Jump to content

Canon pret Nikon


Recommended Posts

RudeWolf

Es tieši uzskatu, ka spogulenes laiks pamazām beidzas. Domāju, ka tas ir tikai laika jautājums, kad paliks pāri tikai pilnā kadra spoguļaparāti zināmai profesionāļu nišai. Patlaban digitālā spoguļkamera piedāvā divas priekšrocības - ātru (bet ne obligāti precīzu) autofokusu un ļoti labu darba resursu no viena akumulatora. Visur citur tās apkaro bezspoguļi.

 

Es diezin vai vēlreiz guldītos iekšā mazā kadra spoguļkameras sistēmā.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

 

 

nu pasaki man lūdzu,kāpēc kaķi ir smukāki par cilvēkiem

Ir dažādi cilvēki. Par dažiem pat krokodili ir smukāki :D

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

 

 

Domāju, ka tas ir tikai laika jautājums, kad paliks pāri tikai pilnā kadra spoguļaparāti zināmai profesionāļu nišai.

 

To noteiks cena. Ja komplekts būs zem 1000€, tad aparāts būs pieejams mīlētājiem. Ja virs, tad profiem.

Man ir pieredze ar bezspoguli (sākotnēji smena 8m). Arī tagad ir viens lietojams bezspogulis. Galvenā priekšrocība: mazs, lai ērti varētu paņemt līdzi.

Spoguli izmantoju tad, kad zinu, ko gribu paveikt. Tad, kad nespiež laiks un mugura. Tad, kad ir strauji mainīgi apstākļi vai vajag ātru kadru.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

 

 

paliks pāri tikai pilnā kadra spoguļaparāti zināmai profesionāļu nišai

Domāju, arī profesionāļu aprindām spogulis ir novecojis atavisms. Ja vien kādai bezjēgā šaurai nišai, bet tiešām nenāk prātā, kas tas varētu būt. Sony A7 ir uzskatāmi nodemonstrējis, ka elektroniskais skatumeklētājs ir ievērojami funkcionālāks, informatīvāks un ērtāks par spoguli. Tagad Sony gatavo vidējā formāta bezspoguli, kas, domāju, galīgi pierādīs to, ka spogulis ir vakarējā diena :)

Link to post
Share on other sites

 

 

elektroniskais skatumeklētājs ir ievērojami funkcionālāks, informatīvāks un ērtāks par spoguli

Pilnīgs un galīgs bulšits.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Ivo - nu, nu, argumentē! Liveview priekš spogulenēm bija mēmi krutā fīča, ko visi novērtē. Ar ko diez elektroniskais EV ir sliktāks?

Link to post
Share on other sites
raiviic
elektroniskais skatumeklētājs ir ievērojami funkcionālāks, informatīvāks un ērtāks par spoguli.
Ar ko diez elektroniskais EV ir sliktāks?

  Izskatās, ka abi neesiet normālu kameru rokās turējuši. Vismaz nejaucam apelsīnus ar sīpoliem, jo displejs (par ko te jūsmo kaktuss) un elektroniskais skatu meklētājs ir dažādas lietas. Nekas nekad nepārspēs labu spoguleni, cita lieta - svētdienas fotogrāfiem to nevajag.  Protams, ka labs displejs jebkurai kamerai ir lieliska iespēja novērtēt iegūto un dažreiz (kaut gan nekvalitatīvi) iegūstamo attēlu. Bet - pie acs liekamais skatu meklētājs (un tikai nevajag uzskatīt par fotoaparātu ko tādu, kuram tāds nav) ir pavisam cita lieta - nu nav elektroniskajā saskatāma precīza detalizācija, par pareizu krāsu, īpaši pustoņiem, pat nerunājot.

 Un pirms ko oponē - ir milzīga (ap 40 gadiem) pieredze gan foto gan video jomā, tā kā lūdzu tiešām pamatotus argumentus, nevis - tantes parkā tā teica (Yutubes "pētījumi" arī tur pieskaitāmi. Lūk pieredzējušu, profesionālu reportieru, īpaši sporta, kur laba tehnika ļoti svarīga, domas varētu būt arguments - tikai - kurā sporta veidā ko citu kā Nikon vai Canon kameras profesionāļiem ir redzētas ???

