Jump to content

autodna.lv u.c. VIN numuru decoderi


riebeklis2012
 Share

Recommended Posts

Pirms samaksas veikšanas un autodna.lv pakalpojuma izmantošanas, vēlējos dzirdēt kādu līdzšinēju pieredzi par vin dekoderu izmantošanu.

Vai tiešām tur atspoguļotā info ir pietiekama un noderīga?

 

A varbūt kādam ir pieredze ar everify.com, kas piedava labu piedāvājumu 5$ 7 dienu triāl'am?! Bet tas ir amīšu serviss...

Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

Opel VIN dekoderis:

http://vindecoder.eu/opel

Tur Tu uzzināsi principā tikai auto izcelsmi - kurā valstī un kurā rūpnīcā salikts.

Der situācijām, ja teiksim zināms, ka konkrētā rūpnīcā saliktie konkrētā gada/izlaiduma modeļi ir baigie pīī vai otrādi - super.

Vai arī - pārdevējs stāsta, ka Opelis salikts DE, a VINs rāda - nea, RU.

Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

nobraukums, zādzība, ceļu satiksmes negadījumi, etc.

Link to comment
Share on other sites

martinno

Nobraukums - sakruķīts

Zādzība - ok

CSN - saskaņotais

Remonti - pie Vaņas naļikā

 

Kaut kā neiet man tas pakalpojums kopā ar realitāti...

Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

Kaut kā neiet man tas pakalpojums kopā ar realitāti...

- tieshi tamdeelj arii topiks! :D

Link to comment
Share on other sites

Vistiešāko info var iegūt tikai un vienīgi pie oficiālā dīlera iekš LV!

Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012
(labots)

Kaut kā neiet man tas pakalpojums kopā ar realitāti...

- tieshi tamdeelj arii topiks! :D

 

Remonti - pie Vaņas naļikā

noskatītais auto būs pietiekami svaigs, lai būtu apmeklēti dīleru servisi Labots - riebeklis2012
Link to comment
Share on other sites

Ieej e.csdd.lv, apskaties, kādas problēmas pie pēdējās skates, ar kuru reizi pēdējo reizi ieta. Tas būs vērtīgāk.

Link to comment
Share on other sites

riebeklis2012

Ieej e.csdd.lv, apskaties

Auto no Dānijas. Savukārt autorizētais serviss DB redzot (šajā gadījumā neredzot) tikai garantijas ietvaros veiktos remontdarbus un atsaukumus!

Savukārt dāņu analogs CSDD, neuzrāda nobraukumu...

Link to comment
Share on other sites

Mēģināju to e-verify man radās iespaids ka tas saprot tikai USA , un putrojas tie dekoderi, viens saka ka nepareizs VIN cits kaut ko rāda ... uzskatu ka zemē nomesta nauda + tas maksājumu kantoris vēl novilka mēnešmaksu priekš tā e-verify, bet tur es pac vainīgs ... kaut ko jau rāda visādi bezmaksas ...

Link to comment
Share on other sites

Prodigy

Bembim pēc vin i-netā var paskatīties komplektāciju, ražošanas datumu, kurā pusē stūrei jābūt (lai neiegrābtu pārbūvētu angli), krāsu (virsbūvei un salonam)

Labots - Prodigy
Link to comment
Share on other sites

Volvo VIN atšifrējumu var atrast te: https://www.volvoclub.org.uk/vin_idx.shtml

Bet jau tu zini VIN, uzzvani uz tās firmas LV pārstāvniecību un palūdz lai iedot info pēc VIN. Es zvanīju uz Domeniku par vācu MB, pateicu ka gribu pirkt, man pajautāja modeli, pārbaudei, un visu smuki izstāstīja.

Ja autiņš atrodās ASV, tad visu info var dabūt no carfax.com, bet neesmu dzirdējis, ka būtu tāds serviss iekš EU. Info no reģionālajiem CSDD, to gan var dabūt.

