Jump to content

Auto čipotāji starp foruma lietotājiem


Puucis
 Share

Recommended Posts

 

 

Kāpēc banot? Degvielas taupītājus, HOH ģeneratorus taču pērk  
Veci, viņi taču tukšu gaisu tirgo, viņi zog caur tādiem sludinājumiem, ja tev ir vienalga, tad tas ir dīvaini! Var te jokot un muļki dzīt, bet tad jau naudu nekāš!
 

 

Banot vajag alkoholiķus, kas pa nakti raksta muļķības!
Tādus kā tevi, obligāti!

 

 

Enerģijai no kaut kurienes ir jārodas, kas šajā gadījumā ir degviela.
Tādus dibenzellius - nošaut! 
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Nm un hp ir tikai sekundāri, pagarināšanai. Un ko tad īsti gribi performances pieaugumu izjust gaitā vai uz papīra

 

performance jau kā reiz ir tikai šie divi lielumi - Nm un hp. Tikai ar tiem var objektīvi pierādīt jaudu un tās pieaugumu pēc iejaukšanās dzinēja darbībā. Tos tu izmērīt nevari. Neko tu nevari. Spēj nolasīt kaudzi sensoru rādījumu, kuri neko neizsaka par auto jaudas izmaiņām. To prot jebkurš pamuļķis ar laptopu un pareizo vadu un nozagtu softu.

Subjektīvās izjūtas neskaitās - tā ir pseidozinātne.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

jema

 

Te jau laikam zaļais pūķis runā. Kāpēc tu mani apvaino? Kāpēc tu saki, ka es radu ilūzijas nabagiem pārdodot kaut ko? Nu kura vietā?

Es tikai meklēju tādus pašus interesentu, un nabagiem pat piedāvāju dod visus aksesuārus, kas man ir. Kāpēc tu domā ka es gribu no tevi kaut ko ņemt? Ja nu vienīgi saturīgu informāciju pa tēmu :) Neņem ļaunā!


e = d

Performancei vistiešākais pierādījums ir kā tava pakaļa jūtas auto sēdeklī pēc paātrināšanās, bet tas tā. Kaut vai skaiti sekundes paātrinoties līdz 100. Ir jāskatās kādam mērķim auto tiek čipots, jo tās ne vienmēr ir tikai gaitas īpašības, tad ir vajadzīgi papildus rīki.

Es tev jau uzrakstīju, jaudas stendam nav primāra nozīme, ja cilvēks auto slodze notestē ar live data. (drošībai, ka kaut kas nenojuks) Uz stenda primāri tas tiek skatīts, petīts auto darbībā. Tu to saproti? Tālākais jau tavam krāniņam, jo ko pa lielam tas tev dos. Ko tev dos, ka tu redzēsi cik tieši Nm un hp tev ir? Vai par to ir adekvāti maksāt 100euro, ja tas nav kāds krutais projekta auto. Vai tu maz zini cik niecīgs % auto tiek likti uz stenda. Nočipojot auto un uzliekot uz dyno aptuveni var pateikt cik būs  citam līdzīgām dzinējam, pieļaujot dažus izņēmumus - turbo spiedienu, sūkņa ražīgumu utt, bet to jau atkal live data parāda braucot da jeb kur, pa trasi, pa ielu vai uz stenda.

 

un ko tu gribi izspiest, es neko, bet tikai tu vari. Es vismaz daru, mācos un man ir kaut kāda praktiskā pieredze, kā arī prieks no tā. :)

