Jump to content

[Pērk] Mazizmēra transportlīdzekli


martinno
 Share

Recommended Posts

 

 

Kad iemācīsies parkoties, braukt pa ceļiem, nodauzīs bamperi, tad varēs izvēlēties smuku mašīnu
Da beidz, mašīnas apdauza un sasit ne pirmajos gados, bet vēlāk, kas iemācās "superīgi" braukt. Attiecas uz dāmām un kungiem...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    37

  • osscar

    25

  • martinno

    51

  • b25

    58

Top Posters In This Topic

Rīga jau braukšanas kultūra drīz būs kā Parīzē, tur viņas vispār nav. :)

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Tas žopelis varētu būt labs pirkums, ja gadus 3 var iztikt ar riepām un eļļu, tad vispār superīgs. 

Link to comment
Share on other sites

Žopelim stāvoklis ļoti labs, pat ar savu šujmašīnas motoru ir braucams.

Vienīgais - ROBOTS :)

 

P.S.
Sāku skatīties, Lupo tad arī sanāk tāds pats robotiks...

Link to comment
Share on other sites

Ko nozīmē Robots, slinkums meklēt?

Link to comment
Share on other sites

Tā ir manuālā kārba, kuru lietotāja vietā pārslēdz elektronika. Atšķirība no parasta automāta braukšanas procesā - ātrumi pārslēdzas ne momentāli, bet ar aizturi, kā pārslēgtos ar manuālo un nav iespējams visu laiku turēt pedāli grīdā, jo tad uzvedas dīvaini.

Tehnisko pusi gan es precīzi nezināšu.

 

Papļāpāju tikko ar 3 cilvēkiem, kuri ar ar auto ir uz Tu - visi saka, lai turās pa gabalu :)

Link to comment
Share on other sites

Jap .man kolegem meitenem,ka jau mineju - vienai a2 tas robots chakarejas nemitigi. Otrai pajaunam civic pec garantijas beigam noklajas...

Bet cik iegoogleju a 2 ir kaut kads dsg paveids.

Link to comment
Share on other sites

Mehāniskā kārba ar servo pievadu ātrumu slēgšanai - palasīju internetā! Ja tā ir problēma, tad jebkurā Opel forumā uzreiz par to rakstīs. Vislabāk info meklēt RU zonā, tur nekautrējās mēslu par mēslu saukt, otrkārt ļoti daudzi cilvēki paši remontē, līdz ar to ir daudz  patiesas info!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Atdod meitenei savu sudraba drapaku, un nopērc sev ar manuālo kārbu, lai vismaz 200 lopi - 9-3OG Aero vai Vigen. Vai vēl labak kaut ko ar pakaļas piedziņu :TBS:

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Kam tev pakaļas piedziņa, driftēt pa Rīgas ielām trako jau tā pietiek!


Kā var SAAB brāķēt? Ar slotu!

Link to comment
Share on other sites

Pietiek, pietiek, tas taisnība.


 

 

Viņa brāķē ārā...
Ādas beņus, klimata kontroli, labi nopakotu, elektriskiem logu paceļājiem etc. brāķē? Un tā vietā, kāds aizvēsturisks civiks, astra, corsa bez kondiškas, piepirstiem lupatbeņiem, a konservu biezuma bleķiem? Da ladna...
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man nav nekad bijis SAAB, ir trīs Volvo bijuši, bet ir liela vājību uz SAAB, nu patīk man tas ka nav standarts, salons izcils. Kad pirku pēdējo Volvo, bija 95 wagon, bet bija jāpiemet kādi 3K, bija ārpus mana budžeta.

Pagājušā gada 95 skatījos sievai, bet aizskrēju līdz DE un MB paņēmu.

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Man gan nepatīk 2008 gada saab salons-automāta ručka kā 90 gadu auto....pārāk prasti...vecākiem kaut kas ir tajos salonos...bet prastā ručka un stūre biku bojā iespaidu ja salīdzina ar eksterjeru...

Link to comment
Share on other sites

Iepriekš te kāds pieminēja lūk šo SAABa kabrioleta sludinājumu: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/900/agjgj.html

Kaut kā gandrīz vai pavilkos un pie viena gandrīz vai sievu arī pavilku līdz. Cik liels iegrābiens ar tādu varētu būt apmēram?


P.S. Man pašam ir Lupiņa (tiesa gan manuālā). Pašam diezgan labi patīk, sievai arī mana Lupa patīk labāk kā viņas pašas Mazda. :) Par automātiem gan- pieņemu, ka tā ātrumkārba varētu būt līdzīga Audi A2. 

