Jump to content

[Pērk] Mazizmēra transportlīdzekli


martinno
 Share

Recommended Posts

 

 

Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā...

 

Redzi, te ir tā galvenā problēma - nesaskan iespējas un vēlmes! Ja budžets būtu kādas 10k eur, tad būtu izvēles iespējas.... Moš kādu alfa romero?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    37

  • osscar

    25

  • martinno

    51

  • b25

    58

Top Posters In This Topic

intervall
Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā...

Man sieva brāķēja, kad skatījos uz 9-3 pirms s60. Nācās pārdot s60 un vietā nebija ko jēdzīgu paņemt - paņēmu 9-3.

Sieva jau apradusi un autiņš jau ir iepaticies :)

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Tas ka amīši masveidā nemāk braukt ar manuālo, nezinu. Divi zināmi amīši ņēma nomā tieši ar manuālo kārbu.

 

Mazu auto ar automātu, maz nobrauktu un lētu, gan nebūs viegli atrast.

Link to comment
Share on other sites

Saabs ir labs price/value. 

Smartam ik pa 100 000 motoram kapitālais jātaisa, tiesa gan tas nav sarežģīti un ir paveicams blokmājas vannas istabā (benzīnam) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Laikam gaišreģis :) Patreiz ir 3 scenāriji: 1) 9-3 + mazauto 2) 9-3 + 9-5 (rīt vienu iespējams uz ArTeh aizdzīšu) 3) 9-3 + 9-3 Es, personīgi, esmu par 2 vai 3 versiju, bet jaunkundze to brāķē ārā...
Nē, vienkārši veselais saprāts, braucams, nesarūsējis par 2K eur ar tomātu var būt ļori reti kas, viens no variantiem 9-3 OG. Man pašam ir setups numur 2). Bet, ja kundzei nepatīk, tas ir vērā ņemams arguments...
Link to comment
Share on other sites

Ja vēlme pēc automāta, tad cita runa.

Par ilgo apmācību ar manuāli liekas maz ticami. Jo tur uz 1-2 lapām visu darbam ar manuāli vieglajam parastajam var " iespiest ".

Nedēļu - divas varētu apgūt. Tas nav kravinieks vai traktotehnika, arī uz džipa ar manuāli, kam pazeminošie un parastie, bloķējama dif, nez vai eksis būs jāliek. Parasti 5 pak manuālā un vieglais ;).

CSN teoriju manupāt grūtāk apgūt, tāpat braukšanu. Ja teoriju labi, viegli un ar pirmo reizi nolika, tad ar manuāli vieglajam manuprāt easy to go apgūt. Vielas ta n reizes mazāk jāatceras.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Redzi, te ir tā galvenā problēma - nesaskan iespējas un vēlmes! Ja budžets būtu kādas 10k eur, tad būtu izvēles iespējas

 

Njā iespēja ieiet salonā un paņemt jaunu auto :sarkasms: Tā atri pārskrienot pa 12k sanāk jauns kia automāts  :sarkasms: Bet jāpiekrīt, ka pa 2k auto ir loterija.

Link to comment
Share on other sites

 

 

https://www.ss.lv/ms...igra/echbl.htmlVienīgais manuprāt stilīgais aparāts kundzei.
Kas tas par fenomenu, kāpēc auto topiki pievelk visus apkārtnes mēnessērdzīgos - nu kāds sakars auto ar manuālo kārbu pa 3700eur ar auto līdz 2000eur un automātisko kārbu...
Link to comment
Share on other sites

Mazs auto ar vāju motoru un automātu - liels degvielas patēriņš. 

Tā atri pārskrienot pa 12k sanāk jauns kia automāts

KIA Picanto FL - 1.2 ar 4-pakāpju automātu, pa pilsētu 10.5l/100km

Ja autors var atvēzēties uz Astra G 1.8 ar klasisko 4-pakāpju hidrauliku, tā varētu būt neslikta izvēle.

1.6 ar automātu, nu ... ņemt jau var, tikai pavājš nedaudz. Dāmai, iespējams der.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Tur jau drīzāk jautājums, cik tiem 2k € var pielikt klāt.

Ar manuāli, cītīgi meklējot, par tādu summu šo to var atrast. Ar automātu - jēdzīgu grūti.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ņem vien SAAB ar normālu, jaudīgu dzinēju. Dāmām tieši ar nīkuļu 1.2 un 1.4 iet vissmagāk ja kādam vēl lēnākam jātiek garām. Vēl esmu redzējis, ka sievišķiem tīk kā pirmo auto nobendēt Subaru.

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/bcngx.html

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/impreza/cnjoh.html

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tps://www.ss.lv/ms.../a3/hcjhj.html

Pajautā sev, kāpēc cilvēks pārdod auto, kam tikko ielikta gāze un vēl nez kas samainīts. Nu var jau būt, ka loterijā vinnēja.


Ja par mācīšanos. Sieva man pat ar velo nebrauc. Vēl nesen teica, ka nekad. Tad laikam apnika ar nez cik sabiedrislajiem bērnus vizināt, un pieteicās kursos. Viņai pat doma nebija par tomātu. Tagad štepselē, ka prieks. Ar tomātu gan ar laikam tomēr patīk (ir abi saimniecībā pieejami)

Link to comment
Share on other sites

Rekur Žaks Noriss linkā tas subaru. Nez kādā stāvoklī, bet salīdzinot ar mazauto toč dzīvīgāks variants;).

To sludinājumu, kur tikko ielikta gāze, toč aizdomīgi. Gāzes iekārta nav lēts prieks. Vienmēr jau paliek iespēja, ka pēkšņi naudu vajag, cita iespēja dabūt nav? tāpēc tirgo, nez.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nu jā un vispār sievietei jāpērk parketnieks vismaz - augstu sēž, labi redz :-D manējā, kā izbrauca, pateica, ka vieglo vairs negrib redzēt...un ne man vienam tā ...

