Jump to content

IT talents should join us!


Georgijs
 Share

Recommended Posts

Atea ir vadošais Ziemeļvalstu un Baltijas IT infrastruktūras piegādātājs ar aptuveni 6,504 darbiniekiem. Atea ienākumi 2014 gadā bija aptuveni 24.6 miljardi NOK , un tiek kotēti Oslo Fondu biržā. Atea Global Services ir daļa no Atea grupas. Sakarā ar plašām attīstības plānu dēļ mēs aicinām pievienoties mūsu komandai!

 

Atea is the leading Nordic and Baltic supplier of IT infrastructure with approximately 6,504 employees. Atea had revenue of approximately NOK 24.6 billion in 2014 and is listed on Oslo Stock Exchange. Atea Global Services is part of Atea Group. Due to company extensive development plans we are inviting to join our team! 

Piedāvātā amata / Position offered:

* SCCM Engineer 
* Cloud Solution Architect 
* JavaScript Developer 
* Java Developer 
* Technical pre-sales person 
* Windows server specialist 
* Network specialist 
* Backup specialist 
Database administrator 

 

Ja vēlaties uzzinātu vairāk par jebkuru minēto amatu, nekavējieties sazināties ar mani šeit, vai Jus varat rakstīt uz recruitment@atea.com
If you want to apply or find out more about any mentioned position, feel free to contact me here, or write and email at recruitment@atea.com

http://www.cv.lv/darba-sludinajumi/atea-global-services

Labots - Georgijs
Link to comment
Share on other sites

Algas konkurētspējīgas, dumiķi. Ne velti viss IT zieds rautin raujas uz to kompāniju. Sludinājuma gramatika vien ir pierādijums tam, ka kuru katru tur neņem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pašam sakars nav, bet divi man labi zināmi kadri tur strādā. Saprotu, ka ir apmierināti. Protams, ka kaut kādas lielu starptautisku, (kur mammas ir ārzemēs) problēmas, bet nekas vajprātīgs. Algas +- ok. Protams, ka vienmēr grib vairāk.

Domāju, ka uz šo kantori var iet strādāt. Uz paŗruna'm jau nu toč var aizstaigāt, it sevišķi ja meklē darbu.

 

Vēl viņi tirgo datordzelžus - agrāk datordzelžu daļa saucās Sonex. Atroda sturpat Ūnijas ielā (teritorija pie Argusa).

 

Par rekrutētāju labāk paklusēšu.

Link to comment
Share on other sites

Bļin, pat šeit nav miera no Atejas.... 

Tiek piedāvāti sekojoši amati:

Konkursu sarunātājs

Cieto disku kartona kastēs sametējs un piegādātājs

Dīlu manageris garā ādas mētelī, razborkām ar klientiem.

Tāds ir tas kantoris no mana, kā klienta skatu punkta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Atea=Ateja?

 

kas attiecas uz viņu tirgotajiem kompjiem, manā skatījumā - viennozīmīgi

Link to comment
Share on other sites

Labrīt


 


 

Mūsu atrašanās vieta ir Mukusalas iela 15. Par vakantajiem amatiem, pie mums ir iespējas strādāt gan backend, gan frontend speciālistiem. Un ari sistēmu administratoriem.


 


Tāpēc Jus varat justies brīvi un nosūtit mums e-pastu ar jūsu CV, lai mēs varētu saprast Jūsu mērķus.


 


Paldies, lai Jums veicas.


Labots - Georgijs
Link to comment
Share on other sites

Kantoris Mūkusalas ielā pret Ūnijas ielas servisu ir kā diena pret nakti, bezmaz 2 uzņēmumi. Ne velti čaļi no sakarīgās daļas saka, ka viņiem nav saistības ar servisu. Nezinu kā tagad, bet kādreiz Ūnijas ielā, principā tas pats Argus pagalms, skolēni un praktikanti lika kopā Vectron kompjus. Kvalitāte atbilstoša - reizēm front panel USB aizmirsts piespraust utt.

