Jump to content

Velosipēdi labās cenās, rudens atlaides


Žaks Noriss
 Share

Recommended Posts

Neveidošu jaunu tēmu, bet iemetīšu šeit. Man jautājums par bērnu ričukiem - vajadzīgs puikam otrais ritenis (ar 16 collu riepām), bet cik es pataustīju dikti jau nu smagi viņi ir. Man viņš tāds mammā aizgāja un dikti sīciņš sanācis. Ar alumīnija rāmjiem nav īsti dabūjami, vai ir ārprātīgās cenās. Varbūt kāds no pieredzes var ko ieteikt? Pats pētīju tieši zzk one veļuku ( http://zzk.lv/lv/product/1285/one-16-3-5-gadi/), bet likās par smagu. Vai varbūt tas nav baigais faktors? Jocīgi, ka mans pieaugušo ritenis sver apmēram tik pat...

Link to comment
Share on other sites

Par jaunu ričuku neesi domājis? Cik EUR esi gatavs iztērēt?

 

par 300 eur vai tad var dabut jaunu velo ar dublu blekiem , kedes , komforta klases ar augsto sturi un 7 atrumiem ?

pie tam aluminija rami ?

un no dilera kas necakares tevi ?

paslaik esmu izterejis 100 eur par velo 25 eur par kedi , 16 eur par lampinu , 15 eur par remontu ,

gatavs vel teret maksimums 300 eur

 

 

Gribi lietotu veļuku pa 200 eiro un ar garantijām? Diezi vai tā viegli izdosies.

Es jau nesaku , ka viegli man netrauce ka uz velo ir kaut kadas svikas , vai vizuali ne parak.

Man interese izturigas detalas pie tam tadas , ko mainot nav jainveste parak daudz ,

Protams komforta velo gribet hidrauliskas bremzes butu kosmoss to es saprotu tacu tikmer gan jau ir citi labi vidusmera varianti ,

Esosais dileris piedava ka atdodu pirkto velo piemaksaju un vins samaina pret ko citu lietotu un garantija ir 3 menesi ar bezmaksas remontu ,

Labots - Roberts3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Neveidošu jaunu tēmu, bet iemetīšu šeit. Man jautājums par bērnu ričukiem - vajadzīgs puikam otrais ritenis (ar 16 collu riepām), bet cik es pataustīju dikti jau nu smagi viņi ir. Man viņš tāds mammā aizgāja un dikti sīciņš sanācis. Ar alumīnija rāmjiem nav īsti dabūjami, vai ir ārprātīgās cenās. Varbūt kāds no pieredzes var ko ieteikt? Pats pētīju tieši zzk one veļuku ( http://zzk.lv/lv/pro...ne-16-3-5-gadi/),bet likās par smagu. Vai varbūt tas nav baigais faktors? Jocīgi, ka mans pieaugušo ritenis sver apmēram tik pat...

 

Bērnu ričuki ir ļoti smagi... :(

Es ieteiktu pamēģināt www.veloprofs.lv superior ričukus. Piemēram kādu no šiem - http://superiorbikes.eu/lv/bikes/category/53  


 

 

Esosais dileris piedava ka atdodu pirkto velo piemaksaju un vins samaina pret ko citu lietotu un garantija ir 3 menesi ar bezmaksas remontu

 

Kas tas par dīleri?!?!

 

 

 

paslaik esmu izterejis 100 eur par velo 25 eur par kedi , 16 eur par lampinu , 15 eur par remontu

 

Es pareizi saprotu, ka Tu jau kautko esi nopircis un tas Tev nepatīk un Tu gribi ko labāku? 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.veloplacis.lv/

 

Gribu vieglaku rami laikam aluminija   un tadu kas mazak jaremonte , jo ir labakas detalas ,

Gan jau ka to kas vel butu uzlabojams var ieteikt kads kas zin vairak par velo uzbuvi un to prieksrocibam  attieciba pret citiem modeliem .

Labots - Roberts3
Link to comment
Share on other sites

Remonti jau arī ir atkarīgi no tā kāds noskrējiens ričukam... Teorētiski ķēdi var pamērīt... zobratus var paskatīties... pārslēdzējus nočekot utt... Bet rumbās uz monoblokos gan nevarēs ielīst... Ja pārslēdzējs ir rumbā, tad arī to ir sarežģīti nočekot...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Remonti jau arī ir atkarīgi no tā kāds noskrējiens ričukam... Teorētiski ķēdi var pamērīt... zobratus var paskatīties... pārslēdzējus nočekot utt... Bet rumbās uz monoblokos gan nevarēs ielīst... Ja pārslēdzējs ir rumbā, tad arī to ir sarežģīti nočekot...

