ArtūrsB Ierakstīts Marts 15, 2016 Share Ierakstīts Marts 15, 2016 (labots) Uz pārdošanu Saab 9-3. Īpašumā gandrīz 3 gadus, laicīgi veiktas visas apkopes, jauna tehniskā apskate. 2.0t benzīna dzinējs ar gāzi. Komplektā ar R17 diskiem. . Links uz sludinājumu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/VHUBHEBnRFg=.html?1458052709 Cena 4200 Eur Labots Marts 16, 2016 - ArtūrsB Link to comment Share on other sites More sharing options...
INTRASERVERNET Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Eh, mjaa beidzot sakariigs auto tiek paardots boot.lv. Ja buutu mashiinas mekleejumos noteikti panjemtu sho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 jūdzēs ? usa variants ? radio ķer vismaz uz mūsu cipariem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Vot, kur ir problēma sabildēt auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Marts 15, 2016 Author Share Marts 15, 2016 Usa variants, radio ķer. Uz ātro ieliku, vēlāk pievienošu vairāk bildes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Oriģinālie diski, kas ss bildē nenāk līdzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Marts 15, 2016 Share Marts 15, 2016 Šo gan būs ilgi jāpārdod, pat ja cenu nolaidīs uz pusi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Marts 16, 2016 Author Share Marts 16, 2016 Abi disku komplekti nāk līdz. XP cik daudz tādus esi pārdevis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 (labots) xp, a kāda vaina sābam? Tas, ka Tev nepatīk nenozīmē, ka citiem arī nepatīk, feins auto, personīgi man visi sābiņi patīk Vienīgais šim nobraukums neliekas īsti ticams īpaši ja gāzes iekārta ielikta + štatu variants, tur varētu būt nevis 200k bet gan 300k vai pat vairāk, lai gan - ja uzpasēts regulāri, tad problēmām nevajadzētu būt Autor, bildes gan vairāk ieliec un galvenais, lai redz numuru, jo pirmais ko dara pircēji - čeko csdd statusus, nevienu īsti neinteresē sludinājuma saturs kā tāds. Normāli ir ja bildēs redzama: priekša + sāns no stūra skatoties, aizmugure + sāns no stūra skatoties , salona priekšpuse (podziņas+kompis ), sēdekļi. Tu jau auto tirgo prom, tas tikai veicinās, ka pircēji vairāk papētīs tavu preci un atsijāsies uzreiz daudzi jautājumu uzdevēji, kas lieki zvanītos un neņemtu. Labots Marts 16, 2016 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Teorētiski normāls cipars par Aero ? (vai čipotu ?) versiju + gāze tomēr arī kaut ko maksā. Interese par šādu te mašīnu būs tikai SAAB piekritējam... Cilvēks "no malas" šo nesapratīs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 (labots) Ar savu necilo aci, izskatās, ka nav ne Aero ne čipots (154kw standartā). Par bildēm tulīt bļaus, ka nevar redzēt cik šofera beņķis izsēdēts, kas ir galvenais patiesā noskrējiena parametrs. Labots Marts 16, 2016 - 100debija Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Teorētiski normāls cipars par Aero ? Vai tad 2.0 L bija AERO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Par bildēm tulīt bļaus, ka nevar redzēt cik šofera beņķis izsēdēts, kas ir galvenais patiesā noskrējiena parametrs. nu nu ..es ar saviem 110+ kg ātri varu izsēdēt plāna auduma vai plānas ādas salonu viss atkarīgs kāda kvalitāte. kolēģei jaunam hyndai i40 .. ar mazu noskrējienu ( 30 k +- ) pa garantiju apmainīja stūri - āda izdilusi līdz caurumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
