Jump to content

Kā konkrēti izpaužas C++ valodas tuvums "dzelžiem".


Raimonds1
 Share

Recommended Posts

operācija notiek (parasti) ar 32 bitiem uzreiz.

@@Klusu, ko nozīmē "parasti"? Kāpēc lai 8bit parastie mikročipi vai 64bit parastie desktopa un laptopa proči "parasti" strādātu ar 32 bitiem?
Link to comment
Share on other sites

Formulējums nebija precīzs. Piedod, ja vari.

Gribēju teikt - mazākā adresējamā vienība ir 8 biti; it kā ir iespējamas operācijas ar 8 bitiem, bet faktiski tās bieži notiek ar vairāk bitiem.

Tomēr man ir aizdomas , ka 32 ir "parastākais" skaitlis (tikai aizdomas; konkrētu datu man nav).

Labots - Klusu
Link to comment
Share on other sites

 

 

sēžu un priecājos, cik portabls (universāls) ir C++ kods
 

 

viņš ir portabls tajā līmenī, kurā nemēģina siet klāt kaut kādu GUI vai tml ekstensijas. tīrs, prasts kods pēc standartiem, aprobežojoties ar pamatlietām.

Tīri POJO arī ir portabli starp dažādām sistēmām, bet tiklīdz mēģina kaut ko no GUI vai custom lietām, tā portabilitāte pazūd. Visas tās domstarpības par to, kurš kods ir portabls un kurš nav, aizmirst tieši šo aspektu. Pat .NET varētu būt ĻOTI portabls, ja tas būtu POJO līmeņa, un C++ ar MFC/Win32 API diez vai uz linukša palaidīsi bez ņemtnes. :)

 

ilustrācija - mums te darbā ir minētā hārdvāre, ar ko vajag komunicēt no vismaz 2 platformām (Android, iOS). tie ražotāji, kas to dara ilgtermiņā, jau ir sabūvējuši C bibliotēku, kas implementē objektus + to pamatfunkcionalitāti + taisa vrapperus + ziņojumu instances + pārējās lietas, kas neprasa nekādu GUI vai tālāku implementāciju. atstājot to katrai platformai. Ja tā vietā mēģinātu implementēt universālu c++ risinājumu ar GUI jau iekšā - sarežģītība pieaugtu neskaitāmas reizes, momentā atdurtos pret platformu atšķirībām.

Link to comment
Share on other sites

Es kādreiz gribēju strādāt iekš C/C++.   Es pat biju nokārtojis brainbench C sertifikātu.

Nekas tur, protams, nesanāca  un man nācās kodēt javā.     :shok:

Link to comment
Share on other sites

Cik labi būtu, ja visādi Capi un tamlīdzīgie nevis laustu šķēpus par to kurš krutāks, bet rakstītu padomus par tēmu tiem, kuri tos prasa.

Latvija zeltu un plauktu... :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Caps, varētu palūgt tās " vakances " tiem C, C++ programmētājiem? Konkrētas vakances ar nenotecējušiem termiņiem studijā. Prasības ( grādi, konkrēta pieredze) klāt. Gribās redzēt, kur lielais vakanču daudzums Latvijā.

Link to comment
Share on other sites

Ir tās vakances, ir.

 

Cik labi būtu, ja visādi Capi un tamlīdzīgie nevis laustu šķēpus par to kurš krutāks, bet rakstītu padomus par tēmu tiem, kuri tos prasa. Latvija zeltu un plauktu...

 

 

Ja ir kreņķis par to, ko tik visi citi nezina, tad uzzināt var, tikai komunicējot, nekā citādi.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Raimonds1

Paniekojos ar rūtiņu lapu un zoles kārtīm. 64 bitu rinda - kā reiz viena spēlētāja 8 kārtis.