Kur problema atjaukt monobloku un nocekot pardeveja klatbutne ?

Vinam tak ir visi nepieciesamais inventars tadam merkim ,

Link to comment
Share on other sites

Nu ir viņi smagi un viss, bet ar tādu ar var iemācīties braukt. Paaugsies, tā lieta patiks, tad varēs domāt par karboniem un alumīniju. Paši tak uzaugām ar

 

831___06562.jpg

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

 

labie dubļusargi 

Labie,labie... Tikai pašai noteikti visa petene pilna ar granti pēc tam.  :pleasantry:


Viss nepiemērotākais produkts plašam patēriņam priekš velosipēda(nu varbūt ļoti šauram dīvainīšu pulkam noder)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
stilers

Lietparatēji? Varat lūdzu ieteikt kaut ko no šī velo piedāvājuma? Interesē 29'', kāpēc tieši šeit, tāpēc ka ar firmu ir līgums, citur diemžēl nevaru izvēlēties :(

Link to comment
Share on other sites

@Slaids: ja vēl pareizajā vietā mācētu klikšķināt :)

 

@stilers: kādiem mērķiem paredzēts (pa pilsētu vizināties/darbu braukt vai, piemēram, meža takas izzināt?) un kāds, aptuvenais, plānotais budžets? Pa lielam, nezinot sīkāk grūti komentēt, bet es ieteiktu alumīnija rāmi (ja nezina ko grib tad sākt ar karbonu nav jēgas) , hidrauliskās disku bremzes (labāk nedaudz piemest nekā paņemt mehāniskās disku bremzes, ir tā vērts). Dubļusargu stiprināšanas iespējas, lockout esamība, izskats, svars jau atkarīga no paša vēlmēm. 

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Ja nezin, kas tas ir 29", tad tādu pilnīgi noteikti nevajag skatīties....  Ja zin, tad te neprasītu. Āksts!

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

 

 

Lelde Feldmane, 19 Feb 2016 - 15:43, teica: labie dubļusargi 

 

Labie,labie... Tikai pašai noteikti visa petene pilna ar granti pēc tam.  Viss nepiemērotākais produkts plašam patēriņam priekš velosipēda(nu varbūt ļoti šauram dīvainīšu pulkam noder)

 

 

Šim komentāram trūkst smalkuma!


Kāds ir licis parastam vello kaut ko šādu http://www.evelostore.lv/lv/1884-shimano-rumba-nexus-sg-3c41-3-atrumi

Link to comment
Share on other sites

Regisss

Ļoti ļoti vecs ričuks... ar visām no tā izrietošajām sekām...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

OK - turpinām! Gribās nomainīt amortizatoru dakšu uz cieto dakšu (26", 1 1/8" turba, V-bremzes). Tikai baida, ka cietā dakša būs īsāka tīri uz amortizatora gājiena tiesu un purns būs ievērojami zemāks. Ir kādas nomierinošas idejas?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ļurkājas. Bet ne par to ir stāsts.

Link to comment
Share on other sites

liec bloķējamo amīti, ja traucē uz asfalta. bet diez gan droši varu teikt, ka braukšanas tehnika ir nepareiza, ja ļurkājas :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Kā paliek ar galveno jautājumu, mister ekspert?

Link to comment
Share on other sites

jā, ir pieejamas dakšas dažādos garumos, priekš 26" riepas ar 100mm amīti vispiemērotākā ir 445mm fiksētā dakša

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pateicos!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Žaks Noriss

Gandrīz gads ir apskrējis, vēlējos padalīties ar savu pieredzi. Tā kā sāku no nulles, iespējams, kādam var informācija noderēt.

 

Paredzēts bija velo braukšanai uz darbu, tur ir dušas, velo stāv siltā un sausā -1. stāvā. Kilometrāža nedaudz mazāka par manis plānoto, ap 18 km vienā virzienā. Patiesībā nieks.

 

Izdevumi

 

Tātad uz ko ir jāgatavojas. Paņēmu 26 collu lietotu MTB tepat no Boota kolēģa par 160 eiro. Velo bija pēc apkopes (jaunas V-bremzes, ķēde, aizmugures zobrati, jaunas Continental riepas), bet tāpat dabūju pamatīgi ielikt.

 

Saslēdzējs - 30 eiro oranžais kriptonīts no eBay UK.

 

Jauns beņķis Selle Italia 35 eiro no eBay UK.

 

Ručkas eBay Ķīna, ap 3 eiro.

