AndrisBB Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 (labots) Es 100km nebraucu, tapēc grūti spriest cik tas labs rezultāts. Diezvai arī bez laba iemela uz to parakstītos. Labots Septembris 12, 2016 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 rezultāts- nekas īpašs, viegls treniņa temps, nebraucu uz ātruma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 Nav slikti... lielākā daļa šādi nevarētu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 Ikdienā uz darbu (~7 km Rīgā) dažkārt braucu ar veļļuku - ļoti vienkāršs ~ 30 gadīgs Tūrista paveids spranču izpildījumā. Izskatās savdabīgi, bet savas funkcijas pilda. Pārslēdzēji pie rāmja (ļipiņas ar trosi). Reizi gadā iedodu apkopt velomuzeja darbnīcā Saučos un viss ir labi. Skaidrs, ka ja būtu ikdienas maucējs, tad iedziļinātos un ņemtu ko modernāku, bet noteikti nepiekrītu tēzei par veļļukiem, mašīnām un sievietēm, kur izvēle tiek sabāzta vienā maisā. P.S. Ne - ikdienas braucējam ir elegants variants paņemt uz pāris stundām elektro veļļuku un apbraukt kādu lielāku loku. Ne pašgājēju, bet tādu, kam 3 režīmi - 1) kā parasts veļļuks, 2) bikiņ piepalīdz mīties un 3) mīties ir ļoti viegli. Ja iemanās, tad visus 3 režīmus var jauki izmantot, lai netrennēti cilvēki norullētu palielāku attālumu un sirds pa muti nekāptu ārā, tai pašā laikā arī nelielai slodzei neizpaliekot. Kaut kā tā... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 ar normālu apģērbu, nevis kokvilnas t-kreklu... īsti laikam neiebraucu, bet vasarā kokvilnas T-krekls uz velo ir labākais kas var būt (nepanesu sportisko sintētiku)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 (labots) Jā, protams, mitrumu sasūcošs, pie muguras pielīpošs apģērbs ir labākais, kas var būt. Nu, ar nomas velo pedālējot cauri Mežaparkam - varbūt. Visādi citādi ir patīkamāk, ja sviedri tiek novadīti nost. Nemaz nerunājot par scenāriju, ja trāpies lietū. Membrānaudums sporta apģērbos ir štelle, veinīgi jāmazgā ar specālo šķidro līdzekli - pulveris sa314š membrānu forever. Ja alerģija uz kādu šķiedru, tad, protams, cits gadījums - variantu nav. Labots Septembris 12, 2016 - versatile 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Septembris 12, 2016 Share Septembris 12, 2016 (labots) ar 2 pīppauzēm, atpakaļceļā beidzās ūdens, 1. pauze daugmales staķikā nopirku ūdeni, 2. pauze 5 min vēlāk sakārtoju zeķes. http://www.movescoun...s/move116976235 Es šo apli braucu pretējā virzienā, lai vilciens būtu kā backup variants, ja nu gadījumā paša motors noklapē pirms finiša Turklāt, manuprāt, psiholoģiski smagākais posms (koks-koks-koks-...) jāliek distances pirmajā pusē, bet katram, protams, savs. Labots Septembris 12, 2016 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxx Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Vakardienas elektroskūteru topiks atgādināja, ka apnicis mīcīties pa Rīgas sastrēgumiem un nenāks par ļaunu izkustināt pa ziemu krātos taukus. Skatījos uz tiem biedru aprunātajiem elektroverķiem ar domu, ka tie lieliski atrisinātu sastrēgumu tēmu, tomēr fiziskās formas uzlabošanai diez vai palīdzēs. Velosipēds palīdzētu nošaut abus zaķus ar vienu šāvienu, bet ,apskatot veloveikalu sortimentu, saprotu, ka neko nesaprotu. Izgāju cauri šim topikam, palasīju kaut ko no xc.lv, palasīju arī pašu veloveikalu ieteikumus, tomēr, ņemot vērā, ka velosipēds īpašumā pēdējo reizi ir bijis pirms 20 gadiem, jautājumu joprojām ir vairāk kā atbilžu. Vakarā ieskriešu vēl ZZK, paklausīšos, kas šiem sakāms, bet tādas virspusējas prasības/iespējas ir sekojošas: ikdienas maršruts - Imanta<>Pļavnieki (vienā virzienā 14km) braucēja augums - 193cm plānoju braukt tikai "normālos" laikapstākļos. Ziemā turpināšu mīcīties sastrēgumos braukt pa koplietošanas ceļiem ar transportlīdzekli, kurš neiekļaujas vidējā plūsmas ātrumā nepatīk, attiecīgi centīšos maksimāli izmantot veloceliņus, kas sev līdzi nes ne pārāk līdzenās ietvju uzbrauktuves/nobrauktuves pa retam gribētos iebraukt arī mežā un atcerēties bērnību, kad lauzām "škoļņikus" un "tūristniekus" pa koku saknēm un dabīgiem tramplīniem beņķis tāds, lai pie šādas slodzes nepieradis dibens var nosēdēt vismaz 20km budžets 500-700Eur (varam bīdīt uz augšu vai leju, ja tas ir ar vienkāršu ļoģiku pamatojams) Pie viena varbūt var iegūt atbildes uz dažiem it kā elementāriem jautājumiem: kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams? kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku? kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam? Paldies jau iepriekš! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Pirms 17 minūtēm , oxx teica: kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams? Nav navadzīgs. Braucu gan ar kārtīgu šosejnieku, gan ar pilsētveidīgu elektrisko. Ja speciāli pa kautkādām mega bedrēm nebrauc, tad jēga maza. Pietam tavā cenu kategorijā tikai tāda parodija par dakšu sanāks un tik sadārdzinās velosipēdu. Pirms 17 minūtēm , oxx teica: kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku? Ja ir normālas, tad disku bremzes bremzē mazliet labāk, nedodilst tik ātri utt. Liels plus manuprāt ir lietus laikā un braucot salīdzinoši ātri, tad ar parastajām grūtāk nobremzēt jo slīd. Pirms 17 minūtēm , oxx teica: kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam? Esu mēģinājis hidroliskās, ir daudz labāk, bet atkal tavā cenu kategorijā tikai bremzes vien sanāks. Braucu ar mehāniskajām tāpat kā 99% pārējo un vēl dzīvs Pa 700 eiriki, tāds viekāršs un labs pilsētnieks sanāks, bez amartizātoriem, ar mehāniskām disku bremzēm un normāliem pārslēdzējiem. Hidroliku tur nav ko sapņot. Hidroliku var domāt kad viss pārējais ir OK, bet tur jau sākot no 1500. Labots Aprīlis 25, 2018 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Bloķējama dakša ļauj vairāk enerģijas pievadīt kustībai uz priekšu nevis dakšas "kačāšanai", velo ar dakšu būs smagāks par velo bez amīšu dakšas. Saka ka labas dakšas maksā pusi no velo cenas... V veida, uzticamas , vnk un lētas. Disku labāk uzvedas uz netīra ceļa..atkarībā no kluču tipa mēdz svilpot. Jāuzpasē diski..bevar mētāt velo .dažos turekļis traucē disks. Imho ja duski..tad tikai hidrauliku Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Pirms 4 minūtēm , oxx teica: kāpēc un vai pilsētas braukšanai ir vajadzīgs priekšējās dakšas amortizators? Vai ir jēga, ja tas ir bloķējams? kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku? kāda ir atšķirība starp mehāniskām un hidrauliskām bremzēm parastam pilsētas braucējam? bloķis noder, ja brauc pa dažāda seguma ceļiem, neceļiem. man patīk ka tas ir , ja runājam par MTB V brake + vienkāršāka apkope,lētāk, - sliktāk ņem kad slapjš, dubļains ceļs. Diski vienmēr ideāli bremzē, ja kluči labi. apkope drusku sarežģītāka. mehāniskajās DB , cilindrs spiež no vienas puses tikai, tagad ir parādījušās jaunās meh DB, , kur it kā ir cilindri spiež no abām pusēm.neesmu pētijis. Pajautā xc forumos, lai nokomplektā tev velo, kādu vēlies, būs labāka cena kā veikalā. Kad sev pirku velo, skatījos vidējo klasi grupai, jo nezināju cik daudz mīšos, tagad esmu ''iebraucies'', skatos uz labākiem variantiem, bet jātiek no vecā velo vaļa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Par cenām man merida ar lētajam tektro...aizm.18cm rotors priekšā 20. 10 gadus kalpo perfekti. Nekad vairs v neņemtu.bremze labiu es sveru 110kg Un nemaksāja kosmosu..viss ričuks kādi 350 ls... Labots Aprīlis 25, 2018 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 bija ričukam V breiki , ar iespēju apgreidot uz diskiem. Šogad no vācijas pasūtīju disku bremzes ar rotoriem, uzliku. Nožēloju, ka neizdarīju to agrāk. Cena no vācijas ar piegādi uz pusi lētāk, kā šeit pirkt veikalā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxx Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Kā jau minēju, pašam ar mūsdienu velo pieredzes nav. Attiecīgi gribētu pirkt gatavu šeit pat uz vietas, nevis sūtīt kaut ko no DE vai UK. Kādēļ šeit ir tik saldas cenas: http://letivelosipedi.lv/lv/velosipedi/kalnu-velosipedi/, ja reiz manā budžetā nesanāk ne amortizatori, ne hidrauliskās bremzes? Vai arī tie kaut kādi ķīniešu brīnumi? Labots Aprīlis 25, 2018 - oxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Imho pa 600 eur vAr labu ricuku nopirkt.vel jo vairāk ja pagājušā gada modelis..es skatījos kau vai cube ar shimano hidrauliku un xt parsledzejiem...vins tak gonkās nebrauks.romet ir bulgāri vai rumani http://veloprofs.lv/lv/kalnu-velosipedi/1533-velosipeds-superior-modo-829-melnsroza-2015.html Vai tads ar deori...bet te par brendu japiemaksa tie idejai.ramja izmerus nechekoju https://www.ss.com/msg/lv/transport/bycycles/mountain/igpjg.html Rockchocx dakša . Labots Aprīlis 25, 2018 - osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Kas tieši slikts ir tām lētajām standarta dakšām? Pie nosacījuma, ka neviens te neplāno off-road intensīvi maukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Man gila ar locautu strādā norm.šad tad pa mežu izlaižu...arī sabaidīha ka ātri beigsies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Ko braukāt pa pilsētu es noteikti pirktu kautko tādu https://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/21391-pilsetas-velosipeds-crossway-urban-40-d/sort:price-asc/ Ir tur gan mazliet lētāki, gan dārgāki. Tie kalninieki būs smagi, kā arī sēdēšanas pozīcija un lenķi būs mazliet citi. Šis ar izskatās tīri neko https://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/19889-turisma-velosipeds-crossway-600/sort:price-asc/ Labots Aprīlis 25, 2018 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxx Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Paskatījos svara atšķirību, tā vairāk par 1kg nesastāda. 13 vai 14 kg lielas atšķirības nav. Ja pareizi saprotu, tad MTB ir plašāks pielietojums un dēļ tā to kilogramu var pieciest. Cik pa internetiem šodien esmu saskatījies, tad osscar ieteiktais CUBE Analog izskatās ļoti OK. Īpaši patīk internal cable routing, kas netraucē stiprināt bērnu krēsliņu. Labots Aprīlis 25, 2018 - oxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 pirms 3 stundām , AndrisBB teica: Braucu ar pilsētveidīgu elektrisko. Var sīkāk ? Pats domāju kaut kādu pus e-bike, kas garākos gabalos/taisnēs atvieglotu pārvietošanos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Pa lielam jau nekā īpaša tai veļukā nav, faktiski tāds pats kā šis tik ar gludākām riepām (vecāks modelis) https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/trekking/tour/cross/cube-cross-hybrid-pro-allroad-500-greynflashgreen-2018/ Kad pirku, tad domāju ka baigi ietaupīs man laiku braucot uz darbu, jo katrā virzienā precīzi 10km, bet rezultātā sanāk tikai mazliet ātrāk. Pie luksaforiem sanāk gaidīt tikuntā. Ir pa ceļam pāris diezgan lieli kalni, tur noder, kā arī ja stiprs vējš. Plus no rītiem un vakaros pa veloceļu pietiekoši liela satiksme ka tikuntā nākas vilkties pakaļ grupai ar kādu lēnāko priekšgalā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Mazliet nožēloju ka nenopirku šo https://www.giant-bicycles.com/gb/road-eplus-2, tad gan varētu ieskrieties. Cube ražo arī daudz iespāidīgāku varinatu, bet tikdaudz naudas par velo gan man negribas tērēt. https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/road/agree/cube-agree-hybrid-c62-sl-disc-whitenblack-2018/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 Orbea izskatās ka sāk tirgot interesantus avriantus kā šis, varētu būt labs kompromis starp svaru, baterijas ietilpību un izskatu. https://www.orbea.com/gb-en/ebikes/gain-f20-lr https://www.ebikemotion.com/web/x35-light-smart-ebike-system/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 pirms 9 stundām , oxx teica: Kādēļ šeit ir tik saldas cenas: http://letivelosipedi.lv/lv/velosipedi/kalnu-velosipedi/ ? Vai arī tie kaut kādi ķīniešu brīnumi? Meridas tur ir pilnīgi īstas Meridas, bet šis Spoiler tiešām ir pārsteidzoši lēts par saviem 200€ - jā, tas ir pavisam entry level mtb, tomēr normāls entry level mtb, nav ķīnietis, te ir alumīnija rāmis un puslīdz lietojama dakša un viss pārējais, parasti šādi velo maksā vairāk, piemēram šis https://www.gandrs.lv/kalnu-velosipedi-mtb/19847-kalnu-velosipeds-matts-6-10-v/ par 300 (pilnā cena 429) ir ļoti līdzīgs, tikai daži sīkumi nedaudz, nedaudz labāki. Turies pa gabalu no Vienības gatves VeloOutleta, telts Deglava ielā un veikala Bruņinieku ielas tālajā galā, tur gan ir ķīniskāki un apšaubāmi saregulēti. pirms 8 stundām , e = d teica: Kas tieši slikts ir tām lētajām standarta dakšām? Primitīva uzbūve, vislētākajām mēdz būt neslāpēts atpakaļgājiens (nāk atpakaļ līdz galam ar atsitienu), mēdz ātri izdilt bukses un dakšas štoki sāk ļurkāties biksēs horizontālajā plaknē, utjpr. Atšķirība darbībā starp 20€ vērtu un 200€ vērtu ātrumu pārslēdzēju ne tuvu nav tāda kā starp 50€ dakšu un 500€ dakšu. pirms 7 stundām , AndrisBB teica: Ko braukāt pa pilsētu es noteikti pirktu kautko tādu https://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/21391-pilsetas-velosipeds-crossway-urban-40-d/sort:price-asc/ Pievienojos ieteikumam - kaut ko ar nedaudz sportiskāku uzsēdi (t.i. pretēju t.s. komforta velosipēdiem, uz kuriem sēdi kā uz poda), taisno stūri, cieto dakšu, 28" ratiem un ne šosejas, bet resnākām riepām, vai vismaz ar tādu rāmi un dakšu, kas atļauj tādas ielikt. Tad varēs gan pa granteni, gan meža taciņām pabraukt. Pa tramplīniem lekt gan nevajadzētu. Negribu ne kā īpaši slavēt, ne arī noniecināt Meridu, bet šāda tipa velo ir gandrīz katram lielajam brendam lielajos veloveikalos. pirms 10 stundām , AndrisBB teica: tāds viekāršs un labs pilsētnieks sanāks, ar mehāniskām disku bremzēm Lētās mehāniskās mēdz būt tādas ne pārāk. Lētās hidrauliskās tagad pārsvarā visas ir ok. Bet, velosipēdu ar ne pārāk labām disku bremzēm apgreidot uz labākām gandrīz vienmēr (izņēmums - velo ar v-bremzēm, bet disku bremzēm derīgām rumbām) būs vienkāršāk nekā velosipēdu ar v-bremzēm apgreidot uz disku bremzēm. pirms 10 stundām , oxx teica: kāpēc daži slavē V bremzes, citi disku? Gandrīz visu jau te pateica. V vs disku: V plusi - lētākas D plusi - efektīvākas (dažas ļoti lētas mehāniskās gan var arī nebūt jaudīgākas par labām V), nav atkarīgas no slapjuma, retāk jāmaina kluči vai jāregulē kkas, uzliec un aizmirsti, neietekmē aploces mūžu (rotori, protams, arī dilst, bet ļoti lēni, un nomainīt rotoru ir vienkāršāk nekā pārspieķot aploci) Hidrauliskās disku vs mehāniskās disku: H plusi - visbiežāk jaudīgākas, kluči simetriski kustas un spiež disku no abām pusēm (izņemot dažus vecus modeļus kam kustējās viena puse, nav dzirdēts ka tagad ko tādu kāds ražotu), retāk jāregulē kkas, uzliec un aizmirsti M plusi - vienkāršāka salikšana un remonts, lētākas, saderīgas ar kombo šifteriem tāpat kā v-bremzes Spoiler viens no M mīnusiem - kustas vienas puses klucis, otrs stāv uz vietas, kustīgais klucis pielokot rotoru spiež to pie nekustīgā (izņemot dažus obskūru boutique ražotāju produktus, kas kustās simetriski un maksā vairāk nekā labas hidrauliskās) @oxx, ļoti iesaku paskatīties kas vēl ir atlicis divos Rīgas veikalos, kuri tā kā taisās vērties ciet un kuros šobrīd, sezonas sākumā (!), ir atlaides - bikespot.lv (ex Winsports) Ventspils ielā un Treks (SIA Veloserviss) Brīvības ielā. Bikespot gadījumā atlaides ir tādas, ka liek pabrīnīties, bet tādas tās ir (tiesa, pārsvītrotās cenas daudziem modeļiem nav lētākās cenas, par kādām konkrēto velo varētu nopirkt citur bez atlaides). Veloservisā pārsvarā 30%. @Kaspars12, cik gari ir tavi garie gabali? Ja tev nav katru dienu jābrauc vairāk par 10km vienā virzienā un tu neesi ne vecs, ne resns, ne tizls (neesi taču), un neplāno tāds drīz kļūt, tev nevajag ēbaiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Pērkot tādu kalninieku jārēķinās ka nāksies mīties daudz vairāk un spēcīgāk (resnajiem nāk par labu). Braucot aiz kalniniekiem esu novērojis ka ar šosejnieku varu ripot ilgi aiz muguras un vēl apdzīt, kamēr tie minas vaigus piepūtuši Manuprāt kalninieks uz asfalta ir absurds Labots Aprīlis 25, 2018 - AndrisBB 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 pirms 1 stundas , 138 teica: Turies pa gabalu no Vienības gatves VeloOutleta Un vēl jo vairāk no tā otra veikala Vienības gatvē, velomoto.lv, tas ir vēl strašnāks. Pirms 21 minūtēm , AndrisBB teica: tādu kalninieku jārēķinās ka nāksies mīties vairāk un spēcīgāk Jā, bet no riepām ļoti atkarīgs (protektors, TPI, spiediens), un ne tikai. Ļoti viegls un labs "kalninieks" ar viegli ripojošām riepām ies vieglāk nekā slikts šosejnieks. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 25, 2018 Share Aprīlis 25, 2018 (labots) Pirms 12 minūtēm , 138 teica: Ļoti viegls un labs "kalninieks" ar viegli ripojošām riepām ies vieglāk nekā slikts šosejnieks. Tu strīdies ar cilvēku, kurš LV ceļus lasa angļu avīzē! Labots Aprīlis 26, 2018 - jema 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Nezinu vai viņš tos tur izlasa labākus vai sliktākus nekā ir, bet citātā viņam ir taisnība, bet tikai daļēji, tāpēc precizēju Rīga ir braucama ar šosejnieku, tik varbūt ne ar visvistievākajām šosejas riepām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Ne par to bija runa! Mūs atkal, gudrie UK pidari grib audzināt, jo skumju zeme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Dzert vajag mazāk, tad arī gudrie dibenzellii netraucēs Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Tu mīkstais valstis nejauc, viss būs labi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Aprīlis 26, 2018 Author Share Aprīlis 26, 2018 (labots) Slinkums lasīt visu penteri. Pilsētai paņēmu pirms pusgada Merida Cyclocross 100 ar Sram Apex 1 (1x11) sistēmu. Bremzes uzreiz nomainīju uz Avid Road sēriju. Uzliku Continental pusslikus, smagi, bet ar labu pretsaduršanas aizsardzību. Pārējais ir OK velosipēdam par 700 eur. http://www.evelostore.lv/lv/15819-merida-cyclo-cross-100-zals-2017 Ziemā bija drusku labāka cena. Apex 1 ir līdzīga tehnoloģija kā Shadow+ no Shimano - ķēdi nesit pret rāmi. Kopumā - mīšanas vaina. Īstu road bike gan Rīgai neiesaku. Pirmkārt nav iespējams lielākoties uzlikt garos dubļu sargus. Otrkārt ar 700x28c riepām jau betona bruģis velosipēdu stūrē savā virzienā. Ar šosejas riepām ap 25c būs ko pacīnīties. Un plānās riepas cietāk jāpūš, nav tik komfortabli. Labots Aprīlis 26, 2018 - Žaks Noriss Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Pirms 23 minūtēm , Žaks Noriss teica: Bremzes uzreiz nomainīju uz Avid Road sēriju. BB7 Road? Kur pirki? (otrais jautājums aktuāls, ja ir runa par nesenu pirkumu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Aprīlis 26, 2018 Author Share Aprīlis 26, 2018 (labots) Godīgi sakot dabūju no laba cilvēka par pāris aliem 2 pilnus komplektus ar visiem rotoriem. Nelietotus. Vācijas veikalos maksā ap 50...60 eur gabalā. Izskatās ka ar rotoriem drīzāk ap 85 maksā komplekts. Jā, BB7 Road. Labots Aprīlis 26, 2018 - Žaks Noriss 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Jautājuma būtība bija, vai varbūt tās ir nopērkamas kaut kur tepat. Vācu veikalos par 50€/gab. biju pamanījis, bet paldies par norādi, paskatījos - tikt tiešām, ir arī par 86 par pāri, tik ar nesmukajiem rotoriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunxx Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 pirms 5 stundām , AndrisBB teica: Manuprāt kalninieks uz asfalta ir absurds Es tikai ar kaliniekam, jo var šiem var uzmontēt riepu ar augstu profilu (tikai nejauciet ar tiem dīvaiņiem kam riepas kā balons un kapā pa centru). Ar maniem +110kg tādu pret apmali ir grūtāk pārsist un salocīt aploci. Pa retam izbraucu ar brāļa "Holland Classic... šaurām riepām" pāris reizes jau esmu dabujis mīksto un iebuktēju aploci. Protams ka braukšanas vaina! Ja nav skills pacelt pakaļu/ uzlekt uz apmales/ vai sabremzēt un to lēēēnām izdarīt tad neko darīt. Augstas, platas riepas- papildus berzes pretestība un AndrisBB ar šosejnieku ripina garām, bet resnajiem jau vajag extra slodzīti, lai speķis deg Ja vēl pumpainu riepu nolaiž uz 2atmosfērām, tad vispār hārdkor kardiotreniņš. Kāds brauc ar velokurpēm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 pirms 8 stundām , 138 teica: mēdz ātri izdilt bukses un dakšas štoki sāk ļurkāties biksēs horizontālajā plaknē, utjpr. Ok. Bet cik tas ir ātri? Es domāju, ka šajā forumā tiek apspriestas tikai amatieru vajadzības, un viņi diez vai nonāks līdz situācijai, kad dakša nolietojusies. Pašam ir kaut kāds Merida ar stock bloķējamo dakšu. Dārgāk par 600eur nemaksāja. Nobraukti ap 7k km un nav nekādu izdiluma pazīmju. Gultnis iepresētais pakaļējā rumbā izjuka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Manai meridai kādi 8k nobraukti...domāju šogad mainīt zobratus ķēdi, pārslēdzējys..bet ar dakšu viss ok pagaidām Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 (labots) pirms 9 stundām , 138 teica: cik gari ir tavi garie gabali? Sanāk 9,1 km vienā virzienā, bet ir tikai 2 vai 3 luksofori, baigās taisnes, tāpēc arī domāju par to, ka būtu jauki, ka tajās varētu izmantot arī elektro enerģijas bonusu, lai darbā nebūtu slapja lupata, kad pret vēju esi laidis uz darbu Labots Aprīlis 26, 2018 - Kaspars12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Aprīlis 26, 2018 Share Aprīlis 26, 2018 Pirms 20 minūtēm , Kaspars12 teica: Sanāk 9,1 km vienā virzienā, tas tāds viegls brauciens pēc piena . Neiesvīdīsi, ja finišā 15-20 min laikā negribēsi būt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!