Trumpes

Dāmas

Kreicene       11000110 ; pēc stipruma, pirmie divi biti 11 - 3 punkti

Pīķene          11000100 

Ercene          11000010 

Kāravene      11000000 

Kalpi

Kreica kalps  10000110 ; pēc stipruma, pirmie 2 biti 10 - 2 punkti

Pīķa kalps     10000100 

Ercena kalps 10000010 

Kārava kalps 10000000 

Kāravi

Dūzis             01001011 ; pēc stipruma, pēdējie 4 biti - 1011 - 11 punkti 

Desmitnieks   01001010 ; 1010 - 10 punkti

Kungs            01000100 ; 0100 - 4 punkti

Devītnieks      01000011 ; pēc stipruma, bet bez punktiem pēdējos 4 bitos

Astotnieks      01000010 ; apstrādā un ignorē pēdējos 2 bitus punktu skaitīšanai

Septītnieks     01000001 ; ja sākas ar 01 un tad ir 0000

Tās būtu trumpes.

 

Spēlē to, kam tiek stiķis, nosaka, kuram lielāka trumpe

ja nav attiecīgā prasītā kreica, pīķa vai ercena.

Tūlīt pēc stiķa ņemšanas tiek sasummēti punkti, kas attiecīgi dāmām un kalpiem nolasās kā 11 un 10 ( 3 un 2 attiecīgi), bet kāraviem - no pēdējiem 4 bitiem  1011 - 11 punkti, 1010 - 10 punkti, 0100 - 4 punkti.

Kārava devītnieka, astotnieka un septītnieka pēdējie divi biti punktu skaitīšanā tiek ignorēti, tie vajadzīgi tikai kāršu stipruma noteikšanai.

 

Kreici

Dūzis            00111011 ; pēc stipruma, pēdējie 4 biti - 1011 - 11 punkti 

Desmitnieks  00111010 ; 1010 - 10 punkti

Kungs           00110100 ; 0100 - 4 punkti

Devītnieks     00110000 ; 0 punkti

 

Pīķi

Dūzis            00101011 ; pēc stipruma, pēdējie 4 biti - 1011 - 11 punkti 

Desmitnieks  00101010 ; 1010 - 10 punkti

Kungs           00100100 ; 0100 - 4 punkti

Devītnieks     00100000 ; 0 punkti

 

Erceni

Dūzis            00011011 ; pēc stipruma, pēdējie 4 biti - 1011 - 11 punkti 

Desmitnieks  00011010 ; 1010 - 10 punkti

Kungs           00010100 ; 0100 - 4 punkti

Devītnieks     00010100 ; 0 punkti

 

Šeit attiecīgi, 0011, 0010 un 0001 nosaka ATBILSTĪBU kreiciem, pīķiem  un erceniem, nevis to, ka kāds no tiem ir stiprāks par otru.

 

Un proti, ja kāds iziet ar šādu kārti, tad pretinieka kārtīs meklē atbilstību un ja tā ir, tad pieļaujama tikai attiecīgās kārts ( vai kāršu - 2 vai 3) dalība stiķa izspēlē.

 

Ja tās nav, tad pieļaujama jebkura cita kārts, pie tam stiprākā trumpe savāc stiķi, bet jebkura cita masta  kārts ir vājāka par prasīto un tikai piemet punktus vai atmet lieko.

 

Kaut kā tā, vēl jāizdomā, kā "nejauši" sadalīt kārtis.

Un kā tam visam piezīmēt bildītes.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Raimonds1

Vēl ne, kritiskas problēmas ar sintaksi.

 

Daži jautājumi. Kā sauc procesu, kad kaut ko reducē līdz bitu/baitu/ASCI kodu līmenim, tajā līmenī visu atrisina un tad to visu saveido ērti iekļaujamu jau gatavā programmā, kas sarakstīta kādā citā valodā? Kādu piemēru, ja ir.

Link to comment
Share on other sites

Var jau gadīties ka tas, ko tu reducēsi līdz bitu/baitu līmenim būs vēl lēnāks nekā 'normālā līmenī' :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tajā līmenī visu atrisina un tad to visu saveido ērti iekļaujamu jau gatavā programmā, kas sarakstīta kādā citā valodā? Kādu piemēru, ja ir.
 

 

ko nozīmē "reducēt līdz bitu/baitu līmenim"? nokompilēt, vai?

 

Citēto dara bibliotēka. Kāds cits tavā vietā uzrakstījis algoritmus un kļūdu apstrādi un viskautko citu, atliek ņemt bibliotēku (DLL failiņu vindozēs, piemēram) un izmantot tā funkcijas.