Link to comment
Share on other sites

unknovn

Pareizi te visi saka. Pats tiko pirku auto, kas atdzīts no Beļģijas, pasvaigu, un tikai caur Oficiālā dīlera pirmspirkšanas apskati un datu iegūšanu par vēsturi. arī bija Volvo.

 

VIN pateiks tikai gadu, fabriku, daļēju komlektāciju.

 

Dīleris lai paskatās ko viņš redz pa garantijas darbiem un ja redz kādu, lai paskatās nobraukumu. Pēc tam vari rēķināt pats. Es pirku Volvo, pie dīlera pēdējais reģistrs bija 80k pirms 18 mēnešiem pie 2 gadu vecuma. Man pērkot bija zem 150k, kas pēc aprēķina +- sakrita.

 

Pērkot auto bija ļoti interesanti gadījumi, gribēju nopirkt Verso 18.mēneši vecu ar 98k uz tāfeles. Domāju, ka nu biku padaudz 50k gadā nobraukt, bet varētu būt reāls nobraukums, beigās izrādās, tie Idioti, ieveduši LV ar 168k, reģistrējuši CSDD un tikai tad nokruķījuši uz 98k. Tā kā kompleksi jāskatās vairākās vietās, un gada nobraukums mierīgi var salekt uz 100k.

 

P.S. Ja ir konkrēta paranoja, ir auto markas, kurām redz gandrīz vai pat pilnīgi visu vēsturi kas pie dīlera darīta.

Labots - unknovn
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Karlis02

Nezinu, es pārbaudīju savus abus auto pirms iegādes ar VIN decoder autodna un biju pat ļoti apmierināts. Uzrādīja gan bildes, gan vēstures ierakstus un pat vidējo patēriņu. Patika un ja ir iespēja pārbaudīt auto - tad kāpēc to nedarīt. Tas ir mans viedoklis. 

Link to comment
Share on other sites

cool, un auto no kuras valsts tev bija? nu tie, kuriem uzrādīja vēsturi?

Link to comment
Share on other sites

Intereses pēc ievadīju savu VIN tajā lapā. Protams tur piedāvāja pa 7eur apskatīt detalizētu info, bet turpat kopējā informācijā parādījās, ka vēstures dati ir: 0 (nulle). Līdz ar to ko man dod pliki dati par komplektāciju un ražošanas vietu? Neko!

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

tur jau tā lieta, ka vēstures dati viņiem ir tikai no ASV, Beļģijas un vēl vienas valsts. laikam Francijas (diezgan maz to datu par frančiem). No pārējiem nav nekā - sanāk pliks VIN dekoders par zvērīgu cenu. Un šie savā lapā to nekur skaidrā tekstā nepasaka.


un tās bildes ir galerija no jauna auto reklāmas materiāliem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

ar VIN decoder autodna un biju pat ļoti apmierināts. Uzrādīja gan bildes, gan vēstures ierakstus un pat vidējo patēriņu. Patika un ja ir iespēja pārbaudīt auto - tad kāpēc to nedarīt.

 Vispār jau pozitīvi. Prieks ,ka naivam cilvēciņam tik maz vajag pilnai laimei.:):)

Link to comment
Share on other sites

Intereses pēc ievadīju savu VIN tajā lapā. Protams tur piedāvāja pa 7eur apskatīt detalizētu info, bet turpat kopējā informācijā parādījās, ka vēstures dati ir: 0 (nulle). Līdz ar to ko man dod pliki dati par komplektāciju un ražošanas vietu? Neko!

 

Man tieši tas pats :)  VW Passat B5.5 2001g.

 

A aprīkojumu savam skatījos - http://www.igorweb.org/equidec/Default.aspx 

 

Tiesa, tas nav VIN dekoders, bet opciju dekoderis. - uzlīme, kas dzīvo aizmugurē zapaskas vietā.

 

piemēram,  - 1BE = Sports suspension/shock absorption

 

:)

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
autoDNAee

Sveicināti kungi.

