Jump to content

SAAB 9-3 2.2TiD solenoīdu shēma


intervall
 Share

Recommended Posts

Sveiciens!

Skatos te daudz auto ekspertu. :)

Kāds var padalīties ar saab 9-3 2.2 TiD solenoīdu shēmu. Motors ar vakuuma recirkulācijas vārstu, bez elektroniskā rec.vārsta. Intersē to divu precīzs izvietojums, ķēde, kuri iet uz izplūdi.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

precīzs izvietojums ir sāpa know-how. Tu tak šo nepirktu, ja viss būtu vienkārši kā opelim.

Link to comment
Share on other sites

Intars vai Ģirts neatceros bet viņa numurs ir 294 539 04 un viņš ir šito opeļmotoru guru. 

 

Atrodas Inčukalnā, bet pakonsultēs arī pa telefonu.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Diemžēl atrodos citā pusē, viss it kā strādā, bet reizēm nepietiek vakuuma pavērt recirkulācijas vārstu, iegādājos no paziņas jaunus solenoīdus(vēl nav uzlikti), bet sāk parādīties aizdoma, ka saslēgts kkas nepareizi. Jo nav pievienoti vakumņikam, bet virināt, kkā virina visu to šņagu pie ieplūdes.

paskatīšos vēlāk tajā forumā, kad būs laiks reģistrācijai.

Link to comment
Share on other sites

vakuma noplūde !

 

vai tik nav šīs atbildes autoram galvā?

kā var noplūst nekas (gramatiku piedosim, daudzi te mazgudri)?

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

kā var noplūst nekas

 

labi -nepareizi izteicos!

tas tevis teiktais -nekas - ar vakumsūni veidots retinājums tiek uzkrāts speciālā resiverā.

ar to darbina bremžu pastiprinātāju,turbīnu.egr, u.t.t.

ja kāda caurule ir bojāta tad nepietiek vakuma lai to visu darbinātu.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

varbūt meklē citur vakuma noplūdi?

Kāreiz viena truba dīvaina, paņēmu jaunus solenoīdus(visus , kas iesaistīti) un cietās trubas.

 

 

A kādi ir simptomi?

Simptomi tādi, ka dažreiz uzlec check engine, diagnostika uzrāda, ka recirkulācijas vārsts reizēm nestrādā,
 

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

Read more at: http://www.obd-codes.com/p0400
Copyright OBD-Codes.com

 

Man tikai liekas dīvaini, ka šie divi solenoīdi nemaz nav pieslēgti pie vakumpumpja. Opeļiem ir pie vakumņika, man nav, nav arī neviena sāba tuvumā, kam uzmest aci.


Pats vārsts strādā, pārbaudīts pie šīs vakuuma ķēdes otras trubas(pie tās, kas virina kolektora droseles/vārstus).


 

 

tas tevis teiktais -nekas - ar vakumsūni veidots retinājums tiek uzkrāts speciālā resiverā. ar to darbina bremžu pastiprinātāju,turbīnu.egr, u.t.t

Tur jau tā lieta, ka man nav pie vakumņika šī ieplūdes sistēma - tikai paši solenoīdi uz recirkulācijas vārstu un uz kolektora droseli, vārstiem. 


@@drunk_lizard,

Nesanāk pat reģistrēties, jo nerāda  "Код подтверждения".

Link to comment
Share on other sites

Dīvaini, ja vārsti mehāniski, kā pašdiagnostikas sistēma viņu kļūdas konstatē?

Un kā tie vārsti tiek kustināti, ja nav pie vakuma pieslēgti....  

Link to comment
Share on other sites

Nesanāk pat reģistrēties, jo nerāda  "Код подтверждения".

 

pag, es tev viņu nokačāšu un iemetīšu iekš failiem.lv

A kuru no tā visa saraksta tev vajag? Grāmata ir tikai viena, pārējie ir softi

ok, uzliku to, kam visvairāk seeda.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Izskatās, ka tas EGR vārsts sen jau kā noglušīts un nestrādā. Ja iet normāli, patēriņš normāls es vismaz šādā haladziļnikā nesatrauktos.

 

Nevienā remonta manuālī detalizētas vakuuma shēmas neesmu līdz šim redzējis.  Vienīgais  variants ir meklēt līdzīgu saab 9-3 bez modifikācijām un salīdzināt.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

apsties ss.lv kādu, ko tirgo un aizbrauc ekskursijā :D


Ok, tas saab fails man ir, 2,8 Gb. Priekš failiem.lv ir par lielu. Dalīt slinkums. Kur man viņu uzmest?

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

intervall

Bļins, jau dabūju - viens biedrs izlīdzēja.

 

 

Izskatās, ka tas EGR vārsts sen jau kā noglušīts un nestrādā. Ja iet normāli, patēriņš normāls es vismaz šādā haladziļnikā nesatrauktos.

Bija normāli, kamēr nenomainīju ieplūdes sistēmu, vecā bija defektīva. Pirms tam bija ciet spiediena mērītājs un kompis tikai ziņoja, ka ir nepietiekams spiediens kolektorā.

Šāds bija vecais.

cq0umme1odqskrmsn1be.jpg

Tie solenoīdi, divi, saslēgti ķēdē, viens virina egr un otrs droseļklapes..


Tika nomainīti abi egr solenoīdi, trubas, starpsavienojumi, atkal blīves kolektoram(pirms tam uzliku uz vecajām), iztīrīts interkūleris un turbīna un viss iet uz urrā.

Tikai pietrūka laika uzlikt šipotās riepas.

Paldies.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...