Msnikss Ierakstīts Marts 4, 2015 Share Ierakstīts Marts 4, 2015 (labots) Sveiciens! Situācija sekojoša - dzīvojamā istabā 6 gu10 halogēnlampas(50w,220V) vēlējos samainīt pret 5.5w LED.Sacīts, darīts - iepirku @depo ne gluži lētākās(ap6eur gabalā, non-dimmable,220V). Ieliku divas jaunās led spuldzes, bet liekot trešo, pamanīju, ka pirmās divas iemirdzas ik pēc 2-3sec. Ieliku arī trešo un jā - visas skaisti rindiņā, viena pēc otras, iemirdzas(tipa flash). Ak, jā - ieslēdzot viss labi - spīd Dzīvokļa elektroshēmu nezinu,jo to nopirku pirms 2 gadiem un ar elektrību nav bijis nekādu problēmu. Zem slēdža stāv dimmers(nestrādājošs), pēc iepriekšējās saimnieces teiktā, tas esot atslēgts,jebšu savienots pa taisno, jo bieži izbeidza savu darbību. Slēdzis dubultais, katra puse 3 spuldzēm. Lūgums minēt kafijas biezumos, kāda ir problēma un iespējamie situācijas risinājumi. led's šāds. Labots Marts 4, 2015 - Msnikss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts erikonkulis Marts 4, 2015 Populārs ieraksts Share Marts 4, 2015 sleedzii mazaas neona lampinjas izravee 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Marts 4, 2015 Author Share Marts 4, 2015 Ak,jā - neiedomājos, ka tas varētu būt tik nozīmīgs faktors pat lai to pieminētu. Vēl lasīju, ka kaut kādi duālie slēdži esot liekami, kas atslēdz ne tikai L1, bet arī neitrāli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Marts 4, 2015 Author Share Marts 4, 2015 (labots) Lasīt vajag vairāk, lai iegūtu pēc iespējas vairāk informācijas un spētu uzkonstruēt arī kādu garāku teikumu. Pastāstiet tās mazās neona lampiņas darbības principu - tā darbojas pa taisno no 220V? Muļķīgs jautājums,sapratu pats Labots Marts 4, 2015 - Msnikss Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 paņem skrūvgriezni un apskaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Marts 4, 2015 Author Share Marts 4, 2015 (labots) Nav neviena štruma dzīvoklī - visi laukos, tāpēc te arī uzbrūku Jums Rīt paņemšu visu nepieciešamo un būs sehr gut! Sirsnīgs paldies erikonkulim par risinājumu! Labots Marts 4, 2015 - Msnikss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 Ja nu gadījumā neona lampiņas izņemšana problēmu nenovērš, tad universāls variants, kurš strādās visos gadījumos ir atstāt vienu halogēno spuldzi nenomainītu.Visi pārējie varianti ar slēdžu mainīšanu būs atkarīgi no tā kā ir izbūvēts apgaismojums - ar vai bez nozarkārbām („bez nozarkārbām” nozīmē to, ka visi apgaismojuma vadi ir savienoti kopā slēdža kārbā). Ja apgaismojums ir ar nozarkārbām, tad citu slēdžu likšana neko nedos, jo tur nebūs kur to slēdzi pievienot – pie slēdža nav nulles vada ar kuru varētu veikt kāda komutācijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Marts 4, 2015 Author Share Marts 4, 2015 (labots) Vispār šā dzīvokļa remonta veicējiem(kaut kādā 2007.gadā remonts veikts) ar lomiku pa muguru būtu par maz - neesmu atradis nevienu(!) nozarkārbu! Izklauvēju visas sienas un ne tikai paredzēto 30cm attālumā no grīdas/griestiem. Mazums kaut kur Alu+Cu vadi 'uz skrutku' satīti? Gaitenī automātiskā gaismiņa izbeidzās - lampiņa 12V, no sensora iziet 220V. Tātad kkur pa vidu transformators izbeidzies, tikai kur? Būtu nozarkāras, kaut vai aiz vada paraustītu, lai dzird, kur šamējais nomests, bet nekā. Vismaz mierina fakts, ka uz dzīvokli ir 13automāti + noplūdnieks.. Paldies, Firza - ņemšu vērā Labots Marts 4, 2015 - Msnikss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 Offtopiks par tēmu - ciemojos pie kaimiņa - butkā led lampiņa skaisti mirgo. Es viņam saku takš nahrenizē neona lampiņu slēdzī un gaismas mūzika pazudīs. Viņš saka - nax? Paskat cik smuki mirgo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 tad universāls variants, kurš strādās visos gadījumos ir atstāt vienu halogēno spuldzi nenomainītu. Drīzāk pareizu trafu vajag, nevis ar vecajām spuldzēm ākstīties Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 Drīzāk pareizu trafu vajag, nevis ar vecajām spuldzēm ākstīties Runa jau iet par GU10 lampām! Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 (labots) Vēl lasīju, ka kaut kādi duālie slēdži esot liekami, kas atslēdz ne tikai L1, bet arī neitrāli? Neitrāle jau parasti ir slēdzī vai nozarē savienota ar klemmi. Tevi pieminētais viena taustiņa slēdzis, kas izslēdz gan fāzi gan nulli, bija savlaik Lexelim (pēc izskata parasts vienpola slēdzis it kā), tikai diezgan reti veikalos parādijās, jo pielietojums tam varētu būt diezgan specifisks, kā arī tikai vecā sprieguma mājās, kur nav nulles un starp fāzēm ir 220V. Tiesa tev tāds nav vajadzīgs! Runa jau iet par GU10 lampām! Ir jau GU10 12nieces arī, tieši tāpat kā MR16 220V Labots Marts 4, 2015 - viesturs0711 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 12V transformatorus parasti liek tuvāk pie lampām. Gan tāpēc, lai uz lampām nevajadzētu vilkt daudz resnus vadus, gan tāpēc, ka impulsu „transformatoriem” nepatīk garas aizejošās līnijas, gan tāpēc, ka zem griestiem vieglāk tikt klāt pie transformatora. Atliek tikai atrast pareizo lampiņu, aiz kuras transformators ir noslēpts.Elektrības instalēšana bez nozarkārbām arī nav nekas slikts. Tā pat ir ļoti laba lieta, ja vien vadi ir savienoti slēdžu, rozešu kārbās, nevis vienkārši paslēpti zem ģipškartona. Taisot elektrību bez nozkārbām sanāk gan iztērēt vairāk vada, bet apgaismojuma gadījumā nav slikti, ja pie slēdža ir gan fāze gan nulle. Tas palīdz novērst LED, CFL mirgošanu (viens no lampu mirgošanas cēloņiem ir garš vads no nozarkārbas līdz slēdzim) un nākotnē būs iespēja izmantot „gudros” slēdžus, kuriem vajag 230V aktīvo barošanu, nevis „parazītisko” no patērētāja strāvas, un nav slikti, ja „avārijas” gadījumā no slēdža var paņemt elektrību uz kādu jaunu papildus rozeti. Drīzāk pareizu trafu vajag Tagad sapratu, ka runa ir par GU10 lampas uz 12V. Tad gan interesanti, ka 12V LED caur transformatoru ari var mirgot. „Parastajam” transformatoram neona lampiņas izņemšana no slēdža novērstu LED mirgošanu, bet ar „elektroniskajiem” transformatoriem tas varētu arī nedarboties, ja lampas mirgo dēļ garā vada no slēdža līdz nozarkārbai. Bet šā vai tā vienas halogēnās lampas nenomainīšana novērsīs lampu mirgošanu visos gadījumus, arī tad, ja slēdzī būs neona lampiņa. „Divvadu” slēdžu vietā var izmanto „parasto” pārslēdzi, bet pielietot to gan var tad, ja apgaismojums ir montēts bez nozarkārbām – tas ir, ja pie slēdža ir gan fāze gan nulle, nevis tikai pienākošā fāze un viena vai vairākas aizejošās fāzes uz lampām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 Pašā sākumā ir rakstīts GU10 220V, kāds vispār uzdotajos jautājumos iedziļinās? Viesturs0711 - Kaut kur lasīju, ka EU nevar tirgot GU10 uz 12V un MR16 uz 220V, bet viss var būt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 4, 2015 Share Marts 4, 2015 My bad, neizlasīju kārtīgi pirmo postu! MR16 220V lampiņas vēl nesen depiņā varēja dabūt. Čoms šādi saspridzināja kaudzi ar lampiņām. Bija uz savu galvu izdomājis, ka vannas istabā stiprākas jāieliek. Skatījās, ka lampiņas ar adatiņām un tādas arī vietā nopirka! Tikai viņam tur bija MR16 220V, bet šis nopirka 12V (veikalā jau savādāku nebija un pārdevējs arī īpaši neiedziļinājis). Par rezultātu jau īpaši stāstīt laikam nevajag! Tiesa, GU10 bodēs redzētas nav, tikai netā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Marts 4, 2015 Author Share Marts 4, 2015 Par transformatoru gaitenī> Manā situācijā automātiskā apgaismojuma lampiņa(12V,nevis GU10, kas dzīvojamā istabā) ir ~10cm no grīdas, betona sienā, vads kā iemūrēts nekustas. Sensors pie griestiem,zem plastmasas koka imitācijas dēlīšiem ar 'šurupiem' piegriests. Lielākās cerības lieku uz to,ka trafs virs griestiem, taču 'meistari' griestu plastmasas apdares dēlīšus salikuši ar labu līmi, tā, ka nesabojājot noņemt nesanāks normāli.. Bet tas jau cits stāsts un anyway tas sensora skaļais 'tikšķis' sāka krist uz nerviem. Veiksmi visiem! Jāiet gulēt - rīt darbadiena Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 tad universāls variants, kurš strādās visos gadījumos ir atstāt vienu halogēno spuldzi nenomainītu. varbuut var liidzeet cita modelja GU10 LED iesaiste, ne halogeena - shiis nemidzjinaas: http://www.aliexpress.com/item/6PCS-5W-450lm-Cree-COB-LED-Bulb-GU10-100-Quality-Assurance-5-Years-Warranty-LED-GU10/1821535641.html izskataas gan jau peec reklaamas, bet nee vienkaarshi rekomendeeju - 5W(warm) bliezh kaa 40W halogeena Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Aprīlis 2, 2015 Author Share Aprīlis 2, 2015 Es ieliku efilite 5,5w led'us. Saite Esmu ļoti apmierināts - atšķirību no 50w halogēniem jutu tikai pirmajā vakarā - nākošā dienā jau likās, ka viss kā parasti. Ne leņķis baigi mainījās, ne stipri arī gaismas siltums.. Tikai el. patēriņš mainījās. ) Mirgošanu atrisināja no slēdža izrautā mini lampele. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!