Jump to content

Ziemas riepu testi


Loading
 Share

Recommended Posts

Tuvojas ziema un auto vajadzētu ziemas riepas. Skatoties Auto Bild žurnāla ziemas riepu testu esmu nonācis dziļā nesaprašanā!

2013.gada Auto Bild Latvija ziemas riepu testā iepatikās Kleber Krisalp HP2, kuras bija AutoBild izvēle "ekomeistars". post-65788-0-45242500-1445109865_thumb.jpg

2014.gada Auto Bild Latvija ziemas riepu testā, Kleber Krisalp HP2 jau tiek minētas riepas, kā tādas, no kurām būtu jāizvairās!? post-65788-0-13731200-1445110120_thumb.jpg

 

Bet kā? Pagājušo gadu tā bija redakcijas komandas izvēle!? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • oxygen

    7

  • Mezavecis

    13

  • Ronalds

    12

  • rokijs

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Testēto riepu izmērs abos vienāds? Arī tas var būt iemesls, jo kā rāda prakse vienāda protektora riepas dažādos izmēros uzvedas dažādi!!!

 

p.s. Ar riepām profesionālā jomā darbojos nu jau 8 gadus! Tas tiem, kas raksta un neko nejēdz!

Link to comment
Share on other sites

Es pasūtīju Goodyear ultragrip ice2... Pirms tam 3 ziemas nobraucu ar ultragrip ice+ ... Ļoti patika ;)

 

Man vismaz šķiet, ka mums LV vajag ziemeļeiropas ziemas riepas, ne rietumeiropas...

Link to comment
Share on other sites

Jau 3 sezonas braucu ziemā ar Sailun Ice Blazer WSL2 - ideālas cenas priekš, saķeres, bremzēšanas utt.  Kādu laiku bija uz BMW E39 (RWD), tagad jau otro gadu ir uz Mitsubishi Outlander (4x4); Ne tikai LV testi, bet arī citu valstu testi pierādā šo konkrēto riepu lieliskās īpašības un faktiski noliek vienā plauktā ar LIELO brendu riepām:)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Jau divi gadi nobraukti ar noname (nu nav gluži noname - bet nu nenozīmīgi brendi, nodilušākās, šķiet, saucās nexen) riepām. Vissezonas. Jāpiebilst gan, ka divi komplekti. Vienas nodrāztas, bet ar atļauto protektora nodilumu - vasarai. Otras, tīri ziemai. Vadītāja kultūra ir svarīgāka. Un negribas ticēt, ka tieši riepu brenda izvēle ir tā noteicošā, tobiš vispār veikt kaut kādus testus. Pat dārgākās un labākās riepas nevar pasargāt no vadītāja dulluma.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Un, kad tad tu pēdējo reizi Latvijā manīji kārtīgu ziemu? Ar kārtīgu sniegu, atkušņiem, putru un tīru spoguli, kad vajag šipus?

Pēdējos divus gadus ir tieši tā, ka ziemas ir smieklīgas, bet avārijas gan nē. Skriešana, blatošana, pārākuma sajūta ir tā, kas noved pie avārijām ne tikai ziemā, tieši tāpat arī vasarās. Un tas vedina uz domu, ka primāri autovadītāji ir cirvji.  Un riepu izvēle tur ir sekundāra.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un, kad tad tu pēdējo reizi Latvijā manīji kārtīgu ziemu?

Pavasara smagā avārija Medemciemā uz melnā ledus, Tev nepiekrīt.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Man gan liekas, ka tās nebrendu un zemās cenas riepas tiek vērtētas pārāk augstu. Jo pirmajā gadā tās varbūt uzrāda labu sniegu (kā tiek rādīts testos), bet nākamos gadus vairs ne.

Kā jau minēja augstāk, Rietumeiropas ziemu riepas noteikti nevar likt vienā plauktā ar Ziemeļeiropas - cita kvalitāte.

 

Nu par to saķeri - uz melnā ledus man vienu gadu pat īsti nelīdzēja labas Dunlop ziemas riepas, ar mīkstu protektoru un bez radzēm. Nācās kādus 8 km braukt uz 40 km/h, lai neieslīd grāvī :D

 

P.s. Autoram iesaku sākt skatīties sākot ar Yokohama, Hankook un uz augšu. Uz ziemas riepām nevajadzētu ekonomēt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man gan liekas, ka tās nebrendu un zemās cenas riepas tiek vērtētas pārāk augstu. Jo pirmajā gadā tās varbūt uzrāda labu sniegu (kā tiek rādīts testos), bet nākamos gadus vairs ne.

Cik dārgo un lēto ziemu komplektus pie vienādiem apstākļiem pēc gada lietošanas esi salīdzinājis?

Link to comment
Share on other sites

Tas tāpat, kā ar drošības jostām - tu nezini kad tās tevi paglābs. Testos labas ziemenes pret ķīniešu ( tas pats nexen piem.)  uzrāda kaut vai bremzēšanas ceļu par vairākiem metriem īsāku pie ~50km/h.

Un nav jāskatās kaut kāds riepu emocionāls novērtējums, bet tādi testi, kur ir mērīti visādi parametri.

Protams, pat labākās riepas un visādas auto elektronilas nepaglābs muļķi.

Svaigākie testi

http://www.autobild.de/artikel/winterreifen-test-2015-215-65-r-16-6982813.html

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/winterreifentest-2015-groesse-255-50-r-17-bester-mittelklasse-reifen-8613058.html

http://www.zr.ru/content/articles/815274-supertest-zimnix-shin-17565-r14-vezzhaem-v-zimu/

 

vissezonenes

http://www.autobild.de/artikel/ganzjahresreifen-test-2015-195-65-r-15-6928195.html

Link to comment
Share on other sites

Ziemā pārsvarā brauc ar galvu un tikai tad ar riepām.Es saku pārsvarā.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

No riepām rodas sniegs..

 

Ups, līdz galam neuzrakstīju. :D Sniegums bija domāts ^^

 

 

 

Cik dārgo un lēto ziemu komplektus pie vienādiem apstākļiem pēc gada lietošanas esi salīdzinājis?

Personīgi kādi 4 dārgie, un kādi 3 lētie.

Link to comment
Share on other sites

Piecus gadus atpakaļ ar praktiski jaunām, ideālām Nokian riepām (jā, šipi varbūt būtu glābuši, varbūt nē) uz melnā ledus aizslidēju kā pīle, jo redziet viena d*** ... tb tante izdomāja nobremzēt kur 70, un biiišķi palaidu garām momentu ... Nācās  kaskai pasvīst un mēnesi pastaigāt ar kājām :)  

Labots - M@R$$
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Lai ko arī neteiktu par naglotām, tās tomēr ir vērtība. Un nav ko stāstīt par to cik nu pie mums tā vajadzība. Pat ja pa visu ziemu vajag vienu reizi, tad arī atmaksājas. Nu labāk ka man kāds iebrauc aizmugurē, nevis es uztaisu ''vilcienu''.. Trakak ja vēl iešlūc grāvī. Par firmas un ''nefirmas'' . Tām noname ir viena būtiska problēma, ko bieži neviens neuzsvēr- kāda ir riepa pēc pirmās sezonas? Bieži gumija paliek cieta-brauc kā ar vasaras riepu.. Arī firmu, ne visas, pec pāris gadiem, ir labas. Bija Continental, jau trešajā ziemā palika slīdīgas. Nokian- nobraucu piecas sezonas un nomainiju tik nodiluma dēļ. Dārgas, bet zini par ko maksā. 

Labots - oxygen
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Laikam 85% no Nokian ražo krievijā. Ja ir normālas iekārtas un ir kas uzpasē strādniekus, domāju kvalitāte +/- OK. Sāls jau ir gumijas receptēs-ja ir pareiza , tad... rūpnīcā jau iekārtas, domāju , modernas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Manuprāt tas ir sliktākais ko var darīt - pirkt ziemai atjaunotās
 

 

Atjaunotajām, cik saprotu, tak uzlej jaunu protektoru no jaunas gumijas. Pirms gadiem gandrīz 20 nopirku atjaunotās, ar šipiem. 6 sezonas veiksmīgi nogāzu, pats tam vairs neticu. Un apdzīšanas manervi man tāpat bija ikdiena. 

Link to comment
Share on other sites

jap pēdējās ziemas ir kā ir. Bet ir bijušas reizes, kad radzes palīdz. Protams , pie švakas ziemas - diezgan daudz radzes aizies nebūtībā....bet man nav problēmu piešauties braukt ar ziemas riepām bez radzēm - vienkārši - jāizvērtē apstākļi, un jāsaprot kā ar konkrēto auto braukt - tāpat , kā katram auto bremzes ar ir savādākas - viens bremzē niknāk, ar lielu kasti atkal jārēķina distance U.t.t...protams no kļūdām/negadījumiem neviens nav pasargāts, bet es vismaz cenšos risku mazināt - un sliktos apstākļos likteni neizaicināt...

nezinu - uz vienu auto atstāšu kā ir - at2 riepas (sniegā labi, bet uz ledus - so, so- bet copējot sniega/dubļu faktors ir svarīgāks) . Uz otra nezinu likšu ar radzēm vai vienkārši ziemenes - ir abi varianti šķūnī. Pamatā pievienojos, ka jebkura sakarīga riepa ar radzēm būs labāka par vienkārši ziemenēm - uz melnā ledus vai slidenās šļuras...bet līdz zināmai robežai - pēc tam tāpat būs čau. Imho ziemā galvenai s- distances ievērošana + pareizs ātrums. ar tām pašām at2  esmu labi planējis pa melno ledu ( nu pats vainīgs nepatestēju, kā tās  riepas uzvedās )- bet nu par cik nebija mega ātrums savācos...ar radzēm tur imho vēsi izbrauktu. Kopumā pievienojos šeit izteiktajam viedoklim - ja galvā skaidas - nekādas mega riepas neglābs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vienīgais, kur, izteikti sliktāk ar radzem- bruģis. I tad jāskatās kādām riepām. Tām Nokian tas radzes kautkadi viltīgas- nav pārāk izlīdušas, bet kad bremzē, reāli strādā. Laikam gumija mīksta vai kas specials tajā ligzdā. . No radžotajām tās ir pa manis, ir labākās kas ir bijis.. 

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

pirkt naglotas riepas priekš mūsu ziemām?, vienreiz ''zebrā'' bija izmēģinājums, ar radzēm 10 % uzlabojums uz ledus, bet tā kā ledus,uz lielajām štrāsēm tik pat ka nav, vai tikai īsu brīdi, tad neredzu jēgu....,

Link to comment
Share on other sites

uz bruģa vēl sūdīgāk ir tad, kad auto lēkājot + bremzējot - dažam labam auto abs sāk tirināties .....un bremzēšanas ceļš pagarinās...es vienreiz šoku no šāda izgājiena saķēru....man pāris reizes uz lielajām štrāsēm tāds melnais ir bijis, ka čau...jo īpaši no rītiem kad tā agrāk jāceļas....ne nu cilv. kuram darbs 10-tos  sākas tas nav aktuāli vairums gadījumu.

Link to comment
Share on other sites

Radžotās riepas Latvijas ziemai nav vajadzīgas... Slidenu uzkalnu pārvarēšani ir 2 līdzekļi ķedes (Ātrums līdz 50km/h) vai spiediena islaicīga pazemināšana teiksim līdz 1.0- 0.98 atm izbraucam slideno kalnu/posmu uzpumpējam riepas .... vai noņēmam kēdes. Atjaunotajām riepām nav ne vainas izņemot apziņu ka nopirki atjaunotas ... nevis samaksāji 300-400 eiro par komplektu  :mda:

Link to comment
Share on other sites

es vairāk domāju, kad auto ar radzēm labāk turas "trajektorijā" uz melnā - ne tik daudz par bremzēšanu - to ka melnais - uzzina - tad kad nospiež bremzi :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Nu nu! Nu jau divas ziemas braucu ar nokian hakkapeliitta 7. Jā, dārgas, bet salīdzinot ar lētajām kā diena pret nakti! 

