Jump to content

Kurš no operatoriem vainīgs?


Fruzz
 Share

Recommended Posts

Ir Tele2 numurs. Nav pat mēnesis numuram. Šo numuru zin tikai 5 cilvēki (2 ir LMT, 2 Tele2 un 1 Bite). 

 

Zvani tiek izmantoti ļoti reti, 18min izejošie, apmēram tikpat ienākošie. 

 

sūda Bites spameri pamanījās piezvanīt.

 

Diez vai, ka nr. ņēma un minēja.

 

Kurš no operatoriem vainīgs?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Rekur otrā topikā VIL rakstīja par Tele2 ienākumiem, gan jau visiem tirgo pa labi un kreisi savus numurus, tāpēc arī apgrozījums un peļņa ir tāda kāda nu viņa ir :D

Link to comment
Share on other sites

Esmu sen guvis pārliecību, ka operatoru abonentu datubāzes tiek tirgotas pa labi un pa kreisi ...

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Man arī šodien no Bites zvanīja ar "superīgu piedāvājumu", pasūtīju šos tālāk. Bet vispār zvana regulāri, vismaz reizi mēnesī, un tas viņu galīgi neuzbāzīgais mārketings jau sāk apnikt...

Link to comment
Share on other sites

Runajot par Biti nesen Zvanīja un pietika viņiem pastāstot par LMT tarifa Brīivība standart iespējam tas specialists teica ka tas tarifs ir īpašs un speciāls un Bite to nevar  par tādu pašu cenu kaut vai tāpat ka Tele2 savulaik  nespēja.... ;) Vārguļi ....  :grin:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Diez vai, ka nr. ņēma un minēja.
Protams, tieši tā arī dara - auto dialeris, pārbauda iekš numuri.lv vai sava iekšējā migrācijas reģistra tīkla piederību, un tik mauc. Kad izdodas dabūt savienojumu, automātiski pieliek operatori galā. 

Pats esmu tādu rakstījis pirms gadiem desmit priekš viena bēdīgi slavena apdrošinātāju kantora, khe, khe.. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Atkarīgs no tā, vai nosauca Tavu vārdu. Ja gadījumā nenosauca, tad pastāv iespēja, ka numurs bija citai personai un datubāzē stāvēja, ka nepieciešams pēc aktivizēšanas uzzvanīt.

 

Ja nosauca Tavu vārdu - tad visticamāk dati aizgāja no Teļa (ja tiešām nav nekādos līgumos nr. norādīts, vai piereģistrēts kādā saitā).

 

Ghost, neņirgājies, ar numuri.lv vari noteikt piederību un vai tas ir reāls, bet nevar noteikt vai numurs ir aktīvs

 

J.Reinis - auto dialeris pamatīgi noslogo tīklu visiem operatoriem ar neveiksmīgajiem zvaniem. Šaubos, ka operatori ir tik stulbi, lai to darītu.

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

ar type0 sms, jeb tautā sauktu ping sms.

 

Izdzēsu savu pilno ierakstu, jo neiet runa par to.

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Roundtrip veicošu SMS tūkstoši un to delivery reporti atpakaļ mazāk noslogo tīklu kā balss zvana savienojums ar centrāli lai pārbaudītu tālruņa klātbūtni tīklā? 


Vēl labāks jautājums - tu reāli to esi izmēģinājis uz apjomu arī, vai tikai testam uz pārdesmit tālruņiem? Jo tev operators piegriezīs ļoti ātri to pasākumu, jo tāda veida ziņojumi ar vienādu vai līdzīgu saturu tiks identificēti kā SPAMa izsūtīšana. Pietiek ar simts+ īsziņām dienā uz dažādiem tālruņa numuriem, lai operators uzliktu īslaicīgu liegumu un pēc atkārtotiem gadījumiem vienkārši atslēgtu SMS pakalpojumu pilnībā pamatojoties uz godīgas lietošanas politiku, pārbaudīts.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Nu tu vienreiz nosūti un redzi reportu, attiecīgi tālāk zvani uz aktīvajiem numuriem, savukārt daileris bliež ļoti bieži, piekam tā informācija kas par zvanu nāk ir daudz lielāka nekā par sms, kā arī ja grib uztaisīt biling'us,tad serveriem pamatīga noslodze jo ir šie zvani, kuri var arī nebūt.

