Jump to content

BMW


pstcgi
 Share

Recommended Posts

HVZ, cik maksā oriģinālais bloks, jo tur tak vēl papildus nāk tie navi un radio pričendāļi. Man ir parastais kasetnieks ar čendžeri, kas pārsteidzošā kārtā darbojas.

 

Ja es ikurāt gribētu sev televizoru viduskonsolei pa vidu, tad droši vien pirktu ko šādu tur vismaz ir kāda jēga, jo wāzi var uzinstalēt. Tikai tur jāiziet cauri pāris stundām videoapskatu, lai nenopirktu sūdu.

 

Vienīgais reālais ieguvums mūsdienās no tā 16:9 ir tas, ka webasto var iestatīt ieslēgšanās laiku. Lai gan 90% e39, tai skaitā man, tas rūpnīcas webasto dažādu iemeslu dēļ ir nosprādzis.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    13

  • marrtins

    11

  • Valduha

    13

  • jema

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Sīkāk par šo varētu pastāstīt? cik priekš tevis ir daudz, ja runa ir par 16:9
Nahujam vajag to stock aizvēsturisko parikti, kas ir tikai magnēts narikiem...
Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

HVZ, cik maksā oriģinālais bloks, jo tur tak vēl papildus nāk tie navi un radio pričendāļi. [..]

Ja es ikurāt gribētu sev televizoru viduskonsolei pa vidu, tad droši vien pirktu ko šādu

 

Oriģinālais maksā tas ali televizors * 2

DSP audio komplekts arī ~*2

 

Tas tā, neliela atkāpe par tēmu, ka ekstras var pa lēto salikt,

bet pa lielam ne šīs ekstras ne arī m-paka un citas un preFL neattiecas

Link to comment
Share on other sites

Varbūt arī tā, turklāt DSP likt ir baigais čakars, ne tikai dārgi. Tur visi vadi jāpārvelk. Tas pats ar hidraulisko vāku touringam, tur viss salons jāizārda un vēl vairāk.

 

Es par to, ka saguris auto sapuvušā bundžā, bet ar dsp un mpaku ir daudz sliktāk, kā pliks, ar lupatu salonu, bet labā kārtībā.

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sen atpakaļ, kad e46 vēl nebija vecs auto, izmetu ar to dažus līkumus. No komforta tur ne smakas, tāpēc jāņem jaudīgs motors, lai vismaz kāds prieks. Vislielākais pārsteigums bija par olufsena audio sistēmu, kas skanēja kā vef201 tranzistors. Respektīvi pie iegādes pieskaiti naudu audio sistēmas apgreidam, jo defoltā audio sistēmas tur nav.

Link to comment
Share on other sites

Parādi man kaut vienu cilvēku, kurš būtu nopircis troiku dēļ komforta....

 

Kad pirmo reizi piesēžas pie BMW stūres, arī pie mazā, uz mirkli škiet, ka auto ir tāds... smagnējs. Bet tas ātri pāriet, kad tā pavairāk iespiež pedāli vai izdara straujāku manevru.

Link to comment
Share on other sites

Skatos te diskusijā neviens vien min kaut kādus FL un preFL, kaut gan pats BMW to sauc par LCI, kāpēc nesaukt lietas īstajos vārdos? 

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

FL vs LCI = pofig

feislifts paliek feislifts. Lukturi savādāki = feislifts :)

 

marketologi ar savu terminoloģiju var iet ieskrieties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

feislifts paliek feislifts.

runā,ka mazāk rūsē. 

Link to comment
Share on other sites

Bagažnieka vāki rūsē visiem tūringiem, kas redzējuši ziemu, vienalga fl vai nē.

Es savu esmu apņēmies katru rudeni apspricēt ar to krouna eļļu, jo tas dod cerību saglabāt nevainību šai ziņā (auto no itāļiem, vāks vesels)

 

Par apakšu un arkām - domāju, ka tur vainīgi akmeņu nodauzījumi, kas tad arī rūsē.

