Jump to content

Matemātika, 2 klase


mazais
 Share

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    7

  • Ronalds

    9

  • vvv

    15

  • jema

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

versatile

Pasaki tikai, ka skolotājs stundā nav skaidrojis šādu piemēru un to, kas tajā panākams.

Mājasdarbi ir skolēniem, ne viņu vecākiem.

Lai nes neizpildītu un prasa skolotājam paskaidrot, tam viņi arī domāti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kas tad tur iisti nav skaidrs?

Iisaakais marshruts starp 2 punktiem ir taisne.
Drusku garaaks marshruts ir caur kaadu punktu, kas neatrodas uz shiis taisnes.
Gruuti izdomaat 3 dazhaadus marshrutus?


Apsveicu Jema! Esi izpildiijis 2 klases uzdevumu. :)

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Mulsina, uzdevuma nosacījumos teikts, ka tas ir pilsētas plāns. Tātad, tie kvadrātiņi ir ēkas, baltais fons ir laukumi un ielas. jemas atbildes versijā nav nekāds īsākais ceļš, jo kā var būt īsākais ceļš, ja maršruts paredz ieiešanu ēkās, kas pa ceļam. :)

Link to comment
Share on other sites

Sajūta ka krievs rakstījis. Kāda saistība pilsētai ar šo murgu?

Link to comment
Share on other sites

Kas tur nav skaidrs, kvadrāti ir mājas, punkt, koki vai vienalga kas, kurus jāsavieno lai iegūtu īsāko maršrutu. Diezgan loģiski.

Uzdevums domāts bērniem, nevis pieaugušjiem ar izvirtušu fantāziju :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Šis uzdevums ir, maigi sakot, dīvains. Lasīju, kas Amerikā darās ar skolu uzdevumiem. Vecāki tur ir šokā. Piemērs: http://www.iflscience.com/editors-blog/teacher-marks-child-s-55515-answer-incorrect

Aritmētiska izteiksme 5 x 3 = 15. Skolēniem uzdevums izteiksmi ar reizināšanu pārtaisīt par izteiksmi ar saskaitīšanu. Piec reiz trīs var uzrakstīt tā:

5 x 3 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 15

vai arī šitā:

5 x 3 = 5 + 5 + 5 = 15

Pareizi? Ļoti pareizi. Tomēr ASV skolēnu uzdevumu sastādītāji ir kretīni. Atbilde 5 x 3 = 5 + 5 + 5 ir nepareiza, pareizā ir tikai 5 x 3 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3

Iedomājies, kā tur vecāki šūmējās, iedomājies, kaut kādos forumos tēmas veidoja, un lietotāji šausminājās.


 

 

Kas tur nav skaidrs, kvadrāti ir mājas, punkt, koki vai vienalga kas, kurus jāsavieno lai iegūtu īsāko maršrutu. Diezgan loģiski.

AndrisBB, loģiski ir, ja jānokļūst no A uz B, aiziet no A uz B, neiegriežoties mājās, nekāpjot kokos..., kas pa ceļam. Uzdevumā ir pilnīgā nesakarā pieminēta pilsēta, pilsētas plāns.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

VVV Pareizi ir,jo prasīts nevis 3x5, bet 5x3, tā pat, kā nākamajā uzdevumā 4x6, bet ne 6x4. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Biedra Eric risinājums man šķiet pareizais, nevis biedra jema risinājums. Tik nevar zināt, kas aiz ādas izglītības darbiniekiem.


 

 

Pareizi ir,jo prasīts nevis 3x5, bet 5x3, tā pat, kā nākamajā uzdevumā 4x6, bet ne 6x4.

romajo, tie ir matemātikas uzdevumi. Matemātikā ir tādi likumi, ka 3 x 5 = 5 x 3 un 4 x 6 = 6 x 4

Link to comment
Share on other sites

Man tie mūsdienu uzdevumi nepatīk.

Atceros vienu, pie kura aizdomājos, nesapratu, kas tiek prasīts.

Pamēģiniet atrisināt. Precīzi neatceros, bet sapratīsiet.

Kuri no zemāk uzskaitītiem materiāliem deg?

A - Granīts

B - Koks

C - Tērauds

D - Papīrs

Link to comment
Share on other sites

Tapēc ka uzdevums ir 2. klases skolniekiem :D tur nekādāi zemteksti un dižena loģika netiek meklēta

Link to comment
Share on other sites

Sīce mācās 3. klasē. Nereti nākas skaidrot nevis risināšanu, bet to, kas vispār uzdevumā tiek prasīts.

Jo formulēta problēma ir tik samudžināti, ka šķiet radīta konkursā par vissarežģītāko forumulējumu visvienkāršakajai problēmai.

Ne reizi vien esmu nodomājis - kā, NU KĀ var tik samudžināti definēt tik vienkāršu problēmu????!!!

Labots - Pirkss
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 Jebkura uzdevuma skolniekiem pamatmērķis - iemācīt cilvēku domāt, atrast loģiskus risinājumus. Konkrētais uzdevums to dara? Ja pareizā atbilde izrādīsies tā, ko deva jema, tad tieši otrādi. Skolniekam tiek mācīts, ka īsākais maršruts ir kaut kāda piestāšanās nevajadzīgās vietās - neloģiski.

 Pirkss, tas, ko tu saki, liecina tikai par to, ka uzdevumu sastādītāji ir duraki.

Link to comment
Share on other sites

ronalds_, var būt 3 īsākie ceļi, ar noteikumu, ka tie visi vienāda garuma.