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc tu saki, ka es radu ilūzijas nabagiem pārdodot kaut ko? Nu kura vietā?
Kad Tu ņemsi klienta mašīnu uz jaudas stenda, nomērīsi parametrus, fiksēsi rezultātus un tad bursies, uzlabosi, ar svēto ūdeni miksēsi un dzīsi atpakaļ uz jaudas stenda, un būs piefiksēti rezultāti, tad ticēšu tev, un pat atvainošos, pat sveci baznīcā uzlikšu, pagaidām TU  esi D I R S Ē J S ar mazo burtu, zaglis un zilo zēnu kājstarpju laizītājs  ( iekavās tas lielais burts nav tev domāts)!
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Man arī visu laiku ir liecies, ka autobūves inženieri neko nerubī un vajag viņu plates čipot, arkas valcēt un izpūtējus noņemt! 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Jebkurā šāds kritērijs ir dziļi subjektīvs. Tāpēc jau pieminēja audiofīlus, kas pērk zelta vadus, jo liekas, ka skaņa paliek labāk. Neapšaubu, ka tā ir, bet pat 0.000001%, bet placebo efekts parasti krietni lielākās proporcijās, kas arī ir galvenais iemesls šādu darbību apšaubīšanai. Ja reiz kaut ko mācies, tad noteikti šos rezultātus objektīvi ar neatkarīgiem aparātiem, kur var redzēt jaudas pieaugumu, degvielas patēriņa izmaiņas vērtēt nevis no sajūtām vai šmigas koeficienta.  Ar pulsa skaitīšanu nevar pateikt, cik km var noskriet. 

 

 

Performancei vistiešākais pierādījums ir kā tava pakaļa jūtas auto sēdeklī pēc paātrināšanās
 
Link to comment
Share on other sites

Puucis

@@jema,

 

Noliec labāk svecīti par sevi un aizej svētdien pie mācītāja uz grēksūdzi. 

Link to comment
Share on other sites

ykristaps

 

 

Es vismaz daru, mācos un man ir prakstiskā pieredze, kā arī prieks no tā.
Sāc to visu no otra gala.  Prieks, praktiskā pieredze, mācies un pēc tam dari. Tēmas sākumā - daru, kaut ko mācos, praktiskā pieredze sev un draugiem, tagad gribu kaut ko vēl zināt un darīt. Izlasi savu varzu, kādas 5x vismaz. Vai nu dodies uz atbilstošiem forumiem ar copy/paste, vai uzstājies ar google atgremošanu cālī. Zvani Intam un jautā!
Link to comment
Share on other sites

interneta_cinitajs

Diez F1 inženieri dzinējus arī tūnē, vadoties pēc tā, kā pilota "pakaļa jūtas sēdeklī"? :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Noliec labāk svecīti par sevi un aizej svētdien pie mācītāja uz grēksūdzi. 
Ticēšu tev, ja mums admins netic tekstam:

 

 

 

klienta mašīnu uz jaudas stenda, nomērīsi parametrus, fiksēsi rezultātus un tad bursies, uzlabosi, ar svēto ūdeni miksēsi un dzīsi atpakaļ uz jaudas stenda
 

Tad mūsu admins ir vai nu tavs radinieks, vai ļoti jūtīgs cilvēks, kas tic tikai savai smalkajai dvēselei! Ja nē tev vajadzētu izmests!

Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Kādi sensori tieši tev lagoja

 

 

kā arī logoja sensoru rādījumus.

 

Lizard, šim indivīdam nespīd birka ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Diez F1 inženieri dzinējus arī tūnē, vadoties pēc tā, kā pilota "pakaļa jūtas sēdeklī"?
Tā jau arī vinnē! 
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

Mezavecis

 

Jābūt reālam, neviens, kas ar to sāk nodarboties var to atļauties, it īpaši, es jau minēju, ka naudu ar to nepelnu un nevienam neprasu.

Ideālajā gadījumā jā, stends un pilna programma, bet cik reāli to var atļauties. Visi bļāvēji nez kāpēc izvēlās uz stenda nelikt, ja viss normas robežās un nav novērota nestabilitāte dzinēja darbībā. Kāpēc tā? Te viens minēja ka dīleris piedāvā apgreidot softu par tik hp un tik Nm, nu ļoti šaubos, ka to auto kāds dīleris liktu uz stenda. :) Tas nav nekāds individuālais sporta projekts. Es tikai saku, ka bez tā var iztikt, nevis, ka to nevajag.  Tas būtu smieklīgi, ja visi savas vecās lamatiņas liktu uz stenda. Ļoti mazs % kā jau minēju iet uz stenda pēc čipošanas, arī pie lielajiem vīriem šajā nozarē. Kāpēc tā diez!?

 

P.S. Tev laikam vaiga sviedros šeit jālabo rupjības! :)

 

Un vispār pēc Jema rupjībām, ilūzija ir zudusi. Te nav ta vieta. Paldies visiem boot.lv lietotājiem, kas nedzina bredu un nemētājās ar apvainojumiem.

