dzeikabsons Ierakstīts Novembris 10, 2015 Share Ierakstīts Novembris 10, 2015 Sveiki, Jautājums par eļļas maiņu automātiskajai ātrumkārbai, Cik noprotu, tad dīleris vispār neiesaka mainīt eļļu kārbā, bet man liekas, ka kaut kad jau to darīt vajadzētu, tāpēc rodas jautājums, kad? Auto dati: Passat B5, 2005. gads, nobraukums: 156 000 km, Auto manā rīcība 1 gadu un domāju, ka iepriekš eļļa nav mainīta. Kādas Jūsu domas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnis2002 Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 un kādas problēmas- apmaini! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzeikabsons Novembris 10, 2015 Author Share Novembris 10, 2015 Kurš teica, ka ir problēmas? Tikai vēlējos uzzināt citu cilvēku viedokļus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Maini 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Ja jau dīleris saka ka nevajag, tad kādēļ Tev liekas savādāk? Ir objektīvi iemesli? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Kaut kā aizdomīgi mazs nobraukums priekš 2005.gada mašīnas. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Tev ir kādas citas ziņas par nobraukumu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzeikabsons Novembris 10, 2015 Author Share Novembris 10, 2015 @ivo dīlerim jau izdevīgak nomainit visu kārbu nekā tikai eļļu @Slaids vests no BE, pietiekoši uzticams avots, nebija ne vietējais ss.lv, ne auto placis @jema diemžēl nav, neesmu neko papildus testējis, pirmajā gadā nobraucu 30 tūkst. km un pirms nedēļas ejot skati viss pa 0. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Personīgas pieredzes nav, bet ir dzirdēts, ka esot kārbas, kuras nemaz nav paredzēts atvērt Tātad arī nav iespējams nomainīt eļļu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 BE un DK ir valstis, kurās tiek regulāri uzskaitīti odo rādījumi un tie ir pieejami internetā pārbaudei. Līdzīgi kā Latvijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 dīlerim jau izdevīgak nomainit visu kārbu nekā tikai eļļu Ir problēmas ar kārbu? 1) Kā jau minēja - ir kārbas, kurām nav jāmaina eļļa. 2) Ja ir problēmas ar kārbu, tad sāc ar eļļas maiņu... Ja problēmu nav - brauc vesels! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Par nobraukumu: OK, ja saki ka info uzticams tad labi. Es personīgi esmu pircis Vācijā 2 dīzeļauto ap 2011. un 2012. gadu un abiem nobraukums bija ap 140 000km. Kā arī pašam vēl ir LV pirkts 2005. gada dīzeļauto ar 300 000km nobraukumu. A par eļļas maiņu, piekrītu Martinno: Ja nav problemu, tad tik brauc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Ja viss ok un ražotājs tam modelim neparedz mainīt eļļu, tad arī nekas nav jāmaina. Es jau 8 gadus braukāju ar automātiem un nevienam neko nemainu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Cik man zināms, modernajiem automātiem nav paredzēta eļļas maiņa. Maina tikai tad, ja remontē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Silti ieteiktu eļļu un filtru mainīt pēc 50-60 k km. Nav tik dārgi - ~70 EUR. I kārba labāk slēgāsies, i ilgmūžīgāka būs. Ražotājs dajebko var rakstīt mārketinga nolūkos, bet zaudētājs nebūsi (pieredze ar 3 dažādiem automātiem). Kaut kā aizdomīgi mazs nobraukums priekš 2005.gada mašīnas. Ir jau gan aizdomīgs, bet man pat bik mazāks un reāls. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 (labots) Par kādu auto un gadu kārbām ir runa? Pēc kādiem testiem esi secinājis, ka automātam ir palielinājusies ilgmūžība? Ne no savas pieredzes, bet ir dzirdēts - saklausās apkārtējo ieteikumu, ka vajadzētu nomainīt eļļu kārbai, nomaina un tad sākas problēmas, lai gan pirms eļļas maiņas strādāja ok. Tur gan, ja nekļūdos, runa bija par 90-to gadu automātiem. Labots Novembris 10, 2015 - Damn Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Cik noprotu, tad dīleris vispār neiesaka mainīt eļļu kārbā, bet man liekas, ka kaut kad jau to darīt vajadzētu, tāpēc rodas jautājums, kad? Jocīga frāze "Cik noprotu". Tev tā dīleris teica? Koroče ja tevi nomoka šis jautājums, tad jārīkojas sekojoši: 1) Zvans dīlerim, lai pastāsta kā ir; 2) Ja atbilde tevi neapmierina, uzzvani lielākiem automātisko kārbu remontēšanas kantoriem, lai pastāsta savu pieredzi. Vari būt pārliecināts, viņiem ir milzīga pieredze ar VW grupas automatiem. 