Edited by raiviic
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

 

 

Liveview priekš spogulenēm bija mēmi krutā fīča, ko visi novērtē

Neesmu novērtējis nevienā brīdī. Filmēšanai varbūt jā, bet fočēšanai noder vienīgi tad, ja kamera jātur tādā augstumā, ka nevar pielikt pie acs 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
RudeWolf

Visi, kas nelieto matstiklu un lupu ir neglābjami lašaras, lel.

 

Esmu kādu laiku palietojis mazā, pilnā un vidējā kadra spogulenes. Gan cipara gan filmu. Pašlaik esmu apstājies pie Fuji bezspoguļiem, jo man ļoti patīk fotogrāfijas process un nepatīk pēcapstrādē tupēt. Citiem vārdiem sakot - es šauju .jpeg un ļauju, lai kamera veic pēcapstrādi. Ok, ja sižets ir drausmīgi sarežģīts DR ziņā un tik labs, ka gribēšu ņemties, tad varu raw šaut.

 

Tātad - mana kamera uzreiz parāda to, ko es dabūšu. Es kā projekta vadītājs esmu piedalījies vairākās foto sesijās, kur fotogrāfs ir pie kameras pieslēdzis datoru un pēc kadra uzņemšanas Lightroom uzreiz veic vēlamo pēcapstrādi. T.i. fotogrāfs uzreiz redz gala rezultātu un attiecīgi regulē savu darbu ar kameru.

 

Ja fotogrāfs strādā ar digitālo kameru, tad EVF vai LiveView ir vienīgais veids, kā tūlītēji var uzzināt to, ko kamera pados. Jā, EVF zemā apgaismojumā kļūst trokšņains, tam ir neliela aizture un reizēm ir jūtams flikeris no mākslīgā apgaismojuma. Bet tai pat laikā tas ļauj redzēt labāk tumsā un ļauj sižetu apskatīt tajā laikā, kad notiek kadra uzņemšana.

 

Pagaidām man izskatās, ka bezspoguļa kameras ir feilojušas vienā samērā svarīgā lietā. To optika nav īpaši mazāka par optiku ar tādu pašu projekcijas apli spogulenēm. Cik noprotu, tad teleobjektīviem ir konstrukcijas īpatnības, kas diktē to izmēru un tos samazināt var "pārlokot" objektīvu ar spoguļu sistēmu, kas nav bez kompromisiem. Bezspoguļa kamerām es cerēju uz ne-retrofokālajiem platleņķa objektīviem, kas pēc izmēra ir ļoti mazi. Diemžēl, izskatās, ka šādu objektīvu aizmugurēja elementa projekcijas īpatnības īpaši labi nesatiek ar digitālajām matricām. Pašlaik šāda tipa konstrukcijas labi darbojas Fuji 100 un 70 sērijas kamerās, kam nav maināmu objektīvu.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

 

 

jo displejs (par ko te jūsmo kaktuss)

Es jūsmoju par displeju? Nez, kurā vietā? Gribas uzjautāt, tu Sony A7 kaut rokā turējis esi? Ja neesi, tad domāju, tu vispār nesaproti, par ko ir runa :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Gribas uzjautāt, tu Sony A7 kaut rokā turējis esi?
 

 

Esmu gan, un par šo man vienkārši gribas pasmīkņāt: 

 

Domāju, arī profesionāļu aprindām spogulis ir novecojis atavisms.

 

 

Tu to nopietni?