Dažus pazīstu dzīvē, gandrīz visi super cilvēki! :)

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

 

 

ka autobūves inženieri neko nerubī un vajag viņu plates čipot, arkas valcēt un izpūtējus noņemt! 

 

Pēc Tava vieduma sanāk, ka arī CPU/GPU un citu sūdu ražotāji neko nerubī, jo redz, OC uztaisīt var...  

Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

e=d mūsdienās izmanto live data, kas ļoti precīzi parāda performanci un kas notiek ar spiedieniem, temperatūrām.
 

Kā tev tavi dzīvie dati parāda veiktspēju ? Kā tu analizē dzīvos datus lai veiktu objektīvus spriedumus par motora veiktspēju ? 

Skaties, cik daudz degvielu sašpricē un mēri atgāzu līmeņus, lai zinātu, cik mikrogramus sadedzini, cik izpird pa izpūtēju ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pēc Tava vieduma sanāk, ka arī CPU/GPU un citu sūdu ražotāji neko nerubī, jo redz, OC uztaisīt var...  
Tu plānprātiņ vispār ar mašīnu esi braucis? 

 

 

Kad Tu ņemsi klienta mašīnu uz jaudas stenda, nomērīsi parametrus, fiksēsi rezultātus un tad bursies, uzlabosi, ar svēto ūdeni miksēsi un dzīsi atpakaļ uz jaudas stenda, un būs piefiksēti rezultāti, tad ticēšu tev, un pat atvainošos, pat sveci baznīcā uzlikšu
Visiem, bet tu jau negribi dzirdēt vārdu - jaudas stends, jo apstāstiīsies!
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Puucis

Normāli parasti nedodas uz stendu, jo ar mašīnu brauc, nevis dzenas pēc mistiskiem rādītājiem un iztrūkstošos procentus var iegūt mainot braukšanas stilu. Ja auto ir sports, tad tur ir citas prioritātes. 

 

Protams, ka kā jebkurš hobijs maksā labu naudu. Auto vispār nav lēts prieks. Tas, kas man nav saprotams, ir kaut ko čakarēt, kaut ko uzlabot, neredzot sasniegtos mērķus. Kaut ko uzlabojām, palika viegli ap sirdi, bet kas tālāk? Ja nav naudas profesionāliem stendiem, domājam ar galvu un taisam savu stendu. Amatiera vajadzībām nevajag hadronu paātrinātāju. 

 

Vienkārši, ja ar ko gribam nopietni nodarboties, tad līdz galam, nevis apgrābstīt 100 autiņus un saukt sevi par specu bez neviena nopietna testa. Nav starpības vai to dari pa velti, vai pa naudu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis audzina savu radinieku, Tu vēl eseju uzraksti par Raiņa rakstiem, tik pat noderīga nodarbe būs!

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Tu[...]

 

 

Mazliet esmu braucis, bet tas neattiecas uz OP'a uzdoto jautājumu.

Filozofējot - amatieru līmenī ar šādu lietu esmu saskāries (neizpludīšu garās runās par eksperimentiem ar Honda's  P45 ECU, kuram veicot modifikācijas ar lodāmuru, programmatoru (nezinu kā pareizi raksta) varēja iegūt visādus brīnumus zinātnes vārdā. Veiksmes stāstu nebija... :D). Mazliet pozitīvāki rezultāti ir bijuši ar PC priekš sava dzelzs kumeļa. Vismaz kāda maza skaidrība par tām visām lietām ir radusies, no tēmas "для любителя "  :TBS:

 

edit: Tīri retoriski, Tev kāda konkrēta nepatika pret mani vai kā?

 

edit vol2: D_l, cheers :>

Labots - biivers
Link to comment
Share on other sites

Pret tevi nekad!


Tu jau trāpījies pa vidu, ar pilnīgu huiņu salīdzinājumā !

