Jump to content

Pērku Volvo V70 2003.g. +


evertons
 Share

Recommended Posts

senleja

 

 

šis nobraukums ir resursa finišs, bet kā būs praksē?
Pat ļoti ticams,ka bez lielām problēmām vēl div tik noies. protams,ja tie 200 k ir apmēram reālais. Kur vispār rāvi,ka 200 k ir mašīnas resurs kas viņu bez maz noraksta un nav jēgas vairāk ieguldīt  uzturāšanā. 

Tā no Tevis var saprast.

Link to comment
Share on other sites

Nobraukums ir 370k km!!! Kas nu kuram skaitās "jēga ieguldīt"... 10% vai 50% no auto vērtības?

Man ļoti sen atpakaļ bija 15 gadīgs auto, kurš no de atceļoja 10 gadus vecs un ar 180k nobraukumu - spīdēja un laistījās. Piecu gadu laikā iekš lv tas nobrauca vēl 80k, bet pēdējos 10-15k tam bira viss un visur, kaut no elektronikas tam iekšā bija tikai apsildāms aizmugurējais logs :) nedomāju, ka kopš astoņdesmitajiem auto ir kļuvuši izturīgāki, tāpēc domāju, ka 200k ir vispēdējais brīdis pārdot, nevis pirkt.

Link to comment
Share on other sites

itanium

 

 

domāju, ka 200k ir vispēdējais brīdis pārdot, nevis pirkt.

Domā tālāk, bet nesludini šīs muļķības citiem.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

Trollis
  Kārtējais biezais iepukstējās. Gan jau papiņš piķi dod un tad jau var lekt 2d...su augstumā :D
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pilns ss.lv ar tādiem autiņiem ar feikiem rādītājiem. Tagad gan noklusētā vērtība ir 200k, bet reāli liela daļa jau nobraukuši vēl vismaz pa 100k vairāk. Iepriekš tinēji gatavoja spīzdīgos autiņus ar 100k nobraukumu, bet laikam saprata, ka cilvēki vairs netic. Ar mazāku nobraukumu ir ļoti mazs piedāvājums, bet tie paši ir jau pa lielam sarūsējuši vai arī nemaksās tos 3k EUR. 

 

 

no de atceļoja 10 gadus vecs un ar 180k nobraukumu
Link to comment
Share on other sites

androidz
Tagad gan noklusētā vērtība ir 200k,

Da ko tur daudz, atveram ssku un paskatamies ar kādiem noskrējēniem tur figurē 2-3 gadīgi, ap 200 K, tad jau sanāk ka nākamos 7 gadus auto nebrauc....

 

Piem tas pats 2012 gada v70, lielākai daļai ir virs 150K!

 

 

Kārtējais biezais iepukstējās. Gan jau papiņš piķi dod un tad jau var lekt 2d...su augstumā :D

Relax, birku viņam ne par velti piešķīra :)

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kārtējais biezais iepukstējās. Gan jau papiņš piķi dod un tad jau var lekt 2d...su augstumā

 

Es jau kādus gadus pats esmu papiņš  :grin: , kurš dod naudu, bet kad jaunībā bija jāpērk auto par 2k usd (toreiz cenas bija usd, tad pietika prāta uz automātiem un dārgiem ražotājiem neskatīties, jo pat bez ekstrām serviss bija otrās mājas. Labi, ka visu varēja saremontēt jānonkuļa garažā uz bedres.

Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

esmu papiņš :grin: , kurš dod naudu,

Tas visu izskaidro :D

 

Nu, gribās ekstras, gribās komfortu un tik, cik var pacelt un sanāk tas, kas sanāk. Tas, ka bez ieguldījumiem neiztikt, tas normāli ;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kā autors zinās cik reizes eļļa kārbā jau ir mainīta!?
 

 

Ja auto nācis no "rietumiem", tad visticamāk eļļa nav mainīta, jo ražotājs apgalvo, ka eļļa nav jāmaina.

 

 

 

Nu, eļļas maiņa būtu jātaisa pilnā - t.i. pumpē kārbai cauri eļļu, kamēr nāk laukā tīra. To dara uz speciāla stenda. Eļļas filtrs arī jāmaina. Ja vienkārši izsūc un ielej jaunu, tad liela daļa vecās paliek iekšā. Es savulaik izmantoju šī kantora pakalpojumus.
 

 

Arī ar šādu metodi neesot pilnībā iespējams nomainīt eļļu.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

jo ražotājs apgalvo, ka eļļa nav jāmaina.
Ražotājs tā apgalvo?
Link to comment
Share on other sites

Par konkrēto auto neesmu skatījies, nav vēlēšanās meklēt. Bet cik redzēts, tad daļai auto ražotāji neparedz eļļas maiņu / apkopi automatiskajām ātrumkārbām.

