Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

 

 

Ridziniekiem laikam patik gausties
B*ed, tu pabraukā tā sirsnīgi visu dienu pa pilsētu, un tad gudri runā. Pilnīgā d*rsā te pašlaik ir, visi slido ka prieks. 
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

BET tā taču ir ziema. Ja bail, nelien uz ceļa

 

mēs taču kā parasti,janvārī negaidīti atnāca ziema.Maita,gaidījām jūnijā,bet šī ņēma un atnāca janvārī.Kāda bezkauņa.Janvārī sniegs taču ir stihija,vai ne tā?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Visgrūtākais jau ir pie krustojuma uzsākt, ja nav visi 4 velkošie. nēsā, ka prieks.

Riepas uzliktas šogad oktobrī jaunas GoodYear Ultragrip ICE2 :)

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

B*ed, tu pabraukā tā sirsnīgi visu dienu pa pilsētu, un tad gudri runā. Pilnīgā d*rsā te pašlaik ir, visi slido ka prieks

 

pa Latgales galvaspilsētu neviens nebraukā,tur stāv korķos.


 

 

M+S ir ziemas riepas

 

blakus stāvējušas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es šodien nedaudz pabraukāju pa Rīgu, nu slīd nedaudz vairāk kā parasti, tāpēc tiešām rīdzinieki izzīž problēmas. Ar visu pakaļpiedziņu varu gan uzsākt, gan nobremzēt. Parasti rīts sākas ar līkumainu 2km meža ceļu, kurš parasti ir kā spogulis, līdz ar to pilsētas putra ir tikai tādas nelielas neērtības.  Elst un pūst var tie, kas pa ielām ar velosipēdu brauc. 

 

Pilnīgā d*rsā te pašlaik ir, visi slido ka prieks. 
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

B*ed, tu pabraukā tā sirsnīgi visu dienu pa pilsētu, un tad gudri runā. Pilnīgā d*rsā te pašlaik ir, visi slido ka prieks.

b*ed brauc ar sabiedrisko uz nenoslogo ielas nevajadzigi

 

Ušaks jau ar visām 4 par separātistiem, bet atdalīt Berģus no Rīgas. Tas pat viņam nebija ienācis prātā.

nu depo stavvieta ir garkalnes novada un tie still ir bergi :D

Labots - Roberts3
Link to comment
Share on other sites

m+s ir ziemas riepas un punkts

Vispār jau M+S ir vienkārši apzīmējums universālā protektora ģeometrijai, bet cilvēkiem labpatīk to dēvēt par mud and snow. Kā visi zin - kas der visam, īsti labi neder nekam. Man agrāk uz e46 un tagad uz e60 ziemā bija gan M+S gan īstās zieminieces. Nu, piedod, vecīt, nevar tur pat salīdzināt saķeri.

 

 

Ar visu pakaļpiedziņu varu gan uzsākt, gan nobremzēt.

Diemžēl mans e60 domā, ka ir hovercrafts uz gaisa spilvena, ar visu attiecīgo vadāmību... 

Labots - J.Reinis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Nu, piedod, vecīt, nevar tur pat salīdzināt saķeri.

Par to jau nav runa. M+S iur ziemas riepas, bet... ne mūsu ziemām - vai arī tiem, kas brauc pie mīnusiem, ja nav sniega un pa zemes ceļiem slapjos rudeņos arī droši vien.

Man pērnajā ziemā bija kaut kādas šitādas riepas http://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rtest.pl?rt_rubrik=transporterreifen&rt_profil=105157103&cart_id=8319403.110.5492&language=EN&dsco=110it kā diezgan ok, bet uz slapja ceļa abs pieteicās diezgan bieži un uz ledus ar nebija baigi drošā sajūta. Kā arī paskaļas. Darbā teritorijā iebraukšana ir slīpumā, tur paspolēja. Labas nordic tipa ziemenes, lai arī putrā tāpat spolē (loģiski), uz pieblietēta sniega uzvedas pilnīgi citādāk.

