Jump to content

[Pērk] Mazizmēra transportlīdzekli


martinno
 Share

Recommended Posts

 

 

vienmēr atmetu auto ar divciparu numuriem kā potenciāli pērkamus

Tur vēl jāskatās arī pats personāžs sejā...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    37

  • osscar

    25

  • martinno

    51

  • b25

    58

Top Posters In This Topic

 

 

Reku Civic mk7 https://www.ss.lv/ms...vic/cfkxm.html-betkāds jau noteikti pastegsies.   Šitais ir ļoti sists

Vai ļoti, kas to zina, bet kreisais sāns toč izskatās, ka ir bijis apskādēts, jo durvīm krāsas ievērojami atšķiras visās bildēs. Vienā vēl varētu būt OK, bet visās aizmugurējās ir tumšākas par priekšējām.

 

Moš arī Smii savā kaimiņu servisā redzējis pirms remonta ;)

Link to comment
Share on other sites

ROBS Nu un ko var gudri izrunāties, ka citas mašīnas ir mēsli, ja vienīgā auto marka ar ko esi braucis ir BMW?

Pirkt BMW caur SS ir nesalīdzināmi lielāka iespēja uzrauties uz nojātu exemplāru

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

BMW ir gerai.

 

Arī tā astra ir ok, ja dzīvē viss ir tik saulaini, cik izskatās bildēs. Es gan rekomendētu iekrāmēt LPG, jo kaut kas čukst, ka zem čirika pilsētā nesanāks palīst.

http://www.cars-data...ion-specs/28777

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Jā, Robs, nu toč jaunai sievietei, kura tikko nolikusi tiesības uz automātu(!), obligāti " vajag " autiņu ar tomātu un velkošo aizmugures tiltu, varbūt vēl forsētu M3 motoriņu ieteiks ? Paslidināties.

Link to comment
Share on other sites

intervall
un velkošo aizmugures tiltu

Šis, ja nezināji, skaitās drošākais variants(neskaitot pilnpiedziņu), jo nepieredzējuša šofera pirmā reakcija sānslīdes/izslīdēšanas gadījumā būs atlaist gāzi nevis iespiest grīdā kā priekšpiedziņai.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Ja ir stabilitātes sistēma, RWD sagādā mazāk pārsteigumu kā FWD, īpaši sliktos ceļa apstākļos. RWD Sānslīdi ASC ātri vien «savāks», savukārt FWD kritiskā brīdī aizies taisni ar visām dzeltenajām lampiņām panelī.

 

Lai gan te protams mātes, meitas, kleitas variants. Pēdējos piecus gadus braucu ar RWD, man šķiet foršāk par FWD. Ir bijis arī liels, smags, jaudīgs AWD - tur atkal ir tā problēma, ka ieskrieties ir viegli, bet vot apstāties... :D

 

Vot vienīgi no kupenas ar RWD grūtāk izbraukt. FWD var vismaz stūri pagrozīt.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

intervall, ta tā braukšanas apmācība tagad pārsvarā notiek ar priekšpiedziņas autiņiem.

 

Pats autiņš kā tāds, bembis skaitās labs. Tikai jāskatās kādā stāvoklī autiņš. Tomēr manā uztverē bembis vairāk kā čaļu, ne dāmu autiņš.

Link to comment
Share on other sites

Braukšanas apmācības režīmā starpības starp RWD, AWD un FWD nav.

Link to comment
Share on other sites

Tak liekās mierā, autors savu izvēli ir izdarījis un lai labi ripo.

Un visiem tāpat ir skaidrs, ka pareizā piedziņa ir pakaļpiedziņa un pareizākais pakaļpiedziņas auto ražotājs ir BMW. 

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

 

 

jo kaut kas čukst, ka zem čirika pilsētā nesanāks palīst.
piezīmēšu vēl ka pērkamais aparāts ir stiprākais 1.6 litrnieks nevis 85zs versija. Patēriņi vienādi. Un tikpat vienādi (-5%) kā 1.8i versijas.
Link to comment
Share on other sites

Astrīda iegādāta. Kaut kādas atsauksmes bij vēlāk :)

 

 

 

kaut kas čukst, ka zem čirika pilsētā nesanāks palīst.

Fakts. Uz 10nieku jārēķinās. BET - lai pabraukā ar benzolu. Jāsaprot provizoriskais nobraukums, lai varētu domāt par gāzi...

Link to comment
Share on other sites

 

 

braukšanas apmācība tagad pārsvarā notiek ar priekšpiedziņas autiņiem

Un dīzeļiem 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ekonomija. Kā nekā, piemēram to pašu brent jēlnaftas cenu kritumu no 90 un vairāk par barelu uz ap 45 šodien, mēs nejūtam. Lielāko daļu degvielas mazumtirdzniecības cenas sastāda dažādi nodokļi un nodevas, ne naftas cena vai degvielas rūpnīcas cena benzīnam, dīzelim utt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uz 10nieku jārēķinās.
Jā...