Link to comment
Share on other sites

 Tas, ka numuru "griež" ne jau cilvēks, ir sen zināms (bija pat kaut kur intervija ar meiteni, kas šādā reklāmjomā piepelnās un bija skumīga, ka daudzi ir nepieklājīgi - viņa jau tikai darba devēja tekstus runā), bet kaut kāda datubāze tur tomēr veidojas. Pašam pirms dažiem gadiem ik pa laikam uzmācās gan konkurējošie mobilo operatori, gan Viašrots, gan kaut kāda "raganu"  firma (dāmas, kas nodarbojas ar dziedniecību). Protams, neviens nezin ne manu vārdu, ne ko citu, bet - kopš mobilajiem paziņoju, ka man darba apmaksāts numurs un migrēt netaisos, Viašrotam - ka man satelīta antenas un viņu palīdzību nevajag, bet dziedniecēm, ka esmu mediķis :lol: (noklusēju, ka "datordakteris") - tfu, tfu, nu jau vismaz pāris gadus miers. Varbūt veicas, bet varbūt tomēr piefiksējas - "šitam mērkaķim nav jēgas zvanīt" - numurs ieliekas kādā melnajā sarakstā.

Labots - raiviic
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vai tad operatoriem nav zvanu logi pieejami, no kuriem diezgan daudz infas var izkasīt!

Link to comment
Share on other sites

A vot pasakiet, kurš internetveikals tirgo telefona nr. uz āru?!

Pēdējā laikā, vismaz pāris reizes mēnesī, zvana dažādiem krievijas nr. un piedāvā startēt vērtspapīru tirgū, neko no manis nevajag, tikai starta kapitālu ap 2k€, un garantēti ir pirmajās pāris stundās 60€.

Tā jau cenšos nekur savu privāto nr nelikt, bet internetveikalos īsti nav kur likties - vajag, lai dabūtu to ko vēlos. Un tā kā izmantoju dažādus i-veikalus, pat nezinu kuru vainot. :dornis:

Link to comment
Share on other sites

izdzēsu

Nu vot nakujam? :dry:  Vismaz šitādas tehniskākas diskusijas tiešām kādam no malas būtu bijis interesanti palasīties, nevis ierindas garlaicīgo faq vāvuļošanu pajauta.lv muļķu līmenī.

Labots - J.Reinis
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

J.Reinis - auto dialeris pamatīgi noslogo tīklu visiem operatoriem ar neveiksmīgajiem zvaniem. Šaubos, ka operatori ir tik stulbi, lai to darītu.

ja nav savienojuma, nav jāmaksā. Divu miljonu cilvēku valstī viens autozvanītājs uz nedēļu ir piliens okeānā.


 

 

Tā jau cenšos nekur savu privāto nr nelikt, bet internetveikalos īsti nav kur likties - vajag, lai dabūtu to ko vēlos.

Paņem okarti ar pāradreāciju un to arī liec. Kad noplūst, noņem pāradresāciju un aizmirsti.


 

 

Diez vai, ka nr. ņēma un minēja.

Divas iespējas.

75% , ka uzminēja.

25%, ka iepriekšējā dzīvē šis numurs bija iekļuvis datubāzē.

 

Ja numurs ir no tele2 tikko piešķirta diapazona, tad tikai pirmais variants.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu tie telemarketeri pāris reižu līdz manis arī ir dazvanījušies - es gan savā ziņā saprotu tos nabaga skuķus, kas tur par pāris Eurograšiem no katra kontrakta + minimālās algas tur raujas, un tiek regulāri uzlūgtas apsūkāt čurikus (© ķirzaka), tādēļ parasti vienkārši pieklājīgi pārtraucu pusvārdā jau pašā sākumā, un pasaku, ka mani noteikti neinteresēs tas, kas tiek piedāvāts, un palūdzu arī atzīmēt pie mana tālruņa, lai ar mani turpmāk vairs nesazinās - turklāt arī vienmēr palūdzu nosaukt vārdiņu, uz ko atsaukties ja minētais lūgums netiks izpildīts. Vēl nav gadījies ka no tā paša kantora piezvanītu vēlreiz. :)

Labots - J.Reinis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nesen man zvanīja Bite.. vēl pirms kāda laika Tele2.. ne vienam, ne otram nebija ko likt pretī, lai es mainītu savu pašreizējo LMT pieslēgumu. Tā arī saruna beidzās ar jaukas dienas novēlējumiem :D

Link to comment
Share on other sites

Šo numuru zin tikai 5 cilvēki (2 ir LMT, 2 Tele2 un 1 Bite)

 

Vai tad operatoriem nav zvanu logi pieejami, no kuriem diezgan daudz infas var izkasīt!

 

Man arī šķiet, ka šis variants ir visvienkāršākais. Tiklīdz cilvēks ar Bites pieslēgumu Tev piezvana, Bitei uzreiz Tavs numurs ir, un ir pat zināms, ka tur kāds pēdējā mēneša laikā ir pacēlis klausuli. Tālākais jau vienkārši. :)

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

Tas ir rupji. Personas datu aizsardzības pārkāpums pārākajā formā.

Nedomāju, ka operatori tā dara.

Link to comment
Share on other sites

Kāds personu datu pārkāpums?:D

ja es kādam tagad iedodu savu sarunu izdruku ar n-tajiem nepazīstamiem numuriem - tas ir personas datu pārkāpums? nevajg muļķības runāt; Tirgot datubāzi gan ir pārkāpums, bet nejau paņemt ienākošo zvanu logu un uzgriezt tiem nr:D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas ir rupji. Personas datu aizsardzības pārkāpums pārākajā formā.

Bitei nav ne jausmas kas par personu lieto LMT piešķirtu numuru, pat pašam LMT nereti. Pilns SS ar numuriem, daži pat ar visu vārdu. 

Link to comment
Share on other sites

Bet man zvaniija no kaut kaada ''Mega uber Top shopa''!Piedaavaja iegadaties - caurspidigu un burbuljojoshu tejkannu ar atlaidi!
Piedavajums speekaa tikai shodien un tikai ja pasuutiisi liidz pusdienlaikam.Es biju vispar uz pauzes!Normaals iereeciens!Jautaaju,- kur dabujat
manu numuru un vispar zinat kam zvanat?Atbilde- nezinam, mums te dators numurus gjenereejot! Pilniigs chau!Un taads sviests turpinas no gada uz gadu...

Link to comment
Share on other sites

Agrāk biju Tele2 klients. Šad tad man zvanījās un prasīja piedāvājumus utt.. Tagad jau kā gadu esmu Bites klients un pa šo laiku ir tikai 1x pazvanījuši un piedāvājuši paņemt planšetdatoru ar internetu. Godīgi sakot kaitina jau visi šie zvanītāji bet ar to puisi bija interesanti parunāt un ja godīgi pat biju apsvēris domu paņemt, bet beigās tā arī nepaņēmu. 

Katrā ziņā mani neviens no operatoriem ar saviem zvaniem netraucē.

Link to comment
Share on other sites

Man pēdējā laikā maz traucējuši. Atbildu: ja man viņu pakalpojumu savajafzēsies, tad pats piezvanīšu un šķiramies. Esmu arī prasījis, kur nr dabūja- parasti atbild, ka dators uzģenerēja.

Bet dl labs pretjautājums. Ja pēc tam cilvēks neaiziet no darba, tad atzīstams par puslīdz derīgu tele-pārdevēju.

Link to comment
Share on other sites

 

 

un uz skukju jautaajumu, vai ir brivs briidis un tamliidziigi, saaku uzdot pretjautaajumu - minets buus?

 

Uz dzekiem, kas zvana ar nostrādā? :D 

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...