ggg97 Decembris 30, 2016 Share Decembris 30, 2016 Tur atkal var būt cita problēma. Privātmājas, saimniecības ēkas, garāžas dažreiz kurina ar akmeņoglēm vai atkritumiem, Tiesa, tā kādreiz bija. Tagad manā ģerevņā tikai viens kurina ar jaukta tipa cieto kurināmo, tai skaitā arī ar atkritumiem. Bet valdošie vēji tos pūš uz blakus ģerevņu un es tiem ceļā nestāvu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inspektors Caps Janvāris 2, 2017 Share Janvāris 2, 2017 Tajā lietotāja Hoonda ieliktajā video nosaukums ir pēc labākajiem dzeltenās preses paraugiem. Tesla radari vienkārši brīdināja par iespējamu ietriekšanos priekšējos, jo tie strauji bremzēja, bet idiots autors jau sasapņojies par pareģošanu... Rīdzinieka sapnis - lai caur Rīgas centru nebrauc iekšdedzes auto. Kāds laiciņš vēl būs jāpagaida. Tāda blondīnes domāšana - es visu varu, jo varu padirnēt ofisā un par to algu visu nopirkt. Un nu nespēj viņas un Tu sajēgt pat tik elementāru lietu, ka gandrīz viss no tā, ko var nopirkt, tiek radīts un piegādāts ar vīriešu darbu un naftu. Šajā gadījumā runa ir par otro. Ar ko Tu piedāvā darbināt kuģus, lidmašīnas, lielo sastāvu dīzeļlokomotīves, smagos auto, celtniecības tehniku utt.? Vai ar "laiciņš" bija domāts nenosakāms laiks tālā nākotnē, par ko šodien nopietni diskutēt nav jēgas, jo nav pat vēl nekādu iezīmju, ka tāds vispār pienāks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Janvāris 3, 2017 Share Janvāris 3, 2017 Īss tēmas rezumējums: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 3, 2017 Share Janvāris 3, 2017 Tāda blondīnes domāšana - es visu varu, jo varu padirnēt ofisā un par to algu visu nopirkt. Un nu nespēj viņas un Tu sajēgt pat tik elementāru lietu, ka gandrīz viss no tā, ko var nopirkt, tiek radīts un piegādāts ar vīriešu darbu un naftu. Šajā gadījumā runa ir par otro. Ar ko Tu piedāvā darbināt kuģus, lidmašīnas, lielo sastāvu dīzeļlokomotīves, smagos auto, celtniecības tehniku utt.? Vai ar "laiciņš" bija domāts nenosakāms laiks tālā nākotnē, par ko šodien nopietni diskutēt nav jēgas, jo nav pat vēl nekādu iezīmju, ka tāds vispār pienāks? Kaut kāds bulšits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inspektors Caps Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 Kaut kāds bulšits. O, jau redzu kā paceļas lidmašīnas un pienāk konteineru kuģi, ko darbina Tavs bullšits. Ak, tomēr nē - ar to neko pārvietot nevar, bet var tikai padi*st forumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 Nevajag jau visu skatīt kā iekšdedzes dzinēji pret elektriskajiem. Metāna uz zemes ir gana daudz metāna hidŗāta sastāvā. Ar to pa tiešo var darbināt visādus motorus un, ja grib vieglākas degvielas tvertnes, var konvertēt butānā. Tāpat ir tādi škidrumi, kā bioetanols un biobutanols. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 (labots) Interesanti būtu redzēt tādu auto bez vadītāja uz šodienas tetīrītā ceļa vai Rīgas pieputinātajās ielās Labots Janvāris 4, 2017 - Didzis Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 (labots) Parasti autonomajiem auto ir arī tāda funkcija kā ka vadītājs pats stūrē, kāreiz varētu palīdzēt pieputināto ielu gadījumā. Pie tam parasti šo auto mērķauditorija šādos apstāļos vispār nekur nebrauc, tāka problēmu neredzu. Paskaties kas notiek Amsterdamā vai Londonā pie pirmā sniega, visi sēž mājās un uz darbu neiet. Labots Janvāris 4, 2017 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 Nezinu, kā Amsterdamā, esmu tur bijis tikai vasarā, bet pie mums visi brauc uz darbu arī sniegputenī. laikam jau nav pie mums attiecīgā ''mērķauditorija'' uz automātiskiem autiņiem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 4, 2017 Share Janvāris 4, 2017 Ja mēs rīkotos kā Londonā, kur sniegs ir reta parādība, tad uz darbu kādus 3 mēnešus gadā nebrauktu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Janvāris 5, 2017 Share Janvāris 5, 2017 daudzus gadsimtus letiņi taču arī nebrauca ar auto, nesen pierada un sāka. gan angļi arī pierastu Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Janvāris 6, 2017 Author Share Janvāris 6, 2017 Tesla sāk ražot akumulatorus savā Gigarūpnīcā - https://www.tesla.com/blog/battery-cell-production-begins-gigafactory Jauns standarts izstrādāts - 21-70 (izmēri mm). Enerģijas blīvums esot ievērojami labāks un izmaksas zemākas nekā 18650 (pagaidām precīzus datus grūti atrast). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Interesanti, kā tie jaunie akumulatori uzvedaš pie -25 grādiem Nu jā, man tūlīt teiks, ka tādus autiņus tur siltā garāžā, nevis uz ielas pie daudzstāvu mājas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Tesla apkurina savas baterijas. Protams tas noēd kādu daļu elektrības, bet baterijas ir konstanti siltas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 (labots) Latvijā sniegputenis ir ikdiena, -25C ir retumis, ja kārtīgi uzspīd saule, vidējā temperatūra ap -43C. Bateriju ražotājiem vajadzētu padomāt ar galvu, jo kā nekā 89.75% pirktspējīgo pasaules iedzīvotāju dzīvo Ogrelandia, kur sastopami nopietni temperatūras un citi ekstrēmi. Labots Janvāris 6, 2017 - maize 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzonijs Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 Izlasiju pusi foruma, bet neviens nepieminēja tādu lietu kā, hakeri, automātisko autiņu sakarā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Janvāris 6, 2017 Share Janvāris 6, 2017 @@Dzonijs, kāda atšķirība, automātisks vai nē? To pašu neautomātisko džipu džeki lauza, sēžot dīvānā un spēlējoties gan ar audio, gan ar dzinēju, gan arī ar citām džipa daļām, kamēr šis pa ātrgaitas šoseju vālēja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 1, 2017 Author Share Februāris 1, 2017 Eiropas Komisija lēš, ka, ieviešot sistēmas, kas samazina automobiļa braukšanas ātrumu arī pret vadītāja gribu, satiksmes negadījumos bojā gājušo skaits varētu sarukt par 37%. http://apollo.tvnet.lv/zinas/ek-apsver-automatisku-brauksanas-atruma-ierobezosanu/785111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 Nav slikta doma, ieviest piemēram pilsētās, bīstamās vietās vai pie skolām utt zonas, ja iebrauci zonā, tad sorry tavs elektroauto ātrāk par atļauto neiet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 Pie mums būs modificēta versija. Sistēma pa taisno būs savienota ar vadītāja bankas kontu. Kamēr kontā būs nauda, ātruma ierobežojuma nebūs. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 ja iebrauci zonā, tad sorry tavs elektroauto ātrāk par atļauto neiet. Un viens KAMAZ nāk no sāniem tev iekšā un ir liels pipec! Tak Volvo šis drošības sistēmas ir pētījas un neliek, dēļ ārējiem faktoriem! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 (labots) Ne pārāk pārliecinoš arguments. Uz šosejām iespējams pat būtu lietderīgāk, tur kamazi no sāniem nebrauc. Labots Februāris 1, 2017 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 MB liek savu LIM pēc pasūtījuma, ja tu galīgi ar spidometru nedraudzējies! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 Bet tas ir brīvprātīgi. Kāreiz meklēju jaunu tēmu pētījumam, šī varētu būs apdomāšanas vērta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 Pameklē pie Volvo, gadi 10 atpakaļ viņiem bija pētījumi par šo tēmu, tur gan bija vairāk par auto ātruma MAX ierobežojumu, ja auto paņem bērni ar speciālam atslēgām! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 Skaista nākotne Sapņo ka nākotnē cilvēki būs draudzīgi, visi dzīvos mierā un saticībā? :> Sapņot var, ticamāka gan aina, ka ja nebūsi čipots un izlīdīsi no savas alas, tad robocops tevi nohujāris acis nepamirkšķinot.P.S.Viedtālruni taču nelieto? P.S.S Šķiet, ka šobrīd nav pasīvu RFIDu kur varētu nolasīt pat dažu desmitu metru attālumā, nerunājot par tuvāko mobilo sakaru torni. Man ir betona zemnīca ar faradeja būri :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Februāris 1, 2017 Share Februāris 1, 2017 http://www.tvnet.lv/tehnologijas/nozares_jaunumi/645608-skupstities_caur_telefonu_ta_ir_realitate Latvija var! Taisām digitālo caurumu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 28, 2017 Author Share Marts 28, 2017 E.Maska nākamais solis - kiborgu tehnoloģijas masām http://www.theverge.com/2017/3/27/15077864/elon-musk-neuralink-brain-computer-interface-ai-cyborgs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Marts 28, 2017 Share Marts 28, 2017 Vēl kāds brīdis ar automātiskajiem auto jāpagaida. Tesla jau aplauzās un tagad arī Uber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 28, 2017 Author Share Marts 28, 2017 Vecas ziņas, Uber turpina testus - https://www.wired.com/2017/03/uber-redeploys-self-driving-cars-wreck-arizona/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 31, 2017 Author Share Marts 31, 2017 SpaceX pirmo reizi komerciāli palaiž vienreiz jau izmantotu Falcon-9. Lidojums ir veiksmīgs, satelīts orbītā un raķete nosēdusies uz platformas okeānā. https://www.wired.com/2017/03/watch-spacex-launch-first-truly-reusable-rocket/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Marts 31, 2017 Share Marts 31, 2017 Beidzot... tikai vai izdosies atkārtot... Link to comment Share on other sites More sharing options...
abi Aprīlis 30, 2017 Share Aprīlis 30, 2017 Automātiskā auto faniem iesaku noskatīties franču komēdiju A Fond (2016) - viss kā pa notīm un pie alus ir pie reizes arī skaists skatāmgabals 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Aprīlis 30, 2017 Share Aprīlis 30, 2017 Pirms 48 minūtēm , abi teica: franču komēdiju A Fond (2016) - viss kā pa notīm A ja kuiijegoznājet, ir jau arī sektas, kas noliedz, ka zeme nau apaļa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuubijs Aprīlis 30, 2017 Share Aprīlis 30, 2017 Vai tad ir?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilz Aprīlis 30, 2017 Share Aprīlis 30, 2017 (labots) Ir. www.reddit.com/r/flatearthsociety Labāks par r/Jokes/ Labots Aprīlis 30, 2017 - Emilz Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Maijs 27, 2017 Share Maijs 27, 2017 Man patīk Volvo ideja par autonomo tehnoloģiju ieviešanu, tur kur tas ir ieviešams, piemēram miskastvedējiem. Vairs nav vajadzīgi 2 darbinieki, vai arī tam vienam nav jālēkā iekšā ārā, pietam domāju ka arī drošiba uzlabojas, mazāka varbūtība ka kautkam pārbrauks pāri neievērojot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 26, 2017 Author Share Jūlijs 26, 2017 Iekšdedzes dzinēja dienas ir skaitītas: http://www.bbc.com/news/uk-40723581 New diesel and petrol vehicles to be banned from 2040 in UK Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 26, 2017 Share Jūlijs 26, 2017 (labots) Volvo atsākās no tālāk dīzeļmotoru izstrādes. Daudzas eiropas pilsētas nelaidīs vecos dīzeļus pilsētas centros, dīzelis iet uz grunti, tikai vieta nav ko īsti likt Labots Jūlijs 26, 2017 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūlijs 26, 2017 Share Jūlijs 26, 2017 pirms 2 stundām , jema teica: dīzelis iet uz grunti, tikai vieta nav ko īsti likt Būtu ko likt, ja būtu ķērušies klāt izstrādei, bet ražotājiem šķita vienkāršāk optimizēt saļarkas iešprici un pūst vairāk bārus ieplūdē, lai paceltu griezes momentu, par ko sajūsmā ir ģerevņa un katras 7 no 10 mašīnām tika pārdotas ar saļaru. Ar to pašu ieguldījumu varēja attīstīt plug-in hibrīdus, pieslīpēt akumulatoru tehnoloģijas un optimizēt dzinējus. Tas pats ražotājs Yasa (ko iecienījis A. Dambis) ļoti ilgi nevarēja atrast investorus, jo visi ar traktoriem brauca. A tagad ir jau mazliet nokavēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!