Jump to content

Ziemas riepu testi


Loading
 Share

Recommended Posts

"Nu Maksimas ķiniešu gan nevajadzētu, bet tās jau nekādos testos."

 Testā starp "lielajiem" brendiem ķīnjietim bija 1. vieta trokšņa ziņā! Visklusākās! :yahoo:

Labots - nezins
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oxygen

    7

  • Mezavecis

    13

  • Ronalds

    12

  • rokijs

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mezavecis

Es pagājušā gadā čekoju visādas jaunas riepas un nonācu pie GoodyYear Ice Grip. Ja piemin Nokian, tad tiem ir labākās skarbo apstākļu riepas sniegam, ledum. Plikajiem ceļiem ar sāls putru īsti neder, jo tās riepas, ko es taustīju, protektors acīmredzami ūdeni izsviež slikti. 

 

Tāpēc vēlreiz un vēlreiz uzsveru, ka ir svarīgi, pa kurieni brauc. Dziļos laukos nebūs sāls putras un vairāk dominēs sniegs/ledus, bet Pierīgā gandrīz visu ziemu, ja temperatūra augstāka pa -10 grādiem ceļš ir slapjš, attiecīgi jāmeklē riepa, kas vispiemērotākā slapjajiem apstākļiem.

 

 Ideālas riepas visiem apstākļiem nav un nebūs.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mežaveci piekrītu. Tomēr top riepa būs laba jebkuros apstākļos! Tas pats nokian hakkapeliitta ir ideāls uz sniega/ledus - pa savējo granteni varu arī ziemā ap 100km/h braukt. Bet arī uz pļuras/asfalta šīs riepas ir līmenī!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

ronalds_

Bija reiz man Kleber riepas ar nikno protektoru un sniegā tiešām bija labas. Es gan neteiktu, ka uz slapja asfalta būtu tikpat ideālas.

 

Parasti stipra lietus laikā redzam, kurš brauc ar normālām riepām, bet kurš ar nederīgiem mēsliem.

Link to comment
Share on other sites

Da labi... visi šitie testi utt...kā viņus veic? Nu vot kā viņus veic? Vai tur ir cilvēka komponente iesaistīta? Cik reizes eksperimentu atkārto, no cik datu punktiem sakrāta statistika? Ā - tikai no viena! Nu tad jau ļoti ticami dati...

 

Bridgestone grupa....var ņemt īstos bridgestonus, bet var arī turkus (LASSA, kas tā pati bridgestone grupa vien ir) paņemt - protektori pēc idejas identiski, gumijas receptes iet ar kaut kādu aizturi, bet tāpat normālas.

 

Tas pats Barum, Sava... Hankooks, Fulda... Pēc tyrereviews.co.uk, piemēram, Nokians ir ielitks mid-range grupā - kopā ar to pašu Lassu, Barum... Latvijā populārais Sava, kas ir zem goodyeara pēc viņu domām skaitās Ecconomy class riepas.... tā ka tas viss ir tīri subjektīvi.

 

Pilsētas apstākļos radzes radīs lielāku skādi...būs grūtāk nobremzēt - vieglāk kādam dupsī ielikt. Kolēģiem tā jau bijis vairākas reizes - gribēja kā labāk, bet izrādījās savādāk. Ar smadzeni jādomā līdzi un tad arī ar 2x lētākām par super brendu riepām nebūs bailīgi.

Link to comment
Share on other sites

Nu krievu  за рулем testi ir diezgan objektīvi!

un tīri subjektīvi - esmu braucis ar dažādām riepām, vasarā pa lielam vienalga, bet ziemā starpība ir ievērojama!


Bet skaidrs, ka neviena riepa nedara brīnumus un jābrauc ar galvu!

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Arī vasarā nebūtu jābūt vienalga. Bieži cilvēki vecās nodilušās ziemas riepas drillē visu vasaru ar izrietošām sekām - liels troksnis, liels degvielas patēriņš un siltā laikā uz slapja asfalta slikti vadāmas. Lētāk gan sanāk nekā normālas vasaras riepas.

Link to comment
Share on other sites

Es braucu vasarā ar m+s, jo patīk atvilkt pa granteni. Problēma - ātri dilst. Bet nu pavasarī pa lēto nopērku lietotas, pa vasaru nobraucu un rudenī metu ārā.

Link to comment
Share on other sites

Nezins, jā un nē! 

Ja riepas dranķis, tad vislabākā blīve nelīdzēs!  

Bet ja blīve draņķis, tad pat vislabākās riepas no grāvja neglābs! 

Link to comment
Share on other sites

Vispār par riepām runāt un strīdēties ir bezjēdzīgi.Viens viedoklis nav iespējams!


Piekrītu Ronalds.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vispār par riepām runāt un strīdēties ir bezjēdzīgi.V

 

Nekādi nepiekrītu! Labas ziemenes  ir katru centu vērtas! Ja tauta ziemā nebrauktu ar visādiem mēsliem, avāriju būtu krietni mazāk!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Cenuklubā ārā ejot uzmetu aci tur saliktajām riepām un pamaniju goodyear ultragrip ice artic Sava izpildījumā. Tas GY modelis ir tiešām labs pa sasnigušu stingru meža ceļu LVM izpildijumā. :>

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Neviens mani nepārliecinās braukt bez šip pftfu ziemas riepām. Šovs ziemas rītos sākas jau ar elementāru izbraukšanu no Purčika daudzstāveņu sētas un turpinās visā tālākajā maršrutā - šipu pārākums ir minūtēs mērāms jau no sētas vien izkļūšanas laikā. Jā, arī nešipotas mašīnas brauc un pat nokļūst galamērķī, tas ir iespējams, taču laiks un nervi ir pilnīgi citi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šovs ziemas rītos sākas jau ar elementāru izbraukšanu no Purčika daudzstāveņu sētas

 

... mhm ērtāk un ātrāk ārā ir tikt ar radzēm... bet arī ar manām Nokian WR D3 no Purčika risām var tikt laukā...

Link to comment
Share on other sites

Nu par radzēm bonifācijam varu piekrist - ērtāka izkļūšana, mazāku problēmu.

 

Pagājušo gadu pirms pirku ziemenes, domāju plusus un mīnusus par radžotajām un neradžotajām. Kā rezultātā nopirku ar radzēm. Tikai tā iemesla dēļ, ka ērtāka un drošāka braukšana. Bieži sanāk arī ārpus Rīgas braukt, un gandrīz katru reizi var redzēt, ka kāds vai nu ieslīdējis grāvī, vai kādā kupenā. Iemesli tam jau, protams, dažādi. Sliktas riepas, mazs protektora atlikums, pārgalvīga braukšana vai vienkārši. neuzmanība.

 

Pirku riepas ar labām radzēm, kas pirmajā gadā neizkritīs, un ar daļēji mīkstu gumiju, lai arī "šļurgā" labāka saķere. Varu teikt, ka auto iet kā tanks.

Link to comment
Share on other sites

Arī esmu grēkojis - braucis ar ziemas riepām (kas nākamajai ziemai vairs nekvalificējas) vasarā, bet no drošības viedokļa tas nav pareizi. Tomēr ziemenes vasarā ir ļumīgas un bremzēšanas ceļš ir stipri garāks par labām vasaras riepām.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cenuklubā ārā ejot uzmetu aci tur saliktajām riepām un pamaniju goodyear ultragrip ice artic Sava izpildījumā. Tas GY modelis ir tiešām labs pa sasnigušu stingru meža ceļu LVM izpildijumā.

Jāņem vērā, ka oriģinālam ir cits gumijas sastāvs, kas arī ir būtiski.

Ar atjaunotajām vai līdzīgām jāņem vērā, ka balansējot kādai var nākties likt virsū puskilo. Viens riepu serviss stāstīja, ka ja pirks un liks pie viņiem virsū, tad tas atkrīt, jo to šķībo riepu nemaz neliks virsū, bet sūtīs atpakaļ ražotājam. Ja nopirksi tādu kaut kur citur, liksi citur, tad nekā, tad vien brauksi ar papildus puskilo uz diska.

 

 

 

Neviens mani nepārliecinās braukt bez šip pftfu ziemas riepām. Šovs ziemas rītos sākas jau ar elementāru izbraukšanu no Purčika daudzstāveņu sētas

AWD vai 4x4 vajag

vai ķēdes :D 

Link to comment
Share on other sites

Kāda atšķirība Latvijas klimatiskajos apstākļos ir starp ziemas riepu ar radzēm un bez radzēm?

Radžotā riepa garantēs ļoti drošu braukšanu tās pāris reizes gadā, kad nāksies sastapties ar apledojušu ceļu. Tas ir neapstrīdams fakts.

Radžotā riepa nespēs nodrošināt ar "parasto ziemeni" salīdzināmu braukšanas drošību (bremzēšanas ceļus) mēnešiem ilgus periodus, kamēr ziema vēl īsti nav iestājusies vai beigusies, bet braukt ar vasaras riepām agros rītos un pievakarēs vairs galīgi nav droši.

Sausais atlikums - tie, kas uzskata radžotās riepas par drošākām, pārāk šauri skatās uz problēmu. Ja lieto radžotās un vēlas maksimālu drošību visu gadu, tad ir jāizmanto vēl trešais riepu komplekts - pa vidu starp vasarenēm un ziemas iestāšanos.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

BTW tagad kā reize ir tāds periods, no rītiem mīnusi, pa dienu +10.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nez, iepriekšējo nedēļu pie mīnusiem neko slidenāks nebija. Pagaidām riepas mainīt nav jēga, kamēr neparādīsies pirmais slapjais sniegs.

Link to comment
Share on other sites

Viss atkarīgs no riepas un tās stāvokļa. Jauna, laba vasaras riepa strādās labāk nekā palietota ziemas riepa.

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs ka nevar uztaisīt visos apstākļos teicamu riepu - klusu, ekonomisku, lētu, lai iet kā tanks caur pļuru, un pa ledu var laist kā pa sausu asfaltu utt. Jautājums uz ko uzlikt uzsvaru vairāk. Kas kam ir paredzētas.

