Jump to content

Dīvaina Ģenerātora skaņa, Kas vainas ģenerātoram?


Payne
 Share

Recommended Posts

Tādad ir tāda dīvaina ģēnerātora skaņa, kas nav visu laiku no vietas,bet ik pēc 3-5 sekundēm. 

Skatīt šajā video - https://www.youtube.com/watch?v=km_6k-qEnM4

 

Tikai neklausīties tajā sīkoņā,tas ir elektriskais stūres pastiprinātājs,klausieties tajā otrajā skaņā,kas parādāš ik pa laikam.

 

Noņēmu nost siksnu pakustināju ģenerātora asi nekādas brīvkustības nav.


aizmirus piebilst,ka tas noteikti ir ģenerātors ,jo noņemot skaņa pazūd ,kā arī ir uzlikts jauns ūdens sūknis un spriegotājs!

Link to comment
Share on other sites

mickys

nu tak noņem to ģeņģi nost, izārdi un ganjau kļūs skaidrs. ja nē, ta nomaini gultņus, oglītes un liec atpakaļ.

 

A moš siksnai kaut kur defekts un sitas pret kaut kurieni.

 

A vispār paģiras lāpu, neklausies. :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Takš pa 90% gultņi beigti ģeneratoram!

 

Ir prese ar ko gultņus nomainīt? Domāju ka nav! Vienīgais ko te pats var darīt - noņemt ģeneratoru un vest uz kādu kantori kurš labo ģenerarorus.

Link to comment
Share on other sites

vienīgi interesanti, vai var būt tā,ka gultņi ir beigti un ģenerātora ass vispāŗ nekustas?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ja ass kustas, tad gultņi jau pilnīgi lupatās!

Šeit viņi lēnā garā uz beigām iet.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

ģenerātora ass vispāŗ nekustas

 

Ja gultnis noklemmējis. Man šķūni neslikta veļmašīna gaida savu izmešanu, ar šādu defektu. 

Link to comment
Share on other sites

Skaidrs,tad vēl nav tā,ka pa galvu pa kaklu jāmaina,vai jātaisa,vēl var braukt?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu kādu laiku vēl var, tik jāpievērš uzmanība. Un gultņu brīvkustību var noteikt tikai tad, kad siksna atbrīvota.

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Tā parasti ir, ja daudz brauc un maz smērē :sarkasms: Kad gultnis sauss, tad visādas skaņas parādās, bet brīvkustības nav. Gadās, ka oglītes čīkst, jo iet uz beigām. Gultņus nomainīt jau nu ir elementāri, bet protams darbnīcu gan tad vajag.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nē,nu es jau arī tā darīju,noņemu siksn un kustināju asi(skriemeli) nekādas brīvkustības vispār nebija!

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ģeneratoriem parasti ir neapkalpojamie gultņi - tur nav ko smērēt! Ja ir prese - nomainīt elementāri, bet parast jau tās preses nav. (man arī nav) -es vedu ģeneratorus uz Ikšķili labot. 


Nē nu vēl ir variants ka trokšņo cits gultnis - piemēram kondicioniera sūkņa vai spriegotājrulīša.

Šo principā bauda ar šādu verķi http://autoera.lv/index.php?productID=165668

Savādāk motora troksnī grūti pateikt no kurienes skaņa nāk.

Link to comment
Share on other sites

nu es jau minēju,ka viss parējais ir jauns salikts - Ūdens sūknis un spriegotājs,vairāk tur nekā nav! kondicionieris piedzenas ar citu siksnu ,kura ir noņemta!

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ūdens sūknis? Kas tas par auto? Visiem ar ko man ir bijusi darīšana ūdens sūkni piedzen zobsiksna!

Bet nu ja troksnis no ģeneratora - ņem viņu nost un ved uz remontu!

