Jump to content

Par elektriskajiem skrejriteņiem


Recommended Posts

darklight

Ar skrituļslidām vai dēli, manuprāt, var tikai pa ietvi - tātad visos virzienos ? Ar velo vai skūteri jau arī neviens neliedz braukt pa ietvi, kurā virzienā gribi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Pacelšu tēmu - interesē elektriskais skrejritenis vai elektro veļļuks. Parastie velo 2 ir, bet ar tiem vasarā vizinos, te ir vajadzīgs pārvietošanās līdzeklis mājas - darbs ~5km. Tie skrejriteņi tā īsti neuzrunā, velo akl padārgi. Velotirgoņi velk no Holandes lietotus elektroveļļukus un tirgo pa 150-300 eiro ar nezināmā stāvoklī esošiem akumulatoriem un lādētājiem. Tā kā man tā ir tumša bilde, tad izdomāju uzjautāt te - ir jēga ņemties un cik ~tas var izmaksāt?

 

Palasījos par tādu, kas man patika - Koga-Miyata Tesla, tad tam vispār mainīt var tikai pie dīlera ar kompi, atmetu ar roku, bet nu rekur piemēri daži - biju piebraucis apskatīties:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/hybrid-electrical/bmpoeo.html

https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/hybrid-electrical/bmiclm.html

https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/hybrid-electrical/bmlbhk.html

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nāk siltāks, sāku vairāk pētīt šitos elektriskos braucamos, darbs samērā tuvu mājām ar auto nebraucu uz to, taka laiks vilkt ārā velo, bet šis pārvietošanās veids baigi piesaistījis, meklēju kādu gruntīgu argumentu lai neņemtu to xiaomi m365. Uz ielām arvien vairāk pamanu, šķiet gana ērti vizināties.

Vienīgais kas baida, vai tā bača būs normāli dzīva pēc diviem gadiem, vai varēs nobraukt tuvu tam attālumam kas grāmatā ierakstīts.

Vel pa to pašu naudu esot ninebot s1, bet laikam nedaudz knapāks un tas xiaomi kkā vairāk uzrunā..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 37 minūtēm , kicker teica:

vai varēs nobraukt tuvu tam attālumam kas grāmatā ierakstīts.

Nevarēs! Ja esi pie 90kg, tad tuvāk 20km. Pats gaidu, kad pie mums būs pieejama Pro versija ar teorētisko 45 km range - 35 jau būtu ļoti labi.

Xiaomi LV teica, ka pie mums būšot uz vasaras sākumu.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Nevarēs, jā, biju domājis drīzāk cik ļoti būs mirusi bača pēc gada, diviem.. gribētos kā telefonam, ka pēc 2gadi nejūtu nolietojumu :D

Pro versiju apskatīju, bet nez vai sagaidīšu un cenu kategorija būs ganjau pie 600eiro, kas ir krietni pa daudz priekš manis tādai mantiņai :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Iesakiet lūdzu elektronisko skrejriteni līdz 400 euro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Kramerss

Lai "nsārņotu" forumu pastastīšu īsi. Problēma ir "liela" gandrīz tik pat liela cik covid un tas ir tikai tāpēc ka tie paši dzeltenie ar šķībām acīm pa velo cenu tirgo tos "nolāpītos" kazlenus parasti melni ar mazliet iesarkanām svētrām. Īsi sakot agregātiņš vispār priekš liela cilvēka nekāds kas tas ir 25 km/h un ja esi vecis ar svaru 90 kg tad tu knapi max 23 ar pilnībā uzlādētu brauksi. 

Bet ir noteikumi, ka nedrīkst braukt ja mazāk kā 14. Tad nu tā, vai tie notekumi ir tikai uz papīra? kā to var kontrolēt? Kad kāds tēvs paņem savu 8 gadīgo mazo meitu uzsēdina uz tā pats ar velo un šī balkus viņam un manā acu priekš ņem un nožaujas? Un kad viņam aizradi kad vai viņš zin, kad šādi braucamrīki nav dodami bērniem līdz 14. gadi kad viņa bij nokritusi ta mazā meitene tad šis atbild: "lasies" sāk palikt agresīvs un grib pa purnu solīt. Nu un tad te ir arī milzīga problēma ar tiem nolāpītajiem masveida xia..... mijojojo ķniešiem tāpat kā kovid sērga.