Bet fakts paliek fakts - m+s ir ziemas riepas.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

nu depo stavvieta ir garkalnes novada un tie still ir bergi

 

Žēl ka tev nākas dzīvot depiņa stāvlaukumā. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Žēl ka tev nākas dzīvot depiņa stāvlaukumā.

izejot no tavas logikas tu dzivo visa riga jeb esi taksists bomzis ?

Link to comment
Share on other sites

Divas nedēļas pabraukājos pa LV secināju, ka salīdzinot ar UK, vadītāji ir lieli egoisti un cūkas. :D Neko neredz neko nedzird, mauc tik uz priekšu. It sevišķi izceļās VW pasažieru busiņu vaģilas un Volvo XC70 braucēji. BMW starp citu brauc normāli, agresīvi, bet nevienam netraucē.

 

Kas tagad pa sniegiem darās bail pat iedomāties.

 

Laimīgu Jaunu Gadu!

Link to comment
Share on other sites

Mazliet piebildīšu- M+S ur īstās ziemas riepas tādā gadījumā,ja uz tās riepas ir arī kalna simbols ar pārslas simboliņu klāt! Ja pareizi atminos. Manām Dunlopiņa riepām ir.

Vakar biju spiests vakarā trakajā putenī braukt uz Rīgu.Ceļš viscaur bija šausmīgs, divas avārijas pa ceļam (pirms Lorupes gravas auto bija atmuguriski uzrāpies barģūrā, pirms Rīgas zīmes divi autiņ bija sadūrušies un otrā josla bloķēta, un 200m tālāk smagais nav ticis augšā uzkalnā un stāvēja buksēdamies).

Pa šoseju satiksme ap 50-70kmh.lielākā daļa pa otro joslu brauca. Tā kā man šķita,ka neadekvāti lēna satiksme,tad braucu pa piesnigušo pirmo joslu garām ar ātrumu,kas šķita drošs un atbilstošs(ne jau 100). Čaka iela bija ledus un labi varēja redzēt,kuri auto ir AWD un kuri nav...un arī kuri ir ekonomējuši uz riepām. Izbaudīju ātrus startus,spogulī redzot kā citi atpaliek. :)

Ja godīgi,tad man patīk šādas stihijas...izbaudu braukšanu,jo tad ir vairāk jākoncentrējas un nav tik vienmuļi. Vienīgi šīs ceļu kopšanas ir zem katras kritikas! Man nācās 4 reizes apsteigt tīrītājus (Siguldas šoseja) un visiem lāpstas bija lejā,tā kā par to,ka lāpstas augšā- manā gadījumā viss bija ok.

Bet tas,ka Rīgu,lai iztīrītu vajag 3 dienas- nav normāli!!! Man pazīstams ir,kas ceļiniekos strādā un šis teica,ka tas ir izdarāms ātrāk!

Te ruņājāt arī par Abs un citiem pribambasiem,ka slikti,labi utt...

Mans viedoklis,ka jebkura tehnoloģija ir laba!Tikai vajag pareizu pielietojumu un ne visiem der!

Man ABS nepatīk.Ja sanāk strauja bremzēšana,vienmēr bremžu pedāli spiežu tik dziļi,ka ir uz izslīdēšanas robežas un Abs aktivizēšanās! Ir pārbaudīts,ka tā apstājas ātrāk nekā,kad Abs sāk darboties! Bet sievai abs vajadzīgs,jo viņa tomēr ar braukšanas prasmēm vairāk uz jūs.

ASC/TCS... man patīk! Vakar noderēja uzsākot krustojumos! Vienīgi būtu jauki,ja varētu atslēgt,kad gribas pablēņoties, savādāk jātur apgriezieni virs 4000, lai pretbuksēšana nedarbotos... :)

Un dīvaini bija tas,ka vakar Rīga bija nešķūrēta utt,bet Siguldā bija ielas iztīrītas(atgriežoties no Rīgas). Vieni var,bet citi ne? Ok,mazāka pilsēta mazliet :D , bet tomēr!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
M+S ur īstās ziemas riepas tādā gadījumā,ja uz tās riepas ir arī kalna simbols ar pārslas simboliņu klāt!