Link to comment
Share on other sites

Principā Atea Ūnijas ielā nodarbojas ar hardware, Mūkusalas ielā ar software. Es strādāju Atea, ja kādi jautājumi varat rakstīt. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
kazarma

Es biju uz interviju un man atteica, godīgi sakot man nepatika gala process. Bija nenopietna intervēšanas metode no augstāka ranga Recruitment "Speciālistiem" :

 

1) Sazinājos ar viņu ATEA LV HR. Sarunājām interviju, HR atsaucīgi, sarunājas brīvi / neformāli, cilvēki ar kuriem viegli komunicēt, tas man ļoti patika, jo nebija jāspēlē vārdu spēles.

2) Pirmā intervija gāja gludi parunājām amatu ar viņu specu, kas nodarbojas ar to pašu amatu, uz kuru pretendēju un viņš novērtēja, ka man ir vajadzīgās zināšanas.

3) Otrā intervija ar Dāņiem šeit sakās standarta prāta spēles ar tupiem abstraktiem jautājumiem, kuriem itkā ir jāparāda Jūsu iekšējā pasaule, piemēram:

 

Ko Jūsu kolēģi (esošajā darba vietā) domā par Jums? Vai ko viņi par Jums stāstītu?

Inteliģenta un godīga atbilde ir "Es nezinu", visi cilvēki nēsā maskas, tā ir katra cilvēka normāla parādība, lai iekļautos sociāli grupās, jo cilvēki ir sociāli radījumi un tas čalis, kas tev blakus sēž gadiem smaida un sveicinās ar tevi varbūt grib tevi nožmiegt kā gan Tu vari zināt ko viņš īstenībā par tevi domā?

 

Korektā atbilde, ko gaida Dāņu HR speciālists, jo kā es esmu novērojis, visus HR speciālistus māca pēc vienas grāmatas (jautājumi visiem tie paši ) : "Mani kolēģi saka, ka man ir laba humora izjūta un lieku viņiem vienmēr smieties" vai "Mani kolēģi saka, ka uz mani var vienmēr paļauties", ievērojiet ka šīs atbildes var būt gan patiesība gan izdomājums, BET viņiem tas pof. pārbaudīts tas netiks, ka tik atbilde pēc grāmatas.

 

Vai arī : "Kāda ir jūsu vislielākā vājība?" utt. Vārdu sakot tukši jautājumi.

 

Vienīgais nopietnais jautājums un vispār vienīgais tehniskais jautājums bija, "Tev ir jāatjauno jaunākais Exchange serveris kā Tu to izdarīsi?"

 

Mana atbilde bija:

"Ja tas ir Office 365 Exchage, tad visus updeitus liek pats Microsofts un tādi nav nepieciešami"

 

Intervētājs:

"Ok, tev ir Exchange serveris On-Premise un tev ir jāuzliek jauna Servisa paka kā Tu to darīsi?"

 

Mana atbilde bija:

"Ieplānošu laiku, kad serveris netiek izmantots. Izlasīšu info, ko tā servisa paka dara, un uzstādīšu visus prerequsitus, ja tādi nepieciešami. Lai paātrinātu atjaunošanu no backupa un, ja tas ir virtuāls enviroments, kurš to pieļauj, uztaisīšu papildus checkpointu. Palaidīšu servisa paku next-next-finish. Pārbaudam, ka viss darbojas. Palaidīšu Exchange gatavības rīku un pārbaudam, vai Exchange domā tā pat. Ja viss OK updeits veiksmīgi pabeigts"

 

Tagad, pēc intervijas padomāju un atcerējos pirmo interviju, ka man jautāja vietējais specs, vai zinu kas ir WSUS, tie kas nav pazīstami ar šo rīku tas ir "Windows Server Update Services", kas ļauj atjaunot Windows Produktus (Microsoft Windows un Server) uz vairākām sistēmām vienlaicīgi un pārbaudīt vai tie ir uzstādīti korekti.

 

BET jāņem vērā, ka jautājumā nekas nebija minēts par WSUS esamību infrastruktūrā, nedz par to, kā es to darītu izmantojot šo rīku.

Visdrīzāk viņš gaidīja šo atbildi, un tāpēc arī mani izgāza, bet neuzskatu, ka pieļāvu jebkādu ķļūdu, jo jautājums nebija par to kā effektīvāk uzstādīt servisa paku N serveriem, bet gan kā to izdarīt vienam konkrētam serverim.

 

Vardu sakot ļoti neprofesionāls intervētājs un, ja godīgi tādi ir ļoti daudz. Es saprotu, ka HR specs nevar zināt visas tehniskās nianses visos amatos, BET tam tev ir speciālisti, kuri to var noteikt vai kandidātam ir zināšanas vai nē.