Link to comment
Share on other sites

itanium
pirms 7 stundām , Kramerss teica:

mijojojo ķniešiem tāpat kā kovid sērga.

Ņjā, izrādās Tu arī neesi diez ko prātā apdāvināts.

Kas tad Tev īsti nepatīk, ka 25km/h vietā brauc uz 23km/h vai arī tas, ka bērns nokrita?

 

pirms 7 stundām , Kramerss teica:

kā to var kontrolēt?

Kā, kā, ziņojot policijai... Ja policija nav blakus, tad ko Tu pie velna sagaidi? Ja ir blakus, tad "ņem tos pie rociņas" un norādi uz pārkāpumu.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Kramerss
pirms 2 stundām , itanium teica:

Ņjā, izrādās Tu arī neesi diez ko prātā apdāvināts.

Kas tad Tev īsti nepatīk, ka 25km/h vietā brauc uz 23km/h vai arī tas, ka bērns nokrita?

 

Kā, kā, ziņojot policijai... Ja policija nav blakus, tad ko Tu pie velna sagaidi? Ja ir blakus, tad "ņem tos pie rociņas" un norādi uz pārkāpumu.

kā tu domā to ziņošanu? par katru tādu un tamlīdzīgu lietu. LIetas ir pamatā brauc pa divi un dod 10 gadigam bernam un brauc pa trotuaru piem. 40 km/h. Nu un par katru tādu pārkapumu gribētos redzēt kā ziņotu poicijai? manuprāt daudz sapratīgāk bij arī e-skuteriem piemēram sākot no 10 km/h vajadzētiu vismaz mopēda tiesības, un vēl labāk ja tos kuri iet ātrāk pa 10 km/h un ne jau tur pa baigo naudu bet kaut ko tur samaksājo pāris eiro vajadzētu registrēt un piešķirtu numura zīmi. Tur jau ir tā bīštamība pamatā, kāpēc ar vinu nevar braukt līdz 14 gadi, kur tas Sīkais uzsēžas uzkāpj un pēc tam krīt jo nobīstas no tā ka iet pats uz priekšu iepretī kājminamam kur tev apzināti ir tomēr jāmin ja gribi tikt uz priekšu. Un kājminamais ir kājminamais. 

Pirms 3 minūtēm , Kramerss teica:

kā tu domā to ziņošanu? par katru tādu un tamlīdzīgu lietu. LIetas ir pamatā brauc pa divi un dod 10 gadigam bernam un brauc pa trotuaru piem. 40 km/h. Nu un par katru tādu pārkapumu gribētos redzēt kā ziņotu poicijai? manuprāt daudz sapratīgāk bij arī e-skuteriem piemēram sākot no 10 km/h vajadzētiu vismaz kaut vai pat velo tiesības, un  ja tos kuri iet ātrāk pa 10 km/h un ne jau tur pa baigo naudu bet kaut ko tur samaksājo pāris eiro vajadzētu registrēt un piešķirtu numura zīmi kur varētu vismaz identificēt ja kas atgadas. jo citādi cik ir dzirdēts .

 

Labots - Kramerss
Izlaboju tekstu...
Link to comment
Share on other sites

2021.07.2. , 11:29, Kramerss teica:

un brauc pa trotuaru

Uz ietves tie nedrīkst traucēt gājējiem. Ja tev brauc pretī un zvana vai taurē, vari nedot ceļu.

 

2021.07.2. , 11:29, Kramerss teica:

piem. 40 km/h.

Likums atļauj stāvdrāžiem drāzties ne ātrāk kā 25km/h, nomas stāvdrāžiem ir atbilstoši limiteri, bet vai tādi ir veikalos nopērkamajiem lielo brendu stāvdrāžiem, un vēl jo vairāk, nebrendu ķīniešiem kaktu bodēs vai pa taisno no aļika - ????????????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kramerss
2021.07.9. , 13:38, 138 teica:
   2021.07.2. , 11:29,  Kramerss teica: 

un brauc pa trotuaru

Uz ietves tie nedrīkst traucēt gājējiem. Ja tev brauc pretī un zvana vai taurē, vari nedot ceļu.

 

Nu kā pēc CSN sanāk. Kājāmgājēji pa ietvi ir galvenie un nedrikst traucēt un zvanīt tāpat, bet tikai ja ir liela vajadzība. Nav kad ja galīgi netiek garām tad labāk lai papdrīdina nevis tešas virsū, ja tu  nedosi ceļu var arī izveidoties nepatīkama situācija, ka tevi aizķer tad labāk lai ir drošība nevis ka tev tagad baigi neladīsi bet mazums kas aizķer un būtībā jau nav aizliegts lietot zvaniņu. Tikai tas ir tomēr slikti ka vienkārši tu tagad ej pa ceļu tev tagad zvana un tas ir bezjēgā tā teikt zvana tikai tāpēc lai paradītu , ka es esmu vai braucu tadi gadieni ir bijuši bet reti. Un kurš būs cietējs? Gājējs vairāk. Jo reāli neviens pamatā tev r viņu nebrauks gājēja ātrumā...

Labots - Kramerss
Izlaboju tekstu...
Link to comment
Share on other sites

Jā, tā nu ar tiem gājējiem ir...

Jo, lielāka pakaļa, jo lielāka iespēja dabūt skrejriteni tajā... 😀

Taču vismaz tik viegli skrejritenis tevi nenotrieks, kā, teiksim sažuvušu tantiņu.

Labi, ka es laukos dzīvoju un problēma nav aktuāla.

Link to comment
Share on other sites

Kramerss
2021.07.9. , 13:38, 138 teica:

 

 

Likums atļauj stāvdrāžiem drāzties ne ātrāk kā 25km/h, nomas stāvdrāžiem ir atbilstoši limiteri, bet vai tādi ir veikalos nopērkamajiem lielo brendu stāvdrāžiem, un vēl jo vairāk, nebrendu ķīniešiem kaktu bodēs vai pa taisno no aļika - ????????????

Esmu redzējis kad orģinālku jaunu pārdod ar ierobežotāju uz 25 kur faktiski paredzēts arī lielāks ātrums. kuru varot arī vai nu tehniski noņem vai drīzāk ar programmu. Bet tie arī bieži ir tomēr daudz dārgāki. Un te jau arī nav īsti noregulēta tā situācija. sanāk kad praktiski nav iespejams noskaidort vai tev pieder tāds kurš var izspiest līdz varbūt pat 45 kur tiešam reāli jau ir pielīdzināms mopedam, kur tu pa trotuāru pat rādīties nevari un vajag apdoršināšanu un jāreģistrē vai tev ir tas mazais pielīzinams ritenim. Un neviens to tā uz aci tā īsti pateikt nevar. Jo liekas ka tie ražotāji arī baigie viltnieki uztaisa viņus visus vienādus ar ritentiņiem ka mazakiem bez maz kā bernu ratiņiem visiem un ej nu saproti kurs tur iet 25 un kurš ātrāk. tā vietā visdrīzāk jau veikala pardevējiem tomēr būtu jābūt tiem, kuri vispār nemaz nepārdotu piem. tādu kurš ir jaudīgāks ja tu viņu  netaisies reģistrēt. Vienīgi medz būt tādi kas pārdeveido. Bet cik tādi ir?      

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 42 minūtēm , Kramerss teica:

Nu kā pēc CSN sanāk.

Vienkārša pieklājība atrisin visas problēmas :D Nav nekādi CSN vajadzīgi.

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nezinu, te pie manis neesu novērojis ka būtu kādi skrejriteņu/gājēju konflikti, neviens nezvana, nemēģina kautkur spraukties utt. Ja ir gajēji un netiek garām, tad pagaida, kad tiks un mierīgi aizbrauc. Ja gājēji ievēro skrejriteni, tad palaiž garām un miers. Kam ur CSN? Pēc CSN gan tie skrejriteņi nemaz nedrīkst braukt pa trotuāru, tāpat kā nedrīkst ar velosipēdu, lidz 14 vai cik tur gadiem tik bij izņēmums. 