 

Ragi eBay Ķīna ap 4 eiro.

 

Jaunas cīsiņu riepas 26x1.5 ap 25 eiro abas.

 

Pumpis mazais līdzi vadājamais 13 eiro, lielais 21 eiro.

 

Multitoolis 10 eiro eBay UK.

 

Velo somiņa, kameras plāksteri, ķēdes savienotājposmi, eļļas, pāris speciālās atslēgas, tas viss vēl ap 35 eiro.

 

Tad nāca nopietni apgreidi - priekšā un aizmugurē uzliku mehāniskās disku bremzes, hidrauliskās ne, jo tad ir jāmaina viss pie stūres, arī ātrumu pārslēdzēji. 2 gabali Avid BB7. Kopā 55 eiro ar visiem rotoriem. Protams, jaunas troses un apvalki, ap 8 eiro no eBay UK.

 

Atzīšos, ka bremzes mainīju tikai tāpēc, ka nācās mainīt izļurkāto amortizatoru dakšu. 26 collu amīšu dakšu samainīju pret 29 collu cieto dakšu. Uzreiz mīnus 2 kg velosipēdam. Dakša 53 eiro Veloatlaidēs.

 

Iegādājos arī klipšu pedāļus Shimano M520, 24 eiro Bike-Discount.de. Pie tiem klāt Scott apavi Elkora trakajās dienās 60 eiro.

 

Visu daru savām rokām, par darbiem, servisiem nulle eiro.

 

Tūlīt jāmaina monobloks, tie būs arī savi 35 eiro.

 

Vēl meklēju normālus dubļu sargus.

 

Citu reizi stāsts par apģērbu.

 

Ak, jā, piemirsu par ķiveri - 30 eiro eBay izolē kaut kāds zināms Itāļu ražotājs, ko esmu paspējis aizmirst. 240 grami.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Muļķis arī baznīcā dabūs pa pakaļu! Nākošais etaps ir dārgmetāla detaļu uzstādīšana... Jaunu pilsētas Meridu jau nav pačotna nopirkt un neiespringt gadus piecus, ne?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Jaunai Meridai tāpat ir jāpērk ķivere, pedāļi, apavi un visi citi nieki. OK, atkrīt daži jautājumi par dakšas nomaiņu, par beņķi.

 

Jaunam velo nāk klāt apkopes, kas pie maniem nobraukumiem sanāk katru nedēļu. Pirmā apkope toč pēc 3 dienām. Jaunam velo ir tāds nieks, ka tas izskatās zogams.

 

Plus vēl es jaunu velo neņemtu par 300 eiro, bet skatītos jau uz Shadow+ pārslēdzēju, lai lecot no apmales nemet ķēdi nost. Attiecīgi būtu daudz dārgākas ķēžu un zobratu maiņas 10 ātrumu sistēmai. Jaunu velo es neņemtu 26 collu, pilsētā tomēr ir patīkami ar 29er. Bet 29eram atkal ir citas riepu, kameru, visas citas cenas.

 

Manos uzskatos - tiešām labs 29er maksā jau tuvu 1000 eiro rudens atlaižu laikā, bet tas izkāpj no saprātīga budžeta. Plus ar tādu velo es nebrauktu uz veikalu vai pastu. Vai pat pa lietu nebrauktu. Nemaz nerunājot par ziemu.

 

18 km divas reizes dienā aptuveni 3x nedēļā ir OK, biku jāpiešaujas sevi nenomocīt pirmdienās, bet ir arī plusi.

 

Var runāt pa telefonu pie stūres. Ja gadījumā vakarā sanāk iedzert, no rīta nav jāraustās par promili, bet štīmē nekad neesmu braucis, arī ne ar auto.

 

Protams, naudas izteiksmē ušakova etalons sanāk līdzīgi ilgtermiņā. Bet ar ušaka transportu man līdz darbam ir 1.5 h, ar velosipēdu var iekļauties 40 minūtēs. Turklāt var iepīkstināties darbā un tad stundu dušoties. Kādi 5 kg arī nākuši nost vasaras sezonā, būtu varbūt arī lielāks kritums, bet man patīk arī ēst.

 

Ir neliels plāns ziemas periodā vai uz rudens atlaidēm ieķerties cyclocross, bet jāskatās uz piedāvājumu. Esmu jau izbraucis ar Veloatlaižu demo CX, bet kaut kā nevēlos maksāt lokālo cenu. Savus izmērus esmu noskaidrojis, droši vien jāmedī DE eBay kāds CX. Bet tāpat cena būs aptuveni 1000...1200 eiro ar vismaz 105 grupu un disku bremzēm. Alumīnijs diemžēl.