Link to comment
Share on other sites

Es varbūt tēmas ietvaros izteicos nepareizi un salīdzināj impi ar pirkstu... :(

Bet Tu dzen konkrētu "tuftu" jau pašā startā. Zinu - piedodams, es arī alkahola reibumā tā daru, atvainoties nevajag :>

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

 

 

Ļoti mazs % kā jau minēju iet uz stenda pēc čipošanas, arī pie lielajiem vīriem šajā nozarē.
Bullshit. Pēc šī teksta man pazuda pēdējās atlikušās ticības un cieņas paliekas pret tevi kā hobijistu pašdarbnieku - neviens normāls klients nemaksātu nevienam čipotājam vai mehāniķim, ja pretī saņemot auto nebūtu arī pilna dyno stenda izdruka ar pirms/pēc raksturlielumu salīdzinājuma līknēm. Pretējā gadījumā jebkurš Saša var izurbt izpūtējā caurumu, lai skaļāk rūc, un iekasēt naudu par šķietamo jaudas pieaugumu.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

nevertell

 

It kā, ka Injecējot degvielu vai nu tā sadegs un būs uzražota papildus enerģija jaudas pieaugumam, vai nu arī tā nesadegs un aiz tevis būs melns dūmu mākonis. Tev vajag stendu lai redzētu, ka sprauslas degvielu pārgāž? :) Bet jautājums laikam bija, lai kaut ko iesmirdētu.

Bet nu te visi tik gudri, ka droši aicinu katru privāti uz garāžu, varēsiet parādīt un pastāstīt dzīvē ko mākat :D

 

Laikam jau tāpēc LV viss ir tik hu_ova, neviens neko ievērības cienīgu nevar izdarīt, bet norāda citiem cik viss ir slikti, kāda smaga un neizdevusies dzīve. Kaut ko mēģināt un darīt pat nevajag mēģināt, jo ir tač kājam gājēju un velosipēdistu murgainie argumenti. :)

 

 

 

J.Reinis

Tu vēlreiz pārlasi savus slima suņa murgus, ko sarakstīji vakar. čipotājs ar pieredzi, kas nezin, kas ir ECU autiņam. Un tad vēl tā podziņa, ko nospiež pie stūres. Mazgadīgais gameris jibio

Kā tu vēl vari iedomāties kaut ko komentēt auto tēmā? :D āpsis

 

Man cieņa pret tevi nekad nav bijusi un nebūs. Ja gribi, ko vairāk raksti PM. :)

 

Te gandrīz visiem argumenti un zināšanu par šo tēmu ir tirgus tanšu līmenī. Braukšu tagad uz garāžu par šito parēkt.

Ja kāds grib veikt paraugdemonstrējumus kā var savu miskasti uztjūnēt, droši pm. Bet labrāt sāktu ar tevi J.Reini :D :D Bet spriežot pēc taviem tekstiem, auto uz

stenda būs jāstumj un nost jāved ar evakuātoru uz tolmetu. :D

 

Te ar loģiku un analīzi daudziem ir problēmu + vēl citiem ir jau nopietnas psihiskas saslimšanas. Bet ta laikam šeit ir tā "odziņa"

 

Diskutēt no manas puses šeit nav vairs ko

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tieši to pašu ar putām uz lūpām stāsta audiorasti, ka visi pārējie muļķi, bet mēs speci visu zinām un zelta vadi (vai vadi pa 500 EUR/m) ir tas, ko visiem vajag pirkt. Tā ir demagoģija, jo pamēģināt kaut ko nenozīmē zināšanas konkrētā jomā.

 

Šī tēma jau arī noformulēta tirgus līmenī - kaut ko esmu čakarējis, kaut ko esmu darījis, kaut kādi velns viņ sazin rezultāti sasniegti un meklēju čuvakus, ar ko kopā patusēt. Nebūs konkrētības, ko un kāpēc esi izdarījis, nebūs ticība tam, ka šīs darbības ir pareizas un vajadzīgas. 

 

 

Te gandrīz visiem argumenti un zināšanu par šo tēmu ir tirgus tanšu līmenī.
 

 

Tev jau jāaiecina uz savu garāžu, kur varēsi parādīt rezultātus, ja esi sevi pasludināji par speciālistu, nevis otrādi. Parasti nedodas ciemos ar domu pierādīt taisnību. 