Link to comment
Share on other sites

Protams. Jo tā viņi iegūst detaļu pircējus. Manuālās kārbas OK, bet automātam ir jāmaina eļļa...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

senleja

Dažādi no teikti var būt.. Man viens piemērs draugam 91gada MB 124 dīzelis nopirkts ar 80k noskrējienu pašreiz ap 490k eļļa kārbā nav mainīta un izmaiņas darbībā par šiem nobrauktiem km nav vispār. Nu labi šī klasika tomēr  un nav korekti īsti salīdzināt ar 2003 gada vai 2016 gada automātu protams no jauniem to var negaidīt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par konkrēto auto neesmu skatījies, nav vēlēšanās meklēt. Bet cik redzēts, tad daļai auto ražotāji neparedz eļļas maiņu / apkopi automatiskajām ātrumkārbām.
Tieši tā arī ir, Volvo neparedz eļļas maiņu savās AT kārbās, pats nobraucu ar S80T6 ar geartronic līdz 345K, nebija nevienas problēmas ar kārbu, aizgāja prom, man kolēģim ir 850 ar AT pāri 500K, neviena vaina karbai, izņemot selektora kontaktus mazgāja un tīrīja, sievai ir MB W203 prasīju vienam no labākajiem kreisajiem servisiem LV, uz Lāčuplēša ielas, tas atbildēja, ja gribās pie 160K, varam skalot, bet oficiāli  elļa ir paredzēta uz mūžu! Tagad ir jaunais bizness, īpāši uz Volvo, kaut ko maina, kaut ko skalo, jo ir ļautiņi, kas par savu nemieru ir gatavi maksāt, kaut gan lai to varētu izdarīt ir jāņem kārba nost, un tās ir pilnīgi citas izmaksas!
Link to comment
Share on other sites

evertons

Nu tā - biju pie Valda uz Rubeni. Pieslēdzām pie datora, rādīja pāris kļūdas par xenoniem, bet neko tādu, kas būtu uzmanības vērts. Rezultātā samainījām kreiso gabarītu drošinātājus, kurus pāris reižu izsita, bet pēc tam nekas- viss darbojās. Nu manīsim, cik ilgi darbosies. Ja nu kas, meklēšu vaininieku ar izslēgšanas metodi, atvienojot visus patērētājus pēc kārtas.

Link to comment
Share on other sites

Tas, ka ražotājs nav paredzējis eļļas maiņu, nenozīmē, ka tā nav jāmaina. Bet tas arī nenozīmē, ka tā jāmaina regulāri. :)

Ar šo ražotājs pasaka, ka kamēr iekārtā nav problēmu, eļļu mainīt nav nekādas vajadzības. Tur tomēr ir pilnībā noslēgta sistēma, atšķirībā no dzinēja.

Ja parādās nolietojuma radītas problēmas, tad jau eļļas maiņa loģiska.

Link to comment
Share on other sites

kukkuru

 

 

Ja parādās nolietojuma radītas problēmas

 

eļļas maiņa jau sen kā nokavēta, vajag remontēt.

Un vēl, kādas citplanētiešu tehnoloģijas tiek izmantotas bezizmēra filtros, nedilstošās detaļās, eļļās, kas nepiedeg, nepiesārņojas un neoksidējas?

Link to comment
Share on other sites

evertons

Ja runājam par eļļas maiņu kārbā, čoms savam bmw 2005.g. samainīja un slēgšanās palika plūdenāka un rāvieni arī pazuda. Protams, tas arī ir sava veida risks jo var palikt arī sliktāk.

Link to comment
Share on other sites

Man jau arī smaidīt liek visu "viedums" par tēmu, cik autors sliktu auto iepircis. :D Pat ja no salona cilvēks pirktu auto būtieši tāpat meklētu variantus, kur piejegorīties...

 

 

Pa tēmai, tiešām automāts ir mīts. Patiesība rāda, ka pat parastā kārba volvjiem atpaliek kā tomāts. Pašam bija manuālis...

Link to comment
Share on other sites

androidz
Patiesība rāda, ka pat parastā kārba volvjiem atpaliek kā tomāts.

Tu pats saprati ko pateici?

Labots - androidz
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

evertons

 

 

atpaliek kā tomāts.

Es arī šito nesapratu :grin:

Link to comment
Share on other sites

Kas nav saprotams? Automātiskā kārba ir uztaisīta pat kvalitatīvāk un ir mazāk problemātiska kā manuālā. 