3) Neuzdod šo jautājumu datoristu formā. ar to vajadzētu pietikt... bet ir dzirdēts Spēcīgs arguments. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Passat B5, 2005. gads, nobraukums: 156 000 km tev ir 1(viens) miljons bez kapeikām noskrējiens.Apskaties kaut vai stūres vai pedāļu gumiju nodilumu. Brīnumi pasaulē nenotiek ir tikai brīnumaini cilvēki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Tik pat spēcīgs, ka apgalvojums, ka regulāri mainot eļļu palielināsies ilgmūžība, lai gan dīleris neparedz eļļas maiņu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
janni Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Par VAG automātiem neko nezinu, bet pārvietojos ar Chrysler+automāts. Eļļu kārbā mainu ik pa +/- 30k km, lai arī ražotājs rekomendē ik pa 60k km. Zinu, ka lielākā daļa voyagera lietotāji dara līdzīgi. Izmaksas: 5€ (filtrs) + 35€ (5L ATF4+ eļļa) - nav kosmoss, ja kārbas remonts ir ap 1.2k €. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Racer Novembris 10, 2015 Populārs ieraksts Share Novembris 10, 2015 (labots) Par kādu auto un gadu kārbām ir runa? Pēc kādiem testiem esi secinājis, ka automātam ir palielinājusies ilgmūžība? Neiešu tak neko pierādīt - neesmu pats iesaistīts automātkārbu apkopes biznesā. Par pieredzi - 2 Audi '94, '03. Subaru '02 un '05. Visiem izmainījās kārbas uzvedība uz labo pusi pēc eļļas maiņas. Neatceros vairs kuram no auto, bet mainot eļļu tur diezgan nepatīkamas pēc skata nogulsnes vai kas tml. lija ārā. Par ilgmūžības starpību - 2 servisu darbinieku, kuri ilgtermiņā darbojas ar tomātiem rezumē. Anyway, neaģitēju par to, ka vajag mainīt, tik nevaru saprast Tavu argumentāciju, ka "labāk nē", jo ražotājam vienmēr taisnība un "dodiet pierādījumus". Eļļu motoram ar gan jau maini tik pēc ražotāja ieteiktajiem 30 k km? Neesi aizdomājies, kāpēc ražotājs dod tik ilgus termiņus dažādu škidrumu maiņai? Ja kādreiz bij tendence uz to, ka ražotājs lepojās, ka arī pēc 20 gadiem mersis ir mersis - normālā stāvoklī un braucošs, tad tagad ir tendence pelnīt uz servisa pkalpojumiem un pēc attiecīgā perioda (ne pārāk ilga salīdzinoši) davest līdz stāvoklim, kad klients saprot, ka mašīna ir jāmaina uz jaunāku... Labots Novembris 10, 2015 - Racer 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 (labots) Brīnumi pasaulē nenotiek ir tikai brīnumaini cilvēki. Tak te ir malts un malts, ka vidējais nobraukums tādā vācijā ir 10k gadā(viens biedrs šo statistiku vairākās tēmās lika), ir tikai atsevišķi modeļi/auto kam šis rādītājs ir lielāks. Labots Novembris 10, 2015 - Bomaars/C12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 var jau būt,nestrīdos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Es godīgi sakot, Pajero arī nomainīju kaut kad. Veicu pilno eļļas maiņu - tas ir kad pumpē cauri, kamēr ārā nāk tīra eļļa, jo normāli automātam visu eļļu noliet nevar. Maksāja liekas kaut kur ap 200 LVL toreiz. Arī kaut kādus ietekumus salasījos kaut kur. A mož nevajadzēja, HVZ. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
limperis Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Ja maini automātam eļļu, tad tikai sertificētā servisā, kur cilvēki saprot ko dara. Paziņam viens automāts aizgāja pa pieskari mainot eļļu, atšķirība tik ka tas bija Volvo. Sākumā viss bija ok, tik vienu dienu apstājās mašīna uz ceļa un bij jāizsauc evakuators Ar auto nevar kā ar PC, pamēgināt viss ko, janu ātrāk sāk strādāt, ja nē, tad nomest settingus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Cik man zināms Rīgā tikai viens specializēts serviss ir - http://www.raap.lv/lv/par-mums/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlCohol Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 vidējais nobraukums tādā vācijā ir 10k gadā )) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 (labots) Ko smaidi? Tipa vacieši pirms katras TA groza nost sev nobraukumu, jo visi dati pie TA tiek reģistrēti? Labots Novembris 10, 2015 - Bomaars/C12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Vidējais nobraukums Vācijā ap 14K gadā vieglajiem auto. http://www.anusedcar.com/ir sīkāk jau pa vecuma grupām un konkrētiem modeļiem. Jāsaka, ka nobraukumos ir jūtamas atšķirības, bet tas viss tur ir piefiksēts. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlCohol Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 ja dati tiek ņemti no statistikām, tad der aizdomāties, cik automašīnu tajā zemē ir kopā. ja gribi rēķināt, ka visas 5-15 gadus vecās vācu auto tiek importētas iekš LV, tad vari arī savos sapņu 10k km/gadā dzīvoties. realitātē tak iznāk pilnīgi pretēji, eksportēti tiek nojātākie rati un tur nu nekādas pasakas par zināmiem pārdevējiem, utt. nelīdzēs. pats tik sevi vien apjāj ar savu kopējo statistiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Kādreiz vācietim no rīta braukt 100km uz darbu un vakarā atpakaļ tikpat ar autiņu bij normāli, diezgan tuvu, tagat kaut kas būtu mainījies? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 http://www.tuv.com/media/germany/tuev_report/TUEV_Report_Gewinner_und_Verlierer_2015.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Kad prakses laikā strādāju Vācijā, tad no rīta uz darbu 3 veidu sabiedriskais transports ar 4 pārsēšanām un vidējo laiku ceļā 1h40 vienā virzienā, Hamburga Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJWoX Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Tagad tiem auto ko var saloā nopirkt dīleris parasto eļļu iesaka mainīt pat ikai pec 20k km diez vai tas ir prātīgi lai ar cik krutu sintētiku lietu labāk eļļu maini biežāk nekā retāk 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
b25 Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Ja esošās eļļas marka zināma, tad es varbūt taisītu nepilno eļļas maiņu. Nezināma, tad tikai pilno. Dažādu marku eļļām dažādas īpašības, ja uztaisa nepilno ar lētuci, visādi var sanākt. Uz eļļu kārbai, po tomāts vai meh, skopoties nevajag ( lētučus ). Par termiņiem labāk ar kādu autospecu konsultēties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 10, 2015 Share Novembris 10, 2015 Ir bijuši vairāki tipo darba autiņi ar automātu, par tiem nezinu, taču ir bijis 1 personīgais ar automātu, tam kārbā eļļu nomainīju. Labāk vai sliktāk nezinu, bet biju priecīgs tikt vaļā un vairs auto ar automātu negribu nevienā acī. Arguments pret eļļas nomaiņu ir vien tās cena. Apgalvojums ka eļļa paliek nemainīga padsmit gadus bez maiņas, neiztur nekādu kritiku. Tā vienkarši, nav un nevar būt pat tad ja autiņš visu šo laiku ir nostāvējis bez kustības apsildāmā garāžā vienmērīgā temperatūrā. Pat auto uzvedība kustībā nav tāda, jo arī metāls noveco -nogurst. Neredzu nevienu argumentu kāpēc lietotam autiņam profilakses pēc kaut reizi nenomainīt eļļu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Novembris 11, 2015 Share Novembris 11, 2015 Ko smaidi? Tipa vacieši pirms katras TA groza nost sev nobraukumu, jo visi dati pie TA tiek reģistrēti? varētu padomāt,ka Jezups no Ančupāniem nopirka mašīnu pa taisno no Šmita no Hamburgas.Un pārrakstīja Ventspils CSDD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2015 Share Novembris 11, 2015 Tagad tiem auto ko var saloā nopirkt dīleris parasto eļļu iesaka mainīt pat ikai pec 20k km diez vai tas ir prātīgi lai ar cik krutu sintētiku lietu labāk eļļu maini biežāk nekā retāk Vai 30k km Principā atkarīgs no braukšanas manieres. Pastāvīgs "gāze grīdā" arī 5000 km intervāls var būt par maz, sēņojot arī ar 30k km būs ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Novembris 11, 2015 Share Novembris 11, 2015 2) Ja ir problēmas ar kārbu, tad sāc ar eļļas maiņu... Ja problēmu nav - brauc vesels! Ja ir problēmas ar kārbu, tad eļļu mainīt bieži vien ir par vēlu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezis666 Novembris 11, 2015 Share Novembris 11, 2015 Maini eļļu. Visas pasakas par to ka eļļa nav jāmaina ir tāpēc lai varētu vairāk servisos noplēst. Diemžēl ar auto tagad paliek tāpat, kā ar printeriem-nopelnīt plāno vairāk ar servisa apkopēm. Kad tu pats apkop savi vāģi, tas ir tāpat, kā iebērt kreiso toneri, kvalitāte tā pati, tik cena n reižu mazāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!