Jump to content

Pārdod BMW 316i 1995


Yaris
 Share

Recommended Posts

BMW 316i, Svaiga TA(Nākošās apskates datums: 25. 02. 2016), M43 motors ar ķēdi labā stāvoklī, eļļu nerij, šur tur ir rūsa bet virsbūve un sliekšni nav caurrūsējuši, TA nav problēmas iziet,

jauns vējstikls (un slotiņas :))
labs BOSCH aķītis piešķiļas jebkādos ziemas mīnusos,
Ikdienas gaitās nav pievīlis. Samērā lētas detaļas un remonts.
Šī gada nodoklis jau nomaksāts, (ekspluatācijas nodoklis: 75.41 Euro) pērkot vien jāmaksā par pārrakstīšanu.
pašlais lietie diski no E46 (style46) ar m+s riepām, var lētāk ar citiem diskiem

+bonusā Mobil 4l synthetic eļļa

- defekti, aizmugures hadenē ~vibrācija, varētu būt kāds gultnis iet uz beigām,

 

runa apspriežama ~850€, var ar dzelzs diskiem + ms riepas + oriģinālie kalpaciņi, tad lētāk

vēlams rakstīt uz e-pastu  yarisart@gmail.com

Marka, modelis: BMW 316
Reģistrācijas numurs: HC3161
Nākošās apskates datums: 25. 02. 2016
Nobraukums: 221203
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.00
CO paaugst. (%): 0.00
HC (ppm): 0.
Lambda: 0.
Degvielas veids: Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW): 75
Motora tilpums (cm3): 1596
Pilna masa (kg): 1650
Pašmasa (kg): 1190

Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
407 1 Nevienmērīga stāvbremzes darbība.
618 1 Nenozīmīga eļļas noplūde no motora (transmisijas).
211 1 Nedeg viens no vairākiem atpakaļgaitas lukturiem.

Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
23. 02. 2015 221203
22. 01. 2015 220111
30. 12. 2013 207946
25. 11. 2013 206665
08. 11. 2012 191340
10. 10. 2012 190592
10. 10. 2011 178433
06. 10. 2010 167114
08. 09. 2010 164402
18. 07. 2009 155237
04. 07. 2009 154490
18. 06. 2008 134117

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/316/VHsKGk9qSF0=.html?1429630312ddxxogoqvtu73n64j09.jpg

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Čoms man šādu pa pieci paņēma! Vāģis neko, labs! :)

Link to comment
Share on other sites

1995.gads un nobraukums tikai 221203km??? Drīzāk ticētu, ka ap 500k / 600k

 

Es savam auto no 2008.gada līdz šodienai esmu nobraucis ~200400 km, piekam ļoti nereguāri braukājot, līdz ar to te ir brutāla *******

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Eļļu nerij, bet līdzi dod 4l Eļļas. Man kautkas te neštimmē kopā. Nafig lieka eļļa ja jau nerij eļļu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

cilvēks, jau nav vainīgs, ja iepriekšējais saimnieks notinis skaitītāju no 350k uz 150k :)

P.S. var ar eļļu čikstošās durvis ieeļot, pats opelim tā regulāri daru :)

Labots - erglis4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Eļļu nerij, bet līdzi dod 4l Eļļas.

Man ar bagažniekā stāv puse no litrīgās eļļas pudeles, jo eļļas tilpums 5.5 litri un attiecīgi paliek visu laiku puslitrītis pāri, ar gan jau pārdošu ar visu pudeli :)