Link to comment
Share on other sites

kārba kā kārba, nekādu dižo problēmu nav, ja nu vienīgi domā to cik maksā spararatu nomainīt, ko protams kārtīgs letiņš nedarīs

Link to comment
Share on other sites

 

 

Automātiskā kārba ir uztaisīta pat kvalitatīvāk un ir mazāk problemātiska kā manuālā.

Nu bet loģiski, tā ir visiem ne tikai volvo 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Izskatās, ka kādu brīdi neko neesmu komentējis par savu auto. Tad nu lūk esmu mazliet ieguldījis, bet neko dižu. Jocīgākais bij tas, ka divas reizes pēc kārtas - pirmajā vasarā un šogad vasaras sākumā nojuka pečkas motora ezis. Izmaksāja 20eiro, tik pati samainīšana čakars. Eļļa, filtri un kalotkas neskaitās. Kārba slēdzās vēl joprojām bez izmaiņām - šad un tad jūt, bet pārsvarā normāli. Nobraucis esmu ap 45tūkst.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
evertons

Labas dienas!

 

Sagribējās savam auto sakarīgāku multimediju sistēmu ar BT priekš handsfree, navigācija lai iebūvēta un vēl šādas tādas fīčas. Ko sakat par šādu aparātu. Ir kāds mēģinājis ko tādu ielikt savā auto?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Šādu nav jēgas! Labāk paņemt rāmi + parasto 2din aparātu. 

Un tām ķīniešu android galvām parasti ir sūdīgs FM uztvērējs. Un iebūvētais pastiprinātājs ne visai.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vēl ja tev tagad stāv kaut kas no 8** sērijas, tad tiem ir ārējie pastiprinātāji arī būs nelielas zobu sāpes :biggrin: 

Link to comment
Share on other sites

__Igors

Ieteiktu nevis likt citu magnetolu, bet esošai pielikt "brīnumkastīti" no yatour vai citas firmas. Pats lietoju nu jau gandrīz 3 gadus un atsauksmes tikai tā labākas. Slēdzas cd-changer vietā, manējam gan ir tikai aux/usb/sd, bet jaunākiem modeļiem jābūt arī bluetooth. Manuprāt gan vizuāli izskatās labāk, jo paliek oriģinālā magnetola, gan skan labāk.

 

P.S. Neizlasīju līdz galam par to ka vajag arī navigāciju, bet ja navigācijas fīča nav must have, tad ieteiktu uzmest aci uz yatour produkciju.

 

 

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

evertons
pirms 15 stundām , Ronalds teica:

Labāk paņemt rāmi + parasto 2din aparātu. 

Parastajiem, nu firmu aparātiem ir sava OS, kas mani neapmierina jo gribu andrīti.

 

pirms 15 stundām , jema teica:

Vēl ja tev tagad stāv kaut kas no 8** sērijas, tad tiem ir ārējie pastiprinātāji arī būs nelielas zobu sāpes :biggrin: 

Jap, man ir 803 aparāts un ir ārējais pastipreklis, bet tas nav nekas traks - pārvilks vadus un pie reizes samainīs pāris skaļruņus, kuri burkšķ un lieta darīta.

pirms 11 stundām , __Igors teica:

brīnumkastīti" no yatour

Par šo esmu lasījis, bet ar šo būs pa maz - ĻOTI vajag, lai navi ir iekš auto, nevis katru reizi telefons jāmoca...

 

pirms 15 stundām , Ronalds teica:

Un tām ķīniešu android galvām parasti ir sūdīgs FM uztvērējs

Parasti jau lētiem aparātiem ir problēmas, kā nekā šķībacis taisa arī dārgo galu, kam nav ne vainas un šis nav tas lētākais...

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
1 stundu atpakaļ, evertons teica:

Parastajiem, nu firmu aparātiem ir sava OS, kas mani neapmierina jo gribu andrīti.

 

 

Es biju domājis 2din ar androīdu protams ka! 

Link to comment
Share on other sites

Auto tas maģis tomēr salīdzinoši zemu. Tad jau ieķer atsevišķu navigāciju. Līdz 100 Eur jau labu labā, tad vēl pa ~100EUR var labu labo Pioneer ieķert ar BT, pročiem un tml.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Man patīk šis risinājums. Automātiski tev ir viss kas telefonā. Vienīgi liela bremze :(

 

Labots - Zoom
Link to comment
Share on other sites

evertons
Pirms 44 minūtēm , Zoom teica:

Man patīk šis risinājums. Automātiski tev ir viss kas telefonā. Vienīgi liela bremze :(

Šis ir labs kā vienreizējs variants, bet regulāri - ļoti neērti...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...