 

 

droši aicinu katru privāti uz garāžu, varēsiet parādīt un pastāstīt dzīvē ko mākat
 
Link to comment
Share on other sites

Radinieks aizveda savu dīzeli pie Roļa - dabūja izdruku no stenda gan pirms, gan pēc čipošanas. Degvielas patēriņš, pilsētas režīmā, ir nedaudz pieaudzis, jo kāja palikusi smagāka :) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ricijs

Reāls labums no "čipošanas" varētu būt kādam sporta auto, kuriem no rūpnīcas ieprogrammēts ierobežojums, lai loxi nenositās.

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
(labots)

Autoram iesaku paņemt acis rokās, un izlasīt vēlreiz rakstīto, citādi pašlaik tieši tu esi tas, kas turpina sevi par muļķi taisīt, ja nepamanīji.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Volters
(labots)

Čipošanas - remapošanas entuziastiem:

Fizikas likumus apiet nevar. Kur nu vēl ar izmaiņām softā, neaiztiekot dzelzi.

Labots - Volters
Link to comment
Share on other sites

androidz

Nu ko jūs uzklupāt čalim, lai takš ņemas, hobijs, kā hobijs, ja naudu par to neņem, un dara to sava prieka pēc. Viens pērk diskus par 1,5K autiņam kas maksā 5K, cits liek čipus paštaisītus vai netā sazagtus. Bet domubiedrus te neatradīs, tas tiesa...

 

Mans turpo taburets savulaik ir čipots un pārčipots, ar to gan ņēmās iepriekšējais saimnieks, bet tagad ir virsū stock, pietiek un vēl pari paliek.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
(labots)
Nu ko jūs uzklupāt čalim, lai takš ņemas, hobijs, kā hobijs

Lai tak ņemas, vai tad kādam žēl - bet kad sāk tāds pagraba šķūneru varonis mētāt pontus, ka viņš redz vienīgais kaut ko rubī un pārējie ir idioti, tad loģiski, ka dabū atpakaļ pa spurslām. Te jau visi viņam klūp virsū par to, ka būdams pašpasludinātais specs viņš redz uz stendu neko neesot dzinis, visu regulē uz čuju, un kad izrādās, ka nav vienīgais, kas kaut ko šajā lauciņā ir bakstījies, uzreiz mēģina plātīties kā aptaisījies pāvs, mētājoties ar fancy terminiem, ko pats gūglē pa roku galam salasījies. Vēl kas ļaunāk - jampampiņš pat nejēdz izlasīt, ko es un citi raksta, bet tik kaut ko pļūta pa deviņiem mēmiem.

 

Laikam viņam grūti apjēgt, ka pat tādam kā man, kam nav nekādas poņas par auto lietām, un kam auto ir domāts lai pārvietotos no punkta A uz B, nestājoties ar to dzimumsakaros, nesagādā nekādas problēmas iebakstīt dzinēja vadības blokā iedotos cipariņus un pat izveidot priekš tā automatizētu sistēmu. Tikai atšķirībā no viņa, es to paveicu bez fancy aprīkojuma un jebkādām priekšzināšanām par tēmu - parasta svētdienas haltūra, par ko nelielos, un netaisu no sevis speciālistu.

 

Nu tā tās lietas nenotiek - ja čalis grib tikai blatot, lai turpina to darīt saviem čomiem, kas viņam ļauj eksperimentēt ar saviem auto. 

Labots - J.Reinis
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Volters

+1

Labākais ir tas, ka gandrīz visi šie šķūņingotāji iedomājas, ka ir gudrāki par auto inženieriem un konstruktoriem, kuri projektējuši dzinējus un attiecīgo elektroniku, procesā ieguldot miljonus :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Performancei vistiešākais pierādījums ir kā tava pakaļa jūtas auto sēdeklī pēc paātrināšanās
 

spoileri jālīmē pie tik precīziem kritērijiem - aizmugurējais 20 zirgus dod, katrā sānā pa 5 zirgiem klāt. paprasi kādam nolīmētajam subjektīvās izjūtas, ja netici!