Link to comment
Share on other sites

Jāaa, reāli bija tā ka šis auto tika zagts un kontrabasa ceļā nogādāts Lietuvā no Baltkrievijas kur tam jau bija nobraukums 712863, iepriekš bijuši 17 īpašnieki, pat divi žīdi un turku končita! Lietuvā pēc krūmu, nelegālajiem dragreisiem tas tika nošķilta, bet braļuku zelta rokas to no 4 līdzīgiem auto atkal salasija kopā, reāls "Frankenšteins", protams auto bija aizdedzies bet izglābts iestumjot ezerā, piedalijies razborkās un drošvien vēl šobaltdien atrodas Interpola meklēšanā. Sievietes arī ir braukušas - tātad kirdik bamperiem, kārbai un sajūgam. Bet auto ir ietilpīgs, pēc balles 9purni salien salonā +2 bagāžniekā, auto aprīkots ar 5 durvīm, vēl vienas var uz jumta atbīdīt, avārijas gadijumā ideāli! Salons iztīrīts un ar dārza šļūteni izmazgāts(čomi tusā pievēma). Žiperīgs auto ar otro ātrumu var 92km/h pacelt, ja kāds palīdz iestumt tad pat ziemā var iedarbināt motoru, ekonomisks auto - tosola vietā var ūdeni liet. Virsū ļoti labas vasaras riepas ar kurām braucu jau 7 gadus, arī ziemā der! Žēl ka nav pilnā komplektācija, trūkst kurbulis, velkamais striķis, bet ir 5l pudele bagāžniekā(ugunsdzēšamais). Ja kas varu palīdzēt nopirkt jaunu TA vai nokārtot bandītu līzingu/aizdevumu, ideāls auto izcilā stāvoklī, pašreiz tirgū tādu otru neatrast, līdz nākošajam servisam toč tiksi!

 

 

 

ja nopietni tad, eļļa bonusā jo drīz būs laiks tomainīt, tad arī ar garantiju zināsi ka tas ir izdarīts, nevis perekupu daiļdčibriku variantu kur ir katru pusgadu mainītas eļļas, siksnas un pat paklājiņi, utt, bet reāli ir viltoti servisu izraksti par neesošiem darbiem.

Nobraukums ir LV reālais 90k no 2008-2015, kas pirms tam bijis suns viņzin, tas vienkārsi ir salīdzināšanai, jo cits var 300k pa to laiku nobraukt.

 

Pērku universāli, (kautvai tādu pašu e36), vajadzētu jumta reliņus, āķī, ideali ja ir perdeķla apsilde  :) labāk benzīns, manuālis,  piedāvājiet kautko pa 600€ :D nu ok, vēl 400€ piemetu bonusā :D

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Labs apraksts, tādu vajag sskā ielikt, pārdevējs ar humora izjūtu! Žetons!

 

Neesmu speciālists, bet man liekas ka melnas bemkas ir uz izķeršanu, drusku jāpaciešas un gan jau aizies, šajā forumā diez vai.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Homer J. Simpson

Ja tu apmekletu bmw ipasnieku forumus, tad zinatu, ka 1.6 nav cienja un vini tadus sauc par nemotoriem

Link to comment
Share on other sites

Un tam ir iemesls, jo BMW laigan ražo labus 6l dzinējus vecie 4l nebija ekanomiski.

 

Pirmkārt tie rij neadekvāti daudz degvielas pilsētā šis 1.6 rij līdz pat 10l/100km. Tāpēc arī saka "nemotori" ,jo tad jau labāk ņemt mierīgi 2.8 un braukt ar tādu pašu patēriņu, tikai ar atšķirību, ka mašina iet kārtīgi, ja iemin pedāli grīdā.

 

Pašam bija E36 1.8Is , E36 2.0 E36 2.8 E46 3.0 un varu teikt, ka visekanomiskākais bija E36 2.8, jo ar to braucot pat pilsētā patēriņš bija 8l/100km, iespējams saistīts ar to ka dzinējs bija ļoti labā kondīcijā.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Nemotori, neiet, mazmotors utt, ibio par viņu prasa 800e, ko var gribēt par tādu naudu, ferreari!? Un kas traucē aplīmēt ar pareizajiem atribūtiem - 2,5i, alpine, fcuck fuel economy, luftwaffe utt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Eh, būtu iepriekšējā paaudze, cits motors, kupeja un vēl citā krāsā - varbūt interesētu :D

Link to comment
Share on other sites

Kad uznieg pirmais sniedziņš, tad šādus te eksemplārus no rokām rauj ārā :)

Tā kā gaidi ziemu  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

1.6 nekad nav paticis. kopumā +/- norm., jāskatās uz vietas

 

ps

gads kāds?

Labots - arturz
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ziemā toties cena ir nekāda, jo īstais laiks čaļiem būmerā doties pie meitenēm ir vasarā   :)

 

 

Tā kā gaidi ziemu 

 

 

Ir vairākus braukts ar līdzīga gada E36 1.6L kupeju -  gluži nav tāds nīkulis, kā te stāsta, bet zemi nekārpa.  Lielākās remonta izmaksas sastāda piekare un cīņa ar rūsu. Arī gultņi parasti šim arī visai bieži birst nost.  Patēriņš arī bija vidēji 9-10l/100km, jo autiņš strādā uz diezgan lieliem apgriezieniem, bet tāpēc jau tas ir BMW. 