 

Man sanāk 50/50 pilsēta un lauki, pa ceļam 3. Kategorijas ceļi un mēdzu braukt visādos nelaikos un negribu pieskaņoties tam, ka vaivai pārāk slikts laiks, man riepas švakas, nebraukšu. Tāpēc laižu ar radžotām hakapellitām un skrapšķinu Rīgu.

Damn, noteikti var atrast tādus izņēmumus, bet principā nē, tā nevajadzētu būt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Viss atkarīgs no riepas un tās stāvokļa. Jauna, laba vasaras riepa strādās labāk nekā palietota ziemas riepa.

 

Plusos uz sausa afalta - jā! Bet mīnusos vai uz grantenes palietota ziemas riepa būs labāka!

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

ronalds_

Pie mājas ir viena aizdomīga vieta, kur pastāvīgi pūš vējš un no grāvja nāk mitrums, līdz ar to melnais ledus tur parādās ātrāk nekā visur citur, jo vidēji temperatūra šajā vietā kā jau ieplakā ir 2-3 zemāka nekā citur. Parasti aukstos rītos norauju pa bremžiem un notestēju cik daudz slīd, tādējādi var saprast, cik uzmanīgi jābrauc. Pagaidām mitrums nav tik liels, lai būtu slidens.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Radžotā riepa nespēs nodrošināt ar "parasto ziemeni" salīdzināmu braukšanas drošību (bremzēšanas ceļus) mēnešiem ilgus periodus,
- no pieredzes, tas ir spēkā tik uz bruģa. Protams , ja radzes nav orģinālās ( iestrādātas) no ražotāja vai arī riepas no lētā gala . Tad , tiešam , labāk bez. Kā jau pieminēju iepriekš , bija Continental ar radzēm- tiešam uz atsfalta trokšnainas ( un attiecīgi laikam slīdīgākas) . Nokian- diena pret nakti . Ja brauc zem 90 km/st, tad troksnis mazāks kā ar cietām vasaras. Kā viņi tās radzes ir uztaisijuši/iemontējuši- precīzi nezinu, bet strādā kā kaķa nagi. Kad nevajag ( nebremzē) , nav pārāk izlīdušas. Ir vēl viena lieta- Nokian tās radzes ir šķautnainas. Ar citām, kad padilušas, tad tiešam vairāk skādes kā labuma. Ar šim- arī pēc vairākām sezonām lieliski ķerās ledū. Laikam šī fīča https://www.nokiantyres.com/innovation/innovations/nokian-eco-stud-8-concept/
Link to comment
Share on other sites

 

 

                                                                                               http://www.autorevie...SECTION_ID=8192

 

Šis ir labs tests... ;) piekrītu šiem rezultātiem! ;) 

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Ziemas braukšanas drošība procentuālais sadalījums sastāv no:

1) atbilstošas riepas - 30%

2) blīve starp stūri un sēdekli - 60%

3) citi apstākļi - 10%

Nu apmēram tā! :)


rokijs - tās taču NAV ziemas riepas!!!

Pēc protektora izskatās labākajā gadījumā Eiropas vidus riepas slapjam laikam.

M+S marķējums diemžēl ir ļoti stiepjams jēdziens...

Link to comment
Share on other sites

 

 

rokijs - tās taču NAV ziemas riepas!!!

es nesaku ka ir, es saku ka tādas plānoju  izmantot ziemā :) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

es nesaku ka ir, es saku ka tādas plānoju  izmantot ziemā  
 

Padomā vēlreiz... pretējā gadījumā gudrs Tu tiešām īsti nebūsi ja tādas pirksi...

Link to comment
Share on other sites

 

 

, es saku ka tādas plānoju  izmantot ziemā
 

 

Nu šis nekādi nav prātīgs lēmums!


 

 

Topiki par riepām ir šaušmīgāki pat par audio vadiem.

 

nu nav jau tik traki! Bet nu nekādi nesaprotu tos, kuri mēģina seksot ar santīmu uz savas un citu drošības rēķina!

Link to comment
Share on other sites

versatile

Paldies par riepu testa saiti. Izsmeļoši un uzskatāmi. Šonedēļ likšu GoodYear UG ICE 2.

Link to comment
Share on other sites

Nu šis nekādi nav prātīgs lēmums!

ja tu izsaki kaut kādu viedokli, pareizi būtu to argumentēt, savadāk tāda tukša dir**na

Labots - rokijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

a tu izsaki kaut kādu viedokli, pareizi būtu to argumentēt, savadāk tāda tukša dir**na

 

Ko te argumentēt? Noname riepa paredzēta rietumeiropas ziemām, ne Latvijas, kur uz ceļiem mēdz būt gan pļura, gan sniegs, gan ledus! Pavisam ''jauks" ir melnais ledus.......

Ja nesanāk nauda brendīgām riepām tad var pirkt piemēram šīs

http://www.r1.com.lv/ziemas-riepas/100/S870/kumho-kw31-i-zen/

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...