Jump to content

Projektu vadīšanas rīki


itanium
 Share

Recommended Posts

Sveiki, biedri,

Pieļauju, ka visai daudzi cilvēki šeit tieši vai netieši ir saistīti ar projektu vadību (no augšas, vai no apakšas).

 

Kādus tūļus izmantojam vai izmanto jūsu uzņēmumos, lai atvieglotu šo procesu?

 

Internetā variantu vairāk nekā pirkstu uz rokām (skaits, kad es sāku apmulst :D ), un diemžēl veikt baigo analīzi starp visiem variantiem man vienkārši nav laika.

Tāpēc priecāšos par jūsu viedokļiem/ieteikumiem, lai šo  variantu skaitu samazinātu pirms es ķeros klāt pie nopietnākas analīzes.

 

Kas mani interesētu?

  • PM standarta grafiki (burn-down, burn-up, gantt u.t.t.);
  • Uzdevumu pārvaldīšana (atbildīgie, statusi, termiņi, notifikācijas, komentāri u.t.t.);
  • Iesaistīto cilvēku atvaļinājumi un citas īsakas prombūšanas;
  • Grafiku, tabulu eksportēšanas iespējas;
  • u.t.t.

Varianti, kurus esmu uzgājis:

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Atlassian Jira, protams, ir ļoti populārs korporatīvā vidē. Statisks, reti maināms, oficiāls - "šito noteikti vajag izdarīt", darbplūsmas .. ļoti labi noder sadarbībai ar "ārējiem", bet pastāvīgiem iesaistītajiem.

Var saintegrēt ar baru citu Atlassian rīku sourcēm un bildošanai - piemēram, Bitbucket (code review), Bamboo (visi redz, ja kāds salauž repozitoriju ar neejošu kodu), Confluence (How-To rakstu veidošanai).

 

Mazāk korporatīvās var pietikt ar Trello - programmētājiem parasti ļoti patīk ķēpāties tādos. Var visādus Kanban pluginus likt, lābeļus, termiņus .. es dodu priekšroku šim.

https://d2k1ftgv7pobq7.cloudfront.net/meta/p/res/images/fb4de993e22034b76539da073ea8d35c/home-hero.png

Sourcēm - Github parastais, bildiem - Jenkins.

Edited by usver
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Šoreiz mērķis nav programmētāji, bet gan bizness.

Jira (priekš IT) un Confluence jau tiek izmantota, prasītos kaut kas lietotājdraudzīgāks.

 

Trello diemžēl apjomu dēļ nederēs - pārskatāmība.

Paldies par zoho - saraksts palika vēl garāks :D

 

ļoti labi noder sadarbībai ar "ārējiem", bet pastāvīgiem iesaistītajiem.

Tur tā lieta, visai padaudz iesaistīto, kam pieeja nav nepieciešama pastāvīgi. JIRA to visai krietni sadārdzina.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Jira - jā daudzas iespējas, bet sarežģīts ieviešanā un uzturēšanā. Es teiktu, ka parasti būs perebors.

 

Itanium, bet ko vēlies - hostētu risinājumu vai savu serveri? Vajag bezmaksas vai der arī komerciāli risinājums?

Link to comment
Share on other sites

Par hostētu vs savs - principā vienalga, bet priekšroka būtu uzticamam (ilgi eksistējošam bez problēmām) cloud risinājumam.

Bezmaksas vs komerciāls -  komerciāls supporta dēļ (tiks izmantots vai nē, supports ir prasība).

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Nu tad jau zoho vismaz teorētiski derēs. Viņi ir samērā lieli, pat mēģina ar googles biznesa epastu konkurēt. ;) Paņem triāli un pamēģini vai patīk ui un fīču pietiek. 

Link to comment
Share on other sites

Paldies, tevis ieteiktais Zoho vēlāk noteikti tiks apskatīts sīkāk.

Vajag gan vēl kādu variantu kā labu alternatīvu, ko apskatīt :)

Starp citu, vai tam Zoho var uzlikt, ka vienam taskam ir vairāki atbildīgie, un tasks skaitās pabeigts, ja visi ir izdarījuši savu darāmo?

Mums vienkārši lielākā daļa tasku tiek padoti "speciālistiem" visās Baltijas valstīs, negribētos vislaik veidot subtāskus katrai valstij atsevišķi.

 

Piemēram, projektā ir tasks izskatīt un apsmiet konkrētu pārdošanas sludinājumu.

Šis tasks projekta ietvaros ir jāizdara speciālistam katrā Baltijas valstī (Jaanus R., Jānis R. un Jonis R.).

Kamēr visi 3 nav šo pārdošanas sludinājumu apsmējuši, tikmēr tasku nevar uzskatīt par pabeigtu. Vajadzētu redzēt, kurš tieši šo padarīšanu iebuksē un cil ilgi (plānotais pret faktisko).

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Asana + toggl + programmētājiem vēl Slack.

Ideāla kombinācija, mazajiem kantoriem līdz pieciem cilvēkiem būs visa for free. Visiem trim ļoti ērtas mobilās aplikācijas, lai field work laikā varētu veikt piezīmes un uzskaitīt laiku.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tā viš i. Uz katriem 5 deguniem (darbiniekiem) vajag bosu, kas viņus uzrauga un gana.

 

Vajag, ja uz 5 deguniem 7 projekti. 

Link to comment
Share on other sites

Borzovs kādreiz stāstīja, ka 4-5 cilvēki ir komandas apjoms, kuru var efektīvi pārvaldīt viens cilvēks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nebūs 5 cilvēku komandas gadījums, mums pat projektu vadītāju ir vairāk.