M+S ir ziemas riepas.

 

 

Man ABS nepatīk.Ja sanāk strauja bremzēšana,vienmēr bremžu pedāli spiežu tik dziļi,ka ir uz izslīdēšanas robežas un Abs aktivizēšanās! Ir pārbaudīts,ka tā apstājas ātrāk nekā,kad Abs sāk darboties!

Lōģiski. ABS NAV domāts, lai ātrāk apstātos. ABS IR domāts, lai ar bremžu pedāli grīdā auto būtu vadāms un varētu apbraukt šķērsli vai citādi izvairīties no sadursmes. Kolīdz riteņi sabloķējas, ieslēdzas elementāra fizika un auto iet taisni.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

plātīzers.... 

 

nu gadās, ja motorsports ir ģimenes hobijs jau paaudzēs. stūrēt iemācija mani pirmajā klasē, braukt 4., kad varēju aizsniegt pedāļus.

Link to comment
Share on other sites

Man jau arī savā ziņā patīk šitā baltā anarhija, bet tas tādēļ, ka bērnībā lauki, zapiņš un žigulis un sasniguši ceļi un jautri - prasmes pietiek.

 

Komplekts ar akcīzes pielikšanu degvielai, TL nodevas paaugstināšanu, skates komisiju paaugstināšanu un policijas ekipāžu, kura vakar vakarā sēž dienvidnieka galā uz lubānas ielas un pārbauda vai kāds nav ieskrējies pa ātru jo 70 vairs tur nav, šķūri ar paceltām lāpstām, pirmās kategorijas ceļi ar pusmetrīgu valni pa vidu, kur plūsma uz 40km/h. Tas ir tas, kas, piemēram, man rada tādas nesiltas jūtas pret pastāvošo iekārtu.

 

Nav jau cepiens, ka Nevar pabraukt. Bet, kad pilsētā jātiek kaut kur +- paredzamā laikā, tad šitā jautrība tomēr neder.

Link to comment
Share on other sites

 

 

BMW starp citu brauc normāli,

 

vakar tepat Rīgā divas reizes pa priekšu pa samērā tīru ielu vilkās uz 30. abi divi bija bmw.

Link to comment
Share on other sites

blakus stāvējušas Ko tas nozīmē?

 

tas nozīmē,ka tās nav ziemas riepas.Es neatceros modeli,bet gadus 4 atpakaļj biju nopircis busam tīrās vasarenes,uz kurām bija rakstīts M+S.Prasīju pārdevējam,kas par brīnumiem.Atbilde-ja mūsu CSDD vajag tikai tādus burtus,lūdzu ir un brauc visu ziemu un izej arī apskati.Tāpēc vēlreiz saku M+S nav ziemas,bet vissezonas riepas priekš CSDD utt.

Labots - Valduha
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nu ko var cepties par tām riepām. Visas ziemenes, kad nodilst, paliek par vasarenēm un beigās par zapaskām :sarkasms: Pilnīgi pofig, kādas riepas, vajag autiņu just. Lai kāds arī būtu protektors vai naglas, visi autiņi sniega pļurā peld un ātri braukt nedrīkst. Tāpat jāņem vērā, ka kāds aizmugurē nespēs tik ātri nobremzēt. Pofig, ka kruta sriepas, pakaļa autiņam tāpat lupatās  :sarkasms: Vārdu sakot, jājūt autoņš, kā tas uzvedās, bremzējot, uzdodot gāzi , stūri paraustot un jājūt,kā citi brauc, nevis jāpaļaujas uz visiem tiem elektronikas navorotiem.

Labots - Didzis
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Es neatceros modeli, un bla bla bla

 

izklausās ļoti gudri un pamatoti teksti. datuvē varbūt tev arī vietējie muļķi noticētu ...

 

VISĀM ES teritorijā tirgotajām ziemas iepām ir apzīmējums M+S.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Versatile, kļūdies! Vēl pēdējo reizi mazliet paskaidrošu,bet neturpināšu strīdēties tālākā diskusijā!

Pliks M+S ir vissezonas riepa,kuru drīksti likumīgi lietot arī ziemas mēnešos,bet to veiktspēja aukstā laikā,sniegā,ledū ir stipri zemāka par ziemas riepām- M+S un kļāt vēl,manis minētais,simbols:kalns ar sniegpārslu!

Iepriekšējam auto līdzi nāca ZIEMENES m+s bez pārslas.GoodYear starpcitu! Nevar salīdzināt veiktspēju!Auto vienkārši neklausa un slīd! Riepu tirgonis mani uzreiz apgaismoja,kad aizbraucu pajautāt,ko manas ZIEMENES 2gadus atpakaļ ražotas ar gandrīz pilnu protektoru- galīgi sliktu saķeri sniedz. SNIEGPĀRSLAS nebija un cilvēki uz to uzķeras,kas nezin,īpaši tie prātvēderi,kas Maximās utt pērk M+S ziemenes! :)

Un iepriekš Tevis minētās GoodYear riepas ir ziemenes.

 

Vieglākai uztveršanai pielieku 2 bildes.

otrā ir Kanādiešu veidots buklets,kur uzskatāmi redzama atšķirība ms riepām ar un bez pārslas. post-57146-0-46501300-1451926461_thumb.jpg

post-57146-0-40716000-1451926485_thumb.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mani pieci santīmi tēmai.

Šodien ap pīķa stundu biju Rīgā, nu neko, teikšu godīgi itkā galvaspilsēta, bet ceļi (Deglava iela, Pērnavas iela), tādi netīrīti, dreiliņu aplī vispār pēkšņi aizmirsuši, ka ir 3 joslas, retais pa otro brauc, dēļ kā veidojās korķis lai tiktu iekšā gan Rīgā, gan ārā no tās. Slīd nenoliedzami, bet par laimi prāta pietika, lai saprastu, ka aiz loga vairs nav vasara, tiesa divus "veiksmīgos" redzēju, vienu jau stūma ārā Ulbrokā otrs vēl gaidīja palīdzību, bet tur ar vieglo nebija ko darīt (sēdēja ar pakaļu grāvī).

Labots - AVilks
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Šovakar ap 18:00 ielas un trotuāri jau bija pieņemamā stadijā Rīgā.

Link to comment
Share on other sites

Nu ko, Roberts3 nezina, ka " sabiedriskais " kopš 2008 ā nogales ir optimizēts un ceniņas ar optimizētas. Sabiedrisko vēl ieteiks. Daudzi tieši otrādi, pārgāja uz nesabiedrisko, jo dārgāk daudziem tas nesanāk. Ir kas dienā turp/ atpakaļ no/uz darba, kopā nobrauc tur 10 km, sabrtransu vairs nelieto. Kam pie darba ir kur autiņu nolikt pa velti, ērti.

 

Nepatīk šitais laiks, daudzi grib " sveicināties ".

Rīgas mediji, jā, stihija, tak sniegs snigs vēl un vēl.

Link to comment
Share on other sites

Šodien 17 trolejbuss netika pāri Gaisa tiltam, lielais vilcējs piekabināja un uzvilka! Vilcējs lejā pie tilta vēl pēc stundas stāvēja, tad tas nozīmē ka tas nebija vienīgais gadījums.

Link to comment
Share on other sites

AVilks, vot par to Dreiliņu apli Tev 100% taisnība. Tur korķis vienmēs vadītāju stulbuma pēc. Es visus vadītājus, kuri nenogriežas uzreiz pa labi, bet brauc pa ārejo joslu, momentaļi soditu un vēl sodapunktu dotu. Bļin aplī trīs joslas, bet 99% braic pa ārejo :fool:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Bļin aplī trīs joslas, bet 99% braic pa ārejo
Tur vēl problēma tajā, ka ārējā joslā braucošie bieži nedod iespēju no vidējās joslas pārkārtoties uz izbraukšanu, un šad tad idiotu dēļ jātaisa vēl viens goda aplis.
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Ja brauc pa ārejo joslu, nav ieslēdzis labo pagriezienu un netaisās nogriezties, tad es bezkaunīgi griežu priekšā. Tie idiņi jau saprot, ka brauc nepareizi un pibremzē.

