Jump to content

220.lv preces atgriešana juridiskai personai


Kitai
 Share

Recommended Posts

Tika saņemta prece, kura jau iepriekš ir lietota (iepakojums atplēsts, prece nosmērēta), labi štrunts par to, bet ja prece vēl nedarbojas kā nākas. Tipa ar mega atlaidi! Zvanu šiem, saku, ka preci vedīšu atpkaļ šie pasaka, ka juridiskām personām mēs naudu neatgriežam. Kas tas par sviestu tvoju otec?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas 220 vispār ir katastrofa ne interneta veikals.. Tirgo itkā nereāli lēti un ar atlaidēm, bet gadās tā, ka citur bez atlaides var dabūt pat lētāk

Labots - Andzs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Patērētāju aizsardzības centrs ir priekš fiziskām personām.

Juridiskām personām nav tādas pat tiesības kā fiziskām personām.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Patērētāju aizsardzības centru
Neattiecās uz juridiskām personu pirkumiem.
Link to comment
Share on other sites

Tieši par to ir stāsts. Pilnīgs watafaks, es šiem saku, tad jūs pārdodat man sūdu un naudu paturat sev!? Uz ko Latvijas krieviete man atbild, ka nekā nezinam, bet juridiskām personām naudu neatgriežam.

Link to comment
Share on other sites

ar mega atlaidi jau parasti ir skaidrs, ka krapu smērēs. ja tic pasaciņām par tirgotāju labdarību, tad pašam vien pēc tam jāmaksā.

Link to comment
Share on other sites

@e=d, ar mega atlaidi parasti ir skaidrs, ka tā ir mega atlaide, nevis lietota prece, kas tiek pārdota kā jauna.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cik samaksāji?

Diemžēl acīmredzot izdarīji kļūdu, pieņemot preci. Tagad ej nu pierādi, kad nosmērēts, kur nosmērēts, atplēsts utt.

Gadījumā, ja prece dārga, varbūt vispirms mēģini vienoties ar tās vecenes šefu. Neba nu resnais gals tup pie telefona ar klientu zvaniem.

Jā, jurid personām ir savādāk, tomēr ja tas tā vērts, var pacīnīties. Tomēr, ja prece lēta, nav vērts.

Te jau viens pieminēja advokātu, nu to uzņēmumi parasti netur, bet kādu grāmatvedi algo gan, kurš pie intereses papētīs vajadzīgās nianses Pirms darījumiem.

Šitais īsti nav jurid konsultāciju tematikas forums, izskatās ka topikstarterim grāmatveža ar nav, tāpēc ieteikšu vgk.lv papētīt, tur ar šo to forumā varēs paprasīt, izskatās ka autoram noderēs citām lietām ar.

Link to comment
Share on other sites

Tas ka neļau taisīt vaļā, var būt. OK. vienkārši, domāju, ja uzreiz redzams, ka bojāts iepakojums, tad nevajag parakstīt saņemšanu. Vēl jo vairāk, ka dodot uz garantiju labot, perfekts iepakojums ļoti noder.

Link to comment
Share on other sites

Man tieši tas pats. Un neesmu no Rīgas.

 

Piedod, bet tu esi muļķis.

 

Tagad tev būs mācība,  ka kā juridiska persona tu vari droši atvērt un skatīties preci pirms paraksti preču rēķinu vai kas tev tur atnāca.

 

Inshallah.

Labots - Fruzz
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ne tikai 14 dienu dēļ. Tirgotājam ir vieglāk aizskapēt ražotājam viņa brāķus, ja ideāli iepakoti utml.

Link to comment
Share on other sites

Tad sanāk, ka ja pērk kā juridiska persona, tad es drīkstu atplēst vaļā visus iepakojumus un tikai tad dod kurjeram parakstu?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 Nezin vai, kad pienāk sūtījums kaut kāds, lielāks, kur dažādas preces, daudz, tagad firmā visi darbi tiks pārtraukti, visas mantas pārbaudītas, kurjers gaida...

 Ir pietiekami daudz tirgotāju internetā, kas pamatā sadarbojas ar juridiskām personām, ir ilgtermiņa sadarbība, visiem labi, un nesāks neviens tirgotājs runāt pretī pircējam, savam pastāvīgajam klientam, ja tas izrādīs neapmierinātību par kādu brāķa preci, sazvanīsies, nākošā reizē atvedīs vietā, samainīs.

 Tas, ka juridiskai personai nav nekādu atteikuma tiesību 14 dienu laikā atgriezt saņemto preci un dabūt naudu, ir pareizi, šajā ziņā neko nepareizu tev 220.lv nepateica, piekrita mainīt tev preci, tač viss kārtībā, samainīs. Uztraukumu nav nekādu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

mega atlaidi tāpat vien kuram katram nedod.

mega atlaide vai nē, bet ja tā ir lietota prece, tad veikalam tas arī ir jāuzrāda. 

Link to comment
Share on other sites

Zvanu šiem, saku, ka preci vedīšu atpkaļ 

 

Kā tu to iedomājies izdarīt? 

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

tak vest atpakaļ jau neviens neliedz. tik naudu gan šie atpakaļ nedos.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ma%kas! Iesmērē sūdu un naudu patur sev.