 

Pēc Jūsu komentāriem spriežot Jūs neatbalstāt mūsu projektu - Vēstures Atskaites.

 

Vēlētos uzklausīt un sadzirdēt Jūsu viedokli un/vai ierosinājumus. Jo mūsu mērķis ir padarīt Baltijas lietotu automašīnu tirgu mazliet caurspīdīgāku. Lai iegādājoties automašīnu nebūtu jāraizējās par notītajiem kilometriem vai neslēpto negadījumu vēsturi.

 

Iespējams Jūs automašīnas vēstures pārbaudes procesu esiet sapratuši nepareizi, jo VIN atkodēšana un vēstures atskaiti ir divi dažādi produkti. Pirms atskaites iegādes Jums uzrādās pieejamā informācija sadalīta pa kategorijām, lai vieglāk būtu pārskatāma un saprotama.
Informācijas avoti ir daudz un dažādi sākot no automašīnu servisa centriem beidzot ar norakstītiem lūžņu kalniem. Šobrīd Latvijas tirgū mēģinam izanalizēt importējamo automašīnu reģionus, jo katrā valstī tie ir atšķirīgi, kas nosaka arī automašīnu kvalitāti.

 

Ja Jums ir ierosinājumi vai pretenzijas lūdzu dodiet man zināt, jo tikai tādā veidā var rast risinājumu un padarīt produktu labāku.
Iespējams cena ir par augstu? Vai 93,1 miljoni datu bāzē esošo automašīnu ir par maz uz Latvijas 600k fona, kura ik gadu importē tikai 44-45k automašīnas no Beļģijas, Nīderlandes, Francijas, Itālijas, Vācijas (precīzāk Vācu pārpricēju TRL), Polijas, LT, un citām valstīm.

 

 

Ja vēlaties pārbaudīt automašīnas vēsturi par maksu vai bezmakasas, lūdzu dodiet zināt caur (PM). Mūsu komanda ikdienā palīdzam daudziem cilvēkiem par ko var pārliecināties arī vienā no LV projektiem "AutoDetektīvs".

 

Veiksmīgu vakaru vēlot.

|

 


 

Link to comment
Share on other sites

kāda jēga tos patiesos km ieraudzīt, tāpat neviens dīzelis bez 300k neienāks. sists, ne sists, ja sataisīts, ka nevar pateikt, nu i problēma?

Link to comment
Share on other sites

:shok:

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Ja Jums ir ierosinājumi vai pretenzijas lūdzu dodiet man zināt,

 

Tas nemaksās 10-12 € :) ?

Ka Jūsu infa ,par kuru vēl jāstrīdās(ārzemēs pirktam auto(ar info tur pieejamo)  :)?

http://autodetektivs.lv/pages/2/vincheck?vin=VF1KG0G0627550844

Ja vēlaties pārbaudīt automašīnas vēsturi bezmakasas, lūdzu dodiet zināt caur (PM).

 

 

Vēlos gan :).

Varu arī publiskot :)-

 

Labots - jakslis
Link to comment
Share on other sites

kāda jēga tos patiesos km ieraudzīt, tāpat neviens dīzelis bez 300k neienāks. sists, ne sists, ja sataisīts, ka nevar pateikt, nu i problēma?

 

Vai pašam arī ir kaut kāda pieredze ar auto iegādi sev/citiem, jeb vēl neesi beidzis skolu, nav tiesības, toties viedoklis ir?

 

 

autoDNAee... hmm... piedāvājat par velti noskaidrot vēsturi ja nosūtīšu WIN uz PM? Iespējams mani tas interesētu, salīdzinātu ar datiem, kurus dabūju no ofic. dīlera, attiecīgi ierakstītu šeit atsauksmi...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Kas tev par bildi, meitene savam barotājam pateicās! :)

Link to comment
Share on other sites

"tirgo info ko var pa velti uzzināt"

Nu un ka tirgo? Ja pircējs nevēlas meklēt pa ārzemju saitiem- viņš izmantos šos pakalpojumus, jo tā būs ērtāk. Par ērtībām maksājam. Ubuntu arī ir bezmaksas, bet kāpēc pērk windows? daudzi sludinājumu saiti arī ir bezmaksas, bet kāpēc maksā un ievieto maksas saitos sludinājumus? - tā ir ērtāk+populārāk+ierasts.

 

- es neaizstāvu konkrēto saitu, bet vienkārši to, ka ir cilvēki, kas izvēlēsies maksāt, lai saglabātu ērtībās un tur nav nekas nosodāms. Un ,jā, es bieži internetā maksāju par dažādiem pakalpojumiem, kuriem ir arī pieejamas bezmaksas versijas, bet man lētāk ir samaksāt par 5 minūtēm ,kur ir uz `paplātes`, nekā zaudēt, piem. 3 stundas visu meklējot/pētot.

Labots - HTC
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

autoDNAee

Sveicināti,

 

Šo es saprotu :) ir jautājumi ir atbildes

 

Jā protams daļu šīs informācijas var atrast publiski, bet arī daļu informācijas nevar redzēt.

Bet mēs nezogam šo informāciju, tā tiek iegādāta godīgā ceļā, slēdzot līgumus ar valstu partneriem.

 

Pastāstīšu vairāk par augstāk norādītiem resursiem: 

 

LT - tikai kopš pagājušā gada šo informāciju var pieprasīt pēc VIN numura, tāpāt kā šogad Latvijā CSDD ieviesa mūsu ierosinājumu pārbaudīt pēc VIN. (turklāt LT ir nepieciešami vairāki parametri netikai VIN)

 

EST - Informācija ir pieejama valsts lapā mnt.ee nepieciešami divi parametri Reģistrācijas nr + VIN numurs. Šī informācija mēneša divu laikā tiks pievienota autoDNA datubāzē mums tas maksās 248 EUR + 20% mēnesī.

 

NL - Nepieciešams automašīnas reģistrācijas numurs, RDW nesniedz informāciju par nobraukumiem. To sniedz tikai Nationale Auto Pas automašīnām, kuras vēl nav eksportētas no Nīderlandes. Mums ir līgums ar VWE, kurš nodrošina RDW+NAP informāciju.

 

SE - Transport Styrelsen sniedz informāciju par automašīnu pēc reģistrācijas numura. Pēc reģistrācijas numura ievadīšanas uzrādās tikai pēdējais fiksētais nobraukums tehniskajā apskatē - apskates derīguma termiņš.

 

DK - Skat, sniedz pēdējo nobraukumu Dānijā pēc VIN. Diemžēl var redzēt tikai pēdējo nobraukumu Dānijas TA. Bet tur dzīvo tieši tādi paši cilvēki kā šeit un tin nobraukumus līdzīgi kā Zviedrijā pirms eksporta - 400k nost.

 

Vēl varu padalīties ar Polijas automašīnu datu bāzi (Polska Izba Motoryzacji), jo kā nekā lielākā daļa automašīnu caur PL iet tranzītā uz Baltiju.

Lai šeit pārbaudītu automašīnu ir nepieciešams: VIN, NR + Pirmās reģistrācijas datums - veseli trīs parametri. Un viņi beidzot no šī gada arī uzsāka uzkaitīt regulārās tehniskās apskates nobraukumus.

 

Kā arī ir Vācijas datu bāze, Francijas, Itālijas, Anglijas un daudzas citas, kurās ir savi noteikumi, savi parametri...

 

Automašīnas vēsturi sludinājumos var redzēt pēc google cached view. Bet tas viss prasa laiku..

 

Tādēļ mēs arī izveidojām Vēstures atskaites pēc VIN (viena parametra) kas sevī ietver netikai informāciju par automašīnu nobraukumiem - avārijas (piem LTAM, LSM, Regula, Francijas sisto auto datubāze) un daudzas citas. 

