Jump to content

Auto čipotāji starp foruma lietotājiem


Puucis
 Share

Recommended Posts

Sveiki visiem,

 

Vai šeit ir kāds, kas nodarbojas ar auto čipošanu. Pats hobija līmenī ar to nodarbojos, esmu veicis uzlabojumus gan saviem, gan draugu auto, vislielākā pieredze ar turbo dīzeļiem pagaidām, bet labprāt apgūtu vairāk arī benzīnu dzinējus.

Vai šeit ir cilvēki, kam tas arī interesē? Labprāt dzirdētu citu viedokli par šo nodarbošanos iekš Latvijas. Būtu interesanti, ja arī LV būtu kāda čipošanas domu biedru grupa, kur cilvēki viens otru varētu sniegt padomus, dalīties pieredzē un pārbaudīt citu veidotās ECU kartes, jo tas ir gandrīz neispējami zināt katra dzinēja īpašības, niķus, limitus utt, bet veidojoties interesentu komūnai -  visiem būtu labi! :)

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Cilvēki maksā citiem cilvēkiem naudu par unikālu ECU karšu regulēšanu tieši tā iemesla dēļ, ka tās ir unikālas. Katrs, pat sērijveida dzinējs, ir unikāls dēļ ražošanas novirzēm, veiktajiem uzlabojumiem vai 'uzlabojumiem' un kaudzes citu mainīgo. Tāpat kā nevar datora overclockingu vienkārši ierakstīt failā un izdaļāt visiem, lai dabūtu mēmo clockingu, tāpat nevar ECU kartes universāli šūt iekšā. Ja jau tu ar to tik aizrautīgi nodarbojies, vajadzēja jau nu zināt.

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

Kādā sakarā tu to saki, ja es minēju, ka hobiju līmenī ar to nodarbojos, un būtu interesanti, ja būtu domu biedru grupa un cilvēki, kas viens otram varētu dot padomus vai pamācīt, ja neizdotos dabūt stabilus rādījumus slodzē kādam specifiskam dzinējām vai būtu kādi citi jautajumi, vai varētu kvai mainīties ar kabeļiem.

 

Es redzu, ka tev saprašana ir 0 par šo visu! Bet kāpēc tu vēl tik augstprātīgi komentē ar bērnu argumentiem :D

Īstenībā ir tā, ka katram čipotājam ir izveidojusies jau gatava datu bāze, ko izmanto primāri noteiktajam dzinējam, tālāk testējot slodzēs. Vai nav dūmainība, vai nepārpūš, kā uzvedas sajūgs utt. Bet nu tas tā..

 

Vai arī tu domā ka čipotajiem ir laika katru reizi izgudrot riteni no jauna? :D Tu zini cik ilgi prasa izgatavot kartes no 0? Tu zini vispār cik daudz ir karšu automašīnas ECU, it īpaši, ja automāts vai AWD? :)

 

Sērijveida ielas auto tas notiek tieši tā, sporta mašīnām savādāk, bet tur laiks uj,uj ku aiziet un naudiņa pavisam cita.

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

ykristaps

Hobija līmenī un draugiem kko "uzlabot" ? Cik bēdu stāsti nav dzirdēti, protams ceru, ka neesi šis gadījums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hobija līmenī un draugiem kko "uzlabot" ? Cik bēdu stāsti nav dzirdēti, protams ceru, ka neesi šis gadījums.

 

to pēc laika tik redzēts, kad virzuļi sakusīs. 

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

dl, nezinu kāda ir audioierakstu sekta :) , bet te izskatās ir gana daudz citu problēmu un ļoti daudz neloģisku lietotāju..

Man ir tikai veselīga interese apmainīties ar pieredzi un uzturēt ar citiem interesentiem kontaktu Lv valodā. :)


kroop, kā vizuļi var sakust? ECU neveiksmes gadījumā iemet limp mode un auto darbojas avārijas režīmā. Ja kāds sensors redz vai liek dot pa daudz - avārijas rezīms. Vizuļi var sakust, ja dīzelis aiziet raznosā, bet tas notiek parasti tāpēc, ka cilvēkiem nav naudas un brauc ar turbo, kam beigta ģeometrija.

 

ykristaps 

Pēc tavas loģikas, cilveks izdomā kko mācīties un darīt, un uzreiz sāk darīt PRO līmenī,ja? :D

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

inteens

nu ciininies kaa kirzaks teica- karogu rokaaa un forward!