Piemērs - pielinko ws2_32.lib iekš C vai C++ un lieto winsock2 funkcionalitāti - tev nav jāzina par tīkla interfeisiem, syn/ack mesidžiem, pakešu hederiem, rūteriem u.c lietām - ņem un sūti uz konkrētu serveri datus. Vai lieto DLL funkcijas bez tā *.lib, kur viss deklarēts.

Delfos tas bija līdz nejēdzībai lietotājam draudzīgi ar komponentiem uztaisīts - instalē komponentu, tad uzvelc uz formas kādā projektā, nosauc to kaut kā un sāc lietot tā funkcijas. Tu vari uztaisīt zoles bibliotēku, piemēram, kur nākamajam atliks rūpēties tikai par GUI uztaisīšanu.

 

tikai kaķi ar traktoru kopā jēdzīgi nesajūgsi, jābūt kaut kādai savietojamībai bibliotēku un vides izvēlē. vai jātaisa interfeiss starp kaķi un traktoru.

Link to comment
Share on other sites

tikai kaķi ar traktoru kopā jēdzīgi nesajūgsi, jābūt kaut kādai savietojamībai bibliotēku un vides izvēlē. vai jātaisa interfeiss starp kaķi un traktoru.

Nu ja var sajūgt zirgu ar ratiem, tad kaķi ar traktoru noteikti arī var sajūgt. Vienkāršākais veids - ielaist traktora kabīnē, lai pasēž uz beņķa :D
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Es tā sapratu, ka tas ir tas programmēšanas valodu izstrādes līmenis un ar to programmētāji parasti nenodarbojas. 

 

Ņemsim zolei piemēru kādā programmēšanas valodā - 26 kārtis, 14 trumpes, pa 4 kārtīm pīķos, kreicos, ercenos, kārtīm ir stiprumi trumpēm un katrā mastā, atbilstība mastam un punkti stiķī.

Tad vēl tipa nejaušā dalīšana, punktu uzskaite un blēdīšanās novēršana, ka liek atbisltošas kārtis ja reiz lie;ajam tas dūzis iet riņķi, nevis paņem ar trumpi vai mēģina atmest lieko citam mastam.

 

Un bildites, protams un kāršu galds un visādi kruzuļi.

 

Nu tā uzmetumu apmēram.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Ja tu būtu paskatijies manā mājas lapā, būtu atradis zolītes programmas ar visu kodu divās programmēšanas valodās - delphi un c#. Ņem papēti un uztaisi pa savam, labāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Mani interesē izziņas process nevis pati zoles programma kā tāda. Tā ir pakārtota interese kā piemērs. 

tas pats ar čipsu melnajiem punktiem, attēlu apstrādi un pārējo.

 

Es sāku saprast problēmas būtību - jūs ar tādiem sīkumiem nekrāmējaties, jūs ņemat gatavu bibliotēku, kuru kāds cits iziveidiojis un izmantojat tās aprakstītās funkcijas, lai vai ko tā daritu - salīdzinātu vērtības, skaititu punktus vai nodrošinātu spēles darbību internetā.

 

Mana interesa mana piemēra sakarā ir pavisam cita - nevis kā izveidot kaut kāu labāku spēli, bet kā to izveidot  taja bitu un baitu līmenī.

 

Ja manā izpratnē diskutējam par terminu - labāks, tad man tas ir - labāks veids, kā 1 baitā salikt maksimāli  daudz infiormācijas.

 

Un proti - no C++ valodas es pagaidām saprotu tik daudz, ka nav nekādu problēmu tās kārtis aprakstīt tā, ka es to esmu izdarijis, salīdzināt un noteikt, kur aizies stiķis un saskaitit punktus.

 

Šajā vietā interese par jebkadas zoles programams rakstīšanu aiziet otrajā plānā, jo ir skaidrs, ka šadi gan jau ka var operēt ar viādiem citadiem skaitļiem, tāpēc jau ir jautājums - kā uz tā bitu un baitu operāciju bāzes izstrādātu prodiuktu pēc tam iekļaut kādā citā programmā, ka tam piezimet bildītes, kā padarīt ērtu lietotājam un tamlīdzigi.

 

Ja pavisam konkrēti sākumam - kā skaitlim 00101011 piesaistīt Pīķa dūža bildīti. 

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

"kā 1 baitā salikt maksimāli  daudz infiormācijas" tas nebūt nenozīmē optimālākais ātruma vai kāda cita parametra ziņā.

