Pirkss Maijs 21, 2016 Author Share Maijs 21, 2016 (labots) Katrs ražotājs jēdzienā refresh/facelift ieliek ko savu. Pēc idejas refresh=esošais modelis ar acīmredzamiem uzlabojumiem. Pascal tāds ir. Bet ja uzlabojumi ir tikai kosmētiski, tip tikai paceļ frekvences... tad gan ir garām. Negribu ieslīgt diskusijā vai taisīt esošam modelim uzlabojumu ir slikti. Nē, bet protams panesas mārketings un saka "Jauki veči tā nevar! nosaukt modeli par v2 nevaram!!! vajag jaunu krutu vārdu!!!" ... pēc daudzām stundām smagas zāles, kaltētu sēņu un kanabisa ... Pascal!!!Lai gan taisnības labad jāsaka, ka nVidijai laikam no Googles pielipis pēc alfabeta savus izstrādājumus saukāt. Tikai te ņemti slaveni zinātnieki. Tiesa, burts izlaists, pēc Maksvela vajadzēja Ņūtonu, to izlaida, labi, būs Paskāls Labots Maijs 21, 2016 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Maijs 21, 2016 Share Maijs 21, 2016 Katrs ražotājs jēdzienā refresh/facelift ieliek ko savu. Pēc idejas refresh=esošais modelis ar acīmredzamiem uzlabojumiem. Bet piekritīsi, ka facelift/refresh ir kas savādāks kā rebrand, kur paņemam to pašu čipu un nosaucam savādāk ne??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts