jema Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 vvv - tiem kam rindas, neliek debilus sludinājumus inetā, Tu jau tagad nedaudz segu pavilki uz citu pusi! Tikko bija tepat, mēs super kantoris cilvēkus meklējam un inbox, kad nokaunināja ielika īsto, jautājums kāpēc, tādēļ ka dibens nav tīrs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 (labots) jema, liek un kā vēl liek. vismaz tie kas domā par peļņu un attīstību Labots Jūlijs 15, 2015 - Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
LSTP Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 (labots) @@vvv,Sīkumi parāda būtību. Ja es redzu drausmīgu vebu ar drukas kļūdām utt., man nav ne mazākās pārliecības ka cilvēks paveiks savu darbu labi. Dzīve to ir entās reizes apstiprinājusi, un tie retie izņēmumi tikai apstiprina šo likumsakarību. taisīja pats, jo tā viņš tika lētāk cauri Kāpēc jāpērk atrakcijas, tad arī pašam jātaisa tā var lētāk tikt cauri ja uzņēmumam vienalga, kā viņi izskatās publiskajā telpā, droši vien arī par klientu nospļauties. gar auto salonu grābstīsies ar eļļainām rokām, apraus skrūves un vēl sazin ko izdarīs. pieredze rāda, ka vairumos gadījumu labiem uzņēmumiem, kam publiskais tēls ir kārtīgs un tīrs arī pašā uzņēmumā viss ir sakopts, tīrs un nav jābaidās no viņiem pirkt pakalpojumu, bet no tādiem, kam ķap ļap kaut kas saveidots arī dzīvē viss tādā bardakā ķap ļap vien ir. Parakstos zem katra vārda Tāpēc, ka Mezavecim ir nauda, Mezavecis var atļauties izmantot servisa pakalpojumus. Mežavecim nauda ir tāpēc ka viņš pelna darot to ko viņš māk vislabāk. Kā arī uztic savu auto remontēt un pērk citus pakalpojumus no tiem kas to prot labāk Labots Jūlijs 15, 2015 - LSTP Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Mežavecim nauda ir tāpēc ka viņš pelna darot to ko viņš māk vislabāk. Kā arī uztic savu auto remontēt un pērk citus pakalpojumus no tiem kas to prot labāk. Nu bet tas ir visu mūsu mērķis. Un lai to sasniegtu, varbūt, derēs arī tāds ceļš kā tēmas autoram: sāk biznesu -> nodibina firmu -> sūri grūti strādā, iespēju robežās pats visu dara (arī mājas lapu sev pats uztaisa) -> bizness izaug -> naudas pietiek -> pērk citus pakalpojumus no tiem, kas to prot labāk... Sīkumi parāda būtību. Mežavecim nauda ir tāpēc ka viņš pelna darot to ko viņš māk vislabāk. Kā arī uztic savu auto remontēt un pērk citus pakalpojumus no tiem kas to prot labāk. LSTP, kur komati tavā tekstā? Sīkumi. Bet sīkumi parāda būtību... Nu, vecīt, jāsāk domāt, vai pie tevis griezties, pirkt tavus pakalpojumus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LSTP Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 sāk biznesu -> nodibina firmu -> sūri grūti strādā, iespēju robežās pats visu dara uztaisa mājas lapu -> ar klientiem sazinās ar pasta baložu un ugunskuru palīdzību -> nes atrakcijas klientiem uz savas muguras -> pats ar muti vai rokas pumpi piepūš... skat kāda ekonomija savu iespēju robežās paveras Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 LSTP, tač tā kā nesaprastu. Nav iesākumā nevienam pilns komplekts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 (labots) LSTP, pēc tavām domām konkrētajā gadījumā, tas ir uzsākot biznesu, vajadzēja rīkoties šādi: 1. izveidot kārtīgu mājas lapu, vismaz pa pāris štukām; 2. ja paliek nauda, tad pērk atrakcijas... Rezultāts arī būtu, kā vvv aprakstītajā scenārijā - vispirms sagādā reprezentācijas figņas, un tikai pēc tam iegulda reālajā biznesā. Labots Jūlijs 15, 2015 - rubb 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Nav to daudzo cilvēku. Visi, kas pasūta konkrēto pakalpojumu, zina, kādi ir esošie tirgus spēlētāji un kādas ir to iespējas. Jebkuri citi kantori, kas reklamējas, patiesībā tukšas čaulas, kas tāpat pasūta pakalpojumus pie