 

Man ir gan Canon, gan Sony A7 II, un varu pateikt vienu- A7, jebkurš modelis, A7 II bija manā personīgajā somā, bet pieredze ir ar tiem visiem- regulāri dažādu projektu ietvaros tika lietoti arī A7 RII un A7 SII, tie visi ir kā jēlas olas, burtiskā nozīmē, tie vēl ir dikti tālu no pro līmeņa darba instrumentiem, es šeit nerunāju par bohēmistu un svētdienas podziņspiedēju semināru sajūsmas pilnajiem lietotājiem- tikai un vienīgi par hard core pro pielietojumu, kur katrs moments ir svarīgs, kur nav laika čakarēties ap super jutīgajām podziņām, kur nav laika gaidīt uz mūžīgajām aizturēm un kur pavisam noteikti nav laika krāmēties ar miljons baterijām.

 

Liela daļa tagad uzzinājuši par Sony un klaigā, cik Sony inovatīvs, pasakiet man labāk, kas iekš A7 ir tāds, kas nebija jau uz Sony A mount DSLT kamerām? Tur tagad ir nākušas pāris elektroniskās fīčiņas klāt, bet būtībā- IBIS sensors ar EVF, tas viss bija jau uz A55, A35 un arī A99- tiem full frame mīļiem. Turklāt uz A mount, Sony vēl bija arī normāls autofokuss, jebkuros apstākļos, vismaz mans A77 savulaik fokusējās nu tuvu tam kā Canon ekvivalenti, ko galīgi nevarētu teikt par A7 sēriju šobrīd. Galvenā A7 sērijas fokusa problēma ir tajā, ka tas visu laiku iet 0-bezgalība ciklam cauri, katram kadram, kamēr Canon turpina AF no tās vietas, kur tas beidza un nekruķī objektīvu cauri visam diapazonam, uz labiem native objektīviem Sony to jūt mazāk, bet tāpat tā ir aizture, bet paskatieties cik lēni Sony fokusējas ar viņu jauno 50mm 1.8!!! Vēl nenoliedzams akmens Sony fokusa dārziņā ir AF gaismas neesamība, kas tam nabagam sliktākā gaismā to darbu pilnībā aptur- tā mazā lampiņa, kas ir iekš body, neko īsti nenoklāj un uzliekot kaut ko lielāku par 35 vai 28mm (ne 35 1.4, a to mazo 2.8), tā mazā lampiņa vairs nelīdz, BET tas ko nesaka neviens Sony mārketinga specs ir tas, ka NEVIENA ārējā AF lampa uz ārējās zipenes uz Sony nedarbosies. Sony pats izlaida tagad jaunu trigeri un resīveri savām zibspuldzēm, un arī tur nav AF lampiņas, un teiksim lielās zipenes kā F43 vai F60, kurām it kā ir iebūvēta tā AF lampa, tā nedarbojas- tā nav saderīga ar A7 sēriju, taču uz vecajām A mount šajā ziņā nebija nekādu problēmu. Tie ir pamatīgi trūkumi un daudzās jo daudzās situācijās pamatīgi apgrūtina darbu- kā pasākumu foto, kur svarīgs ir ātrums un 100% darba spējas jebkuros gaismas apstākļos, neviens Sony A7 sērijas aparāts nespēj nodrošināt kvalitatīvu darbību. Tehniski potenciāls ir, A7 S ir lielisks tumsā, bet ko tas dod, ja ir tikai kontrasta AF? Canon 6D vai Nikon 750D kadru noķers 10x ātrāk, un lai ir mazliet sliktāks, vismaz būs tas kadrs... 

 

 

 

Ar ko diez elektroniskais EV ir sliktāks?

 

Esmu Sony EVF redzējis visās paaudzēs, kopš A55/A35 laikiem, un pa šiem gadiem, tie grābekļi, kas bija sākumā, vēl ar vien ir tur kur tie ir. Dažus Sony novērsa- live preview var noņemt ja vēlas, agrākajām kamerām ar zibspuldzēm bija tīrās mokas- jāskatās melnā ekrānā, tad paši EVF ir kļuvuši labāki, taču kopš A77/A65 laikiem tie nav pārāk progresējuši, mazliet mazliet, bet ne radikāli.