Uzdodot 1x abstraktu jautājumu noteikt prasmes NAV IESPĒJAMS, ja vien tas nav sētnieka vai kasiera darbs. 

 

Vislielākā problēma intervijās ir, ka intervētājs 99% gadījumu gaida vienu, kaut kādu konkrētu atbildi, kas viņam ir galvā un viņš pat neiedomājas, ka tikai viena papildus rindiņa vai vārds jautājumā maina pilnīgi visu atbildi. 

 

Verdikts : Latvijas ATEA HR patika ļoti, lokālais specs patika ļoti, jo uzdeva konkrētus tehniskus jautājumus ~30 min. garumā pēc kā arī novērtēja, ka ir zināšanas, bet intervija ar Dāņu HR speciālistu bija pilnīgs bulšits, un es nevaru iedomāties kā uzdodot 1x jautājumu var novērtēt vai cilvēks der amatam, kas atbildētu par tūkstošiem serveru AD, Lynx, Exchange, FileServer, Terminal Server utt. Te ir runa par plaša spektra specu nevis tur kaut kādu Excel datu ievades speciālistu.

Labots - kazarma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kazarma

Ar viņu algām ietu un arī strādātu :D

 

Nu man darba pašam pietiek, meklēju kādu darba vietu, lai CV ir ko ierakstīt.

 

Gribēju uzrakstīt savu pieredzi, lai citi, kas mēģina pretendēt ir informēti par jaunākajām intervētāju tendencēm.

Labots - kazarma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nevertell

A tu tik neķer kreņķi par to Exchange servera jautājumu - visticamāk viņiem tāpat bij pajāt uz to jautājumu, vienkārši atrada kādu, kas būtu lētāks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kazarma

Kā jau teicu man pa lielam pof es zinu kādas man ir zināšanas un prasmes. Un, ka esmu viens no tiem 10% kuram iedod darbu un zini ka viss būs čotka.

Viņi tikai zaudē labu asetu.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Es ar domāju ka tam tehniskajam jautājumam nav sakara ar atteikumu, ja jau pirmstam bij intervija ar tehnisko speciālistu, tad tā otrā intervija bij noskaidrot kads tu esi "kā cilvēks".

Jāpatrenējas priekš šādām intervijām, ar pazīstamajiem, radiniekiem utt (no malas labāk redzams), jo reizeēm liekas ka esi baigi pieklājīgais/pareizais, bet īstenībā tā nav, it īpaši no dāņu skatupunkta. Pats zinu ka lv tas smagi pieklibo, it īpaši komunikācijā. 

Nezinu kā ir ar dāņiem, bet Anglijā nav nekas dīvains pēc atteikuma uzprasīt feedback, man ir bijuši gadījumi, kad atsūta pat bez jautāšanas.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Interesanti palasīt kazama pieredzi un varu pastāstīt no sava skatu punkta (gan esot intervētam, gan intervējot cilvēkus) kas varētu būt potenciāli nepareizs @kazama pieredzē.

 

Ja atskaitām opciju ka paprasīja pa daudz naudas, tad pāris iemesli kazama neveiksmīgajai pieredzei varētu būt šādi:

 

1. ja kazama pamatā cik var noprast ir freelancers, tad atea ir strukturēts kantoris ar striktu hierahiju, procesiem, procedūrām un dāņu HR galevenais mēŗkis bija saprast kā tu iederies organizācijā un kolektīvā 

2. dāņu HR ar garantiju 99% no tehnoloģijām neko nezin - viņam tas arī nav jāzin. HR vērtē cilvēku uz tā iederību organizācijas kultūrā.

3. un vispār joprojām kādi 60-70% no intervijas veiksmes ir tas vai tu iepatīcies vai nē intervētājam - tipa ir sajūta ka īstais vai nav.

 

P.S. A šādos procedūru un supporta kantoros kad prasa kā liksi, atbildei jāsāka no sērijas - atbilstoši intrukcijai vai procesam, bet ja tās nav tad to tehniski ir iespējams veikt šādi... (un uzskaitām kā to dara). Šādi jūs parādat ka gan zināt kā to darīt, gan nenodarbosieties ar jaunradi gadījumā ja priekšā ir instrukcija.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar viņu algām ietu un arī strādātu
Ja nav dižs noslēpums, par kādu algu gāja runa?