Gan tas 5 cilvēku limits noderēs, lai bezmaksas notestētu visu funkcionalitāti.


Iečekoju gan Asana, gan Zoho - diemžēl ļoti daudz ko no vajadzīgā nenodrošina.

Edited by itanium
Link to comment
Share on other sites

Savām mazajām vajadzībām lietoju:

laika uzskaite: toggl web un android versija, no weba iespējams datu eksports, lietoju mazliet savādāk, ka paredzējuši izstrādātāji, hierarhija ir klients - projekti, es saucu - darbības veids (klients) - klienti (projekts) papildus tagus var pievienot. 

 

nupat 3 dienu laikā novērsa pēc apdeita radušos gļuku, ka nevarēja ielogoties no 4,01 androida, tā kā igauņi strādā

 

 

uzdevumiem projektiem interesants ir mylifeorganized, (gan ne topika autoram) ar iespēju viedot projektus, projetku apakšprojektus, apakšuzdevumus utt. diezgan pārdomāti. Nepatika cena (laikam 60eur par pilnu versiju dators/android) un tas, ka nav reālistkas laika plānošnas. Ir iespēja uzdevumiem rakstīt paredzēto izpildes ilgumu, sākumu, deadline, bet viņš ļauj sakraut dienā uzdevumus ar deadline un izpildi uz 60h. 

 

Tagad eksperimentēju ar "TimeTo" kas ir līdzvērtīgs, bet laikam mazliet atstrādātāks kā "Abowe&Beoynd", kur paredzamais izpildes ilgums tiek novietots kalendārā, kavēšanās gadījumā pastāvīgi bīdīts uz priekšu, automātiski pārkārtots pēc prioritātes un termiņa, un tiek klaigāts ja ir redzams, ka līdz termiņam nav pietiekami laika visu uzdevumu izpildei utt. Šeit, savukārt ļoti vāji atspoguļoti projekti, vieta, nav tagu, un praktiski nav paredzēts komandas darbs. Kā arī pieejamaa tikai windows versija. 

 

Vēlējos kautkad taisīt topiku par šo, bet nenoturējos ierakstīt šeit. 

Link to comment
Share on other sites

Izgāju lielākajai daļai risinājumu no manis dotā saraksta, īsti neviens neder.

Vēl iečekošu pārējos, bet ja nu kas, būs vien jāpaliek pie JIRA pielāgošanas :/

Link to comment
Share on other sites

Nu jā, tev tādas diezgan specifiskas prasības. - Jira - way to go.... Bet ņem vērā ka tas būs laikietilpīgi. Un cipariņš arī nav diez ko patīkams. Bet nu varēsi sakonfigurēt tieši tā, kā vajag.

Link to comment
Share on other sites

 

 

lielākiem www.projectplace.com

Pēc viņu jaukā Gantt charta jau liekās, ka būs īstais!

Gan, kad sapratu, ka visi manis izveidotie taski chartā netiek pārvērsti par tāskiem, kurus varu piešķirt kam vien vēlos un aprakstīt (jāveido atsevišķi), sapratu, ka nebūs vis.

 

Pagaidām liekas, ka labs variants varētu būt Redmine + Redmine Gantt Plugin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Paspārdīsim, mironi.

 

Vajadzīgs projektu vadības risinājums. Nezinu uz kuru pusi skatīties. Softi ir miljons, visiem iziet cauri bezcerīgi - dzīvē laika nepietiks.

Projekti - lielākoties ES fondu, bet ne tikai. Galvenokārt ne-IT projekti. Labi, ja projektu skaits neierobežots, bet tas nav kritiski. Galvenais, ka nav ierobežojuma uz 2-3, bet vismaz 50-300.

Komanda - 5-10 cilvēki (iekšējie). Būtu kruta, ja varētu nepieciešamības gadījumā pieslēgt co-laborators no ārpuses, kas sniedz savu kontribūciju.

Vajadzīga iespēja laika grafikiem (tipa MS Project vai Gantt), failu uzglabāšanai, e-pastiem, kalendāram (ar pieejām no mob. ierīcēm) savā starpā, kaut kādam čatam, u.tml.

Būtu megasvarīgi, lai tas būtu uz lokālā servera. Saprotu, ka tas, visticamāk, būs par maksu, bet tas ir nākamais risināmais jautājums.

 

Ir kādi ieteikumi? 3-4-12 varianti, ko paskatīties? Pieredze?

 

Šito listi redzējis esmu, jautājums ir ar kuriem no tiem ir pozitīva pieredze un nav vajadzīga 16-tā līmeņa programmēšana lai piedabūtu darboties out-of-box.

Tā sakot vajadzīgs iespējami gatavāks. Iespēja tādu risinājumu pasūtīt IT kompānijai uzprogrammēšanai asamblerā kaut kā neizskatām...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt nodefinē KĀ vēlies projektu vadīt. Škiet , ka pat nezini kas ir agile un ajail. Tā ka tiec vispirms ar saviem tarakāniem galā!

Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt, teicu jau, ka nav tie nekādi IT projekti, to agili varētu nevicināt deguna priekšā.

Projekti ir piem. Horizon2020, Erasmus, ERAF.

Prasības es jau tākā jūtos nodefinējis - aktivitāšu plānošana, kalendāri, mailstoņii, ē-pasti u.c.

 

Pašlaik skatos uz OpenProject.org

Link to comment
Share on other sites

Teams tiek "lietots" un neapmierina. Outlook kalendāra funkcijas vispār ir sačakarētas pēdējā pakāpē. Neko ērtu tur neredzu.

Seminārus un videočatus caur to Teamu vēl var, neko nopietnāku gan ne.

Edited by VebKamera
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...