Jump to content

ss.com reklāmas pērles


repsih
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

5 gadus vecāks dīzelis par manēju, bet nobraukums gandrīz 2× mazāks. Veiksmes stāsts.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

reāli po tas skaitlis odometrā,janam auto vel ok, jā, bet veciem dīzeļiem, psc, bet ir *&^%$ kas paņems noFistu artādu izdīrātu salonu un mazu nbraukumu nevis zolīdāku, neizsēdētu ar nobraukumu x2 kautgan tas reāli bīs tuvāks patiesībai. Bet ts sen zināms.

Kādreiz man TDI pie 300k aizgāja pa nullēm, pārdevu kad rādīja 64k km, domāju nebija tas pirmai aplis, bet auto vel šitos gadu brauc un brauks.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

?

HA,HA,HA...

Pareizi vien rakstīts!Normālu mašīnu[lietotu protams]nopirkt ir ļoti grūti!Bet kā viņas visas ir salielītas!!!Oi,oi.oi

Labots - goicis
Link to comment
Share on other sites

Snukur tu taču neesi pamuļķis?

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , snukurins teica:

Nav gan SS bet riktīgi rēcīgi: to der zināt

Ne pats raksts/reklāma bet komentāri,sevišķi tas ko raksta Anna Purviņa: 

Anna Purviņa

Ar sievu dzīvojam divistabu dzīvoklī, un katru mēnesi par elektrību mums nākas maksāt ievērojamas summas. Kad sākām lietot šo ierīci, mūsu rēķini samazinājās uz pusi.

Baigi oficiāla parbaudīta lapa kur šos apjajienus pirkt! :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , oto oto teica:

Baigi oficiāla parbaudīta lapa kur šos apjajienus pirkt! :)

 

pirms 1 stundas , jema teica:

tu taču neesi pamuļķis?

 


Es saprotu ka esi jaunais mācību spēks, googli zini? Iesit Oma likumu!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , snukurins teica:

joprojām nav skaidrs ka tam nav nekāda sakara ar oma likumu

NU kur laukos OMA likums? Tev ko sausajā klozetā ir lampiņa? Miljonārs odnako!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Gribi teikt lētāk sanāk?

Riepa ap 25, ja neņem sūdu, darbs 15.

Orig. radzes no cietsajausējuma, nevis parasta mīkstā montāžas skrūve.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

laikamTak
Pirms 2 minūtēm , drunk_lizard teica:

var tak arii pats noruudiit, cik taa darba

mhm, uzkarsē un uzmiez. tik pareizaa eljlja jāiedzer

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Aha, un var uzreiz karsu skrūvi skrūvēt iekša, lai iecepjas ,labaak turēsies ?un tad rūdīt

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
VebKamera

Es arī dažkārt esmu ispalīdzīgs... Un vēl esmu labi isgītoc...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es sāku šaubīties vai esmu piedzimis īstajā dzimumā. ?‍❤️‍? :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

zapars.thumb.PNG.0f0bbd07fc0d3a5ac7134454e5dfa610.PNG

 

Mazlietota mašīna par 1700EUR!!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 57 minūtēm , snukurins teica:

Ir arī jumta bagāžnieks ar ko braukt uz Alpiem snovot.

Ar šo pa 100km tālāk netiksi jo šis nav tas krutākais modelis,ar ausīm sānos kas labi  adzesētu motooru! :) Lūk īstais modelis°!  Porsche....priekšgajējs :)

zaz-968-01.jpg

Labots - oto oto
Link to comment
Share on other sites

darklight

Vispār jau pa šoseju ar Zapiņu var maukt un maukt, toties izbraukt cauri Rīgai sastrēgumstundā visdrīzāk neizdosies. Bērnībā tāds ģimenē bija - atceros, ka, uz vietas stāvot, temperatūra kāpa mežonīgā ātrumā.

Link to comment
Share on other sites

Tas modelis, bez M burta vēl kaut cik izskatās, bet tā modifikācija ...

Pirms 20 minūtēm , darklight teica:

Bērnībā tāds ģimenē bija - atceros, ka, uz vietas stāvot, temperatūra kāpa mežonīgā ātrumā.

Tāpēc jau bija pielāgojumi, lai varētu turēt nedaudz pavērtu vāku.