 

P.S Jo liekas, ka es par to sētnieka darbu par maz prasu!

Link to comment
Share on other sites

kazarma
Interesanti palasīt kazama pieredzi un varu pastāstīt no sava skatu punkta (gan esot intervētam, gan intervējot cilvēkus) kas varētu būt potenciāli nepareizs @kazama pieredzē.   Ja atskaitām opciju ka paprasīja pa daudz naudas, tad pāris iemesli kazama neveiksmīgajai pieredzei varētu būt šādi:   1. ja kazama pamatā cik var noprast ir freelancers, tad atea ir strukturēts kantoris ar striktu hierahiju, procesiem, procedūrām un dāņu HR galevenais mēŗkis bija saprast kā tu iederies organizācijā un kolektīvā  2. dāņu HR ar garantiju 99% no tehnoloģijām neko nezin - viņam tas arī nav jāzin. HR vērtē cilvēku uz tā iederību organizācijas kultūrā. 3. un vispār joprojām kādi 60-70% no intervijas veiksmes ir tas vai tu iepatīcies vai nē intervētājam - tipa ir sajūta ka īstais vai nav.   P.S. A šādos procedūru un supporta kantoros kad prasa kā liksi, atbildei jāsāka no sērijas - atbilstoši intrukcijai vai procesam, bet ja tās nav tad to tehniski ir iespējams veikt šādi... (un uzskaitām kā to dara). Šādi jūs parādat ka gan zināt kā to darīt, gan nenodarbosieties ar jaunradi gadījumā ja priekšā ir instrukcija.

 

1) Esmu strādājis 5 gadus no vietas kolektīvā komandā nekādu problēmu - ir arī rekomendācijas vēstules no vairākiem uzņēmumies ar kuriem sadarbojos gadiem nu un?

2) Tātad tas nozīmē, ka izdevīgāk paņemt cilvēku, kurš ir 0 un, ka tev liekas, ka "iederas kolektīvā", nekā plašas pieredzes speciālistu ar "nojautu" no 15 min. intervijas, ka varētu neiederēties? 

3) Ja Tu esi intervētājs, kurš vērtē uz sajūtām, tad tas nav tavs īstais profils un darba vieta. Tas ir nepatika acu krāsa un tāpēc neņemu, jo manam bijušajam draugam/draudzenei bija tādas pašas acis. Maksima sabruka tikai tāpēc, ka dažam labam "likās" un bija "sajūta", ka signalizācija nav jāklausa, un ka priekš kam likt skrūves atbilstoši specenei, mēs taču zinam labāk! Tādiem cilvēkiem nav ko darīt pie lēmumu pieņemšanas vispār. 

 

Kādas instrukcijas? Ja varētu iztikt ar manuāli vai ar "instrukcijām" no augšas, tad nevajadzētu "speciālistu" pietiktu ar studentu, kurš māk lasīt un spiest pogas.

Mans amats skaitījās custom projektu daļa, tas ir tev iedod uzdevumu un Tu izpildi ņemot vērā savu pieredzi un labākās prakses piemērus man uzreiz pateica, ka neviens roku man neturēs, kas IT adminiem ir pilnīgi normāla parādība.

 

P.S. A šādos procedūru un supporta kantoros kad prasa kā liksi, atbildei jāsāka no sērijas - atbilstoši intrukcijai vai procesam, bet ja tās nav tad to tehniski ir iespējams veikt šādi... (un uzskaitām kā to dara). Šādi jūs parādat ka gan zināt kā to darīt, gan nenodarbosieties ar jaunradi gadījumā ja priekšā ir instrukcija.

