Ronalds Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā... Redzi, te ir tā galvenā problēma - nesaskan iespējas un vēlmes! Ja budžets būtu kādas 10k eur, tad būtu izvēles iespējas.... Moš kādu alfa romero? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 +1 par smartu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 (labots) Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā... Man sieva brāķēja, kad skatījos uz 9-3 pirms s60. Nācās pārdot s60 un vietā nebija ko jēdzīgu paņemt - paņēmu 9-3. Sieva jau apradusi un autiņš jau ir iepaticies Labots Novembris 22, 2015 - intervall Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Tas ka amīši masveidā nemāk braukt ar manuālo, nezinu. Divi zināmi amīši ņēma nomā tieši ar manuālo kārbu. Mazu auto ar automātu, maz nobrauktu un lētu, gan nebūs viegli atrast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Saabs ir labs price/value. Smartam ik pa 100 000 motoram kapitālais jātaisa, tiesa gan tas nav sarežģīti un ir paveicams blokmājas vannas istabā (benzīnam) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Laikam gaišreģis Patreiz ir 3 scenāriji: 1) 9-3 + mazauto 2) 9-3 + 9-5 (rīt vienu iespējams uz ArTeh aizdzīšu) 3) 9-3 + 9-3 Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā... Nē, vienkārši veselais saprāts, braucams, nesarūsējis par 2K eur ar tomātu var būt ļori reti kas, viens no variantiem 9-3 OG. Man pašam ir setups numur 2). Bet, ja kundzei nepatīk, tas ir vērā ņemams arguments... Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Ja vēlme pēc automāta, tad cita runa. Par ilgo apmācību ar manuāli liekas maz ticami. Jo tur uz 1-2 lapām visu darbam ar manuāli vieglajam parastajam var " iespiest ". Nedēļu - divas varētu apgūt. Tas nav kravinieks vai traktotehnika, arī uz džipa ar manuāli, kam pazeminošie un parastie, bloķējama dif, nez vai eksis būs jāliek. Parasti 5 pak manuālā un vieglais . CSN teoriju manupāt grūtāk apgūt, tāpat braukšanu. Ja teoriju labi, viegli un ar pirmo reizi nolika, tad ar manuāli vieglajam manuprāt easy to go apgūt. Vielas ta n reizes mazāk jāatceras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Redzi, te ir tā galvenā problēma - nesaskan iespējas un vēlmes! Ja budžets būtu kādas 10k eur, tad būtu izvēles iespējas Njā iespēja ieiet salonā un paņemt jaunu auto Tā atri pārskrienot pa 12k sanāk jauns kia automāts Bet jāpiekrīt, ka pa 2k auto ir loterija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 https://www.ss.lv/ms...igra/echbl.htmlVienīgais manuprāt stilīgais aparāts kundzei. Kas tas par fenomenu, kāpēc auto topiki pievelk visus apkārtnes mēnessērdzīgos - nu kāds sakars auto ar manuālo kārbu pa 3700eur ar auto līdz 2000eur un automātisko kārbu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 (labots) Mazs auto ar vāju motoru un automātu - liels degvielas patēriņš. Tā atri pārskrienot pa 12k sanāk jauns kia automāts KIA Picanto FL - 1.2 ar 4-pakāpju automātu, pa pilsētu 10.5l/100km Ja autors var atvēzēties uz Astra G 1.8 ar klasisko 4-pakāpju hidrauliku, tā varētu būt neslikta izvēle. 1.6 ar automātu, nu ... ņemt jau var, tikai pavājš nedaudz. Dāmai, iespējams der. Labots Novembris 22, 2015 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Tur jau drīzāk jautājums, cik tiem 2k € var pielikt klāt. Ar manuāli, cītīgi meklējot, par tādu summu šo to var atrast. Ar automātu - jēdzīgu grūti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Ņem vien SAAB ar normālu, jaudīgu dzinēju. Dāmām tieši ar nīkuļu 1.2 un 1.4 iet vissmagāk ja kādam vēl lēnākam jātiek garām. Vēl esmu redzējis, ka sievišķiem tīk kā pirmo auto nobendēt Subaru. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/bcngx.html https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/cnjoh.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 tps://www.ss.lv/ms.../a3/hcjhj.html Pajautā sev, kāpēc cilvēks pārdod auto, kam tikko ielikta gāze un vēl nez kas samainīts. Nu var jau būt, ka loterijā vinnēja. Ja par mācīšanos. Sieva man pat ar velo nebrauc. Vēl nesen teica, ka nekad. Tad laikam apnika ar nez cik sabiedrislajiem bērnus vizināt, un pieteicās kursos. Viņai pat doma nebija par tomātu. Tagad štepselē, ka prieks. Ar tomātu gan ar laikam tomēr patīk (ir abi saimniecībā pieejami) Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Rekur Žaks Noriss linkā tas subaru. Nez kādā stāvoklī, bet salīdzinot ar mazauto toč dzīvīgāks variants;). To sludinājumu, kur tikko ielikta gāze, toč aizdomīgi. Gāzes iekārta nav lēts prieks. Vienmēr jau paliek iespēja, ka pēkšņi naudu vajag, cita iespēja dabūt nav? tāpēc tirgo, nez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Vēl - varbūt Audi 80? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 nu jā un vispār sievietei jāpērk parketnieks vismaz - augstu sēž, labi redz :-D manējā, kā izbrauca, pateica, ka vieglo vairs negrib redzēt...un ne man vienam tā ... kurš te bija CRV braucējs Vienreiz iesēdos golfā, domāju, ka pakaļu pret asfaltu noberzīs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Parketnieku labā stāvoklī par 2k€? Nevarēs. Vispār to subaru tai Žaks Noriss linkā - vērts apskatīt. Ja nobraukums tiešām zem 300k, pavisam OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 2000-2002 gada mašīnas, un tik "skaisti" nobraukumi. Tas ir reāli? Hei veči! Padalās ar saviem vidējiem nobraukumiem gadā. Ja ģimenē ir vairākas mašīnas un ar tām tiek regulāri braukts, tad drīkst arī pievienot to nobraukumus, ar piezīmi, sieva, māte, meita, brūte... Manai 2007 gada (toreiz jauna) Skodai nobrakums ir pāri 280 000. Tātad gadā man sanāk ap 35k. Un tas pārsvarā maršrutā Rīga - Jūrmala un pieguļošais rajons. Gadās arī tālāk, bet ne katru nedēļu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 nu tak katrs brauc savādāk....zinu sievietes ar jauniem auto no salona un gada nobraukusm - 4K.....tobiš 10 gadīgam auto viņai pat 50 K nav....mans bračka ar nullīti 2 gados jau pie 80 K noripinājis. Man pašam sanāk vidēji 20- 25k gadā +-....un otram auto mazāk - kādi 10-15K.... nu ja dzinējs nav kāds īpši neveiksmīgs - tad jau parasti līdz 300k nekādu gļuku nav....protams ja seko līdzi tā stāvoklim/ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Hei veči! Padalās ar saviem vidējiem nobraukumiem gadā. Hei, zaibis ideja. Hmm, a moža tomēr konkrēts offtopiks sanāk? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 (labots) Nobraukums? Izskatās ka man šogad kādi 22 k būs. Var vairāk, radagabals, kurš autiņu izmanto arī darbam un bieži braukā lielus gabalus saka ap 75 k gadā nobraucot. Kas maz un reti brauc, varbūt 70 k pa 10 gadiem nobrauc, kas daudz, 750 k pa 10 gadiem easy var nobraukt. Labots Novembris 22, 2015 - b25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Es apmēram 20kkm gadā nobraucu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 nu viens ir skaidrs, ka nekas pratīgs bez potenciāliem remontiem nesanāks. Imho jāņem tāds, kam detaļas viegli pieejamas visās bodēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Novembris 22, 2015 Author Share Novembris 22, 2015 nekas pratīgs bez potenciāliem remontiem nesanāks