tiem pašiem uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmiem pakalpojumiem ar uzcenojumu. Tur, kur naudas figurē daudzos tūkstošos, nevienam neinteresē uzņēmuma prestižs internetā. Ja, kāds nespēj atrast tos uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmos kantorus, acīmredzot, pilnīgi un noteikti neatrodas pareizā amatā. Arī autoservisus nemeklē googlē. nē mežaveci, ir pakalpojumi kurus tu nemeklē netā. bet ir ļoti daudzi cilvēki, kas meklē. un kā tu domā, kurš tiks pie jauna klienta, uzņēmums ar lapu, vai bez tās? Es par kaut ko citu, ka nav jēgas ieguldīt laiku un resursus lietās, kas neatmaksājas. Es varu un māku taisīt gan mājas lapas, gan arī daudz ko protu pats remontēt, bet man nav laika un vēlme to darīt. Tak cilvēks jau ir uztaisījis lapu, kuru vajag piekoriģēt, kāpēc vēl kaut kas būtu jāiesaka? Stāsts ir par to, kāpēc vispār tāda megakrutā lapa ar visiem SEO mēsliem būtu šāda līmeņa pakalpojumiem vajadzīgs. Mums ir maza valsts, kur daudzi viens otru pazīst un pilnīgi un noteikti var atrast kādu, kas pateiks atsauksmes par konkrēto uzņēmumu. Kāpēc neremontē pats, bet uztici zinošiem ļaudīm? Nopērc detaļas, paņem manuāli, noīrē boksu un remotē pats. Kāpēc pats sev maizi necep? Bet tu taču to nedari, bet tai pašā laikā tu iesaki taisīt lapu cilvēkam kam no tā sajēgas tuvu nullei. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 ārprāts... šis topiks ir trakāks par vista/ola diskusijām. Bet atbildot autora jautājumu par kritiku, ieteikumiem. Nesen saskāros ar tādu pašu situāciju - veidoju nelielu projektu, kur product is the king, budžets lapai (kautkādai sekundārai platformai, kas sākotnēji pat nevienu neinteresēja) - viens vakars bārā jāizlaiž, tad nu kādi 100 - 200 EUR, pietam, man ir 0 zināšanu šādos pasākumos. Pasēdēju, padomāju, pfff... varu vēl lētāk, it īpaši rēķinot, ka šis projekts sākotnēji bija plānots uz pāris mēnešiem. Tad nu paņēmu shopify templeitu ar 14 brīvām dienām (varēja, principā vēl lētāku bigcartel lietot), izveidoju kkādu konceptu un domāju, vai es būtu gatavs maksāt 14 usd mēnesī, lai man šis darbotos patstāvīgi. Manas primārās izmaksas: Hostings: 0.01 cents pirmajā mēnesī, pēc tam 8 usd mēnesī (var lētāk, bet man ir sapņaina pieredze ar TokRu) Shopify: brīvas 14 dienas, pēc tam 14 usd mēnesī Bildes: 0 EUR, pašam patīk fotogrāfēt, labāku objektīvu aizlienēju (šeit autoram iesaku padomāt par savas lapas "dārza bildēm", paprasi draugiem, kas fotogrāfē, lai izpalīdz) Templeits - 0 EUR, izmantoju bezmaksas Templeita konfigurācija - youtube video, pašmācībā 0 EUR Copywriting - pats, izmantoju reddit/r/startup, lai izlabotu kļūdas PAR VELTI 0 EUR Domēns - negribu samelot, arī pirku iekš hostgator, bija zem 10 usd Tātad es sev radīju nepieciešamo lapu par ~10 usd 1 centu, mēģināju saprast vai man tas patīk un ko vēl varētu labot, vai man der veikala platforma un tikai pēc tam lēmu par turpmāko darbību. Pārējo naudu (plānotos 200 EUR izmaksās par lapu), investēju iepakojuma konceptam. Es autoram ieteiktu vairāk laika veltīt lapai, jo viņa, nenoliedzami, ir visai šķidra un neprofesionāla, kā te daži minēja, bet noteikti ne naudu. Sākuma stadijā viss ir izdarāms pašam un maksāt vajag tikai ārkārtas gadījumos vai kkādos stratēģiskos ieguldījumos. Mans gala produkts ne tuvu nav tik labs kā maniem konkurentiem, bet es viennozīmīgi zinu, ka nauda ir izlietota mērķtiecīgāk un atdeve ir krietni lielāka. Lai veicas, autor. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LSTP Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 LSTP, pēc tavām domām konkrētajā gadījumā, tas ir uzsākot biznesu, vajadzēja rīkoties šādi: 1. izveidot kārtīgu mājas lapu, vismaz pa pāris štukām; 2. ja paliek nauda, tad pērk atrakcijas... Sūdīgi esi lasījis, es pat skaitli pieminēju kas šībrīža etapā būtu reāls un paceļams. Solīda vizītkartes tipa lapa 50-200Eur robežās. Viens klients gadā atsit šo investīciju. Profs to uzceptu nedēļā pīpēdams.Topiks izveidots 19.maijā, šodien 15.jūlijs. Ir pagājuši divi mēneši, ļoti laba laika, sīču izlaidumi, vasaras balītes utt. Es pat teiktu ka pieņemot ka 1-5.jūnijā lapa būtu gatava (pasūtīta pie speciālistiem) viņa uz šodienu jau būtu sevi atpelnījusi Un ko spečuki teiks par proweb.lv pie kura, pēc visa spriežot Arturs hostē savu lapu par pusotra eirka mēnesī? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Solīda vizītkartes tipa lapa 50-200Eur robežās. Ko mēs zinām. Tādai iesācējiestādei, kad izdevumi ir uz visām pusēm, tas, varbūt, ir ļoti daudz. Un ne jau tēmas autors visu sagatavoja, bet divus mēnešus neko neiesāka, jo mājaslapa nebija gatava. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 nu te baigo hohmu jau raksta. mežaveci, tu runā par vienu konkrētu pakalpojumu, un tas nav piepūšamās atrakcijas, es vairāk cenšos analizēt autora ieguvumu un vajadzību pēc web lapas, nevis kaimiņa vasjas sētnieka pakalpojumus, par kuriem zin visi kaimiņi un neviens cits. kā jau teicu viss atkarīgs no tā, kas būs klienti, kur reklamēsies un tā tālāk. ja plāno izīrēt draugiem par piečuku un 100 gadu laika atsist atrakciju cenu, tad lapu nevajag. ja mēģina iegūt maksimālu lielu klientu loku un maksimāli lielu peļņu, tad vajag gan lapas soc portālos, gan labu mājaslapu, kas piesaista klientus, gan reklāmas kampaņu pirmās 2-3 sezonas, lai tavs uzņēmums ir pirmais googles rezultātos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Lai jebkā reklamēties vajag naudu un laiku. Lai tos pašos sociālos portālos saceptu informāciju arī vajag laiku (algotam darbiniekam tā arī ir nauda). Vienkārši jāvērtē ieguldītie resursi. Izveidot krutu lapu un gaidīt, ka tagad birs klienti kā no gaisa, ir naivi, jo plika lapa iespējams nodrošinās to, ka lapu labāk varēs atrast, ja lapa tiek meklēta caur meklētāju. Cilvēks, kas meklēs pakalpojumu ss.lv vai draugiem.lv, visticamāk arī nekļūs par klientu, ja tur nebūs atbilstošā ieraksta. Un tādu cilvēku ir daudz, kas meklē info specializētos saitos, māmiņu klubos, cālī, kur būs diskusija par bērnu atrakcijām un google lieto galējos variantos, ja tur nekā nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Nu nav labākas reklāmas mazajā LV, kā mute mutē! Vecās tradīcijas nemirst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharklasers Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Secinājumi pēc visa topika izlasīšanas: kroop un LSTP visu saka pareizi, vvv ir ap 50 gadus vecs un strādā būvniecības nozarē vidēji augstā amatā un ņifiga nejēdz no rietumu biznesa prakses jema pa lielam vienkārši troļļo. Mežavecis ir līdzīgs vvv, tikai mazliet mazāk iesīkstējis un ar daudzpusīgākām zināšanām visi pārējie atgremo vainu kropp/LSTP vainu vvv teikto Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 pieredze rāda, ka vairumos gadījumu labiem uzņēmumiem, kam publiskais tēls ir kārtīgs un tīrs arī pašā uzņēmumā viss ir sakopts, tīrs un nav jābaidās no viņiem pirkt pakalpojumu Pieredze rāda, ka nekoptos uzņēmumos ar sūkainu tēlu vienmēr būs problēmas. Savukārt labs publiskais tēls vēl neparko neliecina par pakalpojumu/preču kvalitāti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 (labots) ko ten var nemties: ja grib vispar pa velti un atri un labā izpildījumā. -hosts pa $1 menesi ar cpaneli kur vari minutes laikaa uztaisit normalu epastu @domens.com -godaddy .com domenu ari pa $1.19 ar kuponu uz gadu vari dabut ja nevajag .lv -Bezmaksas WP teema,dahuja vinas ir ,izvelies tik, par to toch nebutu jamaksaa... -uztaisi visu uz WP atri un smuki paris