 

Šeit Tu pierādi tieši to ko teicu, ka intervijas jautājumiem ir "pareizās" atbildes, neskatoties uz to, ka pieliekot kaut kripatiņas smadzēņu var atrast pretrunu, piemēram: Ja tev no tava tiešā priekšnieka, ar kuru Tu strādā jau 3x gadus atnāks pavēle "Izdzēst visus klienta X virtuālos serverus un šo serveru backupus 10 min. laikā" vai Tu to darīsi? Ja jā Tu esi idots. Ja nē un tav vajag vēl kāda augstāka priekšnieka papildus apstiprinājumu, Tu pierādi to, ko es saku, ka tādas "instrukcijas" un tiešas subordinācijas nav un viss tā pat tiek vērtēts un laists caur sevi un vēl pārbaudīts, neatkarīgi ko saka tavs boss vai nodaļas vadītājs - jo visi var kļūdīties, tas, ka Tu esi Boss kaut ar 50 gadu pieredzi nenozīmē, ka Tu nevari kļūdīties. Un ir ļoti aroganti iedomāties no sevis nezin ko tikai tāpēc kā tev ir "krutāks" amata nosaukums nekā citiem.

 

Paņemsim par piemēru Google, Tu aizej uz interviju un viņiem neinteresē absolūti nekas, nedz kur mācījies, nedz tava rase, nedz tavs samākslotais CV, nedz kā Tu izskaties (protams ir jābūt koptam). Viss kas interesē ir ko Tu vari parādīt atkarībā uz kuru pozīciju Tu ej. Tevi reāli testē, testē un velreiz testē ar reāliem darba uzdevumiem, bez bulšita jautājumiem un korporatīvās birokrātijas. Ja vari parādīt, ka tev ir reālas prasmes darbs ir tavs, nevari parādīt - vari būt labākais orators, ar supermodēļa izskatu, tev darbu nedabūt.

Vai Google ar šādu darbinieku atlases principu pelna maz un taisa sliktu produkciju?

 

Es atbalstu šādu pieeju, jo pats galvenais ir reālās darba prasmes un pieredze, nevis spēja labi liet ūdeni, melot un izlikties, ka Tu kaut ko saproti.

 

Patreizējā pieeja lielākajā daļā uzņēmumu ir uzdot nesaistītus standarta jautājumus, itkā tie var parādīt tavas tiešās prasmes, kuras tev būs jāliek lietā? 

Un vispār kā intervētājs var noteikt, vai Tu iederēsies kolektīvā ar 15 min. filazofiskiem jautājumiem? Kolektīvā ir dažādi cilvēki , dažādi cilvēki mijiedabojas dažādi, ja kāds apgalvo, ka var noteikt kā konkrētie cilvēki kopā sadzīvos no 15 min. intervijas ir melis. It sevišķi, ja tas ir nesaistīts HR speciālists, kurš labākajā gadījumā zina kolēģa vārdu un ar ko viņš nodarbojās.

 

Diemžēl LV lielākā daļa darba pozīciju tiek iegūtas caur pazīšanos, tā pat kā tas bija PSRS laikā, blata sistēma nekur nav pazudusi.

 

Divi Universitātes draugi ilgi nevarēja atrast darbu programēšanā (meklēja abi darbu pusotru gadu), jo uz CV nekā nebija ko parādīt, bet bija izstrādāti daudzi softi, kas nevienam vietējam kantorim neinteresēja vai arī piedāvāja maksāt kapeikas.

Praktiski uz interviju cik sapratu netika vispār. Nenoliedzu, ka krīze Latvijā arī bija faktors.

Viena čaļa tēvs, ar kuru kopā spēlējām un trenējāmies hokejā, palīdzēja iekārtot abus labā kompānijā. Pēc gada alga abiem 1500Ls uz rokas un amats vecākais koderis. Viens programēja C otrs Javā.

Tagad abi nodibinājuši kompāniju un programmē softus amerikāņiem.

 

@jema

PM nosūtiju.

 

Visā visumā man personīgi nauda neinteresē vispār, ja man piedāvātu samaksāt kaut 100 000e, lai es liecinātu nepatiesi pret kolēģi ar kuru kopā strādāju kaut nedēļu es to nedarītu. Nauda man arī ir tagad un man pietiek. Es nespiežos strādāt tikai, lai pelnītu papīru. Man interesē, lai a) Darbs ir produktīvs b) Normāls priekšnieks c) Normāls kolektīvs, nauda nav iekļauta manā sarakstā vispār.

 

Ja punkts b) neatbilst un esmu bijis intervijās, kur man reāli pasaka nodaļas vadītājs:"Mēs nemeklējam darbinieku kurš mani varētu aizvietot", tad es pats tādā uzņēmumā nevēlos strādāt.

