Jump to content

Nepieciesams jauns PSU


probot
 Share

Recommended Posts

Kada sakara 750 bus slikts ja pietiek ar 600? Un pec psu kalkulatora kkada kas bija tomhardware topika par psu man radija praktiski 600w taka te bus rezerve.. Vaitad vaig tadu barokli kurs tiesi pietiek lai viss ir uz max? Ko.tad ja piemeram procim vaig 100 watus un man ir nebis 600 bet 750 tad vins edis peksni 250? Kaut arinvinam to nevaig? Izklausas pilnigi debili

Uzmetot aci tava sistēma patērē kaut kur ap 500w pie slodzes spēlējot spēles domaju būs pat nedaudz mazāk. Ar normālu 600w psu tev pietiks ar atliektiem galiem! Ne nu vari ņemt arī 750w ja jau tev tik ļoti patīk pārmaksāt bet atšķirības nebūs nekādas! 

Labots - Toļiks
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    8

  • probot

    29

  • Toļiks

    9

  • J.Reinis

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

 Nu jaudīgāks baroklis nekad nav bijis problēmu cēlonis, pie tam, nestrādājot ar max atdevi, ir pat labāk.  Ja W par maz - nu tad gan tikai laika jautājums. Tā kā - ja maks atļauj, ņem droši to 750 - kas zin, vēlāk sadomāsi vēl ko kastē sabāzt un atkal būs par īsu.  Bet ja gribi spraust pie esošās, degušās MB - ieteiktu apskatīties to no abām pusēm - vai celiņi veseli, nav kaut kur īsais un - pamatīgi notīrīt štekera kontaktus - ja paliks kas apogļojies - ar laiku dzirksteļos un svils uz nebēdu.

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja W par maz - nu tad gan tikai laika jautājums.
Ja W par maz, tad normāls baroklis izslēdzas, nevis aizdedzina provodku un dzīvokli...  :)
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pie maksimālās reālā dzīvē īstenojamas slodzes tā sistēma patērē 420-450W, normāls 550-600W baroklis būs pietiekams. Tā poļu highlander parodija (vismaz cik pēc internāta bildēm var spriest) spēj nodrošināt 1.2kW tikai uz 12V līnijas, kas nozīmē ka viņi melo par visu, kas nozīmē ka tas ir diezgan izcils mēsls. Mātesdēlim gan var gadīties, ka nāksies pārlodēt cpu barošanas ligzdu.

Link to comment
Share on other sites

over voltage (OVP), under voltage (UVP), over current (OCP), over power (OPP), over load (OLP),

šitie pat pēdējam ķīnietim ir

 

vispār izskatās kā m/b +CPU gribēja vairāk ņemt nekā tie vadi/štekeris spēj izturēt.

Vēl varbūt slikts kontakts štekerī, bet kaut kā nespēju iedomāties to šādā standartizētā produktā. .. hmm .... vispār esmu redzējis apdegušus Athlon XP laika 5V kontaktus...

Īsi sakot pa tiem 4 dzeltenajiem 12V vadiem gāja vairāk/ilgstošāk strāvas nekā tas ir paredzēts...

kas tas procis kaut kā neganti overclockots bija? un kā viņš pac nenocepās?

Labots - Tubus
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

:shok: tas tavs 800w baroklis ir bijis kā kkāds 400-450w normala brenda...bet spēlēšana kamērs viss smird un neskatīties un vel spēlēt...njam līmenim ir jābūt, man tāda sajūta ka tu esi cilvēks tāds, ai noperku, saluzis saluzis , paviršs, katrā ziņa, ceri ka jauna gpu nav aizgajusi uz citiem medību laukiem

Link to comment
Share on other sites

Taatad.informacijai ja kadam piss :D tad saliku visu kopaa ar jaunajam daljaam un murraa kaa mincis.nekadu problemu..performance labaks neka ieprieks..temperaturas labakas

Link to comment
Share on other sites

Miervalds

 

 

Corsair cs750m psu un maatene asus M5A99FX PRO R2.0

Kā jau daudzi uzreiz bija ieteikuši, topika autoram tikai pēc 3 lapām nāca apgaismība, kaut gan no paša sākuma varianti ar dūmojošu PSU un nosvilinātiem kontaktiem bija tikai divi:

1.nomainīt PSU un mātesplati

2.nomainīt PSU un mātesplati

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...