 

Bet par to, kas tiem ir sliktāks- kopš pašiem pirmsākumiem, nekas nav mainījies- tie ir LĒNI! Sony kameru softs arī ir sūds, un arī tur nekas nav mainījies, aizture starp ekrāns/EVF pārslēgšanos, tad ieslēdz EVF vai ekrānu, paiet vēl kāda sec līdz sazīmē funkciju ikonas- nu tas nav PRO līmenis, viss velkas un raustās, un es runāju no pieredzes, ar savu A7 II vien nobildēju dažus desmitus tūkstošu kadru, ar A77 savulaik slēdzis bija aizskrējis pāri 50 000, tā kā ir kaut kāda pieredze, ne tikai veikalā/izstādē paspaidīta tā kamera.

 

Tad vēl iekš EVF kaitina burst mode fotogrāfija- katrs kadrs uzlec uz mikro brīdi, tas ir diezgan kaitinoši brīžos, kad jāseko līdzi bildējamajam objektam, varētu teikt, ka principā tas ir vairāk mini vai zini pasākums- kad spogulenei actiņa atbrīvojas momentāni, tad EVF tas ir ar aizturi, nu pamēģini pasekot sportā, mūzikas pasākumā vai kur šādā veidā! Nesen bildēju ar 5D3 un A7 RII sānu pie sāna, uz abiem 70-200, ar A7 tas vienkārši bija wow cik kaitinoši, nerunājot tikai par to EVF aizturi, tur vēl pamatīga aizutre uz kadru buferi- kartiņa bija ātrākā nopērkamā SD Lexar Pro 2000x...

 

Un nenoliedzami EVF rija baterijas- tas arī nav mazsvarīgi, ar aizmugures ekrānu Sony darbojas ilgāk nekā ar EVF.

 

Ak un tāds sīkums bet reāli- Sony pa šiem gadiem, kopš A55 laikiem, nav spējis uzklausīt lietotājus un ieviest funkciju, ka EVF darbojas kā skatu meklētājs un aktivizē to tikai ar acs sensoru zem tā- baigi ērti, un aizmugures ekrāns ir kā aizmugures ekrāns uz DSLR, tikai funkciju un bilžu apskatei, diemžēl tā nav, un tas arī ir iemesls kādēl sabremzējas tā kamera- ja uz eizmugres ekrāna ir izvēlētas vienas funkcijas, bet iekš EVF attēlotas citas, tad kamera aizdomājas pirms pārzīmēt ikonas, un tas ir pamatīgs trūkums, īpaši kad svarīgs ir ātrums.

 

Kā vienīgo EVF plusu es varētu nosaukt bilžu apskatīšanu saulainā gaismā, tur tas ir ērtāks, nekas nav jāliek ekrānam priekšā, nu filmējot ar noder, ja filmē no rokas, protams, no ronin vai statīva tas vairs nav aktuāli.

 

Ak un vēl- nejauciet EVF ar LiveView

 

Ja fotogrāfs strādā ar digitālo kameru, tad EVF vai LiveView ir vienīgais veids, kā tūlītēji var uzzināt to, ko kamera pados.
 

 

- tās ir divas dažādas tehnoloģijas, EVF ar Live View nav nekāda sakara, ja nu vienīgi tikai tas, ka Live View, kā jebkura cita kameras funkcija, arī var tikt attēlota uz EVF. Šis ir fakts, kuru palaiž garām ļoti daudzi Sony fanboji šobrīd- kliedz par ekspozīcijas priekšskatīšanu un attiecina to uz EVF. Man jaut- a uz kameras aizmugures ekrāna to Live View neredz? Vai tas kaut kāds lielāka izmēra EVF? Tāpat šo pašu attiecina arī kā sasniegumu uz A7 sēriju- labrīt, tas viss bija jau gadus pirms A7 vispār tika piedāvāts, vienkārši cilvēki tagad pamodās. Fui Sony par A Mount iznīcināšanu, A77/A99 bija daudz labākas fotokameras par to, kādi invalīdi šobrīd ir A7- jebkurš no tiem! 