"kā skaitlim 00101011 piesaistīt Pīķa dūža bildīti" - jāmācās 1. datu struktūras (hashmap, citi-map veidi šajā gadījumā), 2. algoritmi, lai labāk izprastu ātras datu struktūras, 3. kā strādā cpu ar visām cache atmiņām, lai zinātu, kā viņus labi implementēt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Raimonds1

fresh2refresh.com/c-programming/c-storage-class-specifiers/

 

atradu vēl vienu veidu, kā rūpējas par to, lai mašīnai vieglāk apstrādāt datus - novieto tos tuvumā

 

Storage class specifiers in C language tells the compiler where to store a variable, how to store the variable, what is the initial value of the variable and life time of the variable.

----------------------

 

Atradu vēl šādu materiālu. Labs pēcvārds!

 c.learncodethehardway.org/book/

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Auto, extern un static nekādi neuzlabos tev ātrumu.

 

Ja tu domā par register, tad nāksies tevi apbēdināt un teikt ka tavs atradums ir pilnīgi bezjēdzīgs. Jo pirmāmkārtām, ja tu programmē priekš x86, tad tur nemaz nav tik daudz to reģistru no kā izvēlēties un kompilātors vienkārši neņems vēra to register keywordu un turēs tavu mainīgo RAM atmiņā.

Ja tu programmē priekš tādas arhitektūras kā ARM, Mips utt, kurās ir daudz reģistru - 32, no kuriem daļa ir pieejama, tad kompilārtors par to ir ļoti labi informēts un izvēlēsies daudz optimālāk, ko turēt un ko neturēt reģistros. Jebkurā gadījumā pieminētās arhitektūras nevar strādāt ar mainigajiem pa tiešo no atmiņas un mainīgos ielādē reģistros pirms izdara darbības, kā arī bez vajadzības no reģistra uz atmiņu nekopē.

 

Pie tam ja tu atzīmē mainīgo ar reģister, tad tu vairs nevari iegūt no viņa adresi (pointeru), neatkarīgi no tā vai viņš reali ir reģistrā vai atmiņā, jo teorētiski viņš ir reģistrā un viņam nevar būt adrese.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Es tos visus smalkumus pagaidām nesaprotu, bet kaut kāda dziļāka doma tur acīmredzot ir, ka to mainīgo neglabā kaut kur, kur nu sanāk. Vēlāk apskatīšos un pameklēšu, kāda tā dziļākā doma tur ir.

 

Kā patīk tā grāmata? Stils un pieraksta veids   c.learncodethehardway.org/book/ 

 

---------------

cs-fundamentals.com/c-programming/storage-classes-in-c-and-storage-class-specifiers.php

 

te kaut kas ir

register declaration is equivalent to an autodeclaration, but hints that the declared variable will be accessed frequently; therefore they are placed in CPU registers, not in memory. Only a few variables are actually placed into registers, and only certain types are eligible; the restrictions are implementation-dependent. However, if a variable is declared register, the unary & (address of) operator may not be applied to it, explicitly or implicitly. Register variables are also given no initial value by the compiler.

Pagaidam tādā nojautas līmenī, kas tas ir.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Aizmirsti to visu un beidz skaldīt matus. Jēga no tā ir tikai tad, ja tu izproti konkrētu arhitektūru priekš, kuras tu raksti to kodu un vispār zini ko vēlies izdarīt. Jo uz katras arhitektūras rezultāts būs pavisam savādāks, pietam pat atšķirīgs izmantojot dažādus kompilātorus.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Es vienkārši mēģinu piestartēties tai C un C++ no citas puses, nevis Hello world un eglītes zīmēšanas!

Link to comment
Share on other sites

Nu tad arī sāc no citas puses nevis no vidus, nesaprotot sākumu.

 

Izpēti kur iet kas atmiņā, kas iet .text sadaļā, kas .bss, kas .data

 

izpēti cik, kas, ko aiz aiņem

http://www.geeksforgeeks.org/memory-layout-of-c-program/

 

uzkompilē programmu un ar objsump apskaties kas tur sanāca.

http://www.thegeekstuff.com/2012/09/objdump-examples/

 

uzkompilē bez linkošanas un pamēģini pats uzrakstīt linker skriptu un tad salinkot

http://processors.wiki.ti.com/index.php/Linker_Command_File_Primer?keyMatch=linker%20command%20primer&tisearch=Search-EN

Link to comment
Share on other sites

 

 

un dara to no zirga mugurpuses

 

Tak šim jau te tika stāstīts, ka tā anālā pieeja programmēšanai ir aplama, bet šis tik turpina bīdīt savu fetišu. Ieteikums Raimondam tēmu labāk neturpināt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

no citas puses

 

Ta jau vajag kodēt iekš assembler,  ja gribi procesora reģistrus pa tiešo izmantot.  

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Es saprotu, ka šāda te meklēšana, kā sākt mācīties C un C++ ir savāda, bet man ir zināmi argumenti - tām valodām ir zināmas problēmas ar popularitati, atraktivitāti un sintaksi, jo tad, kad tās radīja, kas uz klaviatūras bija, to arī triepa tās vai citas funkcijas aprakstam.

 No otras puses tas valodas ir jāzina, ja grib kaut ko no pamatiem būvēt.

 

 

 

Ta jau vajag kodēt iekš assembler,  ja gribi procesora reģistrus pa tiešo izmantot.  

To gan ne, tik tā informācijai, palasīt.

----------------

1. C un C++ zina diezgan maz cilveku.

2. Latviešu valodā ir maz materiālu.

3. Pamatu grāmatas arī nav tulkotas.

4. Skolēniem piemēroti uzdevumi, kas aptver vairāk par hello world, rombiem un eglītēm praktiski nav.

5. Speciāli sākuma līmenim dizainētu uzdevumu, kas ļauj uz vienkāršu piemēru pamata saprast dažādas tēmas arī nav.

6. Diskusija kā tāda ir iespējama, bet ne bez artefaktiem.

-----------------------------------------------

 

Speciāla atkāpe par materiāliem latviešu valodā - tas ir svarīgi sākumā, kad angļu valoda nav līmenī, tomēr jau skolā apgūt gana daudz pamatu. Materiālu neesamība dod angliski runājošiem handikapu, ko neviens pat necenšas novērst.

 

Vēl viena atkāpe par speciāli dizainētiem uzdevumiem, kas ļautu mācīties citādi, nekā hello world - 12-14 gadu vecumā ar tādu C valodu konkurē viss kas cits, kas ir daudz krāsaināks un atraktīvāks.

Link to comment
Share on other sites

C++ ta daudzās augstskolās tieši liek!

2) pateicoties " foršai " valodniecībai paldies, nē, tutoriāli labāk gribu angliski.

3) nē, ja pamatu grām nav LV, man netraucē. Info ir tik daudz, ka svarīgāk paskaidrot, kuru labāk lietot un kaut ko ko nesajēdz vienkārši paskaidrot;). Drīzāk labi, ka kāds mentors pabaksta, kuru materiālu jūzot ( viņu ir vairāk, kā pa mūžu saskaitīt varētu ).

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Neattiecini uz sevi, domā par valsti.

Pieņemsim, paiet 10 gadi un šādā tēmā darbojas 30 indivīdi, kas diendienā raksta kodu C valodā.

Viens uzraksta spēlīti 30 grūtības pakāpēm, pa punktiem paskidrojot, kas un kāpec un pāris iespējas uzrakstot 3 variantos.

Cits uzraksta referātu vieglajā valodā par C valodas un citu valodu darbināšanu kopā.

Vēl cits uzrasktījis jaunu valodu, kas viegli kompilējas uz C.

Tad kādi 20 skolnieki uzjautā specifiskus jautājumus.

 

I have a dream.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Mēģini pievērsties tam, ko uzrakstīju par tēmu.

Mana nezināšana tieši man tagad ļauj saprast tās visas sākuma grūtības. Kuras neviens tīnis nekad nepacels, jo sabīsies no speciālistu kritikas.

 

No tā, ko esmu šeit sarakstījis, laikam vajadzētu būt priekšstatam, ka kaut kādas sākuma zināšanas man ir gan.

Link to comment
Share on other sites

Sākuma zināšanas sāksies, kad būs krietni virs 1000 rindiņām darbiņš uztaisīts.