 

Vēl interesanti man likās vienā citā kompānijā, ne-ATEA, intervija kurā divi "speci" man deva uzdevumu aptuveni šādu: "Tev ir divi datu centri. Tu nedrīksti starp viņiem veidot nekāda veida tiešus savienojumus. Tev ir jāpārvieto serveri no viena datucentra uz otru" izsmeļot visus iespējamos variantus šie paskatās uz mani un jautā "Vai Tu vispār zini, kas ir VPN un kāpēc nepiedāvā tādu izveidot?" Es paskaidroju, ka savienojums starp diviem datu centriem, izmantojot VPN, būtu tiešs savienojums. Uz ko saņēmu atbildi:"Nē, VPN ir tunelis!" un uz manu jautājumu, kas tad būtu tiešs savienojums? Atbilde:"IPSEC" man vairs nebija komentāru. Es laikam dabiski nevaru ar šādiem cilvēkiem komunicēt, ja es pateiktu ka viņš "Nodaļas vadītājs" nopietnā lielā starptautiskā kompānijā ir "Idiots" ok mani vārdi būtu "kļūdās", ko tas intervijā pateiktu par mani? Runājām tālāk un nonācām līdz tam, ka "RDP" ir VPN paveids un pārnest AD serveri ar lietotājiem visoptimālāk var izmantojot Exceli.... Intervija beidzās. Pēc 2x nedēļām man zvana un saka ka neizturēju interviju, jo manas zināšanas neatbilst kompānijas augstajiem standartiem. Es nenoturējos un sāku smieties līdz asarām.   

Labots - kazarma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kazarma

@ieleja

ai nu beidz, varu izdzēst, ja tāds priekštats rodas. 

 

Ir šis tas laika gaitā sakrājies, bet nekādā gadījumā to nevajadzētu korelēt kā "sāpi", ka nepaņēma. Tas nekas būs citas vietas, pasaule ir plaša un man laika vēl daudz :D

 

Es tagad lēnā garā sūcu Rumu un rakstu, jo nav nekā labāka ko darīt pl. 03:00 naktī.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

ieleja - tu ņemsi mani pie sevis darbā par kamīna kurinātāju, pat lāviņu solīji?

Link to comment
Share on other sites

kazarma

Uz poziciju, kas viņiem nav šajā listē. Un nebija nodefinēta, jo bija jauna un specifiska.

"Windows System Administrator".

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Cik esmu strā'djis ar Dāņiem - viņiem ir augsti attīstīta skandināvu mentalitāte (visi ir idioti, bet mēs esam Einšteini 8. paaudzē) un jeb kas, ko Tu zini un spēj ir nekas salīdzinājumā ar viņu spējām. Ir vienmēr jāprot "aizmirst" savas zināšanas un jautāt viedajam šefam, kā viņš saskata konkrētās problēmas risinājumu un tad šī problēma jāprot atrisināt viņa izklāstītajā utopiskajā veidā. Nu un Dāņi + labas algas, manuprāt neliekas kopā. Tāpēc jau tik daudz Dāņu kantoru ir mūsu valstī, jo viņiem monētu vidū ir caurums... un pie mums darbaspēks ir daaaaaaaaaaudz lētāks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
J.Reinis

 

 

Tātad tas nozīmē, ka izdevīgāk paņemt cilvēku, kurš ir 0 un, ka tev liekas, ka "iederas kolektīvā", nekā plašas pieredzes speciālistu ar "nojautu" no 15 min. intervijas, ka varētu neiederēties?
Diemžēl ir tik daudz kantoru, kur tieši tā arī notiek, ka sirds sāp. Pats esmu ņēmis darbā cilvēkus, kas galīgi nav komandas spēlētāji tieši tā aspekta dēļ - viņi man DAUDZ vairāk noderīga izdarīs strādājot pie saviem uzdevumiem vienatnē, nekā mēģinās komandā iejusties. Man vispār nepatīk 'komandas' - savā uzņēmumā arī esmu procesus iespēju robežās sadalījis tā, ka pie tiem strādā pa vienam vai retos izņēmumos diviem cilvēkiem reizē. Projekta sākumā var kādu dienu vai divas visi pačupoties, izbļaustīties, izdomāt stratēģiju un tehnoloģijas, un tad jau tālāk sadalās katrs pa savu līniju un nesēž otram uz nerviem. 
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...