 

Eku te draudziņš uzcēla smuku e39 individual, kas bija mazliet nolaists un ierūsējis. Lēti gan tas nebija, bet rezultāts labs.

http://jj.rollin.lv/category/auto/e39

 

Par rūsas defektiem te

http://jj.rollin.lv/category/auto/e39/page/3

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Es ar E39, 99.gada nobraucu no 2005-2015.gadam - bija 99.gada novembra modelis - nobraucu ar viņu ~120 000km, samainīju turboi, augstspiediena sūkni un pagājšpavasar pārdevu; Mašīna dikti ērta, klusa, pietiekami dinamiska, degvielas patēriņš dikti OK, detaļas, kā jau te min, nav lētas, lai arī auto jau gandrīz 20 gadu, bet šrotos utt. var atrast pietiekami; patika man tas auto, bet tā rūsa un standarta dīzeļu problēmas - turbo,sūkņi, sāka kaut ko niķoties beigās ziemās, jocīgi, ja beidzu braukt ap 22:00 vakarā, tad pat pie -30 nākamajā rītā leca uz pirmo, ja noliku mierā ap 19:00 vakarā, tad pat pie -20 nākamajā rītā bija problēmas; Sapratu, ka pietiek ņemties, ar rūsu cīnīties un gribējās kaut ko jaunāku- veiksmīgi nopārdevu 3 dienu laikā :) Ja godīgi - kalpoja godam; Čoam bija E46 2.0 dīzelis - nez, iekāpjot no E39 likās dikti skaļš, mazāk vietas, neērtāks.

Labots - zulus
Link to comment
Share on other sites

Es kā lepns e46 īpašnieks, kurš ir atremontējis E46 330i coupe VISU, atskaitot ārējo korpusu, varu padalīties ar savu pieredzi.

 

Auto, ja grib, lai tas strādā normāli, kā paredzēts no rūpnīcas, un, lai nav jārauj ārā visi drošinātāji, lai tik uz paneļa nedēg visas check spuldzīte pēc kārtas ir jāieliek daudz naudas. It sevišķi, ja skatās uz lielāka dzinēja auto. Līdz 2.0 vienalga vai dīzelis vai bendzīns var atrast ko normālu, kā skatās 323, 325, 328, 330 ir jābūt ļoti uzmanīgam un ir ļoti labi jāpārzina ko skatīties, lai neiegrābtos.

 

2002 gada auto, nopirku pa 3800e gāze vēl 700e kopā 4500e (jo daudz braucu pa šoseju un ceļam ir vienalga vai gāze vai bendzīns atšķiras tikai cena ko maksā).

Reāli, ja mauc tikai ar gāzi, tad sanāk ~10l/100km, kas translējas 5e/100km ar gāzi. Nav slikts rādītājs.

 

Ir jārēķinās ka 99% gadījumā iegrābsies un iepriekšējais īpašnieks nebūs ieguldījis remontos tik, cik pienākas.

Praktiski savā auto esmu iegrūdis 2500e - kopā ar upgreidiem, ādas apsildāmie elektro benķi ar pumpi, 16:9 NAV, kopā vien sastāda 1000e.

Dzinēja kap. remonts, jo apnika visu laiku knibināties ar sīkām problēmām = 1000e (no aglijas var paņemt jaunāku dzinēju un ielikt vidēji pa tādu pašu summu ar atšķirību, ka tā pat daudz kas tam anglim būs jāmaina). 

Dzinēja remontā bija arī iekļauti tehnoloģiskie upgreidi, piemēram kā DISA remonts no tās plastmasas->alumīnija pedālīti.

Vanos remonts un VISU blīvju/ skrūvju maiņa utt.

Šļauku maiņas, gumijas maiņas u.c.

 

Slimības, kas šim auto raksturīgas:

Piekares remonts (plaukti plus amartiņi, jo stāvēja vēl rūpnīcas liktie....) Kas vēl izmaksāja 500e. 

Ezis atņidzās (kas regulē salona pečkas ventilatora apgriezienus).

Pečkas vārsts, kas grūž silto tosolu uz salona radiatoru.

Vanos izplūdes sadalenes dačiks.

Plus vads kas bagāžnieka uz motora telpu iet bija izpuvis un salūzis (kā nezinu).

Aķa maiņa.

CCV vārst atņirdzās.

 

Principā, ja ir vienlaga, tad braukšanai, jeb gāžanai, neviens no viektajiem remontiem netraucē un neko var arī nemainīt. 

