Jump to content

[Pērk] Mazizmēra transportlīdzekli


martinno
 Share

Recommended Posts

  • Replies 393
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    37

  • osscar

    25

  • martinno

    51

  • b25

    58

Top Posters In This Topic

intervall

 

 

Es domāju, ka varbūt nemaz nevajag 9-3 Varbūt pietiek ar 900, bet bez jumta?

Mani vienīgo šis ieteikums sajūsmina? :D

 

Vismaz ziemā, lai pamostos, rīta kafijas vietā varēs nolaist jumtu :yahoo:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sajūsminošs izskatās pēdējais links - 18 gadīgs saab ar turbīnu;). Izskatās pēc " ļoti nelieliem potenciālā remonta izdevumiem ";).

Link to comment
Share on other sites

Sievietēm bieži vien galvenais ir, lai auto labi izskatās no ārpuses. Tas, ka uzturēšanas izmaksas var būt lielas un nomaiņa čerž ž... viņas pārāk neinteresē :D

Cik dzirdēts, tad tas i20 ir samērā izturīgs un vienkāršs (Šķiet, ka jaucu ar Getz) :D

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

SAAB jau toč ērti, komforts okei. Tomēr 15+ gadīgu labāk bez turbīnas pirkt. Pašam nav bijis saabs, bet par to ka turbīnas ķibeles dārgas, dzirdēts no tautas. Forumos vēl par ķēdi lasīts. Paldies, ka šeit par ķēdi detalizēti apstāstījāt.

Pašai braukšanai tā turbīna gan forša likās, bet uzturēšanas ( potenciālo remontu ) izmaksas atbaidīja.

Link to comment
Share on other sites

 

 

turbīnas ķibeles dārgas

Nu, neko diži dārgas jau nav... 9-3 turbīna jauna nāk zem 500€. Restaurētās ap 300€ var sagrabināt.

Link to comment
Share on other sites

Man ir turbo SAABs, bet turbīnu mainījis vēl neesmu. Bet pagājušo nedēļ servisā par šo pasākumu runāju.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Veseli 2 varianti šajā cenu kategorijā ar tomātu - par a klasi :D

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Cik viņi kopā ar darbu prasīja par turbīnas maiņu ?

Pie kāda nobraukuma parasti viņa " atņirdzas "?

 

Loading

MB A klase tīri smuka izskatās, bet vai šiem autiņiem nav raksturīgs " pilsētas auto " tēls? T.i, pērk vairāk tie, kam daudz pa pilsētu jābraukā ( kompakta un tomēr mersītis, kā reiz ar ko pie klientiem braukt, piem, ar doķiem, pa sanāksmēm pilsētā - piepilsētā ?) Attiecīgi varbūt paliels nobraukums un tas pilsētas ciklā ?

Link to comment
Share on other sites

A klasei ir tups automāts.


 

 

Cik viņi kopā ar darbu prasīja par turbīnas maiņu ? Pie kāda nobraukuma parasti viņa " atņirdzas "?

Par darbu neprasīju.

Kad nobeidzas - nav konkrēta nobraukuma. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Es pat domāju, ka cilvēkiem tiesības vispār būtu jāliek ar automātu, jo tas ļauj labāk sakoncentrēties uz būtisko - situāciju uz ceļa, nevis nodarbībām ilgi dročīt štepselēšanu par 25 eiro stundā.

Tavuprāt, to dročīšanu ir jāizveic jau ar iegūtām tiesībām?  


 

 

Nu nē takš, sākot ar 450 LVL, cita runa, kad dvigla ir izcelts ārā, gribas vēl viskautko specifisku salabot, kam tik viegli klāt netiek, ja plāno braukt ar auto ilgi.

Kopš kura laika tas Opel motors jāceļ ārā, lai nomainītu ķēdi?

Protams, cena ķēdes komplektam un darbam nav maza, bet nav arī pasakaina - ar prātu ņemot (necenšoties arī iesist kapeiku un nopirkt ķēdes kitu pa 200Eur) var zem 500Eur ar visu darbu iekļauties. 

Link to comment
Share on other sites

Nez, tās automāts manuprāt vairāk komfortam.

To mehānkskās kārbas dročīšanu autiņam apguvu pa nedēļu, pie kam bez instruktora. Ar senča opelīti pa lauku ceļu, DDD.

Teorijas eksim gan nācās ilgi zubrīt. Tad vēl praktiskā braukšana, arī piepūle krietni lielāka kā " štepselēšana ".