Vienkārši ja ir iespēja, ir jāpērk pēc iespējas labākas un dārgākas ziemas riepas! Tie daži metri bremzēšanas testā un dažas sekundes apļa laikā var izšķirt būs avārija vai nē.

Link to comment
Share on other sites

 

 

vai tikai īsu brīdi, tad neredzu jēgu.
- kad ievelies grāvī, tad mirklis ir pavisam īss. Nu ir bijuši paris gadijumi, kad tieši radzes palīdzēja tikt caururi ar nosvīdušu pieri, bet ne lielākām sekām. Vienreiz gājējs atkalas laikā izleca uz gājēju pārejas. Nu nobremzēju līdz ar kājām . Vienīgi pēc tam viens ar švakākām riepām pārstūma pāri tai parejai, bet gājējs jau bija ārpus mašīnas zonas.  Un vēl paris gadijumi ,kad melnais ledus ne no ša  ne nu tā. . . Nu nezkāpēc Skandināvijā nedomā ka radzes maz ko palīdz. Vismaz tajās reizēs , kad tomēr uznāk ''katastrofa '' sniega veidā, ar naglotajām  jūtos stabilāk. Uz reiz, parasti , sniegu nenovāc, toties pieblietē gan- tad arī jūti radžu priekšrocību.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nu dariet kā gribiet,(brauciet ar radžotām riepām), es (zinot, ka uz ceļa iespējams melnais ledus) braucu uzmanīgāk un lēnāk,

parasti es ar ziemas riepām braucu līdz maijam, jo negribu tajā lielajā burzmā mainīt uz vasaras riepām, un ja jūtu, ka nākošajā ziemā būs jāpērk jaunas ziemenes, tad braucu visu vasaru..., tāpēc šipainās man pilnīgi neder...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nav ne vainas, ja riepas atjaunotas kvalitatīvi. Reiz tādas nopirku un turpat uzmontēja. Labi bija,  jo vienu no 4 riepām vispār nevarēja nobalansēt. Pēc tam laika gaitā vēl fāters ar tām pašām riepām brauca un arī ar pamatīgu čupu ar atsvariem. Tāpēc atjaunotu riepu uzskatīt kā jaunu ir aplams viedoklis, jo nekad nekonkurēs tieši izturības ziņā ar jaunu riepu. Tak palasi, kā top atjaunotas riepas. 

 

 

Atjaunotajām riepām nav ne vainas izņemot apziņu ka nopirki atjaunotas ... nevis

samaksāji 300-400 eiro par komplektu

 
Link to comment
Share on other sites

Stāžs no 1975.Esmu daudz braucis ar "krievu slikiem".Tagad jau gadus 10 braucu bez radzēm, bet ar labām ziemas riepām.Pēc mana personīgā uzskata, labākās ir "Nokian"-jebkuras skandināvu. :)

Labots - nezins
Link to comment
Share on other sites

Uzskatu ka ekonomēt uz ziemas riepām un pirkt navarkas vai ķīniešus lētučus ir vairāk kā stulbi! 

Link to comment
Share on other sites

Jā, ja nevar jaunas LABAS, tad, tiešam labāk palietotas normālas firmas. Vienīgi, vajag skatīties, pēc marķejuma, vai nav 10 gadus vecas. Nu ar laiku tā gumija paliek švakāka, kaut protektors var būt pat ļoti OK. Bet, no otras puses, ja paskatās visādus riepu testus, tad kādas 8 vietas ieguvējas bremzēšanas testos , bieži vien bremzē tipa 120 metri uz ledus, bet pirmās vietas -118 metri. Lielie ražotāji+/- tomēr mak ražot puslīdz vienādu mantu.Bet cena bieži, krietni atšķirās. Protams , ja maks atļauj, tad ņemam labākās, jo ziema ir bīstamākais periods. Arī , pēdejo reizi , kad bija melnais ledus, borta termometrs rādija kautkur +5. Nu kadreiz varat palaist garām kad jābrauc divreiz uzmanīgi.  Nu Maksimas ķiniešu gan nevajadzētu, bet tās jau nekādos testos.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...