Es ar tādu 968M arī nekādīgi nevarēju taisni pabraukt, tur bija tāda lufte standrtā. Nez, varbūt, ja pabrauc ilgāk, tad jau varbūt pierod. Tad vēl tā iespēja noededzināt pašu auto no pečkas.

Link to comment
Share on other sites

Nav tik traki ar to karšanu. Ir braukts ar ZAZ968M arī pa Rīgu sastrēgumstundās (80-tajos Rīgā reizēm pat gadījās sastrēgumi). Ir braukts vasarā uz Ukrainu.

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Vai tik šis nav jauns rekords s90 cenai, te jau kā bitcoin iet augšā :D Vēl kāds var paspēt ielēkt vilcienā.

 

thumb_show.php?i=bepbptzq&view

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , darklight teica:

atceros, ka, uz vietas stāvot, temperatūra kāpa mežonīgā ātrumā.

Tāpēc pie aizmugurējam ausīm  bij jasmēre  lubrikants,lai labāk vējš slīd iekš ausīm! :)

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Knaabis teica:

Avan_tūristi...

Toties ar tādu auto nevarēja palikt uz ceļa dēļ nobrukušas elektronikas, jo tādas tur nebija. Pardon, muldu, bija gan - diodes ģeneratorā un šķiet, kāds tranzistors pagriezienu relejā. Par pēdējo gan neesmu īsti drošs.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 41 minūtēm , M_J teica:

Toties ar tādu auto nevarēja palikt uz ceļa dēļ nobrukušas elektronikas, jo tādas tur nebija.

Ok, varbūtība palikt uz ceļa nobrukušas elektronikas dēļ tiecas uz nulli

bet uz ko tiecas varbūtība palikt uz ceļa citu mehānisku problēmu dēļ?

Vai tik kombinācijā tā kopējā "varbūtība palikt uz ceļa" šādam auto nav lielāka, kā jebkuram vidusmēra ne-Francijas un ne-(Ex)PSRS autobūves izstrādājumam, kas izlaists pēdējo 60 gadu laikā ar visu elektroniku?

 

PS. Lai vienādotu apstākļus, pieņemam, ka rezerves galvas blīve, sveču komplekts, kardāna krustiņš, stūres pirksts, miroņgalva un rezerves ātrumkārba izbraucienā līdzi nedodas ne vienam, ne otram.

Labots - versatile
  • Patīk 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Ar zapiņu braukt tālāk par 50 km no dzīves vietas uz mazapdzīvotu apvidu bija avantūra.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , versatile teica:

Ok, varbūtība palikt uz ceļa nobrukušas elektronikas dēļ tiecas uz nulli

Ilgu laiku biju cieši saistīts ar šo tēmu. Tieši nobrukušas elektronikas dēļ auto ir vesti uz "treļa" gan no Vācijas, gan Norvēģijas, gan Itālijas, gan tepat Latvijas robežās. (Es nebiju tas kas to "treli" velk, bet tas, kas pēc tam tos auto remontē). Protams, īpašniekiem pastāvēja opcija saremontēt auto attiecīgajās valstīs uz vietas, bet tad par remontu nāktos atdot saremontēto auto un vēl paliktu servisam parādā. (Eh, esam tomēr lētā darbaspēka zeme). Un ne jau Francijas vai Krievijas autobūves "šedevri". Šaubos vai kādreiz kāds "zapis" tik tālu ir vests uz remontu. Drīzāk līdz tuvākajām kolhoza darbnīcām.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Un cik tām mašīnām bija nobraukumi? Un cik zapariem starp kapitalkām? Piedošanu, bet bukfeisā sekoju entuziastiem, kas ar zaparu dodas tālākos izbraucienos un savus autosus uztur gana pedantiski - tak šie līdz D-pilij bez mehāniskajām kolhoza darbnīcām tolkam netika...

Link to comment
Share on other sites

Bija tak kaut kur tēma par to, ka viens nostaļģijas dzīts gribēja pirkt vazu. Kā atbildi vai vajag ievietoja rakstu par ZAZ.

Tur smalki bija aprakstīta ikdienas jebļa, iknedēļas jebļa, ikmēneša, ceturkšņa, ikgada jebļa.

Labots - Murlo
Link to comment
Share on other sites

  • Gestapo changed the title to ss.com reklāmas pērles

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...