Jump to content

Pārdodu Saab 9-3 2005. gads 2.0t


ArtūrsB
 Share

Recommended Posts

INTRASERVERNET

Eh, mjaa beidzot sakariigs auto tiek paardots boot.lv. Ja buutu mashiinas mekleejumos noteikti panjemtu sho.

Link to comment
Share on other sites

jūdzēs ? usa variants ?  radio ķer vismaz uz mūsu cipariem ?

Link to comment
Share on other sites

ArtūrsB

Usa variants, radio ķer. Uz ātro ieliku, vēlāk pievienošu vairāk bildes.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Oriģinālie diski, kas ss bildē nenāk līdzi?

Link to comment
Share on other sites

Šo gan būs ilgi jāpārdod, pat ja cenu nolaidīs uz pusi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

xp, a kāda vaina sābam? Tas, ka Tev nepatīk nenozīmē, ka citiem arī nepatīk, feins auto, personīgi man visi sābiņi patīk :)

 

Vienīgais šim nobraukums neliekas īsti ticams īpaši ja gāzes iekārta ielikta + štatu variants, tur varētu būt nevis 200k bet gan 300k vai pat vairāk, lai gan - ja uzpasēts regulāri, tad problēmām nevajadzētu būt :)

 

Autor, bildes gan vairāk ieliec un galvenais, lai redz numuru, jo pirmais ko dara pircēji - čeko csdd statusus, nevienu īsti neinteresē sludinājuma saturs kā tāds. Normāli ir ja bildēs redzama: priekša + sāns no stūra skatoties, aizmugure + sāns no stūra skatoties , salona priekšpuse (podziņas+kompis :D ), sēdekļi. Tu jau auto tirgo prom, tas tikai veicinās, ka pircēji vairāk papētīs tavu preci un atsijāsies uzreiz daudzi jautājumu uzdevēji, kas lieki zvanītos un neņemtu.

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

martinno

Teorētiski normāls cipars par Aero ? (vai čipotu ?) versiju + gāze tomēr arī kaut ko maksā.

Interese par šādu te mašīnu būs tikai SAAB piekritējam... Cilvēks "no malas" šo nesapratīs.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Ar savu necilo aci, izskatās, ka nav ne Aero ne čipots (154kw standartā).

 

Par bildēm tulīt bļaus, ka nevar redzēt cik šofera beņķis izsēdēts, kas ir galvenais patiesā noskrējiena parametrs.

Labots - 100debija
Link to comment
Share on other sites

 

 

Teorētiski normāls cipars par Aero ?
Vai tad 2.0 L bija AERO? 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Par bildēm tulīt bļaus, ka nevar redzēt cik šofera beņķis izsēdēts, kas ir galvenais patiesā noskrējiena parametrs.

 

nu nu ..es ar saviem 110+ kg ātri varu izsēdēt plāna auduma vai plānas ādas salonu :shok:  viss atkarīgs kāda kvalitāte. kolēģei jaunam hyndai i40 .. ar mazu noskrējienu ( 30 k  +- ) pa garantiju apmainīja stūri - āda izdilusi līdz caurumam.

Link to comment
Share on other sites

100debija

Sorry, aizmirsu ielikt tagu </sarcasm> pēdējam teikumam.

Link to comment
Share on other sites

martinno

Vai nu man ar matemātiku herova vai nemāku vairs meklēt googlē neko... BET - man sanāk 205 zirgi... Standartā nevienu tādu motoru šim modelim neatrodu.

Link to comment
Share on other sites

ar matemātiku herova vai nemāku vairs meklēt googlē neko... BET - man sanāk 205 zirgi

Laikam ar google problēma   :yahoo:

2.0T

2002–2014, I4 16V, Ecotec LK9, 1998 cc 154 kW (209 PS; 207 hp) @ 5300 rpm, 300 N·m (220 lb·ft) @ 2500–4000 rpm, Turbocharger-High-pressure
Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Saku iz dzīves. Pašam 9-5 garažā stāv. Par 700 eur nepārdodu. 

Laba jau ir tā mašīna, bet nobraukuma un vecuma dēļ arvien biežāk paliku uz ceļa. 

Link to comment
Share on other sites

Novērojums, boot.lv biedru vidū atzītas ir tikai divas markas - Saab un Alfa, viss pārējais ir iegrābiens. :D

A ko nozīmē tā Aero versija? Tipa ka ļurba?

Link to comment
Share on other sites

itanium

Vari vilkt paralēles ar M sērijas Bembjiem un S sērijas Audi.

Dažot gadījumos ar M paketi un S-Line (SAAB Aero ne  vienmēr ir citi motori).

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Regisss

pieņemu ka turbo... :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Novērojums, boot.lv biedru vidū atzītas ir tikai divas markas - Saab un Alfa

 

Kaut kā ne tā esi vērojis, viss kas nav audi 80 ir iegrābiens... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Turbo ir visiem. Aero ir vispilnākā komforta pakete, var būt arī lielāki riteņi, krutākas bremzes, utt.

Nobraucu ar līdzīgu, tik vagonu gadus 5. + komforts uz ceļa, stabilitāte, ir jauda pat 2 l versijai. - bendzīntanks no pakaļas velkas, lopā dārgs remontos, un jāremontē pietiekami bieži (nu nav vairs to veco 9000-šo līmenis - mans tīri personīgs viedoklis).

Kā privātais es nepirkšu, lai ko saka par komfortu. Kā darba / firmas mašīna - ir o.k., ja ir kāds, kas gatavs apmaksāt (klienti vai darba devējs :)) Kaut kā man Honda apkopēs sanāca gandrīz 2 X lētāk....