Link to comment
Share on other sites

Ričuks ir forši... Bet tas čakars ko Tu izveic nav vairs forši... Un mehāniskās disku bremzes ir smagas un baigie sūdi... :( kameras plāksteri... :D nopietni??? un vai tiešām Tu uz 26nieku uzliki 29" cieto dakšu?!?! Ja Tev -2kg, tad karbonu uzliki?

 

Es jau esmu par jauna ričuka paņemšanu un miers... Un pa 1000eur sanāk tīri OK ričuks... Ziemai gan nevajag neko labu un jārēķinās ka padaudz detaļas pēc ziemas būs izmetamas... sāls...

 

Iemet sava ričuka bildi :)

Link to comment
Share on other sites

... jārēķinās ka padaudz detaļas pēc ziemas būs izmetamas... sāls...

Nu šī gan ir tufta... Kā aktīvs ziemas minējs, varu apgalvot, ka (atsevišķš) kasetes+ķēdes komplekts mierīgi izvelk divas ziemas (izstaipās/nodilst, nevis sarūsē), priekšējiem zobratiem nenotiek pilnīgi nekas, ātrumu pārslēdzēji man jau 5 gadus strādā 365 dienas gadā. Arī (atsevišķs) ratu komplekts mierīgi izvelk vairākas ziemas. Alu rāmis nerūsē. :grin:

Tiesa ar XT vai Duraci man būtu žēl braukt ziemā :D

Labots - Koalīcija
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nav vērts diskutēt... Katram te sava pieredze... Nu jau vairākus gadus pa ziemu vispār neminu... Ja nu kādreiz pa riktīgu sniegu un pa kalnu lejā... tā teikt for fun! :)

 

Bet kad braucu tad lietoju pārsvarā lētā gala kasetes, ķēdes un pāslēdzējus...

Link to comment
Share on other sites

Ieeju gandra mājaslapā un redzu tūrisma Meridas līdz 500eur biezā slānī. 28", bremžu varianti dažādi utt. kapēc 1k par felli būtu jāmaksā, ja vien to negrib izmantot profesionāliem mērķiem?

Link to comment
Share on other sites

Tas pats iemesls, kāpēc viens brauc ar bemu, bet cits ar dacia :)

Braukšanas baudu nesalīdzināt abos gadījumos, bet nu tas ir stipri individuāli...

Link to comment
Share on other sites

Ieeju gandra mājaslapā un redzu tūrisma Meridas līdz 500eur biezā slānī. 28", bremžu varianti dažādi utt. kapēc 1k par felli būtu jāmaksā, ja vien to negrib izmantot profesionāliem mērķiem?

 

1k jau tk tādai pabraukāšanai der. kādu sebu pīpējot no aizmugures nomīt neko vairāk. 15kg alumīnijs ar enkuru dakšas vietā un ratiem, kam lūst spieķi. netur neviens 1000eur velo nopietnas braukšanas slodzi.

 

manas izmaksas ar 1000 eur velo aktīvi sportojot (seb un vivus)

 

HGX ķēde ~40eur

XT kasete 50 eur

slēgtie stūres gultņi (apnika jāties ar vaļējiem) 50 eur

ritchley foam gripi 25 eur

kalotkas 15 eur

29" riepas 100 eur, bezkameru škidrums, ventiļi, gorilla tape 50 eur, 28" šosejas sliki 40eur

crankbrothers pedāļi 70 eur

karbona stute un stūre 50 eur

eļļas, kopšanas līdzekļi, smēres, lubrikanti 100 eur

tupeles 100eur

"aptieciņa" ~130 eur (nomainiju 4 somiņas, pagaidām specialised ir vienīgā, kas izturējusi visilgāk, synchros un bontrager knapi 2 posmus tur). aptieciņā co2 pumpis ar rezerves balonu, kamera, multitoolis

 

vienības braucienā uzsitu nelielu baranku un 5dien pamaniju ka izlausts spieķis. vakar vivusā izlūza vēl viens, jāved saspieķot un iztaisnot. monobloks drīz jāmaina. dakša ir anormāls mēsls, šobrīd dzīvo savu dzīvi un lokauts vairs nestrādā kā vajag, pašai dakšai mainās cietība kā viņai patīk, trases laikā sit cauri un pēc tam paliek cieta un sit pa rokām. velo smags- 14-15kg. uz nākamo sezonu pirkšu karbona velo ar gaisa dakšu, jo tā ir lētāk kā uzlabot esošo.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

----

Labots - viesturs0711
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...