 

 

 

 

 

bezspoguļa kameras ir feilojušas vienā samērā svarīgā lietā. To optika nav īpaši mazāka par optiku ar tādu pašu projekcijas apli spogulenēm.

 

Un šis ir tas, kādēļ man, piemēram, A7 liekas bezjēdzīga kameras sistēma šobrīd- tai nav nekādu priekšrocību izmēru ziņā vairs, jo katrs objektīvs ir lielāks par Canon/Nikon ekvivalentu, kamera garumā un svarā ir tāda pati, taču somā ir virkne lielāku objektīvu, kopējais somas svars ar 5-7 objektīviem Sony gadījumā ir lielāks. Tāpat, lai normāli noturētu A7 ar 70-200 rokās, grips ir diezgan obligāts, ja ne, plaukstas locītava vienkārši izlūzīs pēc garāka pasākuma- un grips A7 padara vēl tuvāku lielajai kamerai, izmēra un svara ziņā. Un bonusā mums vēl ir mikro podziņas, kā tāda dāvana no kuras labuma nekāda.

 

Arī vēl- Sony vēl ar vien nav izlaidis nevienu FF pankūku, tas būtu tas, kas reāli attaisnotu A7 sērijas izmērus, bet nope, šobrīd nav un arī nav baumu par to..

 

 

 

 

Lūk pieredzējušu, profesionālu reportieru, īpaši sporta, kur laba tehnika ļoti svarīga, domas varētu būt arguments

 

Izteicu savas domas augstāk tieši no šāda skatu punkta- bildēju ļoti daudz reportāžas foto, šobrīd neredzu kā Sony varētu aizvietot Canon vai Nikon. Sony man vienmēr bija somā vai auto bagāžniekā, bet es ar to nekad neietu kā vienīgo- tīri tāpēc, ka tai neuzticos- tā ir pārāk lēna, baterija tur pārāk īsu brīdi, tā baidās no lietus un putekļiem, tā ir tik trausla, ka pēc mazākā kritiena liekas pajuks pa daļām. Preses būdās parasti ir daudz pro fotogrāfu, varu 100% apgalvot, ka NEVIENS manis satiktais profs nebildē ar Sony, tādu vienkārši nav, ir pamatīgs Canon pārsvars, pa kādam Nikon, bet 0 Sony lietotāju- es šeit domāju Sony fotogrāfus kā tādus, kuri ar Sony bildē kā vienīgo un galveno kameru. Pa kādam video čalim ir ar Sony, tur ar Panasonic skaits tiek dalīts, bet foto ziņā- nav Sony. 

 

 

 

 

Un pirms ko oponē - ir milzīga (ap 40 gadiem) pieredze gan foto gan video jomā, tā kā lūdzu tiešām pamatotus argumentus

 

Tur tā nelaime, ka parasti oponē tie, kuri šobrīd aktīvi nebildē, šis Sony kults sākās ar tiem A7, visi kā aitas- tik labs tik labs, aizmirstot, ka tas viss, jeb 99%, bija jau pirms A7, tikai sūdīga mārketinga dēļ tas neaizgāja.

  • Patīk 4
Link to post
Share on other sites

Es sapratu, ka A7 ir baigais suu.... :)

 

Man gan patiik EVF, atteels gaishaaks par parasto skatumekleetaaju un uzreiz var redzeet kaada buus bilde (ekspoziicija, vai nav paargaismots, sliktaakaja gasiijumaa var arii piezuumot un noveerteet fokusu).

EVF miinusus jau te aprakstiija.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

@@kappa, nu, es vērtēju no sava skatu punkta, un reportāža tur neietilpst :) Pamatā statiskas bildēšanas studijas apstākļos. Ar manuālu fokusu. Un te nu Sony ir krietni interesantāks par Canon :) Bet tas, protams, ir tikai un vienīgi mans IMHO.

 

 

 

tur vēl pamatīga aizutre uz kadru buferi- kartiņa bija ātrākā nopērkamā SD Lexar Pro 2000x...