Link to comment
Share on other sites

ArtūrsB

Pastāsti lūdzu, kas tieši tik dārgs tur ir remontos? Ja salīdzini ar veciem klasiskajiem tautas auto, kam rezerves daļas uz svara, tad var likties dārgi.

Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Es galīgi negribu mēģināt mašīnu "nolikt", bet nu ja Tu prasi...

 

Precīzus ciparus vairs neatceros - kopā ar atvadīšanos no mašīnas esmu izmetis no galvas. Bet tajos 5 gados aptuveni bija tā:

~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????);

~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs;

~600 EUR ķēdes nomaiņa pie aptuveni 250 000 -ArTeh, Rīgā

~350 EUR Pakaļējie amīši ar atsperēm

~250 (? ) jei bogu neatceros, bet aizgāja galvas blīve.

un tad kādas 3 X bija sailentbloki, bukses, u.c. gumijas piekarei par ~~ 200 eur katru reizi.

 

Vēl uz šosejas pārplīsa dzesēšanas šķidruma gumijas caurule (tā, kas no radiatora) - goda vārds 2X vecākiem autiņiem tā nebija noticis !!! No kā??? Es tur sērskābi neesmu lējis virsū! Tas arī pa velti nebija, bet cik - vvz.

 

Esmu nemērā laimīgs, ka visā tajā laikā nebija jālabo turbīna, kas beigās jau uzvedās ļoti aizdomīgi. Tas būtu vēl kādi 600-800 EUR, ja līdz tam būtu nonācis.

 

Sīkumus un regulārās apkopes neskaitu - sveces un eļļas maksā praktiski tāpat kā jebkuram citam autiņam. Minētajā periodā nobraucu ~~ 180 000.

Labots - VebKamera
Link to comment
Share on other sites

 


~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????);

~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs;

~250 (? ) jei bogu neatceros, bet aizgāja galvas blīve. .

.

tikai šie varētu būt kā ārkārtas remonti. Pārējiem cenas ir ļoti normālas par šāda līmeņa auto. Nu nevar to salīdzināt ar kaut kāda aizvēsturiska A80 prasto piekari.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tātad, remontos uz 180k iztērēti ap 3k euro - 17 centi uz kilometru. Njā, lēti nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tātad, remontos uz 180k iztērēti ap 3k euro - 17 centi uz kilometru. Njā, lēti nav.

3000/180000=0.016666667eur, jeb ~1.7 centi, kas IMHO ir baigi OK pie tā nobraukuma, atļaušos teikt- pat lēti.. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

taisnība, tā iet, ka ātrumā rēķina. Kad ieraudzīju ciparus, likās, ka jābūt lēti, bet nesanāca.

Nu, 1.7 centi uz kilometru, patiesībā, ir nereāli lēti.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Minētajā periodā nobraucu ~~ 180 000.
Pareizi sapratu, 180 000 Km ar šādu remontu sarakstu!? Tas ir ļoti maz.

 

 

~600 EUR ķēdes nomaiņa pie aptuveni 250 000 -ArTeh, Rīgā
Šis gan interesanti, 9-3 vairāk nenāca SAAB dzinēji, bet parastie Opeļa ecoteci, ķēde tiem teorētiski nav jāmaina.
Link to comment
Share on other sites

VebKamera

Tur nav degviela un regulārās apkopes + mazie sū, kurus pamana pie regulārās apkopes. Apkopes - katrus 10 000 minimums 60-80 EUR. Un netiek rēķinātas iekšā tādas lietas, kā nosperti radiatora režģi un spogulīši, utt. Nu neesmu es kārtīgs cilvēks, nelieku visus auto izdevumus skaistā tabulā.

 

Ā, atcerējos - vēl bija bremžu diski, bet izmaksas neatceros - sen tas bija.

 

Tā ka ģimenē tiek paralēli ekspluatēti 2 autiņi, saku tomēr, ka Hondas apkopes ir lētākas, un nav tam verķim bijušas ne problēmas ar gaņģeni, ne arī piekare tā izčakarējas. Visādu agregātu (piem siksnu, utt) nomaiņa arī lētāka.

Link to comment
Share on other sites

martinno

 

 

Šis gan interesanti, 9-3 vairāk nenāca SAAB dzinēji, bet parastie Opeļa ecoteci, ķēde tiem teorētiski nav jāmaina.

+

 

 

~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????);

 

Izskatās pēc OG vai 9-5...  

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Izskatās pēc OG vai 9-5...
Izskatās ka par 9-5 pirms restaila, kaut kā 98 sūnainā gada. Bet anyway, kāds tam sakars ar topika autora 9-3 NG.

 

 

~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs;
Šim gan ar SAAB mazs sakars, tāpāt kā volvo un vēl kaudzei autiņu iekšā japāņu Aisin markas automāts.
Link to comment
Share on other sites

600 eur par ķēdes maiņu arī izklausās aizdomīgi lēti

Link to comment
Share on other sites

Copmanis

Mašīna kā mašīna, vizuāli gan liekas ļoti pievilcīga... Kādreiz mūlsināja spidometra apgaismojums zaļā krāsā, kādi reiz bija vecajiem fordiem, bet dzīvē izskatās tīri tā neko. Ņemot vērā, ka gandrīz vai katras automarkas dīzeļa dzinējiem vienmēr ir kaut kas, kas ir nereāli ambelīvjebal dārgs (piem. ķēdas maiņa 2,5 TDI v6, spraslas), tad reāli ņemtu tieši benzīnu, jo sābs saistās tieši ar to. 

Vai tad tiešām tie 1.9 dīzeļi ir tik sūdīgi, ka pilns ss.lv ar viņiem?


 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...