Jump to content

Velosipēdi labās cenās, rudens atlaides


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Es 100km nebraucu, tapēc grūti spriest cik tas labs rezultāts. Diezvai arī bez laba iemela uz to parakstītos.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nav slikti... :) lielākā daļa šādi nevarētu... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ikdienā uz darbu (~7 km Rīgā) dažkārt braucu ar veļļuku - ļoti vienkāršs ~ 30 gadīgs Tūrista paveids spranču izpildījumā. Izskatās savdabīgi, bet savas funkcijas pilda. Pārslēdzēji pie rāmja (ļipiņas ar trosi). Reizi gadā iedodu apkopt velomuzeja darbnīcā Saučos un viss ir labi. Skaidrs, ka ja būtu ikdienas maucējs, tad iedziļinātos un ņemtu ko modernāku, bet noteikti nepiekrītu tēzei par veļļukiem, mašīnām un sievietēm, kur izvēle tiek sabāzta vienā maisā. ;) 

 

P.S. Ne - ikdienas braucējam ir elegants variants paņemt uz pāris stundām elektro veļļuku un apbraukt kādu lielāku loku. Ne pašgājēju, bet tādu, kam 3 režīmi - 1) kā parasts veļļuks, 2) bikiņ piepalīdz mīties un 3) mīties ir ļoti viegli. Ja iemanās, tad visus 3 režīmus var jauki izmantot, lai netrennēti cilvēki norullētu palielāku attālumu un sirds pa muti nekāptu ārā, tai pašā laikā arī nelielai slodzei neizpaliekot. Kaut kā tā...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

ar normālu apģērbu, nevis kokvilnas t-kreklu...

 

īsti laikam neiebraucu, bet vasarā kokvilnas T-krekls uz velo ir labākais kas var būt (nepanesu sportisko sintētiku)! 

Link to comment
Share on other sites

Jā, protams, mitrumu sasūcošs, pie muguras pielīpošs apģērbs ir labākais, kas var būt. Nu, ar nomas velo pedālējot cauri Mežaparkam - varbūt.

Visādi citādi ir patīkamāk, ja sviedri tiek novadīti nost. Nemaz nerunājot par scenāriju, ja trāpies lietū.

Membrānaudums sporta apģērbos ir štelle, veinīgi jāmazgā ar specālo šķidro līdzekli - pulveris sa314š membrānu forever.

Ja alerģija uz kādu šķiedru, tad, protams, cits gadījums - variantu nav.

Labots - versatile
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

ar 2 pīppauzēm, atpakaļceļā beidzās ūdens, 1. pauze daugmales staķikā nopirku ūdeni, 2. pauze 5 min vēlāk sakārtoju zeķes. http://www.movescoun...s/move116976235

Es šo apli braucu pretējā virzienā, lai vilciens būtu kā backup variants, ja nu gadījumā paša motors noklapē pirms finiša :grin: Turklāt, manuprāt, psiholoģiski smagākais posms (koks-koks-koks-...) jāliek distances pirmajā pusē, bet katram, protams, savs.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Vakardienas elektroskūteru topiks atgādināja, ka apnicis mīcīties pa Rīgas sastrēgumiem un nenāks par ļaunu izkustināt pa ziemu krātos taukus. Skatījos uz tiem biedru aprunātajiem elektroverķiem ar domu, ka tie lieliski atrisinātu sastrēgumu tēmu, tomēr fiziskās formas uzlabošanai diez vai palīdzēs.

Velosipēds palīdzētu nošaut abus zaķus ar vienu šāvienu, bet ,apskatot veloveikalu sortimentu, saprotu, ka neko nesaprotu.

Izgāju cauri šim topikam, palasīju kaut ko no xc.lv, palasīju arī pašu veloveikalu ieteikumus, tomēr, ņemot vērā, ka velosipēds īpašumā pēdējo reizi ir bijis pirms 20 gadiem, jautājumu joprojām ir vairāk kā atbilžu.

