Mezavecis Ierakstīts Februāris 18, 2015 Share Ierakstīts Februāris 18, 2015 Jau ik pa laiciņam parādās projekts (vairāk pie austrumu kaimiņiem), kur auto tiek pielāgots cietajam kurināmajam. Te lūk ir mūsu meistaru garadarbs. Interesanti, cik kompakti to vispār iespējams minimizēt, lai nebūtu jāvazā līdz piekabe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homer J. Simpson Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 ar krāsni bagāžniekā, nekāda piekabe nav vajadzīga - Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 gāzģenerators? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 Vēl jau ir arī Parādnieka šedevrs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 Vēl jau ir arī Parādnieka šedevrs Neturi sveci zem pūra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 palasiet cik bieži šitiem daiktiem tas speciālais filtrs jāmaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 Ko ar viņiem iesāk? Eko iekurs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 Interesanti vai nevar kurināt stacionāri un gāzi pildīt balonos?Gāzes ģeneratorā iegūtas degošās gāzes galvenā sastāvdaļa ir CO (tvana gāze).Tai stacionārajai gāzes ģenerējošai iekārtai ir jābūt ļoti labi izgatavotai, lai nerastos nekādas gāzes noplūdes, un kompresoram arī būtu jābūt drošam (pumpēt CO līdz 250 bar nav nekāds joks), ja negribas kādu dienu aizmigt „saldā miegā” blakus savam ģeneratoram. Un pat ja visas ar gāzes ģeneratora drošību saistītās lietas tiks atrisinātas, lielākā problēma būs atrast balonus kuros to gāzi pildīt, un cik daudz varēs nobraukt ar vienu uzpildītu balonu. Tā gāze jau nav propāns, tas ir CO, ko labākajā gadījumā varēs iepildīt kādā vecā skābekļa balonā, kas jau pats par sevi ir smags un aizņems daudz vietas mašīnā.Senos laikos Rīgā, kad vēl nebija dabas gāzes, gāzi sadzīves un rūpniecības vajadzībām (arī ielu apgaismojumam) tika ražota no akmeņoglēm tās dedzinot gāzes ģeneratoros un iegūto gāzi uzkrājot tajos lielajos apaļajos bunduļos, kuri daži vēl ir palikuši Latvijas Gāzes teritorijā. Tā gāze arī saturēja daudz CO un, iebāžot galvu cepeškrāsnī varēja izdarīt nesāpīgu pašnāvību noindējoties ar tvana gāzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 čiekuri (priežu) ir baigi labais grila kurināmais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 forsi,tikai tolks no taa visa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Februāris 18, 2015 Share Februāris 18, 2015 Kā, kāds tolks no tā visa?- nu tauta gatavojās dzīvei kara/pēckara apstākļos. Cik atceros pēc nostāstiem šitādas gāzģeneratora pariktes bijušas modē kara, pēckara laikā kad nebijis ko liet iekša gruzovikos. Nu , jā arī 90-to sākumā sāka daži eksperimentēt. Kas viņu zin, ņemot vērā pēdēja laika notikumus tepat kaimiņos, varbūt daži gatavojās. Lai gan, ja sāks pa nopietnam mērīties lielvaras kurai resnāka bumba, tad diezin vai būs kam braukt ar to gāzģeneratora transportu. Nu, laikam, tik tarakāni izturīgi pret radiāciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!