Jump to content

Opel vectra B - 2.5, V6, LPG vai ir vērts remontēt


Ronalds
 Share

Recommended Posts

Lūk esmu nonācis dilemmas priekšā - vai ir jēga labo šo auto, vai prātīgāk uz šrotu viņu.... 

 

Lai izietu skati jāmana sajūgs (grab maita), jāmaina zobsiksna, tek eļļa no saļniķiem, stūres reika sulo - un vēl šādi tādi sīkumi, kā roķeņe, bremžu diski. 

Sarēķināja man ogres servisā 1,8k EUR :(;(

It kā jau tas auto man patīk - 2.5l motors iet zvērā, bundža nav sarūsējusi, salons gan drusku naudu prasa..... Pa 2k eur arī neko sakarīgu vietā dabūt nevar.... 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Un tālāk? Tāpat vajadzēs savu pakaļu ar kaut ko vizināt.... 

Ja ir pabraukts ar normāla izmēra motoru, nu nekādi negribās uz bezmotoru pārēsties....

Te es domāju par price/performance risinājumu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sarēķināja man ogres servisā 1,8k EUR

Man aizdomas, ka viņi negribēja remontēt. Kaut kā bik pa traku.

Ja nu vienīgi tā reika dārgi maksā. 

Link to comment
Share on other sites

Kurā nagu maucēju kantorī Ogrē biji iegriezies? 

Te pa lielam drīkst ļaut tikai riepas nomainīt un filtrus.

Aizbrauc uz kādu Rīgas servisu. Cena liekas krietni pārspīlēta. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sarakstu studijā, kas tur tika sarēķināts.

 

 

Sarēķināja man ogres servisā 1,8k EUR
 
Link to comment
Share on other sites

Ir vērts taisīt, bet ne jau par 1.8k...

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, papēti žopeļistu forumu, un opeļ kluba draugu servisus, paprasi, lai sataisa tāmi, tad jau redzēs. Es tādiem vairāk uzticētos, nekā tiem, kas remontē visu, pat ja tas ir ļoti populārs opelis vai VW. 2,5l, tas nebija diezgan rets V6? Tad toč labāk pie tiem kas pazīst opeļus.

 

Pa 2k eur arī neko sakarīgu vietā dabūt nevar....

Pa 2k, var dabūt lielisku ģemoroju sev uz galvas ko vadāt uz servisiem, vai pavadīt brīvdienas kopā :) Ar tik mazu budžetu, izredzes vinnēt loterijā "lietots auto" ir, bet nelielas.

 

p.s. topika nosaukumu pielabo :)

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā man arī liekas ka cipars ir 'nedaudz" pārspīlēts! Serviss starp ogri un tīnūžiem - Kalnājos. Diezgan dārgs... 


Kāds varētu ieteikt kādu Rīgas servisu?

Jātaisa sajūgs, zobsksna, stūres reika, priekšējie bremžu diski, roķene, aizmugures piekares bukses.

Link to comment
Share on other sites

Moška sabakstija programmā, kas jādara, un pierēķināja aftamatom, ka 3x motors jāņem ārā + sajūgu kopā ar divmasu spararatu un vot rezultāts 1.8 - pa lēto!

Link to comment
Share on other sites

vai nu Saška Ziemelis no Kalnājiem "oborzel", vai ja nē tad citur būs vēl dārgāk vai sūdīgāk. Kamēr man bija savs autiņš, pie viņa vien vedu, kaut tika mēģināts gan Medeo, gan Imanta Ciemupē. Medeo - dārgi un "zažraļis", vēl liek gaidīt nedēļu rindā, Imanta it kā lētāk, bet neiedvesmo meistari kuriem galvenais instruments kuvalda un lomiks.

Link to comment
Share on other sites

Saškam stāv kaudze ar auto rindā! 

Es viņu pilnīgi saprotu - nafig jāsamazina cena, ja klientu daudz! Domāju ka viņš tiešām negrib ar tik lieliem remontiem krāmēties. Tāpēc arī uzgrieza ciparu. 

 

Sazvanījos ar sievas tēvu, dzīšu auto uz līgatni - tur individuālais meistars - teica, ka 1k eur ierakstīsimies. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jāredz cena pa pozīcijām, tad var nočekot cik maksā detaļas un cik prasa par darbu.