 

 

Es vienkārši vēlos Jums pastāstit cik smagi un grūti iegūt šo informāciju, jo ir privātuma politikas (attiecās uz Vācijas DR,Z), informācija tikai pēc reģistrācijas numura (SE), jāveido dažādas datu bāze utml. Kā arī pats VIN decoder - zinājāt, ka šis ir detalizētākais VIN decoderis no visiem?
Tas attiecās uz populārākajiem brandiem, jo šeit ir informācija tikai un vienīgi no ražotāja. 
Domeniksā nav tik detalizēta informācija kā autoDNA (tsk. aprīkojums), jo tas mums prasīja vairāk kā pusgadu, lai atkodētu MB komplektācija pakas.

 

 

Un Jūs domājiet, ka cena šīm atskaitēm ir par lielu uz automašīnas fona? Labāk nopirkt kādu Beļģijā vai Francijā norakstītu auto, kurš salabots Lietuvā un tiek pārdots Vācijā kā Vācu automašīnu? Automašīnas šeit rotē kā karuselis. Dažkārt automašīnu pārdevēji, lai pārdotu automašīnu reģistrē to Zviedrijā un tad Polijā, lai nebūtu aizdomas par lielo nobraukumu...

 

VIN decoder - 1-1.5 EUR

Aprīkojums - 0.50

Zādzības pārbaude - 3 EUR

Nobraukums - 0.50 EUR

Fotogrāfijas - 0.00 EUR (kaut gan aizņem visvairāk vietas)

Negadījumu pābaude - 0.50 EUR

Izmantošans vēsture - 0.50  EUR (taxi, līzinga)

 

Tāpēc ja Jums ir kādi jautājumi droši dodiet man zināt, jo esam izveidojuši šo pakalpojumu, lai palīdzētu! Palīdzētu cīnīties pret negodīgiem pārdevējiem, kuri netikai Latvijā un Igaunijā importē zagtas, nopietni sistas automašīnas.

Ja pirms atskaites iegādes neesiet pārliecināti vai vajag to iegādaties sazinieties ar mūsu komandu - zvaniet viņiem! Jautājiet! Ja informācija nebūs atskaitēs, tad tā noteikti būs viņiem datorā! Jo mums gadu gaitā ir izveidoti sakari, ar dīleriem, eksportētājiem ,TRL reģistiem uc. iestādēm. Jo mūsu mērķis ir apvienot visu informāciju par automašīnu vienā pārskatāmā lapā ar adresēm, darbībām, cenām un visu nepieciešamo informāciju, lai zinātu, ka izvēlētā lietotā automašīna tik tiešām ir īstā.

 

Gaidīšu vēl jautājumus, jo redzu, ka daudz kas nav skaidrs.

 

Ar Cieņu

autoDNA

Link to comment
Share on other sites

 

 

Domeniksā nav tik detalizēta informācija kā autoDNA (tsk. aprīkojums), jo tas mums prasīja vairāk kā pusgadu, lai atkodētu MB komplektācija pakas.
Nu kāpēc tā ir jāmelo? Līdz 3 pieprasījumiem dienā, bezmaksas pakalpojums, vēl jau ir MB baltkrievu lapa vispār bez ierobežojumiem.

http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes/vin_check

Link to comment
Share on other sites

Pats melo, dotajā baltkrievu lapā ir 3 pieprasījumi pēc ip adreses no kuriem viens tiek izmantots tikai jau ieejot pirmo reizi lapā. Skatos, ka baltkrievu uzcenojumi 4$,7$,10$,24$,50$,200$,300$,500$, sadalīti pa pakām ar api limitiem uz pieprasījumu laikiem. 