Link to comment
Share on other sites

roundabout_four.jpg

Apļus jātaisa ar šādu metodiku. Pirmā josla iet ārā un nekur citur. Otrā pa apli tālāk vai ārā.

Lietuvā šādi ir

Link to comment
Share on other sites

mickys, tāds aplis ir Ventspilī pie jaunā tilta. Pirmo reizi braucot nošāvu garām, bet Tev tiešām taisnība. tikai tad visiem pievadveļiem jābūt ar divām joslām.

Link to comment
Share on other sites

Man liekas, ko līdzīgu, bet estakādes tipa?

 

Šodien kaut kā vēl nekas, bet vakar daudzi gribēja " sveicināties ", i pat prastās vietās. Distanci kaukā ne īpaši juta utt. Pa nerviem baigi uzdeva.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tāds aplis ir Ventspilī pie jaunā tilta
Ne gluži, tur ir nodalošās saliņas, lai no pirmās nenokļūtu 2 vai 3 joslā. Tāds mazāks aplis, tikai ar 2 atdalītām joslām nupat uzbūvēts pie Ulbrokas.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā,Ventspilī pareizi uztaisīts un nerada kreņķus,ka no vidējās joslas nelaiž
Pie kam abos tilta galos, centra pusē lielāks aplis. Atceros, kad pirmo reizi piebraucu (pirms gadi 10), sajuku, kā jābrauc tādā.

Starp citu, lielajos apļos jau nu gan nav tā, ka tevi regulāri nelaiž atpakaļ pirmajā. Es neatceros, ka esmu metis otru apli, gan jau, ka esmu, kur tie gadi kā pie stūres, neatceros. Ja pa apli būs jābrauc vairāk par pusi, vienmēr braucu pa trešo, tad kad lienu atpakaļ pirmajā, domāju, ka gadās tādi, kuriem tas stresu uzdzen no cita tādām darbībām, jo aplī jau arī neviens lēnu nebrauc. Tāpēc jau ir tik daudz, kas pa pirmo brauc, kaut vai pa visu apli, baidās no tādu manevru veikšanas. Iebraucot aplī no 2. uz apļa trešo ir vieglāk tikt, nekā uz pirmo vai otro. Var izskriet visiem fiksi pa priekšu un pa trešo mirīgi braukt, tur reti kāds to 3. joslu aizņēmis.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mazliet piebildīšu- M+S ur īstās ziemas riepas tādā gadījumā,ja uz tās riepas ir arī kalna simbols ar pārslas simboliņu klāt! Ja pareizi atminos. Manām Dunlopiņa riepām ir. Vakar biju spiests vakarā trakajā putenī braukt uz Rīgu.Ceļš viscaur bija šausmīgs, divas avārijas pa ceļam (pirms Lorupes gravas auto bija atmuguriski uzrāpies barģūrā, pirms Rīgas zīmes divi autiņ bija sadūrušies un otrā josla bloķēta, un 200m tālāk smagais nav ticis augšā uzkalnā un stāvēja buksēdamies). Pa šoseju satiksme ap 50-70kmh.lielākā daļa pa otro joslu brauca. Tā kā man šķita,ka neadekvāti lēna satiksme,tad braucu pa piesnigušo pirmo joslu garām ar ātrumu,kas šķita drošs un atbilstošs(ne jau 100). Čaka iela bija ledus un labi varēja redzēt,kuri auto ir AWD un kuri nav...un arī kuri ir ekonomējuši uz riepām. Izbaudīju ātrus startus,spogulī redzot kā citi atpaliek. :) Ja godīgi,tad man patīk šādas stihijas...izbaudu braukšanu,jo tad ir vairāk jākoncentrējas un nav tik vienmuļi. Vienīgi šīs ceļu kopšanas ir zem katras kritikas! Man nācās 4 reizes apsteigt tīrītājus (Siguldas šoseja) un visiem lāpstas bija lejā,tā kā par to,ka lāpstas augšā- manā gadījumā viss bija ok. Bet tas,ka Rīgu,lai iztīrītu vajag 3 dienas- nav normāli!!! Man pazīstams ir,kas ceļiniekos strādā un šis teica,ka tas ir izdarāms ātrāk! Te ruņājāt arī par Abs un citiem pribambasiem,ka slikti,labi utt... Mans viedoklis,ka jebkura tehnoloģija ir laba!Tikai vajag pareizu pielietojumu un ne visiem der! Man ABS nepatīk.Ja sanāk strauja bremzēšana,vienmēr bremžu pedāli spiežu tik dziļi,ka ir uz izslīdēšanas robežas un Abs aktivizēšanās! Ir pārbaudīts,ka tā apstājas ātrāk nekā,kad Abs sāk darboties! Bet sievai abs vajadzīgs,jo viņa tomēr ar braukšanas prasmēm vairāk uz jūs. ASC/TCS... man patīk! Vakar noderēja uzsākot krustojumos! Vienīgi būtu jauki,ja varētu atslēgt,kad gribas pablēņoties, savādāk jātur apgriezieni virs 4000, lai pretbuksēšana nedarbotos... :) Un dīvaini bija tas,ka vakar Rīga bija nešķūrēta utt,bet Siguldā bija ielas iztīrītas(atgriežoties no Rīgas). Vieni var,bet citi ne? Ok,mazāka pilsēta mazliet :D , bet tomēr!