Bet tagad, kad viss strādā, braukšanu pat nevar aprakstīt - bedres nejūt un diskus vairāk nedauza.

Rāviens ir brutāls, it sevišķi, ja sēdi viens auto.

NAV + Hands free ir kruta fīča it sevišķi pēc jaunajiem likumiem.

Pakaļa sildās ziemā, kā arī Recaro beņķi ir vienkārši neaprakstāmi salīdzinot ar parastajiem.

 

Kopumā autiņš NAVA lēts, ne tuvu, salīdzinot ar Opel Tigra, kurai dzinēja kap. remonts, kopā ar piekares pilnu remontu, izmaksāja 500Ls.

 

Pirms šī auto man bija arī brīdi e36 328i un draugam e46 325. Interesantākais, ka patēriņš vienāds un, ja reiz tur nav tik liela starpība, tad paņēmu beigā 330i un atšķirību patēriņā starp 328i un 330i nedz redzēju, nedz jūtu.

 

Tagad draugam ir e46 330d automāts un nenožēloju, ka paņēmu 330i, jo viņam ar to dīzeli mūžīgas problēmas varbūt vienkārši nav paveicies, bet cik zinu normālu 330d dabūt LV praktiski neiespējami. 

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Vispār jau man BMW nepatīk (tik negribu sākt audi vs bmw), bet respektēju topika autora vēlmi, jo pašam bij sapnis par Audi kantaino kupeju, kuru savulaik arī realizēju. Suņi rej, bet karavāna... :)

Link to comment
Share on other sites

Izklausās, ka tev īpaši neveiksmīgs aparāts gadījies :)

Link to comment
Share on other sites

Man liekas ka pērkot nepopulāru modifikāciju iespējas ieberzties ir mazākas. Ir tak skaidrs, ka 330i kupeja ikdienā ir kauta un nekas labs tur nebūs. Savukārt ar tādu pašu 318i kupeju automātu visticamāk brauksi bēdu nezinot :) tiesa gan kaifa ar tur nebūs tik daudz. 

Link to comment
Share on other sites

@Smii

 

Tur jau tā lieta. Tas ko piedāvā ir ok, bet Tu to negribi pats.

Tas ko gribi netiek piedāvāts un pat ja piedāvātu negribētu dēļ problēmām.

 

Visi grib sēdies un brauc, bet realitātē tā notiek tikai, ja auto ņem no salona.

Link to comment
Share on other sites

No 2008 līdz 2012 gada beigām bija E46 330ci - 2001.g. :) Labi nopakots - tai skaitā arī elektriskie beņķi ar atmiņu (pusādas sporta salons) - navi, 16:9 utt...

Gāja ļoti labi... gāzi neliku - neatbalstu... 

Naudu gan sagrūdu viņā jo ik pa laikam kas uzpeldēja un es diemžēl parasti visu lieku jaunu orģinālo ne lietotu... 2 reizes aizsala kartera ventilācijas vārsts - kopā ar vārstu vāka blīvi bija kādi 150 LVL katra reize... mainīju dzinēja dzesēšanas ventilatoru - kādi 350 LVL jauns... un vēl visu ko... tai skaitā arī piekarē...

un kas jāatcerās... - aizmugurējās riepas labi dist šim 3.0 :) :) :)

Kopumā auto patika... ;)

 

1349085333_10856.jpg

Labots - Regisss
Link to comment
Share on other sites

Man pārsi gadus bija 1998. gada E39, 523i papliks, bez pakas, ar kaut kādu kruto gāzi jau no Beļģijas. Uzturēšanas izmaksas aptuveni kā pirms tam īpašumā esošam Golf 3 1.8, nu varbūt nedaudz dārgāk dēļ lielākiem bremžu diskiem :sarkasms: Gāzes patēriņa izmaksas arī tik pat cik tam golfam benzīnā. Nekādus baisos kasjakus neatminos.