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

 

 

Es redzu, ka tev saprašana ir 0 par šo visu
..tikai atšķirībā no tevis, esmu taisījis softu, kas tās degvielas kartes vienam no pašmāju rallijbraucējiem pārlādē on-the-fly ar pogu uz stūres. Ehh, ķirzakam taisnība - čipotāji ir no audiorastu kārtas - katrs pats gudrākais, pats talantīgākais, pats, pats, pats. Šķūnējies vien vesels, veiksmi.
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

dl, tas nav iespējams, ja grib braukt agresīvāk, degviela tērēsies daudz vairāk,

 

čipošana primāri paredz - vairāk iešpricētā degviela un gaiss - vairak jauda, bet patēriņu ir iespējams samazināt pie noteiktiem RPM zonās, kad brauc mierīgi. Un dīzeļiem labi, ka samazina dūmainību, jo melnie dūmi pārasti ir dēļ nesadegušās degvielas. Lai sadegtu 1g dīzeļa, vajag 15,7g gaiga, ja šo attiecību paaugstina uz 17,.. tad dūmi vairs nav, uzlabojas ekoloģija :)

 

 

J.Reinis

Tu need for speed spēlē mazāk :D :D 

Kādu softu taisīji, kādam ECU, kādas kartes kur pārlādē? :D

 

Pilnmēness vai?

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Katrā ziņā oriģinālās ECU kartes ir ļoti tuvu optimumam!

 

Tur ir strādājuši daudzi kvalificēti inženieri, un tāpēc būtu naivi domāt ka pieslēdzot kompi vai pāršujot atmiņas čipu izdosies ko jūtami uzlabot!

 

Nē nu skaidrs ka var palielināt jaudu, pie tam palielinot degvielas patēriņu, padarot krietni kaitīgākas izplūdes gāze un samazinot motora resursu.  

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

inteens
(labots)

čipo tak sporta dampjus, uz salu tilta niko nejutīs

Tev pie Dambja !

Labots - inteens
Link to comment
Share on other sites

ykristaps

@puucis pēc manas loģikas vari jāt savu līdz vemt sagribas, bet nu.. gan jau par pāris desmitiem eiriku piekristu arī kaimiņam, pagastam sačipot. Es vēlreiz ceru, ka kļudos. Ja esi izdomājis kaut ko darīt, tad tepat Latvijā ir džeki kas pat gadus 10 ar to ņemas. Kontaktē, runā, maksā un mācies. Tev tiešām vajag vēl pāris entuziastus, lai sarunātos par saviem hobijiem ? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja šo attiecību paaugstina uz 17,.. tad dūmi vairs nav, uzlabojas ekoloģija

 

un kas šādā variantā notiek ar NOx ?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Lai sadegtu 1g dīzeļa, vajag 15,7g gaiga, ja šo attiecību paaugstina uz 17,.. tad dūmi vairs nav, uzlabojas ekoloģija

 

Ja nezini pamatus, kā strādā dīzeļmotors...... :(

 

Dīzelim nav dorseļvārsta un cilindrā tiek iesūkts gaiss - pilns cilindrs ar gaisu! Tālāk tiek iesmidzināta degviela. Un strādājot ar liesu maisījumu (ja tā var teikt) - ar mazu iespriči pieaug temperatūra cilindros un oksidējas gaisa slāpeklis. Izplūdes gāzēs daudz ļoti kaitīgo slāpekļa oksīdu. Atceramies pēdējo WW skandālu....  

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)
ronalds_

Paldies par 1. saturīgo komentu par tēmu. Tev taisnība, bet šo gaisa padevi un lielāku turbo boost ieprogrammē vajadzīgajā intervalā, kād cilvēks grib jaudas pieaugumu, ta teikt dodot virsu, bet ne visās zonās, jo motors nevar visu laik pa "lieso" strādāt, bet doma tev bija pareiza. 

