AndrisZa Ierakstīts Aprīlis 27, 2016 Share Ierakstīts Aprīlis 27, 2016 Tā nu ir sanācis, ka esmu klients vairākiem operatoriem. No Bites un Tele2 sarunu izdrukas saņemu webā bez problēmām. Savukārt Amigo un LMT šo iespēju nepiedāvā vai arī nemāku atrast. Toties atradu, ka pirms 10 gadiem SPRK ir pieņēmusi lēmumu Nr.275 par to, ka abonentam ik mēnesi ir tiesības saņemt detalizētu rēķina pārskatu. Turklāt, komersantam ir pienākums abonenta rēķinam pievienot informāciju par minētajām abonenta tiesībām. Tas viss ir aprakstīts lēmumā Nr.275. Apskatījis vairākus Amigo un LMT rēķinus, neko tamlīdzīgu tur nesaskatīju. Nu neko darīt... Painformēju SPRK par, ka LMT un Amigo neinformē klientus. Pēc kāda brītiņa SPRK man atbildēja, ka: "Regulators, pamatojoties uz likuma „Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” 10.panta pirmo daļu, 25.panta pirmo daļu un Elektronisko sakaru likuma 9.panta pirmās daļas 1.punktu pieprasīja sabiedrībai ar ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons” SIA un sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „Zetcom” sniegt Regulatoram informāciju par to, kā tiek nodrošināta ar Regulatora 2006.gada 8.novembra lēmumu Nr.275 apstiprināto Noteikumu par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni 4.punktā noteiktā izpilde." Pagaidīju vēl brītiņu un SPRK man atkal atrakstīja: "Regulators ir saņēmis un izvērtējis sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons” SIA un sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Zetcom” paskaidrojumus un secina, ka sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons” SIA un sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Zetcom” nodrošina Regulatora 2006.gada 8.novembra lēmumu Nr.275 apstiprināto Noteikumu par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni 4.punktā noteiktā izpildi." Jēē. It seems I'm an idiot! Nemāku lasīt rēķinu! Nu neko, palūdzu SPRK, lai taču atsūta man to infu no LMT un Amigo. Redzēs, ko ta’ šie ir atrakstījuši? Paldies SPRK par atbalstu - atsūtīja arī (skat PDF pielikumus). Amigo raksta, ka būtībā lietotājs, jau uzsākot sadarbību par to tiek informēts. Var jau būt, ka kādu arī informēja - mani noteikti nē. Nākošais man patika vēl vairāk: "Amigo rēķinos pievienojot norādi: "Vairāk par rēķinā iekļauto informāciju var uzzināt no Detalizēta rēķina pārskata". Vēlreiz paskatījos vecos rēķinus, un ak brīnums - 2016. gada marta rēķinā šī norāde tiešām ir parādījusies ar tādiem mikroskopiskiem burtiņiem. Savukārt LMT ziņoja, līdzīgi kā Signe no zināmās dziesmas. Pārlasīju vairākus savus rēķinu un nekādu norādi neatradu! Varbūt, ka tiešām, kā saka ir "jāņem acis rokā"? Vēlējos noskaidrot pie citiem Amigo un LMT klientiem - vai Jūs savos rēķinos saņemat info par iespēju saņemt detalizētu rēķina pārskatu? Paldies par uzmanību! Zetcom.pdf LMT.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Aprīlis 27, 2016 Share Aprīlis 27, 2016 Man šķiet, ka LMT par sarunu izdruku prasa papildus $$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Aprīlis 27, 2016 Share Aprīlis 27, 2016 LMT un Zetcom bez šaubām izpilda visas likumdošanas prasības. Aizej pie dīlera vai piezvani uz info tālruni un izsaki savu vēlmi turpmāk saņemt detalizētu rēķinu. LMT rēķina detalizācijas paraugs. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubenis Aprīlis 27, 2016 Share Aprīlis 27, 2016 Man šķiet, ka LMT par sarunu izdruku prasa papildus $$ Tele2 arī prasa par sagatavotu sarunu izdruku papildus. Bet ja skaties rēķinu manstele2.lv tad vari redzēt visu bez maksas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Aprīlis 27, 2016 Share Aprīlis 27, 2016 Laikam jau posta autoram švaki ar informācijas atrašanu. Viss ir elementāri - sūta tikai tiem, kuri vēlas. Man pirms daudziem gadiem automātiski sūtīja papīra formātā - atteicos, jo tā ir absolūti nevajadzīga informācija. https://www.lmt.lv/lv/rekina-skaidrojums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts