Jump to content

Nopirkšu mašīnu līdz 1k eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Cenā līdz ~ 1000 eur +/- 200 eur.

* Izieta TA un nomaksāts nodoklis par 2016

* Ir braukšanas stāvoklī un uz doto brīdi ieguldījumus neprasa

* Manuāls

* Dīzelis

* Tīrs salons.

 

Tev tur _knapi_sanāk Audi 80 1.6 neturbo dīzelis ar 60zs no tālā 1988. gada ar 2015. gada augusta TA. :mrgreen:

BTDT. Nepārdodu, jo kā jau te daži rakstīja, nav vērts atdot zem pašizmaksas (pat neierēķinot savējo bezmaksas darbu un laiku). Motora remonts jau vien saskrēja uz 200e + galvas donors no Rēzeknes + 25e soļķis.

 

Jā, veca mašīna... Nespēju iedomāties, kā kaut kāds jaunāks musars var iekļauties 1200e, neslēpjot visas kaites un nemuldot sludinājumā, ka viss tiptop.

 

Lai veicas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    14

  • androidz

    15

  • rubb

    7

  • jema

    8

Top Posters In This Topic

100debija

 

 

9-3 saaps?
 

 

Jā, jaudas/ekonomijas viens no labākajiem variantiem, protams neņemot vērā potenciālos remontus. Hiršs tikai jāuzliek vēl, kas pēc papīriem patēriņu neietekmē.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

jā rubb -tas bija 2.5 nevis d5

 

103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) (41.9 kW/L); 290 newton metres (214 lbf·ft) @ 1,900 rpm — 1994 Audi C4 100, Audi C4 A6, as Volvo D5252T: Volvo 850, Volvo S70, Volvo V70, early Volvo S80s

 

Note: 'D5' is branding. All these engines share the five-cylinder block, although not all consistently used the 'D5' badge over time.

This is due to changes in hardware and the specific model the engine was deployed in. E.g.

On the S60 -05 range, the D5244T was labelled 'D5', and subsequently the D5244T5 was labelled '2.4D' as a (software) detuned version of the D5244T4 'D5' on the 05-09 range.

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

 

 

Hiršs tikai jāuzliek vēl, kas pēc papīriem patēriņu neietekmē.
 

 

Neizskatās, ka viņš piekritīs... :D

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Note: 'D5' is branding

es pats braucu ar tādu 2.5tdi motoru - tas ir no audi nevis volvo izsrādātais d5!

Link to comment
Share on other sites

Tas tikai nozīmē, ka Volvo to piereģistrēja kā preču zīmi :) Bija reiz 1998 gada volvo, tam dzinēju visi sauca par D5, un pēc daudziem gadiem dzinējs tika iestādīts no Audi, tikai tika uzlikti atpakaļ visi Volvo loriņi(saimniecītei bija izdevies pārsist karteri, bez eļļas arī šis nenokaujamais dzinējs tomēr nokaujas :) Lūk konkrētais aparāts:

 

hjpzirsmr5otbec656jx.png

Link to comment
Share on other sites

 

 

Lūdzu citus biedrus arī padalīties savā pieredzē, kādā veidā samazināms degvielas patēriņš.

Elementāri - pēc iespējas biežāk izmantot evakuatoru 

Link to comment
Share on other sites

Eu davai skopuļi palielījās, mēs īstie veči varām parādīt, ka ne visi ir zilie ar gāzi, mūs te ir maliņā ir nodzinuši, ar 5L un stāsta kā tā ir pareizi, laikam jau ar pis tās stacijas meitenes par 0.20 eur minetā!

 

4X4 V8 320 Zs,un ir laime, ka tieku ar 15L uz 100km, bet mēdz būt āri 18L, un tas ir iemesls lielībai! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Runājot par tēmu.

 

VW polo 99? gada rada gabalam ir lietošanā. TA jau 6. gadu krata un krata, bet piesieties nevar vairāk kā par rūsiņu.

Cena tādam brīnumam, ja labi paveicās ap 500 eināriem (attiecīgā stāvoklī).

Link to comment
Share on other sites

Ko tur runāt, ar mana fātera Mitsbishi Colt uz ekrāna 157K, bērnu paaudzes gāja cauri kā pirmā mašīna, ja nemaldos 92 gads, to mašīnu atdot no ģimenes uz ģimeni, bērniem kā pirmais auto, tagad rūsu esot uzmetis! Bet domāju ka vēl vienu pirmo šoferi izturēs! TA kā atver haubi šie bālē, skats ka no rūpnīcas. Visi gadi iet pa 0.

Manam fāterim tagad ir, jauns pirkts MMR, 11 gada, Volvo S60 ar nenormālo nobraukumu 10500 km

Link to comment
Share on other sites

 

 

4X4 V8 320 Zs,un ir laime, ka tieku ar 15L uz 100km, bet mēdz būt āri 18L, un tas ir iemesls lielībai!
2.3t, 225zs, 15 litri, bet pilsēta. Vairāk gan nav manīts. Tā ka 15 l priekš 4X4 V8 320 Zs ir ļoti cilvēcīgi.
Link to comment
Share on other sites

Nu ja tikai pilsēta 18L, bet arī visi 20L var sanākt! :beee:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bija reiz 1998 gada volvo, tam dzinēju visi sauca par D5
Tu vienīgais sauci, iekš V70 I un S70 (līdz 2000 gadam), tas bija folksvāgen grupas 2.5TDI tarķšķis, V70 II un S80 pirmo gadu vēl nāca ar to pašu 2.5TDI un neviens viņu nesauca par D5, bet par 2.5D. Beidz jaukt cilvēkiem galvas. Manam pašam bija S70 ar to audi/vāgen tarkšķi un saucās viņš 2.5TDI.

 

 

Nu ja tikai pilsēta 18L, bet arī visi 20L var sanākt!
Ak tā, otrajam 2.3t 185zs, bet ar automātu ir arī 18l redzēti, bet čista pilsēta ziemā.
Link to comment
Share on other sites

Manis ielikto bildīti redzēji? Labi, pofig, pieņemsim, ka man atmiņa gļuko :)

Link to comment
Share on other sites

Bildi redzēju, bildē D5 neredzēju (D5 kā daļa no dzīnēja koda!?), 2.5D TDI redzēju. Bet tiešām pofig.

Link to comment
Share on other sites

āpāc.. 15/20l uz 100... :D buržuji.. man passatiņš pa pilsētu ēd savas 3-4x mazāk :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

man passatiņš pa pilsētu ēd savas 3-4x mazāk
Kuru tas interesē, noiets etaps, tagad lielamies ar lieliem patēriņiem!
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

4X4 V8 320 Zs,un ir laime, ka tieku ar 15L uz 100km, bet mēdz būt āri 18L, un tas ir iemesls lielībai!

 

Nelielies - man tik pa pilsētu mazus gabalus braukājot pēc pēdējās uzpildes ar nobrauktiem 32 km rāda 26l... Sildīšanas utt.

Labots - Racer
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu tā gluži nav. Pagalmā ir viens Chevroler aveo 1.4 benzīns. uz to bundžu iet kautmaz ok. Kad piešaujies neko sliktu nevar teikt. Protams nevar salīdzināt Passat B6 1.9 TDI  bet tas nu tā...  Bet vispārīgi mazie motori ir apgriezienu motori. Jātur visu laiku ne mazāk kā 2.5K abaroti.. tad ir dinamika kautcik jēdzīga bet patēriņš nemainās. Jā abaroti ir pāri 4K tad gan rij lopā. Esmu vilcis ar viņu 190 pa Vācijas bāni.. cik kilometri tik litri
Melo tā mašīna tik ātri nemaz neiet.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=14429 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar jaunajiem dīzeļiem patēriņš 4-5 L\100km. 

 

Parādi man kaut vienu mašīnu kurai kombinētajā ciklā, reālajā dzīvē (nevis ražotāja reklāmas materiālos) patēriņš būtu 4l vai mazāks!  

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar jaunajiem dīzeļiem patēriņš 4-5 L\100km. 
Neesi pamanījis, tagad pieauguši puikas, smilšu kastē spēlējās! Pienāks bērneļiem kārta, varēsi izteikties!  :beee:
Link to comment
Share on other sites

nav jaunam dīzelim tāds patēriņš. tāds ir  1.2tdi  A2 audi ja brauc normāli nevis sēņo, Tak rakstīju man nullītei 2.0tdi - pilsētā 8 litri. ziemā vidējais 6,8

Link to comment
Share on other sites

Jemai smiltis birst?

Ronalds. Golfs 1.6tdi vasarā vidējais ~ 4.2. 80% šoseja un nepārsniedzot CSN. pielejot pilnu, nometot uz 0, nobraucot ~ 1250km, pielejot 52…54L šļuras.

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Nu nemaloju gan... uz Vilņas bāņa testēju . jau 2 gadā gāja pilnu pulskteni 200 vismaz spidometrs to rādija. domāju ka tagad ar droši to varētu pierādīt... Vienīgīgais pie 160 jāsāk kert ceļs jo šamēja sāk peldēt.

 

Biki mainijies punkt ka man ir 2006 gada kas jau nāca citādi i virsbūve i uzbūve


 

 

Melo tā mašīna tik ātri nemaz neiet. http://www.auto-data...r&car_id=14429
Labots - zeltaporteris
Link to comment
Share on other sites

ja puiks ta puikas... Ziemā pilsēta ap 24litri ja īpaši nedod virsū, šoseja uz 12-13 litri, tiesa, nav 320 zirgi, tikai 290 :(

 

Bet ja nopietni, lēnam tiek lūkots kas jauns, jema, lai kā ma patiktu tas infinity no ārpuses un SKAŅA, bet neapvainojies, salons ir mēsls :(

 

acīs iekritis Jaguar XF tgd, bet vienīgi visi dīzeļi vai ari Mercedes CLS ko arī ir domāts apskatīt tikai ar nemotoru (3,2 litri laikam), laikam tomēr pagaidām ar v8 tiek lidots augstāk par pakaļu, lai kā dievinu to bubināšanu...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

lai labi ripo, bet nelolo ilūzijas..ja daudz brauc ikdienā...tik vecam auto būs kasjaki. tici man :TBS:

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Runājot par degvielas patēriņu ir vēl viena reāla un pārbaudīta metode (MythBusters ir pārbaudījuši) - braukt kādu metru aiz fūres viņas gaisa virpulī. Ap 20%  ekonomija sanāk! Par šās metodes drošību es gan neizteikšos.... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms lūkojos ss.lv pajautāšu šeit. Varbūt kads tirgo savu zirdziņu ? Prasības gaužām vienkāršas   * Cenā līdz ~ 1000 eur +/- 200 eur. * Izieta TA un nomaksāts nodoklis par 2016 * Ir braukšanas stāvoklī un uz doto brīdi ieguldījumus neprasa * Manuāls * Dīzelis * Tīrs salons. * Apskatāms Rīgā.

 

Eku šeku būs

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/118/ieobe.html

 

 

Runājot par degvielas patēriņu ir vēl viena reāla un pārbaudīta metode (MythBusters ir pārbaudījuši) - braukt kādu metru aiz fūres viņas gaisa virpulī. Ap 20%  ekonomija sanāk! Par šās metodes drošību es gan neizteikšos.... 

 

Es vienreiz ar nomātu busu (tādu, kam kravas kaste un milzīga būda aizmugurē) braucu uz Vāciju. Tā pa šoseju ēda 10 litrus, bet aiz fūres 8. Vienīgā problēma bija tā, ka citreiz fūres pamanījās no manis aizbēgt, jo negāja tas Renis gandrīz nemaz :)

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tā arī tagad ir...man arī jābrauc eļla mainīt, kaut 30 K vietā tikai 25 nobraukti...gads pagāja ātrāk

Link to comment
Share on other sites

Es vot nevaru saprast, ko darīt - turpināt mainīt ik pēc kādiem 10k kā agrāk ieteica (mūsu pusē; ārzemēs ieteica vēl biežāk) vai tomēr pāriet uz "reizi gadā" variantu :rolleyes: Auto nav jauni…

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...