 

Pārejie, kas ar "tehniskajām" zināšanām šeit izceļas maigi sakot is PSC! :)

Te pat īsti vairs nav pat tehnisko diskusiju forums, kāds tas bija agrāk. Man aizvien ir liela cieņa pret dažiem lietotajiem, kas boot.lv pirmsākumos bija atsaucīgi un palīdzēja citos jautājumos, bet nu jopcik, kādi idioti te ir novākušies. žults.lv :)

 

Es uz sevi skatos ar domu, ka vēl daudz jāmācās, bet nu kādi te jau visi ir pro par visām tēmām, bet tajā pašā laikā neko. Te J.reinis vispār fantastikas filmu cienīgus izgājienus ir veicis :D Šito varētu pārpublicēt :D

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

skati pēc tam var iziet, kad pārčipo padsmit gadus vecu dīzeli, vai pēc labākajām vw tradīcijām tas notiek?

 

dsg kārbas arī pārprogrammē, vai atstāj kā ir, lai tām standarta softs ņemas ar jaudas un griezes pieaugumu?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Te pat īsti vairs nav pat tehnisko diskusiju forums, kāds tas bija agrāk. Man aizvien ir liela cieņa pret dažiem lietotajiem, kas boot.lv pirmsākumos bija atsaucīgi un palīdzēja citos jautājumos, bet nu jopcik, kādi idioti te ir novākušies. žults.lv

 

Sūds jau nav vainīgs, ja tu viņā iekāpi. 

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

kroop, aizvien gaidu kā čipojot vizuļi var sakust!? ok?

 

Tavi jautājumi ir bezsakarīgi, ja godīgi. Kāpēc, lai nevarētu iziet skati, ja "dodot virsū" sadegs visa degviela un motors pa lieso strādās? Kārbām parasti ir ar saviem resursiem cik Nm tās tur. Kā dzelžu izturību tu pārprogrammēsi? Parasti, ja grib stage 1 , stage 2 tūningu, ņem kārbas, kas stockā jau paredzetas vairak kW dzinējiem.

P.S. auto pa 20k jau iecēli? :) vai tu tagad par padsmit gadus veciem dīzeļiem interesējies un kā iziet skati??

 

ggg97

Tev pilnīga taisnība!

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
(labots)
Tu need for speed spēlē mazāk   Kādu softu taisīji, kādam ECU, kādas kartes kur pārlādē?

Čaļa treniņu Civicam ar K20 kompi iebūvējām cimdu nodalījumā datoru, uz kura griezās softs kas caur ftdi obd kabeli ļāva pārrakstīt fuel chartus kad pilots nospieda uz stūres iznestās pogas, kā arī logoja sensoru rādījumus. Tādi jampampiņi kā tu spēj tikai PirateBay'ā nozagt kaut kādu gatavo softu (kas, jāatzīst, noteikti pa pēdējiem desmit gadiem kopš ar šo nodarbojos, ir kļuvuši stipri krutāki) un ar ķīniešu ebaja kabeli bakstīt cipariņus, tādējādi kaimiņiem un druagiem jājot automobiļus. Par pārējo tavu saprašanas trūkumu citi jau izteicās.

 

EDIT: izdzēsu sakāmo - nav ko liet eļļu klāt ugunij, šķūnē vesels.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)
Čaļa treniņu Civicam ar K20 kompi iebūvējām cimdu nodalījumā datoru, uz kura griezās softs kas caur ftdi obd kabeli ļāva pārrakstīt fuel chartus kad pilots nospieda uz stūres iznestās pogas, kā arī logoja sensoru rādījumus. Tādi jampampiņi kā tu spēj tikai PirateBay'ā nozagt kaut kādu gatavo softu (kas, jāatzīst, noteikti pa pēdējiem desmit gadiem kopš ar šo nodarbojos, ir kļuvuši stipri krutāki) un ar ķīniešu ebaja kabeli bakstīt cipariņus, tādējādi kaimiņiem un druagiem jājot automobiļus. Par pārējo tavu saprašanas trūkumu citi jau izteicās. Dzīvo vesels.   Es neesmu mehāniķis, bet elektroniķis/programmētājs, un pat man rodas sajūta, ka tu tur bišku nes tufti.