Vakarā ieskriešu vēl ZZK, paklausīšos, kas šiem sakāms, bet tādas virspusējas prasības/iespējas ir sekojošas:

  • ikdienas maršruts - Imanta<>Pļavnieki (vienā virzienā 14km)
  • braucēja augums - 193cm
  • plānoju braukt tikai "normālos" laikapstākļos. Ziemā turpināšu mīcīties sastrēgumos
  • braukt pa koplietošanas ceļiem ar transportlīdzekli, kurš neiekļaujas vidējā plūsmas ātrumā nepatīk, attiecīgi centīšos maksimāli izmantot veloceliņus, kas sev līdzi nes ne pārāk līdzenās ietvju uzbrauktuves/nobrauktuves
  • pa retam gribētos iebraukt arī mežā un atcerēties bērnību, kad lauzām "škoļņikus" un "tūristniekus" pa koku saknēm un dabīgiem tramplīniem
  • beņķis tāds, lai pie šādas slodzes nepieradis dibens var nosēdēt vismaz 20km
  • budžets 500-700Eur (varam bīdīt uz augšu vai leju, ja tas ir ar vienkāršu ļoģiku pamatojams)

Pie viena varbūt var iegūt atbildes uz dažiem it kā elementāriem jautājumiem:

  • kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams?
  • kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku?
  • kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam?

 

Paldies jau iepriekš!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , oxx teica:

kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams?

Nav navadzīgs. Braucu gan ar kārtīgu šosejnieku, gan ar pilsētveidīgu elektrisko. Ja speciāli pa kautkādām mega bedrēm nebrauc, tad jēga maza. Pietam tavā cenu kategorijā tikai tāda parodija par dakšu sanāks un tik sadārdzinās velosipēdu.

 

Pirms 17 minūtēm , oxx teica:

kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku?

Ja ir normālas, tad disku bremzes bremzē mazliet labāk, nedodilst tik ātri utt. Liels plus manuprāt ir lietus laikā un braucot salīdzinoši ātri, tad ar parastajām grūtāk nobremzēt jo slīd.

 

Pirms 17 minūtēm , oxx teica:

kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam?

Esu mēģinājis hidroliskās, ir daudz labāk, bet atkal tavā cenu kategorijā tikai bremzes vien sanāks. Braucu ar mehāniskajām tāpat kā 99% pārējo un vēl dzīvs :D 

 

 

Pa 700 eiriki, tāds viekāršs un labs pilsētnieks sanāks, bez amartizātoriem, ar mehāniskām disku bremzēm un normāliem pārslēdzējiem. Hidroliku tur nav ko sapņot. Hidroliku var domāt kad viss pārējais ir OK, bet tur jau sākot no 1500.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Bloķējama dakša ļauj vairāk enerģijas pievadīt kustībai uz priekšu nevis dakšas "kačāšanai", velo ar dakšu būs smagāks par velo bez amīšu dakšas. Saka ka labas dakšas maksā pusi no velo cenas...

V veida, uzticamas , vnk un lētas. 

Disku labāk uzvedas uz netīra ceļa..atkarībā no kluču tipa mēdz svilpot. Jāuzpasē diski..bevar mētāt velo .dažos turekļis traucē disks.

Imho ja duski..tad tikai hidrauliku

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , oxx teica:
  • kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams?
  • kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku?
  • kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam?

bloķis noder, ja brauc pa dažāda seguma ceļiem, neceļiem. man patīk ka tas ir , ja runājam par MTB

V brake + vienkāršāka apkope,lētāk,

  - sliktāk ņem kad slapjš, dubļains ceļs.

Diski vienmēr ideāli bremzē, ja kluči labi. apkope drusku sarežģītāka.

mehāniskajās DB , cilindrs spiež no vienas puses tikai, tagad ir parādījušās jaunās meh DB, , kur it kā ir cilindri spiež no abām pusēm.neesmu pētijis.

Pajautā xc forumos, lai nokomplektā tev velo, kādu vēlies, būs labāka cena kā veikalā.

Kad sev pirku velo, skatījos vidējo klasi grupai, jo nezināju cik daudz mīšos,

tagad esmu ''iebraucies'', skatos uz labākiem variantiem, bet jātiek no vecā velo vaļa.

 

Link to comment
Share on other sites

Par cenām man merida ar lētajam tektro...aizm.18cm rotors priekšā 20. 10 gadus kalpo perfekti. Nekad vairs v neņemtu.bremze labiu  es sveru 110kg

Un nemaksāja kosmosu..viss ričuks kādi 350 ls...

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

bija ričukam V breiki , ar iespēju apgreidot uz diskiem. Šogad no vācijas pasūtīju disku bremzes ar rotoriem, uzliku.

Nožēloju,  ka neizdarīju to agrāk.

Cena no vācijas ar piegādi uz pusi lētāk, kā šeit pirkt veikalā. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Kā jau minēju, pašam ar mūsdienu velo pieredzes nav. Attiecīgi gribētu pirkt gatavu šeit pat uz vietas, nevis sūtīt kaut ko no DE vai UK.

Kādēļ šeit ir tik saldas cenas: http://letivelosipedi.lv/lv/velosipedi/kalnu-velosipedi/, ja reiz manā budžetā nesanāk ne amortizatori, ne hidrauliskās bremzes?

 

Vai arī tie kaut kādi ķīniešu brīnumi?

Labots - oxx
Link to comment
Share on other sites

Imho pa 600 eur vAr labu ricuku nopirkt.vel jo vairāk ja pagājušā gada modelis..es skatījos kau vai cube ar shimano hidrauliku un xt parsledzejiem...vins tak gonkās nebrauks.romet ir bulgāri vai rumani

 

http://veloprofs.lv/lv/kalnu-velosipedi/1533-velosipeds-superior-modo-829-melnsroza-2015.html

 

Vai tads ar deori...bet te par brendu japiemaksa tie idejai.ramja izmerus nechekoju

 

https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/mountain/igpjg.html

 

Rockchocx dakša .

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kas tieši slikts ir tām lētajām standarta dakšām? Pie nosacījuma, ka neviens te neplāno off-road intensīvi maukt. 

Link to comment
Share on other sites

Man gila ar locautu strādā norm.šad tad pa mežu izlaižu...arī sabaidīha ka ātri beigsies...

Link to comment
Share on other sites

Ko braukāt pa pilsētu es noteikti pirktu kautko tādu https://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/21391-pilsetas-velosipeds-crossway-urban-40-d/sort:price-asc/

Ir tur gan mazliet lētāki, gan dārgāki. Tie kalninieki būs smagi, kā arī sēdēšanas pozīcija un lenķi būs mazliet citi.

Šis ar izskatās tīri neko https://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/19889-turisma-velosipeds-crossway-600/sort:price-asc/

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Paskatījos svara atšķirību, tā vairāk par 1kg nesastāda. 13 vai 14 kg lielas atšķirības nav.

Ja pareizi saprotu, tad MTB ir plašāks pielietojums un dēļ tā to kilogramu var pieciest.

Cik pa internetiem šodien esmu saskatījies, tad osscar ieteiktais CUBE Analog izskatās ļoti OK. Īpaši patīk internal cable routing, kas netraucē stiprināt bērnu krēsliņu.

Labots - oxx
Link to comment
Share on other sites

Kaspars12
pirms 3 stundām , AndrisBB teica:

Braucu ar pilsētveidīgu elektrisko.

 

Var sīkāk ?

 

Pats domāju kaut kādu pus e-bike, kas garākos gabalos/taisnēs atvieglotu pārvietošanos.

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam jau nekā īpaša tai veļukā nav, faktiski tāds pats kā šis tik ar gludākām riepām (vecāks modelis) https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/trekking/tour/cross/cube-cross-hybrid-pro-allroad-500-greynflashgreen-2018/

 

Kad pirku, tad domāju ka baigi ietaupīs man laiku braucot uz darbu, jo katrā virzienā precīzi 10km, bet rezultātā sanāk tikai mazliet ātrāk. Pie luksaforiem sanāk gaidīt tikuntā.

Ir pa ceļam pāris diezgan lieli kalni, tur noder, kā arī ja stiprs vējš. Plus no rītiem un vakaros pa veloceļu pietiekoši liela satiksme ka tikuntā nākas vilkties pakaļ grupai ar kādu lēnāko priekšgalā. 

Link to comment
Share on other sites

 

pirms 9 stundām , oxx teica:

Kādēļ šeit ir tik saldas cenas: http://letivelosipedi.lv/lv/velosipedi/kalnu-velosipedi/ ?

Vai arī tie kaut kādi ķīniešu brīnumi?

 

Meridas tur ir pilnīgi īstas Meridas, bet šis

Spoiler


IMG_8127.JPG.1200x1200_q85.thumb.jpg.9c2193c86ccf31fbfcd8cc9194e431f6.jpg

 


 

tiešām ir pārsteidzoši lēts par saviem 200€ - jā, tas ir pavisam entry level mtb, tomēr normāls entry level mtb, nav ķīnietis, te ir alumīnija rāmis un puslīdz lietojama dakša un viss pārējais, parasti šādi velo maksā vairāk, piemēram šis https://www.gandrs.lv/kalnu-velosipedi-mtb/19847-kalnu-velosipeds-matts-6-10-v/ par 300 (pilnā cena 429) ir ļoti līdzīgs, tikai daži sīkumi nedaudz, nedaudz labāki.

Turies pa gabalu no Vienības gatves VeloOutleta, telts Deglava ielā un veikala Bruņinieku ielas tālajā galā, tur gan ir ķīniskāki un apšaubāmi saregulēti.

 

 

pirms 8 stundām , e = d teica:

Kas tieši slikts ir tām lētajām standarta dakšām?

Primitīva uzbūve, vislētākajām mēdz būt neslāpēts atpakaļgājiens (nāk atpakaļ līdz galam ar atsitienu), mēdz ātri izdilt bukses un dakšas štoki sāk ļurkāties biksēs horizontālajā plaknē, utjpr.

Atšķirība darbībā starp 20€ vērtu un 200€ vērtu ātrumu pārslēdzēju ne tuvu nav tāda kā starp 50€ dakšu un 500€ dakšu.

 

 

pirms 7 stundām , AndrisBB teica:

Pievienojos ieteikumam - kaut ko ar nedaudz sportiskāku uzsēdi (t.i. pretēju t.s. komforta velosipēdiem, uz kuriem sēdi kā uz poda), taisno stūri, cieto dakšu, 28" ratiem un ne šosejas, bet resnākām riepām, vai vismaz ar tādu rāmi un dakšu, kas atļauj tādas ielikt. Tad varēs gan pa granteni, gan meža taciņām pabraukt. Pa tramplīniem lekt gan nevajadzētu.

Negribu ne kā īpaši slavēt, ne arī noniecināt Meridu, bet šāda tipa velo ir gandrīz katram lielajam brendam lielajos veloveikalos.

 

 

pirms 10 stundām , AndrisBB teica:

tāds viekāršs un labs pilsētnieks sanāks, ar mehāniskām disku bremzēm

Lētās mehāniskās mēdz būt tādas ne pārāk.

Lētās hidrauliskās tagad pārsvarā visas ir ok.

Bet, velosipēdu ar ne pārāk labām disku bremzēm apgreidot uz labākām gandrīz vienmēr (izņēmums - velo ar v-bremzēm, bet disku bremzēm derīgām rumbām) būs vienkāršāk nekā velosipēdu ar v-bremzēm apgreidot uz disku bremzēm.

 

 

pirms 10 stundām , oxx teica:

kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku?

Gandrīz visu jau te pateica.

 

V vs disku:

V plusi - lētākas

D plusi - efektīvākas (dažas ļoti lētas mehāniskās gan var arī nebūt jaudīgākas par labām V), nav atkarīgas no slapjuma, retāk jāmaina kluči vai jāregulē kkas, uzliec un aizmirsti, neietekmē aploces mūžu (rotori, protams, arī dilst, bet ļoti lēni, un nomainīt rotoru ir vienkāršāk nekā pārspieķot aploci)

 

Hidrauliskās disku vs mehāniskās disku:

H plusi - visbiežāk jaudīgākas, kluči simetriski kustas un spiež disku no abām pusēm (izņemot dažus vecus modeļus kam kustējās viena puse, nav dzirdēts ka tagad ko tādu kāds ražotu), retāk jāregulē kkas, uzliec un aizmirsti

M plusi - vienkāršāka salikšana un remonts,  lētākas, saderīgas ar kombo šifteriem tāpat kā v-bremzes

Spoiler


2562_0.jpg.f0fb99cd95f8ae7879d0798c14cbd760.jpg


 

viens no M mīnusiem - kustas vienas puses klucis, otrs stāv uz vietas, kustīgais klucis pielokot rotoru spiež to pie nekustīgā (izņemot dažus obskūru boutique ražotāju produktus, kas kustās simetriski un maksā vairāk nekā labas hidrauliskās)

 

 

@oxx, ļoti iesaku paskatīties kas vēl ir atlicis divos Rīgas veikalos, kuri tā kā taisās vērties ciet un kuros šobrīd, sezonas sākumā (!), ir atlaides - bikespot.lv (ex Winsports) Ventspils ielā un Treks (SIA Veloserviss) Brīvības ielā. Bikespot gadījumā atlaides ir tādas, ka liek pabrīnīties, bet tādas tās ir (tiesa, pārsvītrotās cenas daudziem modeļiem nav lētākās cenas, par kādām konkrēto velo varētu nopirkt citur bez atlaides). Veloservisā pārsvarā 30%.

 

 

@Kaspars12, cik gari ir tavi garie gabali? Ja tev nav katru dienu jābrauc vairāk par 10km vienā virzienā un tu neesi ne vecs, ne resns, ne tizls (neesi taču), un neplāno tāds drīz kļūt, tev nevajag ēbaiku.

Link to comment
Share on other sites

Pērkot tādu kalninieku jārēķinās ka nāksies mīties daudz vairāk un spēcīgāk (resnajiem nāk par labu). Braucot aiz kalniniekiem esu novērojis ka ar šosejnieku varu ripot ilgi aiz muguras un vēl apdzīt, kamēr tie minas vaigus piepūtuši :D

Manuprāt kalninieks uz asfalta ir absurds

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , 138 teica:

Turies pa gabalu no Vienības gatves VeloOutleta

Un vēl jo vairāk no tā otra veikala Vienības gatvē, velomoto.lv, tas ir vēl strašnāks.

 

Pirms 21 minūtēm , AndrisBB teica:

tādu kalninieku jārēķinās ka nāksies mīties vairāk un spēcīgāk

Jā, bet no riepām ļoti atkarīgs (protektors, TPI, spiediens), un ne tikai. Ļoti viegls un labs "kalninieks" ar viegli ripojošām riepām ies vieglāk nekā slikts šosejnieks.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , 138 teica:

Ļoti viegls un labs "kalninieks" ar viegli ripojošām riepām ies vieglāk nekā slikts šosejnieks.

Tu strīdies ar cilvēku, kurš LV ceļus lasa angļu avīzē! 

Labots - jema
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nezinu vai viņš tos tur izlasa labākus vai sliktākus nekā ir, bet citātā viņam ir taisnība, bet tikai daļēji, tāpēc precizēju :)

Rīga ir braucama ar šosejnieku, tik varbūt ne ar visvistievākajām šosejas riepām.

Link to comment
Share on other sites

Ne par to bija runa! Mūs atkal, gudrie UK pidari grib audzināt, jo skumju zeme!

Link to comment
Share on other sites

Tu mīkstais valstis nejauc, viss būs labi! :biggrin: 

 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Slinkums lasīt visu penteri. 

 

Pilsētai paņēmu pirms pusgada Merida Cyclocross 100 ar Sram Apex 1 (1x11) sistēmu.

 

Bremzes uzreiz nomainīju uz Avid Road sēriju. Uzliku Continental pusslikus, smagi, bet ar labu pretsaduršanas aizsardzību. Pārējais ir OK velosipēdam par 700 eur. 

 

http://www.evelostore.lv/lv/15819-merida-cyclo-cross-100-zals-2017

 

Ziemā bija drusku labāka cena. 