It kā maza mašīna, bet tas automāts no  tā 1.6L motora stipri sūc ārā. Salīdzinoši man, CRV 2.0L bendža ar manual pa Rīgu tos pašus 10L ēd, bet 4x4, džipa priekšrocības un stipri žiperīgāks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bez BMW jau maz pakaļpiedziņas auto marku vieglajiem. Daudzas vēl dārgākas. Kādreiz krievijā bija žiguļi, nesen vēl 06 ražoja un 07.

 

Diez, cik uaziks ņemtu pa pilsētu? Daži iepērk bobiku vai iltis utml utilītdžipu prikolam kā otro auto.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Kā nekā, piemēram to pašu brent jēlnaftas cenu kritumu no 90 un vairāk par barelu uz ap 45 šodien, mēs nejūtam

mja?

23423417655_d82580f330.jpg

1inieks ir pagājušā gada decembra beigas. Un arī pagājusī nedēļa.

1.34 - pagājušā gada maijs

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Ta 2* tā benža cena nav kritusies, bet jēlnafta gan;).

 

versatile, man tāds jautājums - tu to brokeri lieto? Nesaku ka charts slikts, bet ja jūzo, tad ir citas lietas, ko parunāt. Šito jau iekš PM, ne te.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nē, brokeri nelietoju - šī ir fuel and costs aplikācija. Visu laiku lietoju haļavno versiju, bet nupat ielikuši automātisku datu backupa sūtī;šanu uz e-pastu - varētu tos 2 euro arī samaksāt.

2reiz nokristies tā cena nevar, jo iekšā ir nodokļi, kas rēķinās nevis pēc naftas cenas, bet pēc apjoma.

Respektīvi, ja nafta ietu par brīvu un pārstrāde tāpat, degvielas cena vienalga nebūtu 0.

35% kritums no pērnās vasaras - nezinu, kā jūs, oligarhi, bet es jūtu gan.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Diez, cik uaziks ņemtu pa pilsētu?
Pilsēta 18-20L, šoseja 14-16L, manam autiņam 4x vairāk zirgi, bet tik daudz neēd. Nu vienīgas šitas pāri visiem dubļiem iet un ļoti tālu pēc traktora nāksies iet!   
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile. Redziet kungs, lūk, tiešām - nodokļi! Jūs tiešām precīzi norādījāt, ka ir tādi nodokļi, kuri ir " pēc apjoma ";).

Cik liela daļa no 1l benzīna cenas ir nodokļi? Cik € ir jāmaksā nodoklī par 1 l neetilētā benzīna?

Par uazika patēriņu, šis, jema, tiešām pat 20l/100km pa pilsētu? Tagad tirgojas veci uzaiki, citi ar nedeforsētu GAZ 24 motoru, citi ar deforsēto priekš 76ā, kuram tagad ko lej A76 vietā?

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

Man UAZ nav bijis, bet 90 sākumā bija GAZ 24-02, motori faktiski ir vienādi, jauktais cikls bija 13-15L ar A76, tīri pilsētu nepateikšu, neviens jau nemērīja, ja vajadzēja rēķināt uz garāku ceļu ņēma 15L uz 100.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par 2k iz bmw un kaut kas mazs ar automātu, nāk prātā tikai kompakts e36 vai e46
 

 

tas ir kaut kāds joks? kaut ko tik izcili pretīgu kā e36/e46 compact nebūs viegli atrast!

 

BMW_E36_compact_rear_20080409.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja uaziku nebrauc, tad tas pūst ar nevaldāmu jaudu. ja brauc tad lūzt un pūst. veci tie visi ir. un tehniski pilnīgi mēsli. visos punktos. vienīgais, kam tas der - uz tās bundžas var uztaisīt labas caurgājības auto. tikai izmaksas krietni pārsniedz šajā topikā minēto budžetu.

Link to comment
Share on other sites

nu kā ta bez BMW slavinošajiem komentiem :-D

Pieļauju, ka tevi moka kompleksi, vai arī stereotipi.

 

 

ROBS Nu un ko var gudri izrunāties, ka citas mašīnas ir mēsli, ja vienīgā auto marka ar ko esi braucis ir BMW?

 

Jā, Robs, nu toč jaunai sievietei, kura tikko nolikusi tiesības uz automātu(!), obligāti " vajag " autiņu ar tomātu un velkošo aizmugures tiltu, varbūt vēl forsētu M3 motoriņu ieteiks ? Paslidināties.