 

Tu pat vadības bloku nosaukt nevari, bet dzinēja kodu man dod! Tie ir Bosch, Siemens, sporta autiņiem parasti VEMS. ;) Kādus fuel chartus pārrakstīji IQ vai ? Tu domā, ja tas kaut vai būtu tikai IQ, tam būtu kāda jēga. Nosauc karsu kopumus, kas dod 1. pienesumu un tad var koriģēt talāk. Kādi sensori tieši tev lagoja :D N75 turbo ģeometrija, MAF, boost pressure? Tu esi pilnīgs idiots, ja vēl nerimsties runāt lietas par kuram tu neko nesaproti. Tu sevi par pēdējo muļķi pataisi. :)  Tu lūdzu uzraksti kur un ko es nepareizi uzrakstīju, es sevi precizēju, bet tu tikai brauc auzās.. :D

 

Nu karoč tad sanāk tu kaut ko programmēji (huj zin ko) un pat nezini kas ir vadības bloks - dod dzinēja kodu un kaut kādi sensori gļukoja :D

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Guncha

Hobija līmenī spēlēties ar ECU un kaut ko "uzlabot" ir kā spēlēt krievu ruleti, tikai bez tik bēdīgāk sekām.

Link to comment
Share on other sites

jaa Puuuci taadus patiesus talantus ar realam zināšanām šeit neciena, nesen apskaņošanas specialists mastersblasters pie tāda pat secinājuma nonāca. 

Esmu dzirdējis, ka sakarīga publika ir stabo.lv  :pooh_go:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
(labots)

Pajoliņ - es neesmu automehāniķis, bet programmētājs - ko paprasīja, to uztaisīju. Ja taisot katram klientam aplikāciju vai mājaslapu es katrā no tām nozarēm iegūtu augstāko izglītību, tad es varētu strādāt visos pasaules darbos. :D Bija fuel maps sagatavoti kā profili *.hex failos, kas bija piemapoti pogām, ko iznesām uz stūres, ko nospiežot vajadzēja caur odb šinu to iedzīt dzinēja kompī. Tāpat tika ielasīti visi dzinēja sensoru rādījumi 18 reizes sekundē (izrādījās, ka tai diagnostikas šinai vai kompim ir kaut kāds stipri limitēts bandwidth, un ar lielākām refresh polling frekvencēm gļukoja, kamēr beigās atradām maksimālo stabilo) un ģenerēti no tiem csv, kuros papildus tika glabātas timestamp ar stūrmaņa veiktajām piezīmēm, un taisīti excel vizuālie čārti. Tos pēc tam boksos sēžot analizēja un tādi melnā darba veicēji kā tu attiecīgi tad tika drāzti, lai veiktu nepieciešamo regulēšanu. Datoru būvējām uz izvarota laptopa plates pamata, cieto disku nomainījām us CF karti, jo cietņi no tām vibrācijām un lecieniem trasē būtu nosprādzis momentāli. Interesanti bija. Un tos savus buzzword terminus vari iebāzt sev kur saule neiespīd, jampampiņ - tas bija desmit gadus atpakaļ, un tu tad vēl pamatskolā visticamāk gāji..

Labots - J.Reinis
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)
gudriņ - es neesmu automehāniķis, bet programmētājs - ko paprasīja, to uztaisīju. Ja taisot katram klientam aplikāciju vai mājaslapu es katrā no tām nozarēm iegūtu augstāko izglītību, tad es varētu strādāt visos pasaules darbos. Bija fuel maps sagatavoti kā profili *.hex failos, ko vajadzēja caur odb šinu iedzīt dzinēja kompī. Tāpat tika ielasīti visi dzinēja sensoru rādījumi 18 reizes sekundē un ģenerēti no tiem csv, kuros papildus tika glabātas timestamp ar stūrmaņa veiktajām piezīmēm, un taisīti excel vizuālie čārti. Interesanti bija.

 

labs cilvēk, kāds sakars ar automehāniķi? Lai tu varētu veidot softu, tev jāsaprot ko un kāpēc tu dari. Kā tu vari veidot kaut kādu savienojumu ar ECU, ja tu pat nezini kas ir vadības bloks. Tad tagad tu jau tikai nolasīji sensoru rādījumus, jeb ievāci live data, ja? To katrs pirmklasnieks ar pc un vadu no ebay var.  :D Nu tu gan čipotajs ar pieredzi!!! Kas tur ar to podziņu pie stūres palika?

 

drunk_lizard

Tu labāk rakstīt iemācies, pirms te umņičī kaut ko

 

Nav brīnums kāpēc jūs netaisat nekādus saietus. Mīzeju taktika!