Link to comment
Share on other sites

Es vienreiz gandrīz sirdstrieku dabūju. Man no mugurpuses tāds drapaks klusi, klusi pielavijās. Viņam tak skaņas vispār nav. Būtu vismaz braucējs kaklā kādu bumboksu uzkarinājis.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Drīzāk mazliet bailīgi paliek skatoties kā tie skrejriteņi moči pa ielām. Citreiz tādas paresnas meteines, kuras tā jau izskatās ka knapi uz tā varķa var nostāvēt, bet nu moči pilnā ātrumā pa ielu. Brīnos ka tā arī līdz šim neviens nav sabraukts (vismaz neesu dzirdējis).

Pirms 2 minūtēm , base7 teica:

Man no mugurpuses tāds drapaks klusi, klusi pielavijās

Es parasti ja braucu pa veloceļu un ja cilvēki iet pa priekšu, tad laicīgi pa gabalu jau uzzvanu. Nejau lai tinās malā, bet lai zin ka kāds brauc un ka apdzīšu, it īpaši ja tāds šaurāks veloceļš. Ja plats, tad nav jēgas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , AndrisBB teica:

Nav nekādi CSN vajadzīgi.

Par kuras zvaigžņu sistēmas kuru planētu iet runa?😁

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica:

Par kuras zvaigžņu sistēmas kuru planētu iet runa?😁

Par CSN uz gājēju ietves vai trotuāra. Tik tālu nonākuši, ka pat uz ietves, bez CSN nevar izmainīties :D

 

Link to comment
Share on other sites

Kaut kādā Amsterdamā, kur piedzimst ar velosipēdu starp kājām un tolerance un empātija ir iedzimtas īpašības, gan jau viss ir labi. Bet pie mums, kur tā jau katram ir liels ego, kurš kļūst manāmi lielāks uzkāpjot uz jebkura transporta līdzekļa 😁...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Interesants fakts par Amsterdamu utt, ir tas, ka tur velosipēdistu ķiveres nav obligātas un reti kurš, izņemot pro, viņas velkā. Tik reti notiek negadījumi, ka no ķiverēm nav jēgas.

Pamēģini ar auto kautkur Anglijā izbraukt kādu neregulēto krustojumu (pat nevajag neregulēto), kur nevienam nav priekšroka. Visdrīzāk zaudēsi cīnā, kur kurš kuru palaidīs un aizbrauksi pirmais. :D (Tas vairāk joks)

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , Jurkins teica:

Bet pie mums, kur tā jau katram ir liels ego, kurš kļūst manāmi lielāks uzkāpjot uz jebkura transporta līdzekļa 😁..

Interesanti, es kā reiz vairāk esmu novērojis šos Ego gājienus tieši no gājēju puses - iet pa ietves (vai velo joslas) vidu, vicina rokas kā jampamiņš un tad vēl paliek sarkans, ja kāds skrejriteņa/velo braucējs pa gabalu liek par sevi manīt, izmantojot zvaniņu.

Protams, idioti ir visās frontēs.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
Pirms 42 minūtēm , base7 teica:

Es vienreiz gandrīz sirdstrieku dabūju. Man no mugurpuses tāds drapaks klusi, klusi pielavijās. Viņam tak skaņas vispār nav. Būtu vismaz braucējs kaklā kādu bumboksu uzkarinājis.

Tā ir. Vienreiz eju mierigi pa ietivi, nevienu netraucēju, valdību nekritizēju, pēkšni žvīī, gar sānu panesas viens tāds un pāris metrus priekšā vēl vienam tādam atkal gar pašu sānu garām.

Un ja tas gājējs izdomā, ei, kaut ko aizmirsu, jāiet atpakaļ un tās savas koordinātes par 10 cm pamaina - uzreiz krašss! Vai arī vienkārši apiet uz tā trotuāra kādu bedri - tas pats!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , itanium teica:

Ego gājienus tieši no gājēju puses

Nu bet es par ko 😁. Autobraucēji jau ir evolūcijas procesā izmainījušies gājēji.