Pilsētā jau tomāts ērtāk, ne velti daudziem autobusiem ir tomāts.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ja liktu ar manuālo, tad rezultāts būtu pēc 3 gadiem. Cilvēks nekad nebija braucis + bailes. Ar automātu noliks, kad jutīsies pārliecinoši uz ceļa, tad mācīsies ar manuālo.

3 gadi ir nepieciešami, lai iemācītos braukt?! Varbūt tad ir jāapsver sabiedriskā transporta variants? 

Man varbūt jāuzskata, ka ir necilvēciski paveicies - ~400Eur par mācīšanos ar visām tiesībām (ar nosacījumu, ka instruktors nepalaidīs tālāk, kamēr nebūs laba braucēja mana cienītā) un Clio 1.5dCI 2009. ar manuālo kārbu. Brauc un nesūdzās. Protams, mācījās Jelgavā, bet nu jau vienā mierā brauc pa Rīgu. 

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tik traki? Cilvēks ta, izskatās, eksi jau nolicis, vienkārši, ja sāk mācīties ar tomātu, varbūt ļoti grūti ar mehānisko pāriet? Jo teorijas ekši un prakt braukšana ta n reizes vairāk vielas jāzina kā " dročīt kloķi ".

Es jau nezinu, pirmais autiņš ar ko sāku braukalēt pa lauku bija bobiks, tad vienkāršs opelis ar ko mācīties. Tomāta viņiem nebija.

Link to comment
Share on other sites

Man stāžs un vad.apliecība jau 11 gadus, visi 3 autiņi (2 BMW un tagad Mitsubishi Outlander) bijuši ar automātu, māku arī ar manuālo, bet nu NAFIG to štepselēšanu, sevišķi pilsētā; Ar automātu ekselenti braukt, nav nekas jārausta (kloķis), lieks jāspaida (sajūgs); ja sagribās dinamiskāk, gan BMW, gan arī outlander ir manuālā pārslēgšanas iespēja, lai, kā te daži saka - iemestu zemākā un iedotu ručkā!

 

Opel Corsa  - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/opel/corsa/bhfei.html

Ford Focus - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focus/pjeix.html

rekur mazauto no visiem Mazauto - Lupo - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/lupo/incid.html

 

Priekš pirmā auto būs ekselenti un arī sirds nesāpēs, ja kaut kas notiks:)

Link to comment
Share on other sites

Smuki autiņi. Ja tai Corsa tai linkā nobraukums tiešām īsts, tad pavisam okei.

Lupo vēl ņiprāk izskatās, tikai nemāku teikt, 1,2 l dīzelitim pēc 250 tk km vēl liels resurss paliek? Par tiem mazajiem dīzeļiem nemāku teikt - pieredze nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ar automatu vispar nav brauksana. rallija, drifta utt neviens nebrauc ar automatu, jo tas ir meesls. nerunajot ka tam ir kaudze minusu, ja kas noplist nevar vilkt trose, jo ar izslegtu motoru neellojas karba, ziema iebraucot kupena un meginot izbraukt ara ari var nokaut karbu.

Tev pašam ir bijis automāts? Laikam jau nē. Lai nu kā, braukt ar viņu daudz ērtāk un patīkamāk. Man pašam ir 25+ gadu šofera pieredze, ikdienā joprojām pārvietojos ar auto (100+ km katru dienu), kam manuālā kārba. Medībām Pajero nopirku automātu un ne mirkli nenožēloju izvēli (tieši kārbas ziņā). Ir braukts gan pa kupenām gan pa dubļiem gan pa citiem bezceļiem. Nekādu problēmu. Ja man šodien būtu jāpērk sev auto ikdienai, ne mirkli nedomājot izvēlētos automātu. Vecās manuālās kārbas ar 4 robiem vēl bija +/- ok, bet nu mūsdienās 6 robus štepselēt - nu i nafig. Laikam esmu par vecu un slinku.

Bet par tēmu - lēti un sakarīgi manuprāt ir Peugeot 206, tik nav ne jausmas kā ar automātu pieejamību. Gadu atpakaļ pirku meitai, bet manuālo.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

206? Skatoties, kāds motorītis. Tomāti šim ir, tik nez vai uz LV tādus daudz ved. FRA pilsētai piemērots autiņš, tātad tomātus ar liek. LV sludekļos gan meh kārba parasti.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Vecajai Tigrai starp citu ir arī kur sīkos ielikt.