Link to comment
Share on other sites

Saabam jau te tēmā cilvēki rakstīja. Topika autors rakstīja, ka pašam ir saabs, atnāks un pakomentēs savu pieredzi.

 

Lupai kāds motoriņš?

Link to comment
Share on other sites

Manai ir 1.7SDI. Nu pēc ZS 1.2 3L ka tik neskaitījās jaudīgāks.. Es toreiz izvēlējos pašu prastāko motoru cerībā, ka varētu atkrist varbūtējā jebatorija ar turbīnām utml..

Link to comment
Share on other sites

Domāju ka vienīgā dārgā problēma var būt jumts, pārējais, nu ko tu benzīna motoram padarīsi, piekare dilst visiem, automāts - ja nav braucis idiots, dzīvo ilgāk par mašīnu, nu ja nē mašīnas cena remontā! 

Link to comment
Share on other sites

Tas jumts tam konkrētajam SAABam esot bijis plēsts un lāpīts vienā vietā. Cauri ne kas nesūcoties. Nepaprasīju gan konkrēti kurā vietā un cik liels plīsums bijis. Ebayā tāds jumts jauns nākot 250GBP (pēc saimnieka vārdiem). Varot, protams, te pat gan jau uz pasūtījuma tādu uzšūt..

Link to comment
Share on other sites

Luke, manuprāt pareizi ar pirki ar 1,7 SDI, viņš liekas vienkāršāks un izturīgāks. Resursam arī vajadzētu būt lielākam kā 1,2.

Griezes moments ar 1,7 noteikti labs.

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

Būtu kur turēt, es sievai joka pēc tādu skaistuli nopirktu uz nākošo vasaru!

Link to comment
Share on other sites

Ja tādu 900 kabri nesalauž, pēc trim četriem gadiem jams maksās divreiz dārgāk.


Corsai tā kārba nav ar hidraulisku pārslēdzēju bet ar elektrisku, kas manuprāt ir labāk. Alfām robots nāk ar hidraulisku pārslēdzēju, tas vispār ir psc. Kārbu slēgā divi elekromotori - viens izvēlas robu, otrs tajā ieliek. Sajūgu darbina trešais.

https://en.wikipedia.org/wiki/Easytronic

 

Gemarojs ar Easytronic izskatās šādi. 

Link to comment
Share on other sites

Tam 900 cena nu pārāk salda :)

Ieberziens - da visā var būt, kā jau jebkuram auto. Nopietnākais - gan jau, ka jāmaina ķēde.


 

 

tādu 900 kabri nesalauž, pēc trim četriem gadiem

Viņš būs norūsējis pēc tāda laika :) 

Link to comment
Share on other sites

Ja nav sist vai pārkrāsots, nav pamata rūsai!

Link to comment
Share on other sites

Es jau nesaku ka superstipri ( saabs ta man vispār nav bijis ), bet auģiki, mersīši un šitie skaitoties tā kā diezgan noturīgi pret to rūsu. Salīdzinot ar citiem.

Link to comment
Share on other sites

Bik rūsa esot pie vienas durvju eņģes un laikam pie viena spārna, kur nosista krāsa vienā vietā nost- tur bik iebrūnējis. Skatos CSDD mājas lapā- pēdējā tehniskajā apskatē norāvis vieninieku par koroziju. (tas arī vienīgais vieninieks bija. Te gan jāsaka, ka man tāda mašīna, kura katru gadu nebūtu to vieninieku dabūjusi pēc noklusējuma, ne kad nav bijusi..)

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

Korozija var būt arī uz tilta! MB 2000 gadu gan rūsē kā maitas, pat S klase. MB sapisās ar savām ekoloģijas krāsām. Visi Audi pēc 83 ir cinkoti, laiks dara gan savu.

Link to comment
Share on other sites

Jā, no laika gala!

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

Man kkā liekas, ka martinno vairāk meklē pēc saviem kritērijiem autiņu - tikpat kā sev. Parādīju šo: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chevrolet/aveo/golco.htmlbet atpirkās, ka kolēģei tāds esot ar rūsu. Neko sīkāk nezinu kurš gads kolēģei - tikpat labi 2002. Bet pa summu ~2000 euro gandrīzvai nav tāda pieņemama eksenplāra bez korozijas. Tāpat daudzi jau ir apstrādāti.  Es savai ņemtu šo - bet tikai pilsētā. Ja gribu drošību, tad saab.

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

Ņem, mašīnu bez vārda, viens pārdevās, otrs no kauna atteicās! Gribi smērēt savu lūzni ej uz ss.lv. nevis tagad uz jūtām spēlē!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...