sigulda ir tualete dzelzcela stacija par velti

tikmer riga jamaksa 30 centi :D

Link to comment
Share on other sites

Par to 1. joslu - ar mācību auto vizinājos pa Mūkusalas apļa pirmo joslu pirms dažiem gadiem, instruktors blakus. Nobrauktuve uz Bauskas pusi blakus, bet mēs tālāk. Te pēkšņi viens leitis, kas visu laiku paralēli braucis, brauc no 2. joslas ārā no apļa man sānos. Nezinu, kā reakcija sanāca man, bet pamanīju un izgriezos līdzi, izlaidu viņu un turpināju pa to pašu apli braukt bez sadursmes. Un bez apstāšanās. Instruktors atvieglots un priecīgs, ka bez sadursmes cauri tiku. Morāle - uzmanieties no leišiem!

Morāle leišiem - uzmanieties no latviešiem!

:D

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Apļi būtu jākonstruē tā, lai nebūtu iespējas nebremzējot izbraukt cauri vietās, kur intensīva satiksme. Citādi atsaldeņi nesaprot apļu braukšanas kārtību un neapmierināti signalizē. Piemēram, Valdeķu ielas aplis Ziepniekkalnā. Tam, kurš no Ģimnastikas ielas iebrauc aplī nav jālaiž tas, kurš tuvojas pa Valdeķu ielu. Vienalga cik tuvu aplim tas būtu. Viņam ir jālaiž tikai tas, kurš jau atrodas aplī. Kamēr aplī neviena nav, tikmēr mierīgi var griezt iekšā. Un sanāk tādam, kurš pie apļa nepiebremzē, tieši priekšā.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

 

 

Starp citu, lielajos apļos jau nu gan nav tā, ka tevi regulāri nelaiž atpakaļ pirmajā.

 

Te ar piekrītu, protams ir savs brāķa %, bet tā pārsvarā, vienmēr cilvēki pamana, ka esmu ieslēdzis pavarotu lai grieztu ārā uz izeju.

Šodien vispār vidū bija samērā viegli tikt, jo aptuveni 7-9 mašīnas gaidīja uz pirmo joslu (dreiliņu aplis), tikmēr no otrās uz vidu braucām iekšā tikai 2 mašīnas :D 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...