Jump to content

Kurjera darbs Latvijā - kādas prasības, konkurence, darba apstākļi?


midix
 Share

Recommended Posts

Vēlos no pieredzējušiem kurjeriem, ja tādi šajā forumā apgrozās, iegūt informāciju par iespējām strādāt par kurjeru Latvijā kādā nopietnākā firmā (DPD, DHL, UPS, Latvijas Pasts, DB Schenker utml.).

 

Īsumā situācija šāda.

 

Paziņa pēc vidusskolas beigšanas gandrīz gadu nostrādāja Lattelekomā, ieguva autovadītāja tiesības, braukāja apkārt pa rajonu, palīdzēja ievilkt Internetu (kārtējā "Latvijas digitlaizācijas viļņa" ietvaros), apkalpot klientus. Diemžēl darbs nu jau ir beidzies, un tagad puisis domā, ko darīt tālāk. Augstskolā tomēr negrib iet, jo tā īsti vēl nespēj izvēlēties profesiju, taču, strādājot LTK, puisim ļoti iepatikās braukšana, tāpēc viņš domā, ka kurjera darbs viņam būtu piemērots.

 

Tātad, konkrētāki jautājumi, kas interesē:

- vai kādas no lielākajām kurjeru kompānijām ir iesācējiem draudzīgākas ar iespēju pieņemt uz pārbaudes laiku, apmācīt?

- cik bieži parādās vakances, cik liela ir konkurence?

- kādi ir darba apstākļi - vai bieži ir liels stress un braukšana ar stingriem laika limitiem?

- īpaši interesē iespēja strādāt pa ārpus Rīgas, uz Latgales pusi, jo cilvēks dzīvo Jēkabpilī un viņam lielākā braukšanas pieredze ir uz Rēzeknes, Daugavpils, Madonas pusi.

 

Jau iepriekš paldies par jebkuru dalīšanos pieredzē.

Link to comment
Share on other sites

Es viņam ieteiktu paķert pašam savu busu un sākt strādāt kā paciņu vedātājam no Lv uz uk un atpakaļ, čerez visām vācijām, beļģijām, etc. Tiesa konkurence ir paliela šodien, bet tā lieta iet un naudu tūr vīri labu pelna. Protams attiecīgi pie viņu ienākumiem vīri arī rūpīgi plāno savus braucienus un visu pārējo.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Ir zināms čalis no J-pils, kas strādā par kurjeru, uz doto brīdi DPD, pims tam pastrādājis arī citās kompānijās.

Ja tas čalis nav tītars, varu PM iedot tel. nr. vai pajautāt par cipariem, zinu, ka pastā maksā maz-uz rokas zem 400.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ja reiz patīk braukāties, tad bez kurjeriem ir ekspeditora darbs, kas izvadā preces pa Latviju. Dažām izplatītāju ķēdēm ir sadalīti maršruti pa reģioniem, līdz ar to nav obligāti jāmauc uz Rīgu pelnīt. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kas strādā par kurjeru, uz doto brīdi DPD

 

Vai joprojām viņiem maksā tikai 1,42 EUR piemaksu par piegādi līdz durvīm? Laiciņu atpakaļ man DPD kurjeri sūkstijās, ka nabadziņiem bezmaz vienatnē dīvāni jāstiepj uz ntajiem stāviem, jo piegāde pie durvīm, bet par to saņem tikai 1,42EUR. (Šo te dzirdzēju 2013.gada beigās,tāpēc summas pārmainītas uz EUR)

 

Manuprāt, lielajiem uzņēmumiem pašiem sava transporta jau maz, izmanto ārpaklpojumu. 

Link to comment
Share on other sites

projektēšana

ja jau auto rullēšana tik ļoti pie sirds, var padomāt par darbu uz fūres. Viens paziņa "čerez  bezdarbniekiem" nokārtoja CE, tagad braukā pa jevropu un nesūdzās..

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Fūre nav nekāds izklaides darbs - vidēji 1-2 mēneši braukāšana pa Eiropu.  Ja ģimene, tad šāds modelis der tādiem, kam bērni izauguši. 

Link to comment
Share on other sites

Tik lai puisis rēķinās, ka gan kurjeriem, gan ekspeditoriem darba diena sākas 3 vai 4 no rīta. 

 

Kā arī to, ka vairums kantoru vairāk par minimālo stundu likmi negribēs maksāt. Bet tie kas maksā labi uzreiz prasa vairāku gadu pieredzi.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Vai joprojām viņiem maksā tikai 1,42 EUR piemaksu par piegādi līdz durvīm? Laiciņu atpakaļ man DPD kurjeri sūkstijās, ka nabadziņiem bezmaz vienatnē dīvāni jāstiepj uz ntajiem stāviem, jo piegāde pie durvīm, bet par to saņem tikai 1,42EUR. (Šo te dzirdzēju 2013.gada beigās,tāpēc summas pārmainītas uz EUR)

Neesmu prasījis izcenojumus, bet puisis apgalvoja, ka ir labāk kā pastā.

Nav diez ko spīdoši, ja čalim papildus darbam vēl jādzenā auto no Vācijas, lai varētu normāli dzīvot. 


Par to staipīšanu tā arī jo čalim vēl nav 30, nav nekāds vārgulis, bet mugura jau satraumēta.

Par dīvāniem nav neko tādu teicis, toties ledusskapjus un veļasmašīnas ir staipījis.

Link to comment
Share on other sites

LP darbs no ~5 rītā līdz ~4 vakarā, viss atkarīgs no kopējās noslodzes, cik daudz pakas ienākušās etc. Nesezonā var tikt prom jau 13:00, sezonā var gadīties līdz 21:00 sēdēt.

Algas, it īpaši pārbaudes laikā ļoti švakas, bet ir piemērots savs koefs, līdz ar to ir motivācija strādāt labāk (čajas arī ir norma). Tie kas labi brauc un ir ar papildus bonusiem (pieeja valsts noslēpumam) Var nopelnīt virs k uz rokas. Bet līdz tam ir tāls ceļš ejams.

Īsāk sakot, viss atkarīgs no jaunā darbinieka plāniem, spējām un pašreizējām vēlmēm.

Varu tikai piebilst, ka kā kurjeri nāk ļoti daudz jauni dunduki, tiko pēc skolas un darbu uztver kā joku.

 

DHL ir modernākas sistēmas darbam, vairāk strādā pēc vadlīnijām un iespējas strādāt ērtāk.

Par citiem gan neko nezinu.

Labots - Edzhua
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...