h un tas ari viss,smuka lapa gatava. Parejo laiku / $ vari izteret kur citur. Pārāk daudz jūs ten gribat sarežģīt lietas pilnīgā beztolkā. Labots Jūlijs 15, 2015 - kmna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 kmna, tas jau pirmajos postos bija pateikts, tik autors neko no tā nebija ņēmis vērā Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Jūlijs 15, 2015 Author Share Jūlijs 15, 2015 (labots) omg. kas par murgu.. paldies par objektīvajiem ieteikumiem un kritiku, tiks ņemts vērā. Lapai šobrīd ir tikai informatīva nozīme, lai cilvēki redzētu bildes un cenas, principā šobrīd pietiktu arī ar vienu lapu, kur būtu tikai info par atrakcijām. Nākamgad, kad būs iegādāts vairāk atrakciju, par lapu tiks vairāk padomāts. Nelaimes gadījumi arī pie datora notiek. skatos uz dažiem indivīdiem atstāj diezgan sliktu iespaidu. Jema, aizej paskrien, pasporto, dzīve uzreiz liksies krāsaināka. Tikai nesaki, ka skrienot var paklupt un sasisties Kroop, ko tieši neesmu ņēmis vērā no ieteiktā sākumā? Labots Jūlijs 15, 2015 - ArtūrsB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 ieteikumus par maksas/bezmaksas wordpress tēmām, par cik izvēlējies taisīt tieši uz wordpress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Jūlijs 15, 2015 Author Share Jūlijs 15, 2015 Izvēlējos wordpress, izvēlējos bezmaksas tēmu, uztaisīju mājas lapu. Ko vēl neņēmu vērā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Tur pat nav firma. Tur vienkārši kāds liek par sevi zināt, viss. Nekad neesmu sapratis, kāpēc kaut kādai mazai iestādei uzreiz vajag savu domēnu, serveri... Lielākām iestādēm, tur tas pats par sevi. Joptv, ko jūs vīpsnājat par @inbox.lv e-pastiem? Apskatiet, piemēram, šeit: http://www.buvinzeni...=89132&Itemid=8Ta ko, tur visi, kam e-pasti ar @inbox.lv, @apollo.lv... nenopietni kautkādi, par kuriem pavīpsnāt? Es teikšu, tie ir ļoti nopietni ļaudis, un viņiem nav problēmu ar e-pastu, kas beidzas ar inbox.lv Beidzot tev par ilgiem laikiem ir taisnība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LSTP Jūlijs 16, 2015 Share Jūlijs 16, 2015 (labots) kad būs iegādāts vairāk atrakciju Ja nav diži liels komercnoslēpums, atsūti privāti pa cik un kur tu tās atrakcijas pērc. Būtu interesanti salīdzināt ar tām cenām ko man piesūta. Labots Jūlijs 16, 2015 - LSTP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 16, 2015 Share Jūlijs 16, 2015 Par inboxa mailiem - vai tad viņi bezmaksas variantā neliek klāt izsūtītajiem mailiem savējās reklāmas? Vismaz kādreiz viņiem šāds niķis bija... Un tas jau nu ir ļoti, ļoti nesmuki pret klientu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Jūlijs 16, 2015 Share Jūlijs 16, 2015 (labots) ja ir lielāks daudzums tad gan jau nekas nav labāks kā pa taisno no ķīniešu ražotājiem - alibaba.com Labots Jūlijs 16, 2015 - kmna Link to comment Share on other sites More sharing options...
LSTP Jūlijs 16, 2015 Share Jūlijs 16, 2015 Pie ieteikumiem gribēju pievienot - lapas pārbaudi uz dažādiem populārākajiem interneta pārlūkiem. Nav svarīgi vai pats ņemies vai uztici to darīt citiem. Piemēram šobrīd man uz Edge pirmajā lapā it kā ok, bet Chromē pirmās lapas teksts .. Ozolniekos! iet pāri malai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 16, 2015 Share Jūlijs 16, 2015 (labots) Te nu gan visāds sviests sadzīts. Par lapu. 1. Varbūt pirmajā lapā zem bildēm to pelēko fonu novāc. 2. Otrajā lapā nomaini šriftu, lai nav tik resni un saspiesti. Vārdu Atrakcijas, ar visu līniju aiz tās, izņem ārā no pirmās atrakcijas un uzliec virs tā rāmja. 3. Cenas varbūt saraksti stabiņā, tagad tev tur vārdi bez maz vai kopā saplūst, vai lielākas atstarpes saliec. Neizmanto tik milzīgus burtus. Labots Jūlijs 16, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!