 

Iepako skaistā kastē, izdrukā pavadzīmi uz aizved uz viņu noliktavu un pasaki , ka atvedi  preci ,lai paraksta tev pavadzīmi. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par juridiskām un fiziskām personu tiesībām nekomentēšu, bet ir redzēti uzraksti, ka, lūk specpiedāvājums / salda cena / noliktavas izpārdošana un atbrīvošana / utt, un nekur nav pieminēts no brāķa vai lietotām lietām - BET smalkā drukā apakšā pierakstīs, ka akcijas laikā iegādātā prece atpakaļ netiek pieņemta.

Nav šāda veida gadījums?!

Link to comment
Share on other sites

Te jau ir tā problēma, es juridiskais starpnieks pērku no lielajiem vairumniekiem Also vai Elko, jā viņu iepirkuma cena parasti ir liekāka ne kā interneta veikalos un mana gala cena arī aug, bet man un maniem klientiem ir dzelžainas garantijas, ja kas notiek, maina, nevis utis skaita!!! Labi, ka gadījumu nav daudz, bet vienmēr nāk pretī un risinājums dažreiz ir stundas, lielākais laikam bija trīs dienas!

Te jūs pērkat no lētajām bodēm, kas pērk nelikvīdus Polijā un gaidāt serviss garantijas attiecībās, jūs esat vai nu stulbi vai garīgi atpalikuši, katrai precei ir noteikta cena, ja viņu tirgo stipri lētāk, nu padomājiet, kāpēc! :shok:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

" Pierakstīt " tur var ko grib. Tas nemaina to, ka tirgotājam jāsniedz patiesa info par preci. Tas ir, ja lietota vai defekti ir zināmi, tas jānorāda. Ir tak firmas, kas tieši tirgo lietotas preces, ar viz defektiem un to norāda pat reklāmā, preces aprakstos.Ja norādīts, tad neko. Ja nē, tad

 

Jautājums, kas tur nosmērēja vai lietoja, kā konstatēt? Saņēma, lietoja un nosmērēja vai saņēma jau lietotu. Kā to konstatēt?

Link to comment
Share on other sites

 Ar 220 nekad nav bijušas problēmas, tā prece ar MEGA atlaidi gadījumā nebija kaut kāds lietots "izstādes exsponāts"...  

Labots - GaryII
Link to comment
Share on other sites

Jurisdiskām personām nav 14 dienu atteikuma tiesību, tās nesargā arī patērētāju tiesību aizsardzības likums, līdz ar to arī var nebūt 2 gadu garantija, vai arī var nebūt garantijas vispār. Visu sadarbību ar pārdevēju regulē tikai Civillikums, vienīgā iespēja strīdu izskatīšanai ir tiesa. Tāpēc, ja kurjers neļauj apskatīt un izmēģināt preci, sūtam viņu trīs mājas tālāk un veikalam prasam atgriezt naudu, jo prece nav piegādāta norādītajā termiņā.

 

Bet ja esi preci pieņēmis un parakstījies par saņemšanu, tad vienīgais ko vari darīt ir lūgties, lai to apmaina pret citu, strādājošu, vai nu arī sniegt tiesā prasību par maldināšanu ar preces aprakstu. Tā kā draudus par tiesu viņi neuztvers nopietni, tad labāk uzreiz draudēšanu uzreiz uzticēt adekvātam juristam.

Link to comment
Share on other sites

Viss pasaulē mainās, bet 220.lv nemainās - kā tirgo refurbished (šī vārda sliktākajā nozīmē)  kakas vai atgrieztas preces pa otram lāgam kā jaunas mantas, tā tirgo

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

220 nav īsti  preču pārbaudes. Ja sūdu piegādās, tad sūdu arī pārdos. viņi ir staprnieki daudziem piegādātājiem.

 

Tas bija iepriekš pirms poļi nopirka.

Link to comment
Share on other sites

Bet tad kā sanāk - juridiska persona, piemēram, pērk telefonu, tad es saņemu atpakoju pārbaudu un tikai tad lieku parakstu, ka pieņemts!? 

Link to comment
Share on other sites

Nu pēc fakta vai atbilst pavadzīmē rakstītajam. Visādi citādi kurjerus traucēt nav brīv'. 

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

Tad sanāk, tikai apskatīt vai ir iepakojums un viss!? Tad sanāk, ja šie iesmērē, tad vinnē viņu.

Link to comment
Share on other sites

A ko tu no kurjera vari citu pieprasīt? :)

 

Bet tas ir domāts, tad ja preču pamazāk un ir jāparaksta pavadzīme.

 

Visādi citādi ir citi noteikumi un attiecības. ;)

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

 

 

220 nav īsti  preču pārbaudes. Ja sūdu piegādās, tad sūdu arī pārdos. viņi ir staprnieki daudziem piegādātājiem.

 

Šādi jau darbojās visi iNeta veikali, stipri šaubos ka kāds LV neta veikals baigi iespringst ar pārbaudēm...  

Link to comment
Share on other sites

Ja kurjers ir uzņēmuma, tad var čakarēt. Ja trešā puse, tad viņam nekādas daļas par tavas pakas saturu un viņš pat nevar tev piekrist vai nepiekrist par satura kvalitāti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja kurjers ir uzņēmuma, tad var čakarēt

 

Tak tie nabagi nav vainīgi. Atved to, ko iedod.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

var nebūt 2 gadu garantija, vai arī var nebūt garantijas vispār
Juridiskām personām ir 1 gada garantija. Privātajiem otro gadu garantē pārdevējs, uz juridiskām tas neattiecas.

 Cita lieta - ja ražotājs dod lielāku garantiju (piemēram WD Black HDD - 5 gadi), tad pēc 1. vai 2. gada vari sūtīt ražotājam.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...