Livingston Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Sveiki, Varbūt variet ieteikt kādu firmu, kas nodrošina šādu pakalpojumus: Zvanu pāradresāciju uz mobilajiem telefoniem un šo notikumu uzskaiti. - viens numurs; - caur internetu/web konfigurējama pāradresācija uz mobilo tālruni; - pāradresācijas nosacījumi - ienākošais zvans tiek pāradresēts uz NUM1, ja nav atbildes kaut kādā laika sprīdī (teiksim 30 sec), tad zvans tiek pāradresēts uz NUM2; - iespēja atsekot pāradresācijas notikumiem atskaišu formātā; - opcionāla integrācija ar ārējām sistēmām un/vai e-pastu; Šāds pakalpojums interesē kā nopietnāka alternatīva parastam mob. tel. pieslēgumam, kuram manuāli uzstādīt pāradresāciju uz vajadzīgajiem numuriem. Par cik pāradresācija jāmaina bieži un regulāri, gribētos tomēr to darīt caur internetu vai automatizēt, ja iespējams. Mērķis ir nodrošināt vienotu telefona numuru speciālistu komandai 24x7 režīmā - katru dienu kādam citam tiek pāradresēti zvani, ja uz zvanu netiek atbildēts savlaicīgi, būtu vērtīgi veikt pāradresāciju uz nākamo numuru. Attiecīgi arī gribas redzēt atskaites par šiem notikumiem - kas zvanīja, zvans tika atbildēts vai nē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livingston Posted July 27, 2015 Author Share Posted July 27, 2015 uz ossnet aizrakstīju, pēc apraksta spriežot varētu derēt. Ir personīga laba pieredze ar viņiem? Vēl kādi varianti? Līdz šim esmu sazinājies ar Pronets (nevarēja nodrošināt virtuālu pakalpojumu, jo mana fiziskā adrese nav viņu zonā, laikam ;D ), CSC vēl neko nav atbildējuši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livingston Posted July 28, 2015 Author Share Posted July 28, 2015 Paldies! Pagaidām laba komunikācija ar Ossnet pārstāvi, bet ja ir varianti, par daud nebūs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikhail Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Vēl vari parunāt ar ADForte čaļiem (teltel.lv) Tev vajag zvanu centru mākonī, kurš vienmēr pieņem klienta zvanu, atskaņo paziņojumu, tajā pat laikā mēģina izveidot aavienojumu ar noteiktu supporta darbinieku. Ja supporta darbinieks paceļ klausuli, centrs samerdžo abus zvanus bet ja nepaceļ, tad mēģina savienoties ar rezerves supporta darbinieku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Ir personīga laba pieredze ar viņiem? Ir laba pieredze ar viņiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted July 28, 2015 Share Posted July 28, 2015 Pag! Bet takš šīs fīčas nodrošina jebkurš mobilo sakaru operators! Pāradresāciju, ja neatbild, sarunu analīzi.... Nekā specifiska te nav! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Livingston Posted July 28, 2015 Author Share Posted July 28, 2015 Lai pāradresētu mobilā telefona numuru, man ir jāieliek SIM karte telefonā un jāveic pāradresācijas pieprasījums. Nosacījumi arī ir pārāk vienkārši - ja pats numurs neatbild, tad notiek pāradresācija, bet manā gadījumā konkrētais numurs NEKAD pats neatbildēs. Sen nevienu sarunu izrakstu neesmu skatījies, bet šķiet, ka par neatbildētajiem zvaniem tajos nekā nav. Te jau pareizi ieteica, ka vajadzīgs virtuāls zvanu centrs/centrāle. Ossnet un TelTel piedāvājumi jau tiek pētīti, izskatās ļoti sakarīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now