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

ykristaps

Ko tad autors īsti meklē? Džekus, kas maizi pelna ar to un kurš viņu izglītos, vai entuziastus, kas pēc otrā bonīša aizmirst čipošanu tb hobiju? Vai paspīdēt fonā uz tiem pārējiem, cik pats google izlasījis. Sakopē savu varzu, dodies uz auto forumiem (tak pilna tirsa), sagaidi, kad pasūtīs. Grib mācīties "budžetā".

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
(labots)
Kā tu vari veidot kaut kādu savienojumu ar ECU, ja tu pat nezini kas ir vadības bloks.

Kā tu vari kaut ko drukāt forumā, ja nezini, kā tas glabājas datubāzē?????

 

 Atbildot uz tavu jautājumu - izlasīju protokola dokumentāciju. :D

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Lai tu varētu veidot softu, tev jāsaprot ko un kāpēc tu dari.

 

tev ir jaudas stends un atgāzu analizators? vai uz aci un izjūtām kaut ko baksti?

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Kat kā jokaini sanāk. Tēmas autors pastāsta, ka amatieriski hobija līmenī kaut ko pieregulē sev un čomiem, pēc tam slimīgi uzņem komentārus par citu pieredzi un beigās vēl sacepās, ka te visi ir garām. PieKdiena vēl nav, bet šis tā kā ir sākums? Čipotāji steidz izmantot enerģiju. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

J.Reinis

Tu chipper paliksi kā leģenda ar savu podziņu, tas toč! 

 

e = d

Jaudas stendu Lv izmanto tikai buržuji, diemžēl. Kā tu domā, vai man ir, ja es ar to naudu nepelnu? :)

 

drunk_lizard

Vispār ļoti žēl, es vienmēr esmu turējies pretīm pārējo uzskatiem par Tevi! Bet neko jēdzīgu Tu pateikt nevari! Agrāk gan Tu man diezgan patiki!

 

Racer

Jā, kaut kā stulbi sanāca, un sacepos par to, ko jau nojautu, ka varētu sagaidīt. :)

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

(labots)

ja tev nav nekādu objektīvu mērierīču rezultāta izvērtēšanai, tad ko tu te vari runāt par kaut kādu pieredzi un zināšanām? tev to vienkārši nav, tikai raimonda līmenī visādi internetā apgrābstīti teksti.

nav tev ne pieredzes, ne sajēgas par ciparu maiņas iznākumu.

 

faktiski audiorasta līmenis - maina kaut kādus parametrus, kuru ietekmi uz iznākumu objektīvi izmērīt nav iespējams, un savā starpā lielās kuram garāks.

Labots - e = d
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Regisss

Jaunības trakumā visādi sviesti darīti... Bet nu ja vajag lielāku jaudu, tad jāpērk jaudīgāks auto... Izņemot orģinālos čipus - piemēram BMW performance...

Lai gan HVZ... Skandi manam 1.5 gadus vecajam Huyndai (1.7d 136 zs) solīja klāt kaut kādus 38 zs un ~50nm. Hvz kā to panāk... Ja pareizi saprotu, tad sūkņiem, sprauslām, turbīnai ir sava ražība... To jau tāpat nevar palielināt...

BMW 3.5d labi čipojas...

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

e=d mūsdienās izmanto live data, kas ļoti precīzi parāda performanci un kas notiek ar spiedieniem, temperatūrām. Brauc ar auto un testē! Gandrīz tas pats, kas jaudas stends, tikai max speed trasē jātestē. Jaudas stendam cena ir 100 euro par 1 vai 2 mērījumiem, ja nemaldos.

 

Regisss

Ja dīleris tev to solās izdarīt, kapēc ne?  Viņi 100% pārbaudīs visus mezglus, pirms celt jaudu.

Ja autiņš nav pavisam kas tikko jauns vai ekskluzīvs, tad būs jau aptuveni noteikts kāda kam ir kapacitāte un ko var pacelt. Reāli, ja šeit būtu šāda veida grupa, visi varētu uzjautāt un aptuveni noprast, ko no sava autiņa var izspiest ar softu un, kas jau jāuzlabo mehāniski. Visiem būtu labi, bet te visi labāk grib mētāties ap apvainojumiem. Es ari pats esmu vainīgs, nevajadzēja atbildēt ar to pašu!  Tā kā, kāpēc gan ne :)

 

Bet nu skaidrs pa lielam te viss, nevienam nevajag, laigan būtu interesanti un pašiem labāk, kam auto.

