Jump to content

[Pērk] Mazizmēra transportlīdzekli


martinno
 Share

Recommended Posts

Bruketajs

 

 

Kas tad šim tāds slikts ir - ķēde? Pašam ir, nekādu problēmu.

"Brīnišķīgais" EGR/Turbīnas vārsts ar mirstošo vadību. Tālāk tas tiek amputēts, bet daudz labāk nepaliek. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    37

  • osscar

    25

  • martinno

    51

  • b25

    58

Top Posters In This Topic

 

 

Volvo S40 1.9tdi  2001.g. Grūti iemest ss'a linku? 
 

 

Šis ir Volvo ko tirgoju: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/VHUJHkphQlU=.html?1448297783

 

Es braucu ar viņu gandrīz 6 gadus 99.9% pa šoseju, nekādu lielu problēmu nebija, nesen ir mainīta eļļa, līdz zobsiksnas maiņai vēl tālu. Pie defektiem varētu teikt ka kapots ir mazliet uz augšu jo bija salūzis mehānisms, bet viņš taisās ciet normāli. Un protams ka ir mazliet korozija.

Šis S40 ir face lift modelis un 'Comfort Line' versija ar ļoti ērtiem sēdekļiem. Šis ir pēdējais S40 ar labo (Volvo) dzinēju, jo pēc tam S40 nāca Renault dzinēji.

Ļoti ekonomisks auto gan degvielas patēriņā gan ekspluatācijā. Es labprāt brauktu vēl 6 gadus bet man vajadzēja lielāku ar garo aizmuguri.

Link to comment
Share on other sites

Kas tad šim tāds slikts ir - ķēde? Pašam ir, nekādu problēmu.

 

Bākā nav degvielas sūkņa. Attiecīgi daudz jūtīgāka degvielas maģistrāle. Tikko kā kaut kur sāk sūkt klāt gaisu, auto nevar iedarbināt.

 

Man bija omega ar šādu motoru. Bija diezgan liela jautrība, tika šlepēts no servisa uz servisu,  kamēr atradu vienu meistaru Inčukalnā, kas tad pa daļām mainīja visu degvielas maģistrāli un meklēja neblīvumus. Un tas nenotika vienu reizi vien - tad kaut kāds štuceris laiž garām, tad stock webasto, tad vēl kaut kur. 

 

Tāpat arī augstspiediena sūknis ir jutīgs, mēdz iestrēgt apsteidzes vārsts, remonts simtos latu. Arī vienreiz tika izveikts.

 

Tas viss pie 113 000 - 220 000 km nobraukuma.

 

Priekš savas niecīgās jaudas dzinējs diezgan ēdelīgs, tomēr te varbūt pie vainas bija Omegas smagā bundža.  Lai gan M57D30 iekš e39 bundžas ēd par litru mazāk.

 

 

Jā, par 3.0D varētu piekrist, tam bija alumumīnija bloks, kurš ar laiku deformējas.

 

3.0 D bija no Isuzu, arī nāca saabos. Tam viss ir vēl sliktāk. Opeļos viņu nelika, tikai Monterey laikam. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

intervall

Rij savus 7.3 litrus vidēji, tagad kā aukstais laiks, noteikti pat vairāk.

Egr nav nekāda katastrofa, nekas nav jāravē ārā, viss ir labojams, taisāms, neieguldot baigos līdzekļus.

Par degvielas padevi - a kuram dzinējam patīk, ka rauj gaisu - nevienam. Nevajag tik traki pārspīlēt.

Katram autiņam būs savi trūkumi, vājās vietas, it sevišķi šajā cenu kategorijā.


Un tam 2.2TID  ir divi varianti, ar nelielām atšķirībām ieplūdes sistēmā.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Ja bākā ir vēl viens sūknis, tad nekāds gaiss klāt rauts netiek. 2.2 DTI gadījumā ir tupa ietaupīts. Pilns jūtūbs ar censoņiem, kas paši ķīmiķo kaut kādus bākas sūknīšus, jo vieta, kur jamo iekolhozēt bākā ir.

 

Vēl viņam bija gļuks ar kvēlsvecēm - neslēdzās iekšā, ja kompim šķita, ka laiks ir pietiekami silts. Realitātē tas nozīmē aukstā ziemas rītā aizbraukt 5 minūtes uz veikalu un pēc iznākšanas to auto vairs neiedarbināt, jo kvēlsveces viņš vairs neslēdz.

Lai motors nebūtu nejēgā jāgriež, vienīgais risinājums - atvienot tosola temperatūras devēju, lai domā, ka –40. Arī ar problēmu pilns internets, risinājuma nav. Devēja maiņa problēmu nerisina. Beigās izdomāju devēja ķēdē ielikt pretestību, lai piemānītu kompi, bet tad jau mašīnai bija pircējs un atmetu ar roku.

 

Koroče ar tiem 2.2 DTI / TiD visādi var būt. Saab/Opel gadījumā es ņemtu 1.9 TiD/JTD/CRDi, kam zirgi vairāk, ēd mazāk un vēlams to ar divām turbīnēm, kas nāca divtūkstošo beigās ;)

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cena?
 

 

Cena ir sludinājumā norādīta - 1500 eiro. Tā ir laba cena, zem vidējās. Manuprāt tas vispār ir stīls par šādu mašīnu tik labā stāvoklī, viņā nekas nav jāiegulda, izņemot to ka vajag ziemas riepas. Volvo ir visizturīgākais un uzticamākais  :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Manuprāt tas vispār ir stīls par šādu mašīnu tik labā stāvoklī, viņā nekas nav jāiegulda

Nesmīdini... Ja viss būtu kā Tu saki, tad sen jau būtu pārdevis. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nesmīdini... Ja viss būtu kā Tu saki, tad sen jau būtu pārdevis.
 

 

Kad tas ir sen? Es pirmo reizi ieliku SS pirms mēneša ja ne mazāk.

Link to comment
Share on other sites

martinno, es ar kādu laiku atpakaļ tirgoju vienu vecu mašīnu. Ar skati, brauc tik, lētāk nekā citiem ss tirgotājiem par to pašu gadu, par to pašu modeli. Cena bišķi zemāka kā biedram chubars. Nebija tā, ka uzreiz pagrāba. Beigās jau nopirka. Un kāpēc tādas mašīnas nepērk uzreiz? Tāpēc, ka tādas mašīnas pērk nabagi, un viņiem, kā likums nav naudas. Un arī mani izbesīja n-tie, kas sludinājumu ierauga, pat tādi, kas jau ilgstoši meklē tāda līmeņa auto, braukā, meklē, neko neatrod, te, o, viens izdevīgs variants (mans ss sludinājums), zvana, un sākās... a varbūt lētāk, kāda ir gala cena, ja nolaidīsi cenu, rīt pat nopirkšu... Neko nesaku par to Volvo par 1500 €, neorientējos tādos. Tik tu te sāc tieši tāpat, kā tie, kas ar mani zvanījās, tici man, tas besī. Nezinu, kā biedram chubars, man to mašīnu pārdot nebija svarīgi, tik cik, ka pagalmā vietu aizņēma, un galīgi par muļķīti arī negribējās palikt, kad kaut kāds par sviestmaizi pagrābj un pēc tam par mani ņirdz - naivais pāķis.

Labots - vvv
Link to comment
Share on other sites

Es tak nezinu Volvo cenas. Jautājums no manas puses par cenu bija tāpēc, ka parasti tā ir augstāka, nekā reāli cilvēks ir gatavs saņemt - es tikai gribēju uzzināt gala ciparu :)

 

P.S.
Ja Tu pats nekad nerunā par cenām, tad neaizrādi to citiem.

Link to comment
Share on other sites

Līdz šim tikai starpnieki ir interesējušies, grib nopirkt par 1000 un pārdot par 1900 ar sagrozītu nobraukumu un citiem meliem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpēc, ka tādas mašīnas pērk nabagi, un viņiem, kā likums nav naudas.