Tagad pāris gadus E61 535D/2006 ar paku tam katrs nieks maksā un arī pakaprīza tā mašinīte. Bet, protams, iet lopu lopā (sačipots) - aizmugrē jaunas riepas jāiek katru sezonu :sarkasms:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

 

 

aizmugrē jaunas riepas jāiek katru sezonu
Kapēc? Baigais spolētājs esi? 
Link to comment
Share on other sites

Bembim viņas pastiprināti dilst, to gan es esmu novērojis. Citreiz uzsākot dzeltenā lampiņa iemirdzas, citreiz straujākā līkumā aizmugure padraiskojas... 

Link to comment
Share on other sites

BMW dilst pakaļa mazāk nekā tik pat ZS priekšpiedziņai... Visvairāk man ir dilis čipotam Passat B6 - standartā bija 2.0 200zs... Hvz cik pēc čipošanas...

Link to comment
Share on other sites

 

 

BMW dilst pakaļa mazāk nekā tik pat ZS priekšpiedziņai.
Nestāsti pasakas, ir nobraukti septiņi gadi ar S80T6 Twin turbo, 272 ZS, 2 riepu komplekti !  :)
Link to comment
Share on other sites

Kapēc? Baigais spolētājs esi?

Nez. :TBS: Riepas speciāli nesvilinu (nu varbūt 2-3x gadā mazam prieciņam, uz tikai uz īsu brītiņu). Būtu baigais spolētājs - mainītu riepas katru dienu :sarkasms:
Link to comment
Share on other sites

Katru gadu jaunas riepas, jo katru gadu iepērk lietotās... Pretējā gadījumā jābūt atsaldētam no krustojuma gāzētājam.

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

Atsaldeņi ir tie, kas dročī krustojumā.

Labots - marrtins
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kas par to būtu šaubījies... Āaa un, protams, jo vecāka miskaste, jo jestrāks gāzējies. Ja vēl kādam kabluks trāpījies lietošanā, tad pat veci bmw nobāl :)

Labots - kurmis
Link to comment
Share on other sites

pie krustojuma ir jāpieripina lēnām, lai nebūtu jāsabremzējas līdz galam. tiklīdz priekšā ieraugi sarkano, tā jāmet laukā no ātruma un jāripinās.

Latvijā liela daļa ir pārāk nervozi un šādi braukt nemāk, tāpēc arī satiksme ir ļoti saraustīta.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

tā jāmet laukā no ātruma un jāripinās.

Man labāk patīk sabremzēties ar kaucošiem, parubināt degunu un tad ar kaucošiem aizlaisties. :sarkasms:
Link to comment
Share on other sites

Nu Tu esi kārumnieks! :hunter:

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Tas video, kur BMW X6 tiek aizdzīts minūtes laikā, skaidri norāda uz to, ka auto ražotājiem pretaizdzīšanas jautājums ir pilnīgi pie vienas vietas un visa "drošība" ir makaroni tautai uz ausīm. Tajā video lielākais drošības caurums ir iespēja ātri pārprogrammēt ECU/imobilaizeru. Tajā procesā ir jābūt gan elektroniskām laika aizturēm uz vismaz 15 min., gan fiziski ECU ir jābūt pieejamam tikai pēc 15 min. skrūvēšanas jeb ar nolūku čerez Ž.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet tepat LV bija BMW skandāls,5-10 gadi atpakaļ, kā pirmā servisa apkope, tā auto pie pirmā mārketa brauc prom bez saimnieka, 30 jauni auto aizgāja, ļoti jau centās noklusināt un arī izdevās!


Ja ņem vērā Maskavā, aizņemšanos, tad tīri uz atslēgām pagaidām turās Volvo un MB.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas video, kur BMW X6 tiek aizdzīts minūtes laikā, skaidri norāda uz to, ka auto ražotājiem pretaizdzīšanas jautājums ir pilnīgi pie vienas vietas un visa "drošība" ir makaroni tautai uz ausīm. Tajā video lielākais drošības caurums ir iespēja ātri pārprogrammēt ECU/imobilaizeru. Tajā procesā ir jābūt gan elektroniskām laika aizturēm uz vismaz 15 min., gan fiziski ECU ir jābūt pieejamam tikai pēc 15 min. skrūvēšanas jeb ar nolūku čerez Ž.

 

 

un kā risināsi to, ka uzliks uz evakuatora, vai apskrūvēs visu ko var apskrūvēt uz ielas? ar tērauda trosēm aiz diskiem siesi pie koka/staba/enkura?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...