 

Jebkurā gadījumā nosauktie cipari ir pa zemu (manā skatījumā), nedomāju ka mēnesī ir tik daudz pieprasījumu, ka nosegtu nosaukto valstu api izmaksas + darbu + uzturēšanu, ja vien sistēmai nav piejūgti uzņēmumi, kas veic regulāras pārbaudes un maksā par vienu pilno API pieprasījumu un stipri šaubos, ka kāds no nosauktajiem saitiem legāli ļauj, bez maksas, izmantot viņu API, lai iegūtu datus.

 

piemēram numuri.lv arī ir bezmaksas, bet sasodīti neērts, savukārt viņu API maksā naudiņš kombinācijā "lietotājs+ip"

 

Jema, tu kasies kasīšanās pēc, vai strādā pie viņu konkurentiem, vai vienk. esi kapeiku *** ?  :TBS:

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Ko tu man piepisies? Man pie kājas ko tas kantoris dara, tādus lohus kā tevi ķer, lai ķer, bet nekaunīgi gudri izrunāties jau nevajag, tu esi tik stulbs, ka ukraiņus no baltkrieviem neatšķir!

Link to comment
Share on other sites

es neskatījos ne domēni, ne pārējo info lapā, paļāvos uz Tevis rakstīto "vēl jau ir MB baltkrievu" un links apakšā, kas tikai nozīmē to, ka pats maldināji (vainīgs, ka nepārliecinājos). Es piesējos, jo Tu pastāvi uz to, ka pakalpojumam jābūt par velti - tad lūdzu, īrē serveri/us, slēdz līgumus, tērē savu laiku un uztaisi šādu pakalpojumu kuru visi lietos nemaksājot, ja jau esi tik gudrs, bet mēģināt aizvainot kādu, kas to izdara un prasa simbolisku samaksu - nav gluži pareizi.

 

Tu gribi pateikt, ka es būtu idiots, ja izmantotu šādus pakalpojumus par maksu? Lai tā būtu :) , toties zinu, ka ieguldītā naudiņa aizies tālāk - kaut kafijā pēc nodokļu nomaksas un es ietaupīšu savu laiku, kurš man ir vērtīgāks, šķiet, ka vērtīgāks pat par Tavu. Jā, es arī mēdzu ziedot dīvainiem/noderīgiem projektiem/produktiem, kurus liek kā bezmaksas, piem. tas pats lāča apostrofs - bezmaksas, bet savulaik noziedoju viņam 10 vai 15 euro (precīzi neatceros), jo regulāri to izmantoju.

 

Nevienu pašu brīdi neesmu Tevi nosaucis par idiotu/stulbeni, jo tam nebija vajadzības un pat šobrīd neredzu vajadzību `šaut pretī aizvainojumus` 

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Ar tevi galīgi nav labi ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

 Par autoDNAee esmu ļoti sašutis , pirmkārt google meklētājā ir pirmajā rindā un piedāvā bez maksas , bet kā izrādās bez maksas tik var noskaidrot auto marku un modeli , varētu padomāt ka es nezinu ar ko es braucu :no2: .  Samaksājot naudu arī neko prātīgu nesaņemsiet jo tas info ir dabujams pa velti citur, lai gan ierakstos rāda ka kaut kāda informācija.

Un nevajag izlikties  autoDNAee  par nevainīgiem  jēriņiem un labvēļiem , nekā jums nav tikai piesārņojiet internetu un tērējiet vissiem laiku.

Kā jau pie mums pieņemtais bizness nekaunīgi uzmest un  nokāš naudu no nabadzīgās tautas kas nevar atļauties nopirkt jaunu auto un mēģina kautko uzināt par piedāvāto auto vēsturēm. Un nesakiet ka te neviens Jūs neatbalsta , riebjas tas viss. Takā vēlu arī autoDNAee pārstāvjiem ieberszties uz auto , kas pēc vācu datubāzes ir ar mazu noskrējienu bet , reāli ir salikts no trīs auto un bijušais vācu taksītis kas tāfeli aprāvis riķī un rāda 150K.

Un te nu mēs esam kur esam , pie auto iegādes nākas piestrādāt vien pašam un paļauties uz savām izjūtām un zināšanām.