Link to comment
Share on other sites

:hvz: pieturā dzirdēts, ka dīzeļus var čipot, jo ražotāji cenšoties iekļauties konkrētās ekoloģijas normās šos pārāk piegriež :) Tāpēc nekaitējot dzinējam ir iespējams klāt dabūt 15...30% jaudu

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Laikam viņam grūti apjēgt, ka pat tādam kā man, kam nav nekādas poņas par auto lietām,
Bet reāli, tu vienīgais esi ņēmies ar ko tādu, dažiem ir tehniskais zināšanas (piem. Ronaldam) pārējiem ir tikai viedoklis...
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Volters, ir arī tādas lietas kā EMS, kā arī dzinēja resurss.

Jā, var noslīpēt dzinējam galvu, iegūt lielāku kompresiju, regulēt aizdedzi, izmantot augstāka oktāna degvielu, spēlēties ar degvielas kartēm, bet... Tas ir tas pats kas taisīt ūber modingus, griezt keisam caurumus, labākajā gadījumā ielikt sliktu un saskrāpētu organisko stiklu, sakarināt ziemassvētku lampītes un priecāties ka ir :D Katrs dara ko grib un kā grib. Pad*rst par tēmu var vienmēr, bet vai vajag =>

 

 

 

pat tādam kā man, kam nav nekādas poņas par auto lietām

 

 

Es atvainojos, bet tad njehuj šeit kaut ko komentēt? Bij čalis kam ašpadsmit vūferu un TV kā tops darbojās (gygy) ... Tur arī vajadzēja izpausties ar gudrībām :)

 

edit: Vecajam Audi A6 C4 2.5 dīzeļam nāk divas versijas. 114zs un 140zs. Dzinēji praktiski identiski, atšķiras tikai turbīnas spiediens. Kā arī ir vietējie kantori (reklāma nebūs, paši meklējat), kuri otrajam variantam piedāvā pacelt jaudu līdz kaut kādiem 170zs vai kaut kā tā. 

Labots - biivers
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Volters

@@Damn, Paskaties video, ko iemetu. Bez sekām nekas nenotiek. Jautājums tikai, kādas būs sekas (vai nepieciešamās izmaiņas dzelzī, lai seku nebūtu) un cik tās izmaksā.

Eko normas Tevi pārsteigs tad, kad stulbuma pēc aizkvēpināsi katalizatoru, EGR vai labākajā gadījumā vienkārši neiziesi skati.

Link to comment
Share on other sites

Volters

 

 

bet vai vajag =>

+1 Par to jau arī stāsts!

 

P.S.

Wizard will install a programm...

Atnāks burvis un uzinstalēs man programmu?

Link to comment
Share on other sites

Puucis riktīgs ģēnijs topošais! Varbūt tomēr mazliet iedziļinies citu tekstos pirms ar putām uz lūpām deklamē savu vienīgo taisnību?

Par J.Reinis podziņām - auto jomā neko daudz nezinu, bet pielauju, ka ir līdzīgi moto jomai, par kuru gan šis tas ir zināms.

Sportā tiek izmantoti alternatīvi ECU ar papildus sensoriem. Šiem alternatīvajiem ECU ir iespējams "iebarot" dažādas degvielas kartes (pats var iepriekš sagatavot), kuras tiek pārslēgtas ar POGĀM uz stūres.

Protams, par degvielas ekonomiju un ekoloģiskajiem rādītājiem tur neviens nedomā.

Ja vēl grūti noticēt. paskaties šeit: bazzaz.net

Link to comment
Share on other sites

Puucis

oxx, izlasi visu, ko tas lubraks rakstīja sākumā un līdz, kam viņš nonāca beigās. Viņa tekstos nav nekādas loģikas ar to, kā tas notiek dzīve. Viņš blēj par kaut kādiem filmu atgremojumiem no savām smadzenēm. Viņam saprašana par to ir 0, jeb -1. 

Un tad padomā vai viņš vispār ECU var kaut ko iebarot :) Iebarot viņš var tikai savu žulti katrā topikā.

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

drunk_lizard

Tu ierobežo manu brīvību izteikties?

 

 

biivers

Man būtu bijis ļoti interesanti ar Tevi parunāt, es redzu Tu esi interesējies par šo tēmu un atšķirībā no citiem ir izpratne par šiem procesiem.. Visu cieņu! 

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...