Tas ir vairāk kā skaidrs. BET - labāk pa lēto un remontējamu, nekā pa dārgo, itkā "TOP ZUSTAND", kurš jāremontē tikpat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Padalās ar saviem vidējiem nobraukumiem gadā. Tad jātaisa atsevišķs stāsts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 (labots) Opelīti kāda vecāka, vienkāršāka modelīša? Bet tur tomātu normālu grūti sameklēt. Katrā ziņā, tas subaru, kas tai linkā, pēc 300 tk km būs ņiprāks, nekā maziņš auto ar 1-1,3 litru motorīti pēc 300 tk km. Labots Novembris 22, 2015 - b25 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Novembris 22, 2015 Author Share Novembris 22, 2015 To Subaru es iepriekš jau skatīju, bet ar domu, ka varētu paņemt, bet ne jaunkundzei BET te atkal nedaudz jāpadomā - par to naudu var paķert 9-5, kurš ir krietni vien komfortablāks, nevis naglu spainis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Nav ko satraukties visiem zināms, ka Latvijā nonāk tikai vācu pensionāru un sieviešu auto. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Domā saab 9-5? Ērti jau viņi ļoti, tikai tauta baida, ka remonti esot dārgi, ne tā kā veciem, vienkāršiem opelīšiem utml. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Vai tad saab nebija uz opel vectra bāzes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 SAAB saistās ar lielo bubuli ĶĒDE Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 BET te atkal nedaudz jāpadomā - par to naudu var paķert 9-5, kurš ir krietni vien komfortablāks, nevis naglu spainis 9-5 uzturēšanā ir dārgāks par 9-3OG, kaut vai elementārs piemērs - 9-5 riteņu gultnis mainās kopā ar stupicu - kas ~ 150e gab, 9-3 mainās tikai gultnis, ar darbu nu kādi 50e. Nav gluži tas kas jādara katru dienu, bet vecam auto var būs jālabo dajebkas. Vai tad saab nebija uz opel vectra bāzes? Jā uz Vectra B, bet ļoti nosacīti, kopējās detaļas maz atradīsi, var būt kaut kas piekarē, ā un lika tos pašus 2.2 tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Novembris 22, 2015 Author Share Novembris 22, 2015 9-5 uzturēšanā ir dārgāks par 9-3OG Tas ir vairāk kā skaidrs. Bet komforts arī ir krietni labāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 SAAB saistās ar lielo bubuli ĶĒDE Tas attiecas uz benzīniekiem, iet līdz 200K, ja ķēdei ir pesec, tad vismaz 600e nomaiņa. Pats komplekts ir padārgs, bet darbs vēl dārgāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Novembris 22, 2015 Author Share Novembris 22, 2015 Ķēdes maiņu uz kādu 1k€ vajadzētu rēķināt Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Kad bija lati, tad jau bija 1000. Un ja pērc pa 2000eur SAAB, tad 80% būs jāmaina ķēde, vai nu arī braukt tāpat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 (labots) Kad bija lati, tad jau bija 1000. Nu nē takš, sākot ar 450 LVL, cita runa, kad dvigla ir izcelts ārā, gribas vēl viskautko specifisku salabot, kam tik viegli klāt netiek, ja plāno braukt ar auto ilgi. Labots Novembris 22, 2015 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Ja no Ls 450, tad tagad no ~640€ un uz augšu = saaba ķēdes cena? Nevāji + darbs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Ja no Ls 450, tad tagad no ~640€ un uz augšu = saaba ķēdes cena? Nevāji + darbs. Da nē, ķēdes maiņas komplekts ~ 250e, tur darba daudz. Da nedara un nedarīs to neviens vecai lamatai pa 1000 eur, jāmēra nostiepums pirms iegādes un jaskatās cik var nobraukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 22, 2015 Share Novembris 22, 2015 Skaidrs, paldies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!