Izdomā cik ilgi vēl gribēsi ar konkrēto auto pārvietoties.

 

Ja neremontē laicīgi, tad vienā brīdi mēdz savākties lielāka summa, kas šķiet neadekvāta :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāds varētu ieteikt kādu Rīgas servisu?
Ja tomēr vēl štuko par rīgas servisu, papēti atsauksmes par kluba servisiem.
Link to comment
Share on other sites

Imbaworld

reikai cena noteikti labaka, parasti vinas maksaa, to ko vinas maksaa!!    :taunt: , sajugam ar cipars labs, zobene noteikti savu 100, atri uzmetot aci ap 1k vajadzetu but. 

Panem astru opc 2l turbo :p

Labots - Imbaworld
Link to comment
Share on other sites

No galvas izzīstas cenas: sajūgs + darbs - 300 Eur +-, bremžu diski + kluči - vismaz 200 ar darbu + Rocenenes čakars ja tur trose jāmaina + profilakse - atkal gan jau 100 taks + saļņiki + zobene gan jau pāris simti, ja tur visi ruļļi un ūdenssūknis jāmaina pēc instrukcijas V6....Reikas remonts - kādi 250 +- / Nu gan jau 1 - 1,5 K stabili savāksies, jo 100% atklāsies visādas šaizes....

 

Vecas mašīnas maksā arī remontos - lans variants ja var atrast mehu un pašam pirkt detaļas....tā teikt maksāt godīgi par darbu nevis par matr. uzcenojumu...

 

bet nu jebkurš auto būs jālabo...nekādas ūber šaizes neizklausās...ja bundža nav caura, tad imho var labot...


nezinu - man dīzelim savu laik zobene ar visiem ruļļiem, + sūknis...maksāja padaudz. liekas ap 500 ls +- . Bet tas atakarīgs no dzinēja ar laikam.

Pats šogad dabūju vecu audi bonusā - arī aizgāja 1.majā menesī - kādi 600 enāri sīkumos - teipa ritošā, bremzes, stikls , riepas etc.

Link to comment
Share on other sites

sajūgs + darbs būs vairāk kā 300. jāliek uzreiz viss komplekts, kaut kādas blīves jāmaina un blīvslēgs ar. eļļa kārbā jauna. vecas mašīnas remontos tāpat maksā krietni mazāk, nekā jaunas zaudē vērtību gada laikā.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Es ar šo pašu dilemmu saskāros pavisam nesen vai mainīt M54B30 dzinēju vai remontēt esošo.

 

Viss jau atkarīgs cik ilgi plāno ar auto braukt, manā gadījuma plānoju vēl 3 gadus.

 

Beigās apsverot cenas un remontu izmaksas nolēmu tomēr remontēt, jo dzinējs no angļa ~600/700e + darbs ~500e. UN nav zināms, kādā stāvoklī ir tas dzinējs ko Tu liec iekšā.

Remonts ar detaļām izmaksāja 1000e dārgi, BET vismaz tagad zinu, ka viss ir saremontēts ieskaitot galvas blīvi vārstu blīvslēgus utt.

 

Analogi tavā situācijā izvēle ir līdzīga, ja rēķinies ar to, ka pat ja tu dabūtu tos 2000e un ideālā gadījumā spētu iegādāties ko sakarīgu vietā tev tā pat būs laimes spēle ko Tu iegādāsies un parasti 90% gadījumu tā pat sanāk visu remontēt, jo LV kultūra ir tāda, ka kamēr TA nepiekasās nekas auto nav jāremontē un pa vidu vēl likvidē "problemātiskos" dačikus/lampiņas/drošinātājus/filtrus utt.

 

Es tavā vietā remontētu, jo Tu zinu visu par auto no A-Z, kā arī ja saki ka bundža nav izpuvusi un auto apmierina neredzu jēgu veikt loteriju, lai iegrābtos vēl lielākās problēmās.

 

P.S. Pašam bija Vectra B 2.5 SRI auto nav slikts, vienīgais jābaidās no motora pārkaršanas.

Labots - kazarma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Te ir tas gadījums, kad gribās vizināties, gribās arī ragaviņas kalnā vilkt!  Manējais otrais opelis ar 2.0 motoru ir lēts remontos. Bet nu Šaša kalnājos par izrūsējušas bākas nomaiņu paņēma 70 EUR. Esmu šo darbu pats darījis, principā nekā sarežģīta, max pāris stundas aiziet...

 

Sajūga daļas, cik skatījos ap 300 EUR, zobsiksna ar visiem pričendāļiem ap 200. bremžu diski ap 150. Ar darbu mazāk par 1k nekādi nesanāks! Ar šādu ciparu apmēram biju rēķinājies.

Dzīšu auto pie Līgatnes  meistara - domājams kādus  500 eur ieekonomēšu! 

Link to comment
Share on other sites

 

 

bremžu diski ap 150

Es, protams, iekakāšu...

Nav tā kā par daudz vai kaut kādi lepnie Zimmermaņi?

Es tikko ņēmu priekš SAAB'a budžeta diskus + kolodkas = bez dažiem centiem 100€...

Link to comment
Share on other sites

Dēļ 2.5 motora arī bremzes ir niknākas - pēc autospares datiem diski 30 - 70 eur gabalā..... +kalodkas, plus darbs.... 

Link to comment
Share on other sites

Nu tieši tā...es savām lamatām nekad nelieku lētākos klučus un diskus. Nav tā vērts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dēļ 2.5 motora

Tieši dēļ kā?

 

 

 

lētākos klučus un diskus

To var darīt, ja neuztrauc bremzes kā tādas :)

Link to comment
Share on other sites

Jauda..massa..parasti jau niknākām versijām niknākas bremzes..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ja populārs modelis, tad var pats meklēt detaļas, bet priekš V6 pa šrotiem lasīt bezcers, ja vien skaidri nav zināms, no kurienes dabūt analogu. Joprojām braukāju ar pilošu stūres pastiprinātāja sūkni, jo uz vietas nekur tāda nav. 

 

lans variants ja var atrast mehu un pašam pirkt detaļas..

Vispār jau arī kādreiz jāpieiet kritiski un jānovērtē auto reālais stāvoklis. Ja mašīna pilna ar rūsu, ritošajā jāiegulda, motorā jāiegulda, salons arī nav no ideāliem, tad kas paliek pāri?

 

Es vienmēr skatos no tāda skata punkta -  ja auto + remonts var nopirkt lētāku tādu pašu auto labākā stāvoklī, tad vērts nopietni apsvērt auto maiņu, jo naudu mest "uzticamam", kas pārvērties par miskasti, nav vērts. 

Link to comment
Share on other sites

c'moon... 1800 eur remontā.. cik ir jāpelna, lai tas liktos normāli... kamēr sakrāsi atkal tos 1800 eiro, tikmēr jau būs klāt nākamais remontiņš..... :D :D

Labots - shark
Link to comment
Share on other sites

Man kādreiz piederēja vecs autiņš, kam suloja reika + nez no kurienes apakša vienmēr bija eļļaina. Pirmā reakcija no servisa puses bija 400ls par reiku + jāskatās, kas tur vēl ir.., otrā reakcija bija, ..nu pa kādiem 5ls mēs tev apakšu nomazgāsim + vēl apskrāpēsim uzgiežņus, lai apskatē izskatās ka ir taisīts. 

 

Tā es arī nobraucu vēl kādus 3 gadus ar eļļas kanniņu bagāžniekā, līdz pārdevu šo problēmu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu tieši tā...es savām lamatām nekad nelieku lētākos klučus un diskus. Nav tā vērts.

 

Kāpēc nav vērts?

Es pateikšu, kāpēc ir vērts, jo klučus parasti ņemu lētākos, atkarībā no tā, cik daudz brauc, nodilst pēc 25k km, tātad pilnīgi vienalga, ķipa uzliekot vis dārgākos būs man naži? 28€ par 4 klučiem uz 2 gadi, vai ņemt 2x dārgāku un braukt gadu ilgāk, katra izvēle..