Būtu bik dīvaini, ja 2x lielākas bildītes ierakstīšana notiktu tik pat ātri ;)

Link to post
Share on other sites
RudeWolf

Sony ir labi tehnoloģiju pionieri. Cik man ir nācies viņu kameras turēt rokās, tad es A7 sēriju sauktu par labiem "digital backs". Canon un Nikon ir galvastiesu pārāki ergonomiskajos aspektos. Fuji ergonomika ir ok, podziņas mazas un menu varēja būt loģiskāki. Bet nu - es esmu nostaļģisks muļķis un tāpēc fappoju uz to vintage feel.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

@@kappa, ak, un vēl. Visi tevis uzskaitītie trūkumi nav tehnoloģijas trūkumi, bet gan tehniskā izpildījuma trūkumi. Tobiš, tie paši Nikon vai Canon, kuriem ir liela pieredze tieši reportietu kameru izgatavošanā, bik agrāk vai vēlāk, tikuši pie tām pašām tehnoloģijām, uzražos bezspoguļus, kuri būs ērti ergonomiski un izturīgi reportāžas vajadzībām.

Link to post
Share on other sites

 

 

Būtu bik dīvaini, ja 2x lielākas bildītes ierakstīšana notiktu tik pat ātri

 

Nikon ar 36mp nav gluži tādu problēmu... Tāpat A7 II ar 24pix failiem ir tieši tā pati problēma. Un kur tad Sony tas uncompressed RAW, tas visu vēl vairāk sagruzī.

 

 

 

 

Es sapratu, ka A7 ir baigais suu....

 

Gluži sū nav, ir savi plusi, bet ne pro reportāžas lauciņā.

 

 

 

atteels gaishaaks par parasto skatumekleetaaju

 

Hmm, vai normāls DSLR skatu meklētājs ir redzēts? Entry level kameru lauciņā jā, tie Canon/Nikon ir mazi un melni, bet lielajām kamerām tie skatu meklētāji ir lieli un gaiši.

 

 

 

un uzreiz var redzeet kaada buus bilde

 

Kā jau es iepriekš minēju- tam nav nekāda sakar ar EVF, tā ir Live View un ekspozīcijas preview funkcija, kuru aprakstīji. Jebkurā DSLR skatu meklētājā ir eksponometra rādījums kurš principā izdara tieši to pašu lietu- parāda vai bilde būs gaiša vai tumša- ja neprot to nolasīt- nu atvaino, tad jāsāk ar foto ABC. Šim live view preview ir tieši tie paši trūkumi, kas arī kamerai bez tā- tā nevar nosimulēt zibspuldzes un garas ekspozīcijas. Un vēl sliktāk iekš Sony- kad uzliekam zibsupldzi, šī live preview funkcija jāatslēdz, jo savādāk skatāmies melnā ekrānā- jo kamera pati nesaprot, ka ir zibspuldza- un tas ātrā darbā ir mīnuss, tāpēc man vispār tas preview vienmēr bija atspējots.

 

 

 

Ar manuālu fokusu. Un te nu Sony ir krietni interesantāks par Canon

 

Jā un nē! Pilnai laimei Sony kā est vajag skārienekrānu, jo- teiksim uz Canon ērti nospiežam uz sejas un ātri nofokusējam- tas live view režīmā, kamēr uz Sony ar taustiņiem jāpārvietojas uz seju- tas ir daudz lēnāk un neērtāk. Un paļauties uz peaking pilnā ekrāna skatā ar f/1.4... ne ne...

Link to post
Share on other sites

Man EVF raadaas live preview, kur varu nolasiit histogrammu (da visu ko tur var saslegt un atsleegt) un galvenais, uz paraada uzreiz pareizo ekspoziiciju. Varbuut sony taa nav, nezinu.

DSLR skatumekleetaajaa viss ir forshi ar gaishiem stikliem, bet ar parastajiem kit stikliem tumsaa ir diezgan gruuti saskatiit ir fokusa vai nee.