Link to comment
Share on other sites

nnoname

Gribēju ielikt Gestapo citātu par diagnozes noteikšanu kaķiem pēc atdarinātā klepus, bet viņš to deletējis, maita!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Neesmu to Gestapo citātu redzējis, tomēr video var skaidri dzirdēt beigtu gultņu skaņu. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
(labots)

No video ir pilnīgi skaidrs ka auto ir iesēdies NELABAIS, pēc skaņas orientējoši kaut kur Bermundu trijstūrī stūre-beņķis-pedāļi

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

paldies,it sevišķi  rolands. Problēma atrisināta - Jauns ģenerātors!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

500 eur?

Link to comment
Share on other sites

nē, nopirku restrautētu,un plus vēl veco adevu,lai būtu letāk , 150 eur, par darbu nebija jāmaksā,jo pats mainīju!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
(labots)

Ja nemaldos tad pēdejo reizi kad gadījās ka ģeņģeris vispār nomira un līdz vajadzīgajam servim knapi knapi uz akumulātora aizvilku, tad tā atjaunošana kopā ar nomaiņu bij 80 Ls un ap 3-4 stundas gaidīšanas, tas gan vietā kas uz tieši to vien arī dzīvo. Pie reizes sataisīja arī starterim kaut ko, tik neatceros vai tas ietilpa tajos 80 Ls, gadi 4 atpakaļ tas varēja būt

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

bet tev viņi atjaunoja to pašu,vai uzlika citu atjaunotu? es nopirku vienkārši citu atjaunotu,kur atjaunots ir pilnīgi viss un viņš ir kā jauns!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Neatceros, un kāda gan starpība - tie ģeņģeri tur iet pa riņķi,visi viņi ir pilnīgi vienādi (kā maiņas gāzes baloni tie kam vēl gāzes plītis mājās) visus pārjauc un maina kas maināms, starpība ir tikai tajā vai tas tiek darīts uzreiz vai brīvajā laikā kad nav klienti kas savus auto gaida

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Interesanti, ko tur atjaunot. Tur tak tikai dažas detaļas. Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot. Trīsdesmit gadus braucu ar autiņu un nekad nav bijušas problēmas ar ģenerātoru, kuras nevarētu salabot pa piečuku.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Didzi, tie kas "nesaprot" un gūglē, maksā daudz lielākas summas :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu man vismaz 3-4 reizes ir gadījies ģeņģerēt un apmēram tikpat arī startereēt, nav nemaz tāds retums šīs kaites

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Ar auto braukelēju jau > 15 gadus. Pa šo laiku būs nobraukāti noteikti kādi 200k km, pa šo laiku esmu nomainījis trīs auto. Nevienam auto ne reizi ģenģeris nav gļukojis. Arī kad mans auto bija dīzels. Tā ka viss ir relātīvs :)

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

 nu es nezinu,ko tur atjauno,ko nē,bet mans atjaunotais,izskatījas,kā jauns!

Link to comment
Share on other sites

Vecie BOSCH ģeneratori bija uzticami bez gala un vienkārši kā cirvji. Bet tehnika "attīstās". Tagad jau ir iemācījušies uztaisīt ģeneratorus, kas plīst stipri biežāk, un kurus par piecīti vairs nevar sataisīt. Tagad jau katram ģeneratoram caur vietējo internetu gribās pļāpāt ar citiem vadības blokiem, un ja tā saruna nesanāk, ir slikti. Un vēl visādas muļķības sadarītas.

Link to comment
Share on other sites

jā,tas tiesa,manam auto,ir divi veidi 120 un 150 amp ja uzliks nepareizo uzreiz,būs jāpargprogrammee, auto kompis!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man gan vēl līdz kiberģenģeriem nav sanācis aizdzīvoties, taisni intereanti palika kāds ir patreizējais uz autiņa esošais, gadi 3 kā jau manās rokās tik nav vēl bijušas problēmas, šaubos ka kibers, būs jāpapēta a ja nu :)

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
(labots)
Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot.

Valeo ģeneratoram nomainīt caursistu diodi (vai visu bloku) nav gluži oglītes pielodēt.