Te Tu zagnul :)

Ja Tev nav mašīnas par 10+k€ = nabags? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

martinno, es ar kādu laiku atpakaļ tirgoju vienu vecu mašīnu. Ar skati, brauc tik, lētāk nekā citiem ss tirgotājiem par to pašu gadu, par to pašu modeli. Cena bišķi zemāka kā biedram chubars. Nebija tā, ka uzreiz pagrāba. Beigās jau nopirka. Un kāpēc tādas mašīnas nepērk uzreiz? Tāpēc, ka tādas mašīnas pērk nabagi, un viņiem, kā likums nav naudas. Un arī mani izbesīja n-tie, kas sludinājumu ierauga, pat tādi, kas jau ilgstoši meklē tāda līmeņa auto, braukā, meklē, neko neatrod, te, o, viens izdevīgs variants (mans ss sludinājums), zvana, un sākās... a varbūt lētāk, kāda ir gala cena, ja nolaidīsi cenu, rīt pat nopirkšu... Neko nesaku par to Volvo par 1500 €, neorientējos tādos. Tik tu te sāc tieši tāpat, kā tie, kas ar mani zvanījās, tici man, tas besī. Nezinu, kā biedram chubars, man to mašīnu pārdot nebija svarīgi, tik cik, ka pagalmā vietu aizņēma, un galīgi par muļķīti arī negribējās palikt, kad kaut kāds par sviestmaizi pagrābj un pēc tam par mani ņirdz - naivais pāķis.

 

Nu man jau tagad ir tieši tas pats variants! Zvana starpnieki uzbāzīgi ka pirkšot tūlīt uzreiz srazu zavtra par 1000. Es arī nesteidzos pārdot, mašīna ēst neprasa. Man jau iepriekš ir bijusi darīšana ar starpniekiem kad tirgoju citu tuvinieka auto, bet tad bija savādāk jo tā bija uzņēmuma mašīna kas vislaik nesa zaudējumus un bija ātrāk no tās jāatbrīvojas. Pārdevu blēdim par samērā normālu cenu, bet viņš uzreiz ielika SS ar +900 eiro cenu un daudz mazāku nobraukumu un nepareizi apskates datumu, acīmredzot viņam ir gali CSDD.

Link to comment
Share on other sites

 Tie starpnieki vispār ir līmenī. Ievēroju, tikko ieliek vai pagarina sludinājumu, tā uzreiz uz e-pastu atnāk pāris piedāvājumu pirkt uzreiz, ar matemātiski precīzu ciparu, teiksim mana cena mīnus 200 €. Tāds iespaids, ka viņiem automatizētas datorprogrammas filtrē tos ss sludinājumus.

 Nu par cenām var runāt, bet formā - vai būtu iespējama kāda atlaide, kaut kā tā, nevis, kad skaidri cena norādīta, a tu, Cena? it kā lasīt nemācētu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

daudz mazāku nobraukumu un nepareizi apskates datumu, acīmredzot viņam ir gali CSDD.

Var redzēt, ka esi tālu no realitātes... 

Link to comment
Share on other sites

it kā lasīt nemācētu.

Lasīt nemāk Bezjēdzīgi izteica piedāvājumu Volvo saimnieks, ja kas.

 

 

 

Viņš takš ar džoistiku

Pa 1k€ paņemtu un brauktu pats :)

Labots - martinno
Link to comment
Share on other sites

Ja reāli nav interese par viņu, domā, ka braukšu skatīties? :)

Ja būtu laba cena, tad domātu.

Link to comment
Share on other sites

Tak Žaks Noriss liktajos linkos bija subaru ar tomātu, tad vēl viens biedrs trīs labus linkus ielika, autiņiem ar tomātu.

Kaulēt dabiski ka jāpamēģina;)

Link to comment
Share on other sites

Tu domā, ka es neesmu ss'u skatījis? :)

Paskat tēmas nosaukumu... Un parādi man kaut vienu atbilstošu atbildi?

Link to comment
Share on other sites

Nevajag jau mašīnas par 10 k€. martinno gadījumā, kad pirmā mašīna sievietei, tieši tāda ir vajadzīga. Vienmēr izraisa smaidu tie mašīnu tirgotāji, kas "īpašnieks-sieviete" stāda priekšā kā baigo bonusu, muļķības, mana sieva brauc labi, stāžs liels, bet vienalga... labi, paši saprotiet, kāda ir vidēji sievietes sapratne par auto... Bet vispār kā ir? Mašīnu par 1000 € - 2000 € pērk tie, kas nevar atļauties ko vairāk. Kā likums tās ir vecas mašīnas, kas tādam vidējam autobraucējam jau ir kalpojušas, savu nokalpojušas, un kad vidējais autobraucējs nopērk sev ko labāku, tad viņš tirgo nost to savu veco labo autiņu. Un nesaki, martinno, ka tu pats brauc ar 1000 € mašīnu.

