Jump to content

Diagnostikas tooļi


Bomaars/C12
 Share

Recommended Posts

Vēlējos uzzināt kā ir ar tiem protokoliem utt tiem štruntiem...saprotu teiksim man priekš opel derētu op-com, bet gribētu arī paspēlēties ar lēto štruntu ELM327, bet lielumam rakstīts ka neder dīzelim, tāpēc kā zināt kuri der? Saprotu iet protokoli.... bet nevaru saprast kurš ir īstais opel 2.0 dti 74kw motoram

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Kāds Tev Opel's? Man ir OP-COM's. Un ir arī "parastais" ELM's.

Spēlēties nedošu, bet, ja vēlies, vari piebraukt, patestēsim.

PM!

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
(labots)

Par dargākiem aparātiem tiem vēlāk, konkrēti paspēlēšanās pēc to ELM gribēju jo viņs maksā 4 un uz augšu dollari...

Ghost_az nezvai sanaks neesmu no rigas :D , vairāk interesētu par tiem protokoliem vai kāds tur to visu saprot un kā pielasīt to ELM327.

Opelis ir opel zafira

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

ELM ir tikai dzinējam un tikai 2000+ gada autiņiem.

Nu un ja lietojam ar datoru, tad ir nianses ar programmām - it kā ir daudzas programmas, bet katrai ir savas nianses.

Tas CDP gan ieinteresēja - jāskatās kā iet ar nolāpītajiem francūžiem... 

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Tas viss skaidrs...bet kā tad ir ar tiem dīzeļiem un pēc protokola kā izvēlēties pareizo...jo lielākoties daudzi raksta ka nedabojas ar dīzeļiem

Link to comment
Share on other sites

martinno

Man bija par 15€ - gāja ar benzīnu, dīzeli, u.t.t. - to atdāvināju. Pēc tam paņēmu par 3.5$ - vispār nestrādā  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Parastais ODB II protoklos neko sakarīgu nerāda īpaši paveciem dīzeļiem! 

Ja gribi tiešām šo to salabot, nopērc to ķīniešu autocom/delphi klonu! 

Es sākumā arī darbojos ar odbII diagnostikas iekārtām uz ELM, Nu nav tas nopietni! (Jā šo to var noslatīt, bet parasti tas par īsu ir...)

Link to comment
Share on other sites

Nu tad iemet kāds linku ar kādu devaisu tā ap 30 Eināriem kas nav pēdējais mēsls un der Opeļiem. Būtu labi ja pašam tāds jau ir un ir reāla pieredze.

Link to comment
Share on other sites

Pa 30 tīri nesanāks, bet reku http://ru.aliexpress.com/item/201402-newest-version-free-shipping-case-for-autocom-TCS-tool-good-service-multi-color/1995529576.html

 

Man šāds ir! Esmu mēģinājis uz divām opeļvektrām! Ņem visu - abs, klimantu, automātisko kārbu, airbagus, rāda kaudzi motora parametru, var dažus diagostiskos testus izveikt - gandrīz ideāli! Ko nevar - nevar visas ar drošību saistītās sistēmas mainīt - piemēram jaunu imobilaizera čipus pielikt/noņemt.


Ja kas oriģinālais verķis ar softu virs 1000 eur maksā......

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

A kā ar to opeļiem speciālo op-com itkā 15 dollari maksā un esot baigi labais štrunts tieši priekš opeļiem...

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Opeļiem vajag OP-COM'u.

ELM, cik atceros, manu Zafiru neņēma. Kaut ko rādīja, bet programmēt un dzēst kļūdas neļāva.

 

No kura gala ir topika autors? Un kura gada auto (vai vismaz paaudze)?


Kur ir OP-COM pa 15 USD?

Pirms gada-pusotra samaksāju ~45-50 EUR un tas bija lētākais atrodamais variants (kurš tā pat ir ķīniešu klons).

Aizdomas, ka pa 15 USD ir parasts ELM ar uzlīmi "OP-COM"! :D


EDIT: Pats redzu...

Iespējams - cenas kritušās. Tad noteikti ņem OP-COM, nevis parastu ELM.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Tev ir Zafira-A. Aizdomas, ka OP-COM's nepalīdzēs, ja gribēsi līst dzinējā. Tev tur viss ir mehānisks, ne? Tavējais jau nav common rail.