Kas attiecas uz forumiem, jā, tieši IT vides ir visatsaucīgākie un arī te netrūka potenciālo mentoru. Protams, ja negribi tikai mājasdarbus nahaļavu " izpildīt ".

Link to comment
Share on other sites

Sākuma grūtības skaidro ar to, ka nav tutoriāla latviski vieglā valodā? Bet velti. To pašu paskāli mēģināju ar trim grāmatām plus kladēm utt. Ne s nesanāca, bet ar primitīvu anglisku nieciņu tutoriāli priekš C++ ar pirmās padsmit rindiņas izdevās. Vēlāk gan uz C++ neieciklējos.

Tās sākuma grūtības pa īstam sāksies, kad nebūs vairs padsmit rindiņu vai simts rindiņu.

 

Nevis par valsti un bitu, bet par tutoriāli vajag domāt. Jā, kad sāc domāt, tad arī cilvēki palīdz un ļoti daudz. Tikai ar domāšanu nepietiek, darīt vajag. Kā var saprast, vai pareizi domā ? Tikai darot un skatoties, vai sanāks.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Šai tēmai ir vairāki slāņi - informācija par C valodu un citām, pētnieciskais, komunikācijas, bitu apstrādes meklējumi, filozofija par valodu un dzelžiem un vēl kādi pāris. Nevajag visu noreducēt uz vienu.

 

To vismaz saproti, ka C valoda ar tādu publiski pieejamo performanci tīnim ar viņa domāšanu zaudē vienos vārtos pret datoprspēlītēm kā brīva laika pavadīšanas veidu?


Tagad palasīšos par mainīgajiem.

Link to comment
Share on other sites

Kompim filozofija ?

Pirms uzsākt bitu apstrādes jaunatklājumu mēģinājumus, vajadzētu vienkārši paņemt tutoriāli un ko vienkāršu uzkodēt. Vienalga kādā valodā. Daudz vērtīgāk, kā filozofēt.

Filozofijā un komunikāciju zinātnēs arī ir pamatvērtības, pierādītas vērtības, pieņemtais. Pirms ķerties pie jaunatklājumiem, parasti apgūst jau zināmās vērtības.

Par noreducēšanu uz vienu - akadēmiskie darbi vienmēr ir noreducēti uz vienu - tēzes pierādīšanu. Praktiskie darbi uz darbaspējīga produkta radīšanu.

Maz saprotams, kā nereducējot uz tēzes pierādīšanu, iespējams iegūt grādu kaut vai filozofijā utml.

Link to comment
Share on other sites

 

 

To vismaz saproti, ka C valoda ar tādu publiski pieejamo performanci tīnim ar viņa domāšanu zaudē vienos vārtos pret datoprspēlītēm kā brīva laika pavadīšanas veidu?

 

Mācīt tīnim C++ vai C viņam pievilcīgā veidā ir tikpat inovatīvi un progresīvi, kā aprīkot pirmsskolas sagatavošanas grupu ar interaktīvo tāfeli un pēc tam mācīt grupu boksterēt. Ja mērķis ir jaunieti ieinteresēt - ir desmitiem šādam nolūkam paredzētu valodu, pielāgotas konkrētam mērķim/specializācijai. Jaunietim attīstoties - viņš pats nonāks ar līdz C++/C vai assembleriem - ja tas viņam būs nepieciešams.

 

Ir pagājuši 5 mēneši kopš šī topika atvēršanas brīža un kā jau citi norādīja - topika autors šobrīd tā arī nav uzrakstījis pat pāris rindiņas koda, bet turpina filosofēt, mētājoties no jautājuma par valodas tuvumu dzelžiem līdz pat "jauniešu ieinteresēšanai". Kāpēc vispār tāda ieciklēšanās uz C++ - autoram vispār ir radusies nojausma, ka katrai valodai ir savs pielietojums? Kāpēc ir izvēlēta tieši C++, kādus uzdevumus nākotnē ir plānots risināt?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Filozofija nāk tad, kad jau viss apgūts, iztaustīts. Sākt ir tas pats, kas bioloģiju mācīt sākumā no bībeles. 

 

C/C++ skolēniem? Tak profesionāļiem grūti aptvert visus 10+ dialektus, ko daudzu garumā saradījuši visādi dīvaiņi mēģinot pasniegt kā vispareizāko C++. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...