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

@@kappa, nu, es jau tā gluži nesaku, ka uz patreizējo brīdi jau bezspogulis ir absolūts ideāls. Protams, ir vēl trūkumi un ir, ko pilnveidot. Bet skatoties, kā pazīstami pro fotogrāfi pamazām maina (vai apdomā mainīšanu) savus Canon uz Sony, ir par ko aizdomāties. Pats, protams, esmu nosacīti profesionāls, kaut uz vecumu ir tā sanācis, ka atgriežos jaunības profesijā, bet arī domāju tuvākā laikā Sony iegādāt.

Un @@RudeWolf lielā mēŗā ir taisnība - Sony A7R tiešām ir budžeta klases fullframe digital back studijas fotogrāfiem. Ne vienmēŗ ir vajadzīgs tas, ko dod kaut kāda vidējā formāta digital back. Un tad ekonomiski ir daudz izdevīgāk Sony iegādāt.

 

Katrā ziņā ir jauki, ka ir gan tādas, gan šitādas kameras, un domu dažādība par tām :)

Link to post
Share on other sites

 

 

Katrā ziņā ir jauki, ka ir gan tādas, gan šitādas kameras, un domu dažādība par tām
 

 

Ir gan, tāpēc man ar dikti ilgi bija Sony kameras, paralēli Canon. Bija arī Fuji tā X sērija ar maināmiem objektīviem- un kāds pārītis arī pašam bija, bet tā sistēma mani vismazāk paķēra. Visus savus Sony šobrīd pārdevu dēļ 1DX II, ir doma to tuvākajā laikā pagādāt un tāpēc visa nevajadzīgā foto tehnika tika izlikta eBay. Nākotnē skatīšos ko viņi radīs, ja būs labi modeļi, noteikti paņemšu atkal, atsevišķos sižetos man viņu kameras itin labi patika, bet tie šobrīd tādi hobiji, tāpēc atmetu tos nost- priekšroka tam, kas nes vairāk naudas. 

Link to post
Share on other sites
Racer

@@raiviic visu jau pateica. Parakstos zem katra vārda. Viss pārējais ir meklējumi, lai nonāktu pie tā paša. :) 

Link to post
Share on other sites
Huan Kaktus

 

 

nu nav elektroniskajā saskatāma precīza detalizācija, par pareizu krāsu, īpaši pustoņiem, pat nerunājot

Tu kaut jel kur, izņemot kalibrētu monitoru, spēj saskatīt pareizu krāsu? Un arī tad, ja vajadzīga ļoti precīza krāsa, tikai nomērot to ar pipeti un paskatot cipariņus, kuri sanākuši ;)

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...
Microstar

Jautājums zinošiem vai vel aiz projām Nikon D3300 ir labākais budžeta fotoaparāts cenā līdz 400 eur ? Foto/Video 50/50...

 

Un kā ir ar tiem KIT objektīviem ir vērts viņus pirkt vai labāk uzreiz piekrāt kaut kam nopietnākam kā piemēram 35mm 1.8G...

 

Ar ko atšķiras šie te trīs objektīvi, un kurš no viņiem ir labāks ? Paldies!

 

Nikon AF-S 18-55mm f/3.5–5.6G VR II DX

Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6G VR DX

Nikon AF-P DX Nikkor 18-55mm F/3.5-5.6G VR

 

Edited by Microstar
Link to post
Share on other sites
Kaspars12

Es teiktu, ka tomēr komplektā tas kit neko daudz nemaksā un labā apgaismojumā kā treniņiem zoom range ir ļoti praktisks, saprast, kas pa kam. Lai saprastu, kas neapmierina, varbūt viss apmierina.

Link to post
Share on other sites
Microstar

Parakņājos pa internetu AF-P esot AF-S nakošā versija kura ir uzlabota ar citu motoru klusāka un fokusējas ātrāk. Kādi ir D3300 plusi un mīnusi ? Cik esmu lasījis tad parasti visi iesaka. Canon laikam tajā budžetā ir novecojis lai gan objektīvi viņiem ir lētāki.

Edited by Microstar
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...