 

 

tas ir uzdevums indigo

:sarkasms:

Uzdevums alternatīvi apdāvinātām personām.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kuri no zemāk uzskaitītiem materiāliem deg? A - Granīts B - Koks C - Tērauds D - Papīrs

Bet protams ka deg b,c,d!   

Link to comment
Share on other sites

 

 

romajo, tie ir matemātikas uzdevumi. Matemātikā ir tādi likumi, ka 3 x 5 = 5 x 3 un 4 x 6 = 6 x 4

Skaidrs, ka iznākums ir viens, bet es saprotu, ka jāizmanto ir prasītais ceļš lai atrisinātu. Ķipa dzīvē mēdz būt dažādas situācijas, kad ir jābūt tieši 5 x 3 nevis 3 x 5.

Link to comment
Share on other sites

Pareizā atbilde ir laikamtak ! No skolotāju viedokļa noteikti jau ka nē, bet tur nav prasīts veidot ceļu izmantojot kvadrātus un arī vārds plāns ir vienskaitlī.

Link to comment
Share on other sites

 Pirkss, tas, ko tu saki, liecina tikai par to, ka uzdevumu sastādītāji ir duraki.

Mana bērna skolā mācību grāmatas nāk no izdevniecības RAKA :rolleyes:

Tas nebija joks

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Es domāju ka te ir arī atbilde uz Raimonds1 jautājumu par e-veselības sistēmu.

Viens bars uzraksta ne pārāk labi definētu uzdevumu un mērķus un tad otrs bars bezgalīgi ilgi meklē kautkādu ideālo risinājumu pašu izdomātai problēmai, piesienoties nenozīmīgiem sīkumiem pietam aizmirstot ko vispār risināja.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

laikamTak

Kad manas atvases gāja bērnudārzā, arī bija dažnedažādi absurdi uzdevumi. Vecāku sapulcēs audzinātājas skaidroja, ka tiem uzdevumiem vienīgā pareizā atrisinājuma nemaz nav, jo cilvēki ir dažādi, un skatījums uz vienas un tās pašas problēmas risinājumu mēdz būt atšķirīgs. Mēs jau nezinām, kas ir tie cilvēki, kuri nolēmuši kodēt cilvēku jau no mazotnes pēc sava prāta...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirkss, tas, ko tu saki, liecina tikai par to, ka uzdevumu sastādītāji ir duraki.

 

Visdrīzāk tas ir uzdevuma neveiksmīgs tulkojums no kādas citas valodas, krievu, piemēram.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet protams ka deg b,c,d!

ronalds_, tur tā lieta, ka nevar saprast. Ja tas uzdevums būtu domāts maziem bērniem, tad visi gaidītu, ka pareizās atbildes ir koks un papīrs, un visi par tādām atbildēm būtu apmierināti. Pareizā atbilde bija - A, B, C, D. Ar skaidrojumu, kas ir degšana? degšana ir vielas ķīmiskas pārvērtības, kuras laikā izdalās siltums, veidojas liesma... degšana ir panākama visām vielām, tik vajag attiecīgus apstākļus. Tā skaidroja. Nebija tajā uzdevumā tikai tie četri materiāli, tur bija vairāk. Vobšem - deg viss.

Link to comment
Share on other sites

Laikamtak atbilde postā #17 tomēr nebūs īsti pareiza :)

 

Bet attīstot domu

post-62913-0-77318600-1449685963_thumb.jpg

 

Tomēr arī šī nav pareizā atbilde, jo ceļi nav īsākiem. :D

Link to comment
Share on other sites

Arī bērnu dārzā arī nedrīkst būt apsurdi un nepareizi formulējumi! Kā arī nedrīkst muļķības bērniem mācīt. 

 

Kaut kad pa tv redzēju kad bērniem jautāja - "Kāda forma ir kastei?", rāda kartona kasti - un "skolotāja" atbild - Kvadrāts!!!!!!!! WTF!!!!!!

Kaut gan ņemot vērā kādas algas "maksā" skolās un bērnu dārzos būtu naivi cerēt ka gudri un sakarīgi cilvēki tur strādās..... 

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Nu nevar jau teikt, ka tādi uzdevumi neko nemāca - piemēram, kā izdibināt kašķigas, pretenciozas matemātikas uzdevumu sastādītājas prātu, kā šī domā, kas ir radošums un ko šī grib - tāda sociāla prasme tālākā dzīvē var noderēt ne vienu reizi vien.

 

Matemātikas uzdevumiem vajadzētu jauno censoni kaut kā tuvināt apjausmai, ka tā ir instruments procesu aprakstīšanai, saprašanai, projektēšanai un vadīšanai.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

un tad pienāk alternatīvi apdāvinātais Kindzulis un visiem visu paskaidro...

 

Nu bet kā tad savādāk :D

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Tas uzdevums ir tulkots, vai krievs ir sacerējis, pārāk jau šķībs.  


Autor, NOTEIKTI ieliec pareizo atbildi !!! Jo paskaties te večiem jau galvas kūp! :)

Labots - jema
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Eric, vai līnija, kas sadala "divas pilsētas daļas" - to drīkst, vai nedrīkst šķērsot? :D Mani skolā "drāza" vien tikai dēļ tā, ka risinājumam bija jābūt pēc shēmas "skolotājs tā mācīja" - jebkādas alternatīvas (vienkāršotas) risinājuma alternatīvas netika apbalvotas ar "vāu, tad nu gan!". Tas nekas, ka kādu posmu izlaid "galva", respektīvi, dari pa savam, bet nē.. Kaut kā neiet mūsdienās ar "radošumu" uzdevumu sastādītājiem. Vai arī mēs paši visu pārlieku sarežģījam..

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...