Link to comment
Share on other sites

Varu tik piebilst ka cena (ņemot vērā kaulēšanās iespēju) ir adekvāta! 

Link to comment
Share on other sites

Ja tu apmekletu bmw ipasnieku forumus, tad zinatu, ka 1.6 nav cienja un vini tadus sauc par nemotoriem

pff, jaunam želejgalvai būs kāreiz ar ko mācīties braukt, ja bik nokaulēs. Ja nemaldos, tad šim nav nekādas pretslīdes, prebuksēšanas un stabilitātes kontroļu. Tikai mīci un, ja pārmīci, tad lien ārā no grāvja :sarkasms:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

 

 

jo īstais laiks čaļiem būmerā doties pie meitenēm ir vasarā

Nav vairs 90tie, tagad meitenēm prasības augušas, vairs ar vecu bembi pirmo čali ciemā nepatēlosi.

Link to comment
Share on other sites

SuperPuika
visekanomiskākais bija E36 2.8, jo ar to braucot pat pilsētā patēriņš bija 8l/100km

Tās mani vienmēr pārsteidza. Kā jūs, uz xx gadu veciem auto, kuri jauni pēc pases pilsētās rij vairāk, varat dabūt tadus rezultātus.... mans ne bwm ar 2.8 rij kā pase rakstīts un vairāk pie normālas braukšanas.

 

 

 

Un kas traucē aplīmēt ar pareizajiem atribūtiem - 2,5i

No tā auto jaudīgaks nepaliek....

Bet ar šo 1.6 (laikam ap 100 zirgiem) uzrajot sajūgu varetu arī vienu riteni uz sausa asfalta nospolēt. Ta, kā priekš vienkāršas braukšanas ir ok, un ziemā var papriecāties. Bet tiem, kam gribās īsto "bmw" nederēs.

Labots - SuperPuika
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

līdz 100zs tam 1.6 tālu, 1.8 jau skaitās bembjiem vārgs motors...1.6 tiem kas braukuši ar 2.0 liksies tups kā ar cirvi tēsts. Protams mašinai nav ne vainas arī ar šo motoru.
Par meitenēm un tiem bemsiem...ir kā ir šitos katrs otrais neslinkais pacans ciemā var atļauties vienu vasaru pastrādājot

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kas traucē aplīmēt ar pareizajiem atribūtiem - 2,5i, alpine, fcuck fuel economy, luftwaffe utt.

Ko tad tur knapināties, uzliek M3 badžiku un miers un skatās uz visiem spoguļos (savos slapjajos sapņos) :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Besij tie kas sakar M pakas uzlīmes vai hvz bamberus utt nomaina...nu kur nedalec krāns neaug no tā jo m pakai zem parsega ir galvenais


 

 

75kw = 100zs 


Tgd pamaniju tika ka 75kw, tad jau salidzinoši daudz zirgu 1.6motoram  Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Nejauksim M paku ar M modeli. M zīmi likt ir nožēlojami, bet ar M paku autiņš kļūst kudi simpātiskāks.

Link to comment
Share on other sites

Vai ta neesi redzējis e34 vai e39 ar M5 emblēmu aizmugurē? Un pārējais viss stock, pat ne M-pack :rofl:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Es, savā laikā, tieši BMW 320 uz PL-LT robežās, esmu ūdeni no dīķa gāzis radiatorā iekšā lai līdz mājām varētu aizvilkt! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Ņemu, bet vajadzēs līzingu uz 20 gadiem ar mēneša maksājumu apaļi 5€!


P.S.
Nopietni :)

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Nu nav nekas tur nereāls...it īpaši ja uz darbu jabrauc netālu... tākā viena mašina katru darbadienu nobrauc 32km tas jau 20 gados parēkinot būtu 180k...ja uz darbu jabrauc uz citu pilsētu tad gan var nobraukt

Link to comment
Share on other sites

Interesanti, feislifta priekša, bet salonā PFL panelis. Tātad pieredzējis konstruktorus...

 

Nemotors, nemotors, bet M43 jau ir tīri ok; ja griež līdz 5.5k rpm, iet gana ok. Ne sliktāk kā visi pārējie Opeļi, Toyotas un citi šeitan apspriestie. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...