Aj, Nav ko cepties. Veiksmi visiem! :)

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Regisss

Man diemžēl nav ticība ka šādi kaktu softi var sniegt uzlabojumu kopējai auto veiktspējai... Lai gan, ja ir auto tikai brīvdienām un gribās čakarēties un spēlēties, tad jau var darboties... Ej uz BMWPower.lv, gan jau tur būs Tev domu biedri... Ieteiktu pamēģināt nodibināt kontaktus ar drifteriem, varēsi eksperimentēt un palīdzēt džekiem.

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

Regisss

Nevajag tik aizspriedumaini, ka viss, kas svešs ir slikts. Tev atliek tikai pamēģināt, un būsi citas domās.

Ja tev ir tikai 1,5 gadus vecs auto, no kā tu baidies? Ka viņi atteikt garantiju, ka pēc pašu čipa kaut kas aizlidos? Lai gan griezi diez vai viņi cels, lai kārba lidotu un turbīnu tad tev arī ir jāmoka smagi un pēc trases uzreiz jāslēdz ārā auto :D

 

Man jau ir kontakti un draugi, kas ar to nodarbojas. Bet vienmēr labāk ir iepazīt vēl jaunus interesentus, kopā jautrāk :) Es pat biju gatavs palīdzēt citiem, aizdot vadus, pārejas utt. Padalīties ar savām kartēm utt. Bet nu galīgi sagriezās viss. :)

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

 

 

e=d mūsdienās izmanto live data, kas ļoti precīzi parāda performanci

 

wow. live data parāda jaudu un griezes momentu? Kā tu to dabon gatavu? papildus sensorus liec? ražotāja ECU live data tak pat degvielas patēriņu rāda diezgan neprecīzi.

Link to comment
Share on other sites

Banot vajag šos speido idiotus, viņi taču naudu uz cilvēka jūtām grib pelnīt!!! Katrs girb braukt ar labāku mašīnu kā var nopirkt, vot MĒSLI arī rodas!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kāpēc banot? Degvielas taupītājus, HOH ģeneratorus taču pērk :)  

 

Nevaru iedomāties, kāpēc standarta autiņam, standarta ekspluatācijai vajadzētu čipošana, jo ražotājs jau paredzējis tā, lai tiktu taupīta degviela. Vismaz noteikti to var attiecināt uz Eiropas auto.

 

Cits stāsts ir gonkotāji, kam vajag izspiest maksimumu, bet tas jau ir citā kategorijā, kas galīgi neiet kopā ar degvielas taupīšanu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jaunības trakumā visādi sviesti darīti... Bet nu ja vajag lielāku jaudu, tad jāpērk jaudīgāks auto...

Nu nav vienozīmīgi tā! Tas ir autoražotāju marketings rezultātā var iešņākt vairāk $$$. Piemēram viena tilpuma dzinējiem - nu piemēram Renault Master 2.3L dzinējam ir dažādas jaudas 110zs, 125zs, 150zs, 160zs.... Tas pats mersedes  1.7 dīzeļi, Opel/isuzu 1.7, vag 1.9.... Īsumā, dzinējs viens, bet cenas jauniem autiņiem atšķiras....

Link to comment
Share on other sites

Puucis
(labots)

e = d

Paskaties, par Live data iespējām. Vai nebija jautājums kā viņa ir pieregulēta, respektīvi, kā var zināt, ka nenosprāgs. Auto ir ļoti daudz sensori. Jaudas stendam palielam nozīme ir testēt slodzes, kur ir bedres un kādi spiedieni, pie kādiem rpm utt. Nm un hp ir tikai sekundāri, pagarināšanai. To visu var darīt uz ceļa, bet noslēgta. Respektīvi moki auto un seko līdzi datčikiem. Un ko tad īsti gribi performances pieaugumu izjust gaitā vai uz papīra. Atvaino, bet es nespēju pilnvērtīgi iedziļināties, kad tieku bombardēts ar apvainojumiem. :)

jema

Banot vajag alkoholiķus, kas pa nakti raksta muļķības!

 

Mezaveci

 

Es jau sākumā rakstīju, ka ja grib gāst, nekāda ekonomija nebūs! Enerģijai no kaut kurienes ir jārodas, kas šajā gadījumā ir degviela.

Labots - Puucis
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...