 

Par cenām, tā ne ko ceņņiki. Kad savam vecajam bmw nomainīju motoru ( 150 zirgi ), izplūdi un kārbu ( automātu ), spidometru, visi šķidrumi un blakus kasjāki, kas man izmaksāja uz 400€, tad lai auto būtu ideāls, vajadzēja vēl pārmetināt sliekšņus, nomainīt visus amjus, atsperes, kuzavs arī brēca pēc komposta, tad sapratu ka nav vērts. Lai gan, bremzes pirms laika biju pats salicis jaunas, diski, kluči, trumuļa loki un cilindri, kopā izmaksāja ap 100€, tik un tā, ja auto vairāk stāv servī, un tu dēļ tā jau sāc kavēt ietas, nekur netikt, tiec vaļā no tās lamatas.

Te izskatās ka viss ielaists, tad ar to jārēķinās, ja ielaid šādas lietas.

 

Ar tagadējo autiņu, visu darvu savlaicīgi, skati negaidu, jo auto taisu priekš sevis.

Šķiet, ka reti kurš uzskata, ka arī motortelpa ir jātīra, ne tikai virsbūve un salons.

 

Bet vēlreiz par cenām, ja gribās braukt ar div u piec, baudīt jaudu un būt loceklim uz ceļa, tad jārēķinās arī ar izmaksām, kamēr nemotorus lētāk ir mainīt, nekā remontēt.

Link to comment
Share on other sites

nu bremžu kluči līdz servisa "lampiņai" velk vismaz ~ 70-80tk. km ...ja ar auto brauc........par lētajiem diskiem- tiem ir pastiprināta tendence rūsēt (ar to pamatā ir tā atšķirība, jo kausējumā ir mazāk ogleklis un nav apstrādāti ar pulverkrāsu vai cinku), bet tā ne vainas un citas atšķirības nav. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
Joprojām braukāju ar pilošu stūres pastiprinātāja sūkni, jo uz vietas nekur tāda nav.

 

Tak aizbrauc uz Vairoga ielu pie lisijā, viņš laikam vienīgais Rīgā atjauno šo šaizi, adrese neatcero 1/5 vai kaut kā tā - karoče no centra pa Brīvības braucot pagriezies pa labi uz Vairoga ielu, garām Mazdas/Nissan, vai kas nu tur tagat, centram un nākošā mazmājiņa dzeltenā krāsā, aiz tās jāparkojas neeksistējošā parkošanās vietā un ieejot pa servisu maz atgādinošiem vārtiem jāprasa lisijais saimnieks - 2m, pauris spīd, eļļains kombenzons - vot šis kadrs pats savām rociņām sataisīs jebko stūres pastiprinātājā, it īpaši to kas vispār nav paredzēts atjaunot un taisīt, pa nosacīti lēto! Viss serviss uz šo tik turas, reiku remonts ir viņu burvju fiška, kas netiek uzticēta nevienam izņemot lisaku, jo lisaks šo biznessu kā reizi nospēra iepriekšējam lavkas turētājam  - iemācījās un sāka taisīt pats!

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bremžu ilgmūžība ir atkarība no maršruta. Ja tikai pilsēta, tad nodils ātrāk nekā braukājot Rīga - Liepāja.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ar to pamatā ir tā atšķirība, jo kausējumā ir mazāk ogleklis un nav apstrādāti ar pulverkrāsu vai cinku)

kurā vietā bremžu diski rūsē, un kur viņus apstrādā ar to cinku vai pulverkrāsu?Oglekļa daudzums rūsēšanu nemaina.

Link to comment
Share on other sites

 

 

c'moon... 1800 eur remontā.. cik ir jāpelna, lai tas liktos normāli... kamēr sakrāsi atkal tos 1800 eiro, tikmēr jau būs klāt nākamais remontiņš.....

te jau izskatās, ka ir sagaidīta skate un nekas nav labots laicīgi, tad arī skipojot 4 remontiņus galā 1800 EUR un 1 milzīgs remonts + regulārā apkope 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ko nozīmē laicīgi remontēt? Neviens taču katru mēnesi neskraida uz diagnostiku un nečeko auto stāvokli. Piloša eļļa vienmēr ir riska moments, kur izmaksas var būt no 1 EUR par blīvītes nomaiņu, līdz n tūkstošiem, kad pil eļļa no motora korpusa. 

Link to comment
Share on other sites

Gestapo - no kura veikala tas ir?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...