 

kurš te bija CRV braucējs

Vienreiz iesēdos golfā, domāju, ka pakaļu pret asfaltu noberzīs.

Link to comment
Share on other sites

Parketnieku labā stāvoklī par 2k€? Nevarēs.

Vispār to subaru tai Žaks Noriss linkā - vērts apskatīt. Ja nobraukums tiešām zem 300k, pavisam OK.

Link to comment
Share on other sites

2000-2002 gada mašīnas, un tik "skaisti" nobraukumi. Tas ir reāli? Hei veči! Padalās ar saviem vidējiem nobraukumiem gadā. Ja ģimenē ir vairākas mašīnas un ar tām tiek regulāri braukts, tad drīkst arī pievienot to nobraukumus, ar piezīmi, sieva, māte, meita, brūte...

 

Manai 2007 gada (toreiz jauna) Skodai nobrakums ir pāri 280 000. Tātad gadā man sanāk ap 35k. Un tas pārsvarā maršrutā Rīga - Jūrmala un pieguļošais rajons. Gadās arī tālāk, bet ne katru nedēļu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu tak katrs brauc savādāk....zinu sievietes ar jauniem auto no salona un gada nobraukusm - 4K.....tobiš 10 gadīgam auto viņai pat 50 K nav....mans bračka ar nullīti  2 gados jau pie 80 K noripinājis. Man pašam sanāk vidēji 20- 25k gadā +-....un otram auto mazāk - kādi 10-15K....


nu ja dzinējs nav kāds īpši neveiksmīgs - tad jau parasti līdz 300k nekādu gļuku nav....protams ja seko līdzi tā stāvoklim/

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Hei veči! Padalās ar saviem vidējiem nobraukumiem gadā.
Hei, zaibis ideja. Hmm, a moža tomēr konkrēts offtopiks sanāk?
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nobraukums? Izskatās ka man šogad kādi 22 k būs.

Var vairāk, radagabals, kurš autiņu izmanto arī darbam un bieži braukā lielus gabalus saka ap 75 k gadā nobraucot. Kas maz un reti brauc, varbūt 70 k pa 10 gadiem nobrauc, kas daudz, 750 k pa 10 gadiem easy var nobraukt.

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

nu viens ir skaidrs, ka nekas pratīgs bez potenciāliem remontiem nesanāks. Imho jāņem tāds, kam detaļas viegli pieejamas visās bodēs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nekas pratīgs bez potenciāliem remontiem nesanāks

Tas ir vairāk kā skaidrs. BET - labāk pa lēto un remontējamu, nekā pa dārgo, itkā "TOP ZUSTAND", kurš jāremontē tikpat :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Opelīti kāda vecāka, vienkāršāka modelīša? Bet tur tomātu normālu grūti sameklēt.

 

Katrā ziņā, tas subaru, kas tai linkā, pēc 300 tk km būs ņiprāks, nekā maziņš auto ar 1-1,3 litru motorīti pēc 300 tk km.

Labots - b25
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

To Subaru es iepriekš jau skatīju, bet ar domu, ka varētu paņemt, bet ne jaunkundzei :)

BET te atkal nedaudz jāpadomā - par to naudu var paķert 9-5, kurš ir krietni vien komfortablāks, nevis naglu spainis :)

Link to comment
Share on other sites

Domā saab 9-5? Ērti jau viņi ļoti, tikai tauta baida, ka remonti esot dārgi, ne tā kā veciem, vienkāršiem opelīšiem utml.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

BET te atkal nedaudz jāpadomā - par to naudu var paķert 9-5, kurš ir krietni vien komfortablāks, nevis naglu spainis :)
9-5 uzturēšanā ir dārgāks par 9-3OG, kaut vai elementārs piemērs - 9-5 riteņu gultnis mainās kopā ar stupicu - kas ~ 150e gab, 9-3 mainās tikai gultnis, ar darbu nu kādi 50e. Nav gluži tas kas jādara katru dienu, bet vecam auto var būs jālabo dajebkas.

 

 

Vai tad saab nebija uz opel vectra bāzes?
Jā uz Vectra B, bet ļoti nosacīti, kopējās detaļas maz atradīsi, var būt kaut kas piekarē, ā un lika tos pašus 2.2 tid.
Link to comment
Share on other sites

 

 

9-5 uzturēšanā ir dārgāks par 9-3OG

Tas ir vairāk kā skaidrs. Bet komforts arī ir krietni labāks. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

SAAB saistās ar lielo bubuli ĶĒDE
Tas attiecas uz benzīniekiem, iet līdz 200K, ja ķēdei ir pesec, tad vismaz 600e nomaiņa. Pats komplekts ir padārgs, bet darbs vēl dārgāks.
Link to comment
Share on other sites

Kad bija lati, tad jau bija 1000.

Un ja pērc pa 2000eur SAAB, tad 80% būs jāmaina ķēde, vai nu arī braukt tāpat.

Link to comment
Share on other sites

Kad bija lati, tad jau bija 1000.

Nu nē takš, sākot ar 450 LVL, cita runa, kad dvigla ir izcelts ārā, gribas vēl viskautko specifisku salabot, kam tik viegli klāt netiek, ja plāno braukt ar auto ilgi.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja no Ls 450, tad tagad no ~640€ un uz augšu = saaba ķēdes cena? Nevāji + darbs.
Da nē, ķēdes maiņas komplekts ~ 250e, tur darba daudz. Da nedara un nedarīs to neviens vecai lamatai pa 1000 eur, jāmēra nostiepums pirms iegādes un jaskatās cik var nobraukt.
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...