100debija Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Sorry, aizmirsu ielikt tagu </sarcasm> pēdējam teikumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Vai nu man ar matemātiku herova vai nemāku vairs meklēt googlē neko... BET - man sanāk 205 zirgi... Standartā nevienu tādu motoru šim modelim neatrodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 (labots) ar matemātiku herova vai nemāku vairs meklēt googlē neko... BET - man sanāk 205 zirgi Laikam ar google problēma 2.0T 2002–2014, I4 16V, Ecotec LK9, 1998 cc 154 kW (209 PS; 207 hp) @ 5300 rpm, 300 N·m (220 lb·ft) @ 2500–4000 rpm, Turbocharger-High-pressure Labots Marts 16, 2016 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Saku iz dzīves. Pašam 9-5 garažā stāv. Par 700 eur nepārdodu. Laba jau ir tā mašīna, bet nobraukuma un vecuma dēļ arvien biežāk paliku uz ceļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Novērojums, boot.lv biedru vidū atzītas ir tikai divas markas - Saab un Alfa, viss pārējais ir iegrābiens. A ko nozīmē tā Aero versija? Tipa ka ļurba? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 (labots) Vari vilkt paralēles ar M sērijas Bembjiem un S sērijas Audi. Dažot gadījumos ar M paketi un S-Line (SAAB Aero ne vienmēr ir citi motori). Labots Marts 16, 2016 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 A kas ir ļurba ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 pieņemu ka turbo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Novērojums, boot.lv biedru vidū atzītas ir tikai divas markas - Saab un Alfa Kaut kā ne tā esi vērojis, viss kas nav audi 80 ir iegrābiens... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VebKamera Marts 16, 2016 Share Marts 16, 2016 Turbo ir visiem. Aero ir vispilnākā komforta pakete, var būt arī lielāki riteņi, krutākas bremzes, utt. Nobraucu ar līdzīgu, tik vagonu gadus 5. + komforts uz ceļa, stabilitāte, ir jauda pat 2 l versijai. - bendzīntanks no pakaļas velkas, lopā dārgs remontos, un jāremontē pietiekami bieži (nu nav vairs to veco 9000-šo līmenis - mans tīri personīgs viedoklis). Kā privātais es nepirkšu, lai ko saka par komfortu. Kā darba / firmas mašīna - ir o.k., ja ir kāds, kas gatavs apmaksāt (klienti vai darba devējs ) Kaut kā man Honda apkopēs sanāca gandrīz 2 X lētāk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Marts 17, 2016 Author Share Marts 17, 2016 Pastāsti lūdzu, kas tieši tik dārgs tur ir remontos? Ja salīdzini ar veciem klasiskajiem tautas auto, kam rezerves daļas uz svara, tad var likties dārgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VebKamera Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 (labots) Es galīgi negribu mēģināt mašīnu "nolikt", bet nu ja Tu prasi... Precīzus ciparus vairs neatceros - kopā ar atvadīšanos no mašīnas esmu izmetis no galvas. Bet tajos 5 gados aptuveni bija tā: ~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????); ~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs; ~600 EUR ķēdes nomaiņa pie aptuveni 250 000 -ArTeh, Rīgā ~350 EUR Pakaļējie amīši ar atsperēm ~250 (? ) jei bogu neatceros, bet aizgāja galvas blīve. un tad kādas 3 X bija sailentbloki, bukses, u.c. gumijas piekarei par ~~ 200 eur katru reizi. Vēl uz šosejas pārplīsa dzesēšanas šķidruma gumijas caurule (tā, kas no radiatora) - goda vārds 2X vecākiem autiņiem tā nebija noticis !!! No kā??? Es tur sērskābi neesmu lējis virsū! Tas arī pa velti nebija, bet cik - vvz. Esmu nemērā laimīgs, ka visā tajā laikā nebija jālabo turbīna, kas beigās jau uzvedās ļoti aizdomīgi. Tas būtu vēl kādi 600-800 EUR, ja līdz tam būtu nonācis. Sīkumus un regulārās apkopes neskaitu - sveces un eļļas maksā praktiski tāpat kā jebkuram citam autiņam. Minētajā periodā nobraucu ~~ 180 000. Labots Marts 17, 2016 - VebKamera Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 ~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????); ~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs; ~250 (? ) jei bogu neatceros, bet aizgāja galvas blīve. . .tikai šie varētu būt kā ārkārtas remonti. Pārējiem cenas ir ļoti normālas par šāda līmeņa auto. Nu nevar to salīdzināt ar kaut kāda aizvēsturiska A80 prasto piekari. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Tātad, remontos uz 180k iztērēti ap 3k euro - 17 centi uz kilometru. Njā, lēti nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 17 centi uz kilometru ~1.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Tātad, remontos uz 180k iztērēti ap 3k euro - 17 centi uz kilometru. Njā, lēti nav. 3000/180000=0.016666667eur, jeb ~1.7 centi, kas IMHO ir baigi OK pie tā nobraukuma, atļaušos teikt- pat lēti.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 taisnība, tā iet, ka ātrumā rēķina. Kad ieraudzīju ciparus, likās, ka jābūt lēti, bet nesanāca. Nu, 1.7 centi uz kilometru, patiesībā, ir nereāli lēti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Minētajā periodā nobraucu ~~ 180 000. Pareizi sapratu, 180 000 Km ar šādu remontu sarakstu!? Tas ir ļoti maz. ~600 EUR ķēdes nomaiņa pie aptuveni 250 000 -ArTeh, Rīgā Šis gan interesanti, 9-3 vairāk nenāca SAAB dzinēji, bet parastie Opeļa ecoteci, ķēde tiem teorētiski nav jāmaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VebKamera Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Tur nav degviela un regulārās apkopes + mazie sū, kurus pamana pie regulārās apkopes. Apkopes - katrus 10 000 minimums 60-80 EUR. Un netiek rēķinātas iekšā tādas lietas, kā nosperti radiatora režģi un spogulīši, utt. Nu neesmu es kārtīgs cilvēks, nelieku visus auto izdevumus skaistā tabulā. Ā, atcerējos - vēl bija bremžu diski, bet izmaksas neatceros - sen tas bija. Tā ka ģimenē tiek paralēli ekspluatēti 2 autiņi, saku tomēr, ka Hondas apkopes ir lētākas, un nav tam verķim bijušas ne problēmas ar gaņģeni, ne arī piekare tā izčakarējas. Visādu agregātu (piem siksnu, utt) nomaiņa arī lētāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Šis gan interesanti, 9-3 vairāk nenāca SAAB dzinēji, bet parastie Opeļa ecoteci, ķēde tiem teorētiski nav jāmaina. + ~200 LVL bija elektronu aizdedze - jau nopirku ar defektu (kas ellē tupam mikroshēmu blokam var nojukt????); Izskatās pēc OG vai 9-5... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Izskatās pēc OG vai 9-5... Izskatās ka par 9-5 pirms restaila, kaut kā 98 sūnainā gada. Bet anyway, kāds tam sakars ar topika autora 9-3 NG. ~800 EUR automātiskās ātrumkārbas hidropastiprinātāja (laikam? vai kaut kāda cita "hidro....") remonts - Recro, Cēsīs; Šim gan ar SAAB mazs sakars, tāpāt kā volvo un vēl kaudzei autiņu iekšā japāņu Aisin markas automāts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 600 eur par ķēdes maiņu arī izklausās aizdomīgi lēti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copmanis Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Mašīna kā mašīna, vizuāli gan liekas ļoti pievilcīga... Kādreiz mūlsināja spidometra apgaismojums zaļā krāsā, kādi reiz bija vecajiem fordiem, bet dzīvē izskatās tīri tā neko. Ņemot vērā, ka gandrīz vai katras automarkas dīzeļa dzinējiem vienmēr ir kaut kas, kas ir nereāli ambelīvjebal dārgs (piem. ķēdas maiņa 2,5 TDI v6, spraslas), tad reāli ņemtu tieši benzīnu, jo sābs saistās tieši ar to. Vai tad tiešām tie 1.9 dīzeļi ir tik sūdīgi, ka pilns ss.lv ar viņiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!