 

@xp, ne tā saprati, un kas par to, vismaz kārtīga pieredze, nevis mētāšanās no viena uz otru, tā kārtīgi neko nesaprotot. @b25 Nepārspīlē, M3 par to naudu nesanāks, pat ne 2.8, vismaz normāls. Un kas par to, ka pakaļpiedziņa, bail? Tad jau padomju laikos visi žiguļi pa grāvjiem vien dzīvotu.

 

 

tas ir kaut kāds joks? kaut ko tik izcili pretīgu kā e36/e46 compact nebūs viegli atrast!

Prasīja mazu, un tie ir mazākie no bmw. Par gaumi nestrīdas, ne tā?

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

versatile

Aptuveni puse ir nodokļi. Neaizmirsti, ka naftu tu bākā nelej, kādam tā beņa uz tanku ir arī jāaizved un pats tanks arī jāuzliek.

Arī tie Venecuēlas 3 centi litrā nav reālās izmaksas - vietējiem valsta beņu subsidē. Ne-vietējam cena cita.

Lai vai kā, naftas cenas kritums ir jūtams un tur īsti nav par ko diskutēt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

35% kritums no pērnās vasaras - nezinu, kā jūs, oligarhi, bet es jūtu gan.

 

Jā, bļ#%, pilni ceļi ar idiotiem un dažiem labiem vēl ir ideja aprīkot ar 4 riteņiem sievas. Džīzaz nogrābstās, sastrēgumi kā piektajā gadā. Rīgā braucējiem pat varētu būt, ka tukšākas ielas, bet augstāka degvielas cena finālā sanāk ātrāk un lētāk.

Link to comment
Share on other sites

Aptuveni puse cenas nodokļi? Ļoti daudz.

 

barels ap 159l. Cena par barelu, ja 45$/l, tad ~0,283 USD/l. Pārstrādes izdevumi to cenu var pat dubultot. I.e vismaz 0,56 USD/l.

Pieļaujams, ka viņi degvielas ražošanai var iepirkt naftu no valsts atradnēm par pašizmaksu. Tomēr tik un 3 centi/l nesanāk.

Kaut kādā arābu valstī, kur nesubsidē,bet nodokļus neliek virsū, benzīns ejot pa 0,3-0,45 USD/l, lētāk neesot. 0,6 USD/l glaunākām markām.

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

Ekonomija. Kā nekā, piemēram to pašu brent jēlnaftas cenu kritumu no 90 un vairāk par barelu uz ap 45 šodien, mēs nejūtam. Lielāko daļu degvielas mazumtirdzniecības cenas sastāda dažādi nodokļi un nodevas, ne naftas cena vai degvielas rūpnīcas cena benzīnam, dīzelim utt.

Nu bļa nejūtam, sen, sen atpakaļaļ, kad bija lati mēs maksājām par litru benzīna virs viena lata ja nemaldos 1,17Ls bija max cena tagad ap ēriku

Labots - janka71
Link to comment
Share on other sites

Long John

Sorry par off-top, bet, lasot pēdējos tekstus,  atcerējos, ka manā nu jau tālajā bērnībā (60-tos gados) dārgākais benzīns maksāja rubuli par spaini. Toreiz gan tas mani maz interesēja... :mda:  

 

    https://www.drive2.ru/l/4444471/

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Man līdz Rīgai ir 45 km.

Vilciens maksā €1.80 x 2

Ja vēl kaut kur jābrauc, tad jārēķina džimbulis (cik tur, €1,20 x2 ja pērk kioskā biļeti?) klāt vai arī bagāžas biļete ritenim (€ 0.70 x 2)

 

Tātad ar sabransportu kaut kur nokļūt lētākais variants ir ap 5 eiro vienam cilvēkam. Man patīk braukt ar vilcienu, patīk pastaigāties. Patīk saulainā laikā pa Rīgu braukt ar riteni. Vilcienā skatos Its always sunny in Philadelphia un skaļi smejos. Planšetē esmu savilcis visas sērijas.

 

Ar mašīnu man šāda ekskursija izmaksā ap 10 eiro. 45 x 2 x 6.4 uz simtu + vēl pa korķiem pamīcities. +/-10.

Ar auto tik labi nepatīk, jo nelaikā ir korķi, gadās, ka nav kur nolikt auto, gadās, ka par to ir jāmaksā.

 

BET tikko, kā man jābrauc kopā ar sievu, tā tas viennozīmīgi ir auto. Jo tas tupa sanāk lētāk. 

 

Līdz ar to ir jautājums, vai tas ir īsti loģiski un pareizi. Jo man kaut kas čukst ausī, ka ar jaunajiem vilcieniem biļetes kļūs dārgākas. Un tad braukt ar auto kļūs vēl izdevīgāk. Wtf?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Hmm, manai sievai līdz dzirciema ielai ir +- tikpat, bet cipars sanāk ap 4Eur - bet tur ir vainojams sastrēgumu trūkums, jo nav jābrauc tajā plānprātīgajā centrā. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...