Link to comment
Share on other sites

Tak tais trīs linkos nebija maziņi auto?

Un subaru tomāts bija. Labs, lielāks, bet cena un tomāta esamība atbilda. Kā jau te rakstīja, mazu, ar tomātu un OK autiņu grūtāk atrast kā lielāku auto ar tomātu, lētu un daudzmaz OK.

Link to comment
Share on other sites

 Vau!

 Feina mašīna tev, martinno.

 Jāatzīstas, lai arī strādāju tehniskā profesijā, ar automašīnām esmu uz tu jūs. Kur nu vēl, lai saprastu tās vērtēt. Pašreizējā režīmā manas attiecības ar auto izpaužas tā - pāris reižu nedēļā līdz tuvējai pilsētai, reizi mēnesī, varbūt, līdz Rīgai. Ciematā vietējā autoremontkantorītī (labi meistari, ja kas), mašīnu aizvedu regulāri, visu tur man labo, uzpasē, pat skati iziet, kad pienāk laiks iet, par to pakalpojumu nelielu naudu paņem, man tas daudz izdevīgāk, nekā pašam tērēt laiku, divreiz gadā aizbraucu uz riepu centru samainīt ziemas riepas uz vasaras riepām, vasaras riepas uz ziemas riepām. Tā ka, nebūšu es īstais, kam mašīnas vērtēšanu prasīt. :)


martinno, tik šitādā mašīnā sievieti nelaid pie stūres! :)

Sevišķi, ja sieviete iesācējs braukšanā.

Labots - vvv
Link to comment
Share on other sites

Labi, lai tā būtu.

Neko tā mašīnīte nemaksā - kaut kas starp 2k un 3k €. Tā kā nevar man pārmest, ka es braucu ar super labu auto.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

martinno

Pavisam nesen notirgoju muteres Mazda 323 2001.g. ar tomātu. Viss jau būtu labi, ja vien tā rūsa, kas bija visur - gan virsbūve, gan korpuss. Salīdzinājumam rūsējošs tā paša gada mersedess bija ideālā stāvoklī. Tāds ietilps minētā cenu kategorijā. Ja neplāno ilgi braukt un grūst iekšā piķi metinātajam, tad var pirkt. Ap 1000 EUR var sameklēt normālu eksemplāru. 

 

 

Vēl no mazmašīnām  ir lietots VW Polo, tik nezinu, kā viņiem ar tomātiem. Tie gan maksā sālītāk un tik briesmīgi nerūsē. Būs arī grūti atrast nenojātu eksemplāru. 

 

Arī taustīti vairāki Honda Civic. Priekš mazmašīnas ir ok. Jāatceras, ka vecie tomāti, it sevišķi mazmotoriem ir diezgan gaudeni, it sevišķi kaitinoša pārslēgšanās no 2. uz 3. ātrumu. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vēl no mazmašīnām  ir lietots VW Polo

Autoram, kā nopratu, tas jau ir mikroauto kategorijā.

Tad jau, ja no VW, tad kāds Bora, tur mēdz būt tomāti ar 2.0, 2.3 bendžām. Šitiem jau vairs nebija tik traki ar rūsu arī.

Kādu Audi A3 arī var atrast autora budžetā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

ar automašīnām esmu uz tu

Pēc pārējā teksta vairāk izskatās, ka uz "Jūs". bet viss OK, ne Tu pirmais ne pēdējais, kas šito sakāmvārdu nesaprot bet lieto. 

Link to comment
Share on other sites

Martinno - glīts aparāts, bet na ļubiteļa uz iegaterētā gāzes uzbilde bamperī.....varēja tak pa smuko, bet tad ar to pāreju jācakarējas.

Link to comment
Share on other sites

Gāzinieki negribēja čakarēties un man pašam, ja godīgi, pajāt uz to, ka uzpilde bamperī :)

Jānokrāso tik tādā pašā krāsā, kā auto un būs ok.

Link to comment
Share on other sites

Gadu jau braucu - baigo diskomfortu neesmu sajutis. Galvenais, lai bagāžniekā vienmēr cimdi mētājas :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pēc pārējā teksta vairāk izskatās, ka uz "Jūs". bet viss OK, ne Tu pirmais ne pēdējais, kas šito sakāmvārdu nesaprot bet lieto.

Paldies par aizrādījumu. Izlaboju. Pārrakstījos. :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...