Jump to content

automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas


e = d
 Share

Recommended Posts

Pirms 53 minūtēm , Zin... teica:

kas nav kkads maza amfībija, lai saprastu, ka tas ir efektīvāks un patīkamāks transportlīdzeklis.

Vai to darīji praksē, vai vienkārši gudri izrunājies?

Link to comment
Share on other sites

Agrāk tak teici, ka esi ar teslu braukajies pa Latviju.

Esmu arī pabraukajies ar i3 un 85 teslu laikam (baidos samelot 85 vai kāds cits). i3 ir nothing special, bet Tesla ir kkas pat ļoti special un tā pieejamā jauda pie tā klusuma liekas smieklīga

Link to comment
Share on other sites

@Zin... OK. Ieraksti cik tā braukšana izmaksā reālā naudā :)kad pie manis bija Tesla X, uzlādējām, secinājums.... ka mans benzīns/gāze noteikti nav dārgāks...

Link to comment
Share on other sites

No kā tad tu viņu lādēji?

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Zin... teica:

ka tas ir efektīvāks un patīkamāks transportlīdzeklis.

Efektīvāks??? 

Par vairāk kā 100k eur.... Kur te efektivitāte???? Katrā ziņā price/performance ir pilnīgā pakaļa! Līdzīgi aprīkotu auto var pa 50k bez problēmām nopirkt un par pārējo liet benzīnu! 

Patīkamāks? Varbūt! (Kamēr aķi kaut kur nekurienes vidū neizlādējas) 

 

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Kā Teslai ar ietilpību, normālu arbaletu var ielikt? 

  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , rubb teica:

ka mans benzīns/gāze noteikti nav dārgāks...

Elektromobīlis tagad maksā degvielā kaut kur 2.5 - 3 eur uz 100 km. LPG  - 5-6 eur.  Tas ir tāpēc ka elektrībai nav akcīzes nodokļa! 

Bet ja pierēķinām klāt aķa amortizāciju, tad elektromobilis izmaksā krietni dārgāk kā klasiskais iekšdedzes dzinējs!  

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , jema teica:

No kā tad tu viņu lādēji?

Pagarinātājs no trīs fāzēm, katra @20A.... Nācās arī nedaudz iespringt lai dabūtu pareizo adapteri lai tās trīs fāzes iebarotu...

Link to comment
Share on other sites

Redz, šajā tēmā baigi jaucās kopā divas lietas - elektroauto un automātiskie auto.

Kas attiecas uz pirmajiem, tad, būtībā, jau kaut kāds Ford-T (lasi, iekšdedzes dzināji vēl bērna autiņos) bija nnnnežēlīgs lēciens transporta jomā pēc zirga pajūga. Elektromobilis, sorry, veči, varat piekrist vai nepiekrist, nav nekāds lēciens. Nu nav. Ja ne savā ziņā kritiens atpakaļ.

Lētāks ekspluatācijā? @Ronalds jau minēja par šo. Vienīgais, elektromobilis iznes piesārņojumu no pilsētām. Bet vai tas ir labi? Vai tas neradīs ilūziju, ka tagad mēs varam braukāt vairāk bet būsim zaļāki.

http://travelnews.lv/?m_id=18545&i_id=5&pub_id=111277 apmēam

Apmēram 3.7 uz 100km. Lādējot ~25 minūtes. 25 minūtes zapravkā!!!! Da, bļ... Nē, nu skaidrs, kreatīvs patērētājs šīs 25 minūtes izmantos "efektīvi" (no biznesa viedokļa)  ļaujoties dažādiem kārdinājumiem, ko piedāvās izklaides u.c. infrastruktūra, kas noteikti uzaugs ap zapravkām. Nu taču veiksmīgs cilvēks pelna pietiekoši daudz, lai varētu to atļauties :pleasantry:. Ja nē, tad jākļūst veiksmīgam, a visādi lūzeri lai iet... ?.

 

edit: palabošu... 25 min zapravkā, lai nobrauktu 100km. Tas vispār ir ...krievu kažokzvērs.

Labots - Jurkins
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Nezinu par izmaksām, ne mana tesla, ne mana elektrība, visi šie prieki man no agrākām halturam, tad arī ir sanācis pabūt dažnedažādos auto ar diezgan interesantiem īpašniekiem

 

Nevajag arī aizmirst, ka tesla s tiesie konukrenti ir s-klase, 7 bmw un audi a8... Tā kā pa 50 pakām nenopirksi. Ok varbūt nav salons s-klases līmenī, bet sajūtas ir labas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , Jurkins teica:

 25 min zapravkā, lai nobrauktu 100km.

Citur pasaulē vidējais autobraucējs dienā nobrauc mazāk un Latvijā diez vai būs savādāk, jo lielāka daļa iedzīvotāju dzīvo ne tālāk kā 40km no Rigas un diez vai brauc uz darbu pretējā Latvijas pusē. Zapravīties naktī pie mājas un no rīta ietaupīt 15min staķikā ir ticamāks scenārijs.

 

Link to comment
Share on other sites

Emm... škiet esam zipeldējuši no tēmas... Bet konkrētajai Tesla X.... jā, pa nakti uzlādējās. Jā pēc tā, cik tas izmaksāja bija vairāk, nekā manam lūzim lai nobrauktu ~ 400km . He he, kas mani vis vairāk " piedūra" , kad teicu, tak šis nerūc. Man izdeva sarakstu ar kādiem trokšņiem es vēlos rūkt :D  Nujā, tā arī bija... Beigās šie rūc tā  ka maz neliekas... tikai tas ir skaļums no skaļruņiem, nevis no reālā dzinēja... Interesanti, ka tas ir nevis oficiāls labojums, bet tā teikt hacks...

Any way... konkrētais pie manis uzlādētais Tesla X aizbrauca uz estiņiem.. Pats arī godīgi atzina cik tā uzlāde izmaksāja, un ka pie mums elektroauto uzlāde ir pilnīgs pī.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Pa lielam... fakts tāds... Man mājai 3x20A pieslēgums. Nevarēju savu teslu uzlādēt pa nakti uz 100%... Tā ka domājiet paši.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 34 minūtēm , rubb teica:

Man mājai 3x20A pieslēgums. Nevarēju savu teslu uzlādēt pa nakti uz 100%...

Nu, vecīt, tur tak tāds biznesa izrāviens spīd priekšā. Iedomājies, kādas naudas plūsmas vajadzēs apsaimniekot, lai visu infrastruktūru pārbūvētu.

 

Ja nu vienīgi kāds nedomā, ka inovācijas un startapi mums drīz "nulles telpas  enerģiju" vai melno matēriju piespēlēs.

Link to comment
Share on other sites

OIK palīdzēs. Maksās 40% par Teslā iekačāto elektrību un 60% par teorētiski iespējamo jaudu lai to vispār varētu izdarīt apjēdzamā laika periodā

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Te gan ir viena problēma - ja tā pajautātu, kādas tad ir tās litija rūdas, cik maksā to iegūšana un pārstrāde šodien, tad tos datus nemaz nekur tā nevar atrast. Pat pašu pamata ķīmisko procesu maz kas saprastu. Tā kā tas viss ir tāda nekonkrētā līmenī.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, ieleja teica:

VW piedalīšanās rāda, e-auto ir nākotne

Protams, ka e-auto ir nākotne. Bet tāpēc, lai būtu "attīstība", dou-džonss nekristos, biržās nesāktos panika un naudas plūsmas no kreatīvajiem, veiksmīgajiem  patērētājiem tecētu uz turieni, kur vajag.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
2018.06.22. , 20:16, Jurkins teica:

Vienīgais, elektromobilis iznes piesārņojumu no pilsētām. Bet vai tas ir labi? Vai tas neradīs ilūziju, ka tagad mēs varam braukāt vairāk bet būsim zaļāki.

 

https://www.theguardian.com/environment/2008/sep/05/carboncapturestorage.carbonemissions1

Stacionāram CO2 avotam var piekombinēt savācēju.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Raimonds1 teica:

 

https://www.theguardian.com/environment/2008/sep/05/carboncapturestorage.carbonemissions1

Stacionāram CO2 avotam var piekombinēt savācēju.

Raimond, nu saproti taču beidzot, ka kombinācijās ar tiem "savācējiem, rekuperatoriem u.t.t." auto atstāj "zaļo sliedi" niknāku nekā bez tā visa. Tas viss ir varenijs bizness. Ja mēs patiešām gribētu dzīvot zaļi, tad domātu, kā maksimāli samazināt visādus pārvadājumus u.t.t. , bet tad kritīsies apgrozījums, naudas plūsmas un vispār atnāks pilnīgs krievu kažokzvērs.

Es ļoti labi atceros, kā reiz bazūnēja, ka nu tūlīt papīrus vairs nevajadzēs, viss būs elektroniski, papīrrūpniecības gals. Da lika pagaidīt!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Tas viss attīstās. Viens stacionārais CO2 avots varbūt var pūst to visu CO2 kaut kādā mega siltumnīcā, cits uzkrāt, cits - pārveidot par CO un tālāk jau gatavot kaut kādu degvielu vai ķīmiskās rūpniecibas produktu. Vienā brīdi attīstības procesā parādās tādas iespējas, kam pagaidām, teiksim, pietrūkst kaut kādi 2-5-20%, lai tās varētu efektīvi lietot.

 

Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 5 minūtēm , Raimonds1 teica:

Viens stacionārais CO2 avots varbūt var pūst

Jā, jā, un beigās godīgi(!) visu aprēķinot sanāks, ka vienīgais ieguvums ir grāmatvedības dokumentos un doudžonsos.

 

p.s. preventīvi piebild''išu, ka es negaužos. Pilnīgi saprotu, ka tas "progress" tā notiks, bet tas nenozīmē, ka par to aiz laimes biksēs jāčurā.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Mani nedaudz baida izmaksas. Ja tagad var pa ~2k eur nopirkt lietotu, braucamu auto ar LPG un pa lēto savu pakaļu vizināt, tad ar elektromobili nekas tāds principā nav iespējams....  

Link to comment
Share on other sites

Tas prieks ar lētajām tackam drīz beigsies, kad mums ieslegsies "Eiropas cenas" servisiem un Eiropas cenas nodokļiem, apdrošināšanai un nodevām dūmojošām tačkām. 

Ok, tačkas bus lētas, bet uzturēšana dārga, ja mājās pats viņas neskruvesi.

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Jurkins teica:

papīrrūpniecības gals

 

Nu dibenu ar planšeti tak nenoslaucīsi...

Link to comment
Share on other sites

Kad parādījās TV, daudzi teica, ka radio izbeigsies utt. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 56 minūtēm , Ronalds teica:

Mani nedaudz baida izmaksas. Ja tagad var pa ~2k eur nopirkt lietotu, braucamu auto ar LPG un pa lēto savu pakaļu vizināt, tad ar elektromobili nekas tāds principā nav iespējams....   

Agrāk par 25 Ls varēja nopirkt. Ja tev toreiz kāds būtu pateicis, ka pēc kaut kādiem tur gadiem "līdzvērtīgs" auto maksās 2k, tu nebūtu nobijies?

Link to comment
Share on other sites

Galīgi atpalikuši, jeb neesat lasījuši jaunos "netīros" Teslas noslēpumus, citādi diskusijām būtu cits spars :D

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ko visi tai Teslai tik ļoti piesējušies, Nissans savus Leaf pārdod apmēram 6 reizes lielākos daudzumos. Ja pieskaita vēl visādus hibrīdus, tad Tesla knapi desmitniekā tiek.

Ja man būtu garāža vai arī ja varētu piebraukt mazliet tuvāk mājai, tad arī labprāt samainītu savu Golfu parasto pret GTE.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

Ko visi tai Teslai tik ļoti piesējušies

Tesla var uz aķa nobraukt ap 300km, kamēr visi citi... cik? Hibrīds neskaitās, tas nav elektro auto...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 24 minūtēm , rubb teica:

Tesla var uz aķa nobraukt ap 300km, kamēr visi citi... cik? Hibrīds neskaitās, tas nav elektro auto...

Un cik tad kilometrus dienā vidējais pilsētnieks nobrauc?

Link to comment
Share on other sites

Tu mēri ko? Māku lietot **** ar tā izmēriem? Vienkārši ir Tesla. Kad izbrauksi sapratīsi - nav sliktāks par NORMĀLIEM auto, kamēr pārējie vismaz pagājušā gada elektro auto ir... Atpaliek no Tesla. Nujā, arī cenā. Bet ne jau par to mēs te runājam...

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 54 minūtēm , rubb teica:

Kad izbrauksi sapratīsi

Esu ar Teslu izbraukājies pietiekoši. Cilvēks vidējais tādu tikuntā nenopirks, tas jau ir premium. Cilvēkam vidējam vajag kautko Fokusa vai Astras cenā, pat Leaf sanāk par dārgu, tapēc te spriedelēt kautko par Teslām ir bezjēdzīgi. Model 3 varbūt kad nonāks reāli pārdošanā, tad vismaz būs daudzmaz tuvāk nopērkamai cenai.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

@AndrisBB, piedod, bet man škiet, ka Tu pat pitagora teorēmu neatcersies/nezini... Par to, kāda ķīmija ir elektro auto pat neiesaistīšos...

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...