 

Apex 1 ir līdzīga tehnoloģija kā Shadow+ no Shimano - ķēdi nesit pret rāmi.

 

Kopumā - mīšanas vaina. 

 

Īstu road bike gan Rīgai neiesaku. Pirmkārt nav iespējams lielākoties uzlikt garos dubļu sargus. Otrkārt ar 700x28c riepām jau betona bruģis velosipēdu stūrē savā virzienā. Ar šosejas riepām ap 25c būs ko pacīnīties. Un plānās riepas cietāk jāpūš, nav tik komfortabli. 

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Žaks Noriss teica:

Bremzes uzreiz nomainīju uz Avid Road sēriju.

BB7 Road? Kur pirki?


(otrais jautājums aktuāls, ja ir runa par nesenu pirkumu)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Godīgi sakot dabūju no laba cilvēka par pāris aliem 2 pilnus komplektus ar visiem rotoriem. Nelietotus. 

 

Vācijas veikalos maksā ap 50...60 eur gabalā. Izskatās ka ar rotoriem drīzāk ap 85 maksā komplekts. 

 

Jā, BB7 Road. 

Labots - Žaks Noriss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jautājuma būtība bija, vai varbūt tās ir nopērkamas kaut kur tepat.

 

Vācu veikalos par 50€/gab. biju pamanījis, bet paldies par norādi, paskatījos - tikt tiešām, ir arī par 86 par pāri, tik ar nesmukajiem rotoriem.

103170_1567811.jpg.53e3bba14dc5621c9acc0c2f97cd155c.jpg

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , AndrisBB teica:

Manuprāt kalninieks uz asfalta ir absurds

 

Es tikai ar kaliniekam, jo var šiem var uzmontēt riepu ar augstu profilu (tikai nejauciet ar tiem dīvaiņiem kam riepas kā balons :D un kapā pa centru). Ar maniem +110kg tādu pret apmali ir grūtāk pārsist un salocīt aploci. Pa retam izbraucu ar brāļa "Holland Classic...  šaurām riepām" pāris reizes jau esmu dabujis mīksto un iebuktēju aploci. Protams ka braukšanas vaina! Ja nav skills pacelt pakaļu/ uzlekt uz apmales/ vai sabremzēt un to lēēēnām izdarīt tad neko darīt.

 

Augstas, platas riepas- papildus berzes pretestība un AndrisBB ar šosejnieku ripina garām, bet resnajiem jau vajag extra slodzīti, lai speķis deg :D Ja vēl pumpainu riepu nolaiž uz 2atmosfērām, tad vispār hārdkor kardiotreniņš. :D:D:D  

 

Kāds brauc ar velokurpēm?

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , 138 teica:

mēdz ātri izdilt bukses un dakšas štoki sāk ļurkāties biksēs horizontālajā plaknē, utjpr.

Ok. Bet cik tas ir ātri? Es domāju, ka šajā forumā tiek apspriestas tikai amatieru vajadzības, un viņi diez vai nonāks līdz situācijai, kad dakša nolietojusies. Pašam ir kaut kāds Merida ar stock bloķējamo dakšu. Dārgāk par 600eur nemaksāja. Nobraukti ap 7k km un nav nekādu izdiluma pazīmju. Gultnis iepresētais pakaļējā rumbā izjuka.

Link to comment
Share on other sites

Manai meridai kādi 8k nobraukti...domāju šogad mainīt zobratus ķēdi, pārslēdzējys..bet ar dakšu viss ok pagaidām

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12
pirms 9 stundām , 138 teica:

cik gari ir tavi garie gabali?

 

Sanāk 9,1 km vienā virzienā, bet ir tikai 2 vai 3 luksofori, baigās taisnes, tāpēc arī domāju par to, ka būtu jauki, ka tajās varētu izmantot arī elektro enerģijas bonusu, lai darbā nebūtu slapja lupata, kad pret vēju esi laidis uz darbu :D

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Kaspars12 teica:

Sanāk 9,1 km vienā virzienā,

tas tāds viegls brauciens pēc piena :) . Neiesvīdīsi, ja finišā  15-20 min laikā negribēsi būt

 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...