Par pārējo - arī šaubos, vai kaut ko varēsi darīt. Sāc ar ELM'u (aizņemies no kāda), tad jutīs, vai jēga turpināt.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Kāpēc teiksim A zafirām neko nevar noteikt...īsti neizprotu tad tos tūļus...dzinējs laikam ir 2.0 DTI 16v...74kw...no tā arī viss izriet...konkrēti notestēt vajadzētu degvielas sistemu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tev tur viss ir mehānisks, ne?

 

Nu nu 2001 gada auto un viss mehānisks - neticu! Visticamākais sūknis jau tiek ar kompi vadīts un op-com palīdzēs!  

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Neesmu iedziļinājies, bet šim taču nav common rail? Tātad - sūknis visdrīzāk ir mehāniskais.

OK, iespējams, spiedienus redzēsi.

Ko īsti gribi tajā degvielas sistēmā testēt? Kāda ir problēma?

Link to comment
Share on other sites

Celsies TA cenas

 

«Tehniskās apskates izcenojuma paaugstināšana vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām nepieciešama, jo palielinājies laiks tehniskās apskates veikšanai, ņemot vērā normatīvajā aktā par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati noteikto nepieciešamību kontrolēt automobiļu elektroniskās vadības un drošības sistēmas, kā arī veikt papildus pasākumus ceļu satiksmes drošības paaugstināšanai,»

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

evertons
Celsies TA cenas

  kāš nu visur, kur vajag un kur nevajag... besī tā LV likumdošana...

Labots - evertons
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
(labots)
Ko īsti gribi tajā degvielas sistēmā testēt? Kāda ir problēma?

 

Bija Nobirusi sūkņa elektronika(divi vadi kas piegāja tiem bija nobirusi izolacija, laikam pa Latvijas superīgajiem ceļiem sagaja tie vadi kopa un jā rezultāts) tajā mirklī tika nomainīts degvielas filtrs, un saremontēja arī sūkņa elektroniku, bet protams servisaa silts leca labi, bet pec servisa rītos tika konstatēts ka ilgak jāgriež un protams pielec bet izsit dūmu...idejas tādas ka iespējams kur gaisu sistemā rauj iekš... 

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

To vai sistēmā ir gaiss, diagnostikas tūlis, konkrētajam autiņam nepateiks. Var arī gadīties ka ir mazliet par vēlu špricmoments. Arī tad sliktāk lec un izsit dūmu. Gan jau ka remontējot sūkņa elektroniku, tas bija noņemts, un, iespējams, atpakaļ uzlika ne gluži tajā pat pozīcijā.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
(labots)

Nē nu to rīku tāpat gribētu paņemt, tā jau bez kārtīgas diagnostikas nesaprast...katrā ziņā lec tad ar grūtībām(bet arī kā kuru rītu)..un ka pielec dumu makonis izlido (bet arī atkarīgs cik smagi lec, jo smagak jo lielāks)...

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Šeit tev diagnostikas tūlis neko nepateiks! Tikai braukt uz specializētu dīzeļu servisu kur var pārbaudīt/izmērīt:

 

1. Kompresiju cilindros

2. Sprauslu smidzināšanas kvalitāti

3. Augstspiediena sūkņa spiedienu

 

Vienīgais ko pats vari pārbaudīt ir no rīta auto ievilkt (ieskrieties līdz kādiem 30 km/h, otrajā robā un atlaist sajūgu)

 

Ja tad, ar aukstu motoru, pielec uzreiz un bez dūmu mākoņa, ļoti iespējams ka motors izdilis, kad motoru lēnām griež starteris, gaiss paspēj gar kompresijas gredzeniem izplūst.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
(labots)

Dūmu mākoņa ne smagās pielekšanas pirms nobruka sūkņa elektronika nebija.  :D

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Saki nobruka vadības bloks? Un tika vienkārši šrotā nopirkts cits un nomainīts bez kalibrācijas? Hmm... Nepareizs iesmidzināšanas moments iespējams.... Un citu efektu kā tikai smaga palaišana nav? 

 

Opcom varētu palīdzēt!

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

nē šrotā cits netika itkā pirkts...šie sūtijuši uz kkurieni latvijas vidienē remontēt...Par citiem efektiem varu pateikt tikai to ka mazāk tērēt degvielu pec visa šitā sāka...katrā ziņā to varēja izmainīt tas...ka cilveks kas ņemas teica ka brinums vispar ka mums leca jo viss bijot aizsēdis ar sadegušajiem...eh izkrita vars no galvas arā...bet tā mums pirms tam viss bija tip top

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...