Arī izdilušu kolektoru ar oglīšu nomaiņu nesalabosi.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Tagad jau katram ģeneratoram caur vietējo internetu gribās pļāpāt ar citiem vadības blokiem

Muļķības. Jaunajiem ģeneratoriem ar analogu signālu koriģē stabilizācijas spriegumu, lai pie attiecīgiem klimatiskajiem apstākļiem akumulatoram nodrošinātu normālu uzlādi. Ģenerators strādā arī tad, ja to vadiņu norauj vispār.

 

 

 

jā,tas tiesa,manam auto,ir divi veidi 120 un 150 amp ja uzliks nepareizo uzreiz,būs jāpargprogrammee, auto kompis!

Vēl lielākas glupības. Nekas nav jāpārprogrammē.

 

 

 

Interesanti, ko tur atjaunot. Tur tak tikai dažas detaļas. Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot.

Kā jau teica - izdilis kolektors. Mēdz virspusēji pārlakot tinumus.

 

 

 

Didzi, tie kas "nesaprot" un gūglē, maksā daudz lielākas summas

Daudziem regulatora-oglīšu bloks maksā 30-40 EUR. Labi gultņi, kolektors, izejmateriāli. Valsts uzņēmumu laupīšana. Un zini - par darbu cilvēki arī kaut ko vēlas, vai Tu domāji, ka visi visiem strādā par piecīšiem?

Link to comment
Share on other sites

Didzis

Ja ģenerātoram izdilis kolektors, tad autiņš ir šrots un vismaz divdesmit gadus vecs. Jā esmu tādus rdzējis un diez vai tur atmaksajas ko atjaunot. Ppar gultņiem, tad ģenerātorā nekādus kosmiskas tehnoloģijas gultņus nevajag. Tur tak tikai siksnas nospriegojums jāiztur un viss. Sprieguma regulātors ļoti rerti nojūk un arī tad parasti vadītājs pats vainīgs. Ja nodilst oglītes, tad tās pārlodēt ir apsolūts sīkums. Nu jā, servisā jau maina visu regulātora bloku, jo lodāmuru neviens rokā turēt nemāk. Labi, es uz servisiem nebraucu un neviena pazīstama meistara man arī nav, jo visu daru pats. Droši vien, ar karčeru nozmazgāts ģenerātors, maksā 150 jevriki.

Link to comment
Share on other sites

Vēl gadās ka kaut kur tinumi iet uz īso, un tad ja ieliek vietējo kuļibinu tīto ar strīķīšiem sasieto un bez lakas tad ģenerātors "svilpo" un 'pēc 2 gadi ir atkal pušu tie vijumi , bet poļu lakotie tinumi nesvilpo un strādā ilgāk par tiem 2 gadiem ....

Link to comment
Share on other sites

Inspektor Cap, tas, kurš Jums par ģeneratoriem stāstīja ir Jūs piemānījis un nav visu izstāstījis! Jau 220. virsbūves S klases MB ģeneratora regulatoru ar motora vadības bloku savieno LIN maģistrāle. Ja ir neatbilstošs sprieguma regulators, lādēt jau lādē, bet uz paneļa ir parādās liels, sarkans brīdinājums. Braukt var, bet nav patīkami. Nu jā, ir jau arī tādi "jaunie" ģeneratori, piemēram Audi A3, tā ap 2000. gadu, kuriem tiešām pa to vadiņu skrien vienkāršs PWM signāls ar informāciju par ģeneratora slodzi, bet jaunākiem auto LIN maģistrāle uz ģeneratoru nav nekāds retums.

Link to comment
Share on other sites

ezis666

Jā, arvien vairāk tiek sap..tas ejošas un pārbaudītas lietas, taisīts viss, lai būtu nedrošāk un ātrāk nosprāgtu.

Link to comment
Share on other sites

jā diemžēl ''inspektors caps'' jau sen ir pienākuši laiki, kad ir mašīnas kurām  jāliek tikai atbilstošs ģenerātors, ja nē ir jāpārpgoramē, auto kompis. un ja to nedara, var rasties pārslodze un panelī degs power system failure!

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Man tie tavi teksti tā liek smieties :D :D  tas ir,kaut kas labs :D :D

Ieraksti vēl ,kaut ko smieklīgu,lai visi varam pasmieties! :D :D

Labots - Payne
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...