Tikai izrūsējušais kuzavs tiem sīkajiem nekādu drošību nesniegs. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kopš kura laika tas Opel motors jāceļ ārā, lai nomainītu ķēdi?
Enciklopēdiskas zināšanas par saab dzinējiem, atgādini lūdzu kurš no šiem B205 vai B235 bija opeļa dzinējs?
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Un galu galā, automātam nav ne vainas, ja tā lietotājs sajēdz vienkāršu lietu - tā kārba IR sarežģītāks mehanisms, kas prasīs apkopi un tam būs lielāka iespēja nobeigties tad, kad vismazāk gribēsies izdot 500Eur, lai varētu braukt atkal. Bet tas pats attiecas uz visu - arī mazizmēra dīzelis bez problēmām noripos >300t. km, ja saimnieks nebūs bijis āzis, kam šķiet, ka regulāri nokavēt eļļas maiņu un gāzt prastāko žļuru, ir normāla prakse. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Cilvēki nav sapratuši, ka par auto lietām te bezjēdzīgi rakstīt? Cik no šī visa ir  derīgs info, viens otrs iesaka kaut ko kas vispār neierakstās budžetā un visādas vel getz miskastes, tad vel A2 kurš maksā krietni vairāk.

Un par automātu, nu cilvēks kas noliks uz tā tomāta pēctam neņemsies vēlreiz kārtot uz manuālo, nu nebūs tā, tāpat kā sievietei nopirkt tomātu un likt pabraukt gadus 2 vismaz, ja pirms tam braukts ar manūalu, pamēģini pēctam iedot braukt ar manuālu. Ir protams izņēmumi, bet reti, bet mana pieredze tāda.

Un turbīnu restaurēšana, mjā, nē paldies :D

Bet nu, lai veicas atrast to īsto auto un labi ripo ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Enciklopēdiskas zināšanas par saab dzinējiem, atgādini lūdzu kurš no šiem B205 vai B235 bija opeļa dzinējs? 

Nekad neesmu izrādījis interesi par nelaiķa SAAB vēsturi - paziņam ielūkojos zem pārsega un ieraudzīju to pašu leijerkasti, kas manai Astrai ar nelielām niansēm. Var jau būt, ka SAAB ir papūlējušies, lai ķēdes maiņa notiktu tikai izceļot dzinēju, bet tad jau tas robežojas ar klaju marasmu. Cik zinu, tas trakais tonnu detaļu savam 2000. gada Saabam piemeklē no Opel vai vēl sazin kā. Katrā ziņā nesaskatu tajā SAAB neko unikālu. Kaut kas līdzīgs Fiat un Alfa Romeo ģimeniskajām attiecībām, kas balstās uz Buratino marketingu.

Link to comment
Share on other sites

Tas motors, ko 90 ajos lika saabiem, arī no opeļa? Tas 2,0l i4-16V, kuram bija pa spolei uz katru sveci un turboversijai laikam ~200ZS? Arī opeļa motors? Opelim ar tai laikā bija 2,0l turbo benzīnnieks, tikai tam ~205 ZS . Kaut kā tā.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, 90to gadu mašīnas, manuprāt ir tā kā patruli apspriest - ar nelieliem izņēmumiem, tās visas lēnām sāk iet nost no trases.

Cik paskatījos netā Saabam opeļa motori ir +- kopš 2003 gada. Arī specifiskās lietas vecajiem motoriem tika radītas līdzīgi un vienā laikā ar Opel... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Izskatās, ka tev sludinājumu te atsevišķu nāksies ielikt. Citādi tēma jau pa trim lapām, neievēros.
 

 

Nu man jau sludinājums SSā stāv kādu laiku =P nedomāju ka ir jēga vēl vienu te taisīt.

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc ne, forumos, kur ilgāk jau esi, ja atļauj, ieliec;).

Te tēmā daudzi potenciālie pircēji vienkārši var neievērot ( ne visi viņu lasa ).

Link to comment
Share on other sites

Saab 900 NG kabriolets nekad vairs nebūs tik lēts ;)


Un nē, ar opeli saab 2.0 un 2.3 benzīna motoriem nav nekāda sakara. No opeļa bija 3.0 V6 un 2.2 dīzelis. 1.9 dīzelis bija no Alfa Romeo.

 

Opeļa 2.2 dīzelis nav labs, kamēr alfas 1.9 ir izcils. Starp citu, arī Zafīrās nāk 1.9 alfas turbodīzelis.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

intervall
Opeļa 2.2 dīzelis nav labs

Kas tad šim tāds slikts ir - ķēde? Pašam ir, nekādu problēmu.

Jā, par 3.0D varētu piekrist, tam bija alumumīnija bloks, kurš ar laiku deformējas.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...