Jo nopirkt labu auto tā ir veiksme.

http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/mercedes/vin_check  Šeit var vismaz noskaidrot kad auto ir ražots jo auto pie dīleriem arī mēdz aizķerties un ir zināms tik pārdošanas datums , bet reāli auto ražots gadu atpakaļ. Kā arī pie musu tirgoņiem ir tendence palikt gadu uz priekšu pie pārdošanas.

Izvēle kur pirkt , protams ir dažāda. No dīleriem info var dabūt ja esi jau auto īpašnieks vai ja pērc auto no dīlera.

Ja pērkam auto Latvijā tad vismasmaz CSDD var apskatīt nobraukumus.

Vēl viena svarīga lieta auto latvijā ja pabijis vairākus gadus, tad ziema viņus nav žēlojusi itsevišķi ja nav bijusi  apstrāde.

Auto kas līdz 10 gadu vecuma var būt daudz maz , bet ja iet  runa par 15 gadīgiem auto un vecākiem tad problēmas jau ir ar korpusu un nesošo konstrukciju korozoju. 

Un ja vēl auto bijis dauzīts tad tiem auto ir vēl vairāk problēmu.

Protams pērkot lai neiegrābtos dauzītā spēkratā , vajag pamērīt krāsu biezumus , ja visur daudzmaz vienāds tad auto vismaz nav cietis avārijās.

Jebkurā gadījumā ir jārēķinās, nopērkot ka kaut kas būs jādara. Pie apskates var jau rēdzēt palielam beremžu disku stāvokli , motora darbību , kā arī eļas noplūdes un  kādā stāvoklī ir auto apakša. Izbraucot var  nedaudz saprast kādā stāvoklī ir hadene un ātrumkārbas darbība. Protams ja ir kāds pazīstams serviss tad aizbraukt tur un pārbaudīt visu.

Kad auto nopirkst , ieteicams nomainīt eļlu motoram, paskatīt arī pārējās eļas, kā arī siksnas jo nav zināms cik nobraukts.

Ja automāts tad jābūt īpaši uzmanīgam . Ja pērk auto kas vecāks par 15-20 gadiem tad neiesaku automātu ņemt , parastā kārba nepievils tās ir izturīgas.

Protams atkarīgs no tā kāda marka un motora konstrukcija , itsevišķi pērkot dīzeli tur ir daudz visādu lietu. Vecie dīzeļi var nobrauk ļoti daudz ir pat eksemplāri kas nobrauc miljonu.

Ja motors ir ar ķēdi vecajiem motoriem kam dubultā ķede problēmu nav , bet jaunākajiem vairs neliek dubulto un tad ir jāskatās jo tas iet 150K  , ja ķēde plīst tad remonts var sanāk dārgi līdz pat pilnīgai motora nomaiņai.

Tāpat ir ar zobsiknām un tās iet līzd 80-100K un ir jāmaina , atkarībā no konstrukcijas arī mainās ūdens sūknis .

Jauno auto motoriem vairs nav resursa tāda kā bija vecajiem, ja runa iet par vācu autiņiem , bet viņi ir ekanomiskāki.

Vācieši ir izrēķinājumši samazinot svaru un dauzdas citas lietas , rodas ekonomija un uz ekonomijas rēķina var iegādāties jaunu motoru un nomainīt.

Bet galvenā bēdu leja ir tā ka auto nonāk pie mums kad motora resurs praktiski nav palicis.

Jāpāņu auto tomēr iz savādāk viņi palikuši pie vecām tradīcijām un motori ir izturīgi un nenobraucami.

 

Ceru ka kādam noderēja info !!!!

 

 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vispār, nebūtu par skādi apkopot saites, kurās pa freju (un ja vēl bez reģistrēšanās :blush2:)  var atrast datus par lietotiem importa auto. Gan jau te ir vairāki biedri, kuri tām saitēm iet cauri katru nedēļu.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...