts riteņiem un visdrīzāk starterim nebūs spēka pagriezt motoru + karbu + riteņus. Mēģinājums iedarbināt visticamāk beigsies ar jaunu starteri.

 

Neraksti muļķības, nekas starterim nenotiks, tikai griezīs pa tukšo.
Link to comment
Share on other sites

marrtins

BMW var paraut nost plasmasas ap ručku un tad tur ielīst un kaut ko paķibināt un izdabūt ārā, piemēram, no iesprūduša P. Par D nezinu un par Nissan vēl jo mazāk.

Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

Te ir daži ar tekstiem - palien apakšā, ieliec P un tad iedarbini, ok, plāns jau strādās, tikai kā es to darbojošos auto pēc tam D ielikšu?

Fiksi ielikt D un tad ātri ātri līst no auto apakšas ārā un braukt? :D Neaizmirsīsim, ka arī jaunākie auto, par šī gada izlaidumu nemācēšu teikt, bet pat 2014 gada porsche ieliekot D sāk ripot uz priekšu :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nākamais jautājums forumā būs, kur pa lēto nopirkt variatoru, jo maitas meistari nav novērtējuši auto pielaišanu draivā... Vai tad nepietiek prāta izvērtēt, ka evakuatora izmaksas pret potenciālu kārbas piebeigšanu atšķiras vairākos desmitos reižu???

Link to comment
Share on other sites

Rubenis

 

 

Ja jau draivā tad var mēģināt ievilkt :)

Ja grib jaunu kārbu, tad aiziet. Žēl tikai, ka ļoti dārgs prieks!

Link to comment
Share on other sites

 

 

BMW var paraut nost plasmasas ap ručku un tad tur ielīst un kaut ko paķibināt un izdabūt ārā, piemēram, no iesprūduša P. Par D nezinu un par Nissan vēl jo mazāk.

 

jap dažiem automātiem ir pat user mānuālī norādīts , kā emergency piespiedu kārtā ielikt P pajaucot kulises plastmasas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā emergency piespiedu kārtā ielikt P
Pareizāk sakot izņemt no P, piemēram lai uz autoevakuatora dabūtu virsū! 
Link to comment
Share on other sites

īstenībā ātrumkloķa ručkā vai kautkur pie troses ir visparastākais galaslēdzis un vajag tam ''iestāstīt'', ka autiņš stāv uz P. Nekas darbinot starterim D nenotiks, tikai nevajag gāzēt.Būtībā startēšana P režīmā ir muļķu drošībai, bet ātrumkastei ir pilnīgi pofig, vai motors griežas no startera, vai jau ir pielecis un griežas tukšgaitā. Es jau sen ar tādu autiņu būtu mājās aizbraucis. Vajag tak saprast, kā automāts strādā, bet mūsdienu paaudzei tas vairs nav dots.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Kamēr te iet šāda diskusija, pie viena vēlējos pavaicāt - vai automātiskās kārbas ručku 'nofiksētā' pozīcijā (kamēr nav izspiests bremžu pedālis) tur solenoīds, jebšu kaut kāda mehāniska atsaite? Vienkārši nekad neesmu jaucis vai interesējies par automātiem, tādēļ palika interesanti aizpildīt vismaz dažus robus zināšanās.

Link to comment
Share on other sites

Kā jau Didzis ieminējās, jāčeko, kur pie pārslēdzēja ir slēdzis, kas fiksē pārnesunu/režimu, tādā veidā apmānot vadības bloku. Un jā, Notei nav nekāds automāts, bet parasts variātors :) Tobiš mopēdpiedziņa :D


Reinim - pamatā tur solenoīds un + mehāniskais fiksators (poga kloķī). Ir gadījies, ka vecākiem auto tās kulises ir tik sajātas, ka šī detaļas vairs netiek galā ar uzdevumu ...

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
pamatā tur solenoīds

Nopietni, ja? Tas tā arī ir automātiem no deviņdesmito sākuma, jebšu tur tomēr mehānisks/hidraulisks kaut kāds sprūds?

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

martinno

@@J.Reinis - man toč ir mehānisks pasākums. Ja paliek ieslīpumā, tad no P izdabūt ārā var ar nelielu spēku, jo autiņš ar svaru ir "atdūries" pret sprūdu.

Link to comment
Share on other sites

Kalnā vispirms vajag roceni noraut un tad likt p.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nekad nav bijis automāts. Bet vai tad automātiem nav hidraulisks sajūgs? Ja tā, kas tad ieslīpumā var "nosprūst"?

 

p.s.

ā, sorry, pret sprūdu

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Visiem automāteim, ar kuriem esmu sastapies ir bijis parasts mehānisks sprūds, kur ieeiet sazobē, kad P tiek ielikts. (varbūt jaunajiem ir savādāk) Attiecīgi slīpumā atstājot iekš P bez roķenes uz sprūdu ir liela slodze un grūti izņemt no P.

Link to comment
Share on other sites

vag dsg nebija tā, ka ja iemet P - tad defaultā vispirms elektriskā rocene noraujas...bet tā jā pamatā tas ir mehānisks pasākums. forda powershiftam  , kurš ir ala dsg P biku ir brīvkustība + jams neaktivizē elektrisko roceni( nav tā kā klasiskajam automātam -- iemet P un auto ir mierā)

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Piešķilt var. Atrauj kārbas ručķas plastmasu un savieno kontaktus pa tiešo lai elektronika domā ka ir P. Šķil un brauc uz servisu. Kādreiz Audim arī plīsa trose pie veikala savienoju kontaktus uz bez problēmām tiku līdz servisa. Starterim nekas nenotiks jo nospiežot bremzi automātiski nostrādā sajūgs. Tikai uz reiz paķer vairākus drošinātājus jo ja nepareizi saliec vadus tie nodeg :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

Nu lūk, viena vērtīga atbilde.

Pakonsultējos ar paziņu, kurš auto lietās orientējas vairāk nekā es, piebrauks palīdzēs.

Tā kā pēc tam atskaitīšos, kas un kā.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Sen jau būtu paņēmis evakuatoru un auto aizvedis uz servisu..... 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ja ne kur nesteidzies - sarunā čomus, paņemiet alus un lēnā garā stumjiet :D 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nezinu, kur Nissan Notei ir starteris, bet ja no motora virspuses tam var piekļūt, tad starteri var piešķilt ar vienu elektrības vadu.

Link to comment
Share on other sites

skolnieks_2

Viss izrādās stipri vienkārši.

Vads no startera uz akumulatoru.

Braucam, secinām, ka ir 2ais robs nevis D. 

Palielam apakšā, ar roku pabīdam pie kārbas ručku un aiziet. Brauc cik gribi.

Un jā, trose protams nebija pārplīsusi, nopuvis tās stiprinājums pie kārbas.

Skola rokā :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...