Link to comment
Share on other sites

Pirms kādas nedēļas ripinājos pa čaka ielu, pretī pa trotuāru pretī "nāca lielais" elektrobraucamais, likās tur visi 40+km/h bija, nu skuju apstātos tur kur vajadzētu, gribējās sprunguli spieķos iemest :D

gājēji tas viens, otra lieta ir tie iekšpagalmi ar "caurbrauktuvi", nezinu kā nav mīziens tām vietām test garām nesinot vai kāds kapots neparādīsies un nepārlidos tam pāri.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 33 minūtēm , kicker teica:

otra lieta ir tie iekšpagalmi ar "caurbrauktuvi", nezinu kā nav mīziens tām vietām test garām nesinot vai kāds kapots neparādīsies

Ui, šitas ir dzīvē redzēts. Uz Brīvībenes gan.

Link to comment
Share on other sites

pirms 17 stundām , AndrisBB teica:

 

Pamēģini ar auto kautkur Anglijā izbraukt kādu neregulēto krustojumu (pat nevajag neregulēto), kur nevienam nav priekšroka.

 

Anglijā priekšroka ir tam kas nesās no kreisās puses, nevis kā mums- labās rokas likums?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nē, nav tāda labās/kreisās rokas likuma. Parasti brauc pirmais tas, kas pirmais piebrauca pie krustojuma, bet nu bieži jau piebrauc reizē.

Tāpat arī mazākos krustojumos kāds reti ievēro to vai tu griezīsies vai brauksi taisni, ja brauc pirmais, tad brauc.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tu tiesības pirki?

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 26 minūtēm , AndrisBB teica:

Ja es šeit grieztos pa labi, un pretī brauktu auto taisni, tad kā tu domā, kurš aizbrauktu pirmais?

Analoģiski mūsu labās rokas principam es teiktu, ka Tev ir jādod pretim braucošajam ceļš.

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Teorētiski jā, lielākā krustojumā tā arī būtu, ka palaistu taisni braucošo, lielākoties, bet nu atkarīgs jau nu kā kurā krustojumā. Bet pēc noteikumiem, nevienam tur nav priekšroka (vienalga kurā virzienā brauc). Tapēc parasti brauc tas, kas pirmais piebrauc, bet nu no rīta un vakaros jau tur satiksme pietiekoši liela, ka piebrauc jau reizē.

Ja piebrauc reizē, tad palaiž tas, kas pirmais paspēj pamāt. Bieži tā pamāšana ir 3 mājienu garumā, tjip tu brauc, nē tu, utt. Kurš pirmais piekāpjas.

Nēnu ir jau kadri, kas griežoties pa labi pat nepiebremzēs, tapēc paļauties uz to ka kāds palaidīs arī nevar, tapēc arī visa tā pamāšanas padarīšana.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , AndrisBB teica:

Bet pēc noteikumiem, nevienam tur nav priekšrok

Tu stāsti arābu braukšanas prasmi, bet tev pašam ieteiktu pamācīties satiksmes noteikumus!

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ir jau atšķirība, kas ir rakstīts noteikumu grāmatā un kā ir reālājā dzīvē.

Noteikumu grāmatā ir rakstīts taisni braucošajam būtu priekšroka, bet uz to nevarot paļauties, tapēc jābut gatavam palaist pat to kas griežas (konkrēti un nekonkrēti). Instruktori ar mācīs, ka lai nepaļaujas uz to.

Reālajā dzīvē, tādos mazos krustojumos atkarīgs no braucējiem, pārsvarā jau palaiž neatkarīgi no virzieniem, tjip drošāk palaist un tad aizbraukt otrajam.

 

Turpat blakus ir daudz interesantāki krustojumi, kur no rītiem un vakaros sakrājas korķi, vai mūžigās sadursmes (kas to korķi uztaisa vēl lielāku), tapēc ka sabrauc visi reizē un tad nevar izlemt, kurš brauks, kurš nebrauks.

https://www.google.co.uk/maps/@51.501366,-2.591697,3a,75y,251.87h,70.3t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2lEHp3a-pWF7qJHxtv8Nxw!2e0!7i16384!8i8192?hl=en

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , AndrisBB teica:

Noteikumu grāmatā ir rakstīts taisni braucošajam būtu priekšroka, bet uz to nevarot paļauties

Es laikam ieteiktu ievērot noteikumus.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

A kā tu viņus ievērosi, ja pretēji taisni braucošais tev māj, lai tu brauc? Gaidīsi pus stundu kamēr viņam apniks gaidīt?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...