Jump to content

Neskaidrība ar luksoforu


versatile
 Share

Recommended Posts

smartdevil, bija gadījums, brauc lēnu, tu līdz pēdējam nogaidi, skaidrs, griezīs nost, tu mauc ārā, a figu. Izrādās, keks ar avareikām brauc, tikai kreisajā pusē izdegusi lampiņa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    16

  • Zux

    24

  • smartdevil

    16

  • marrtins

    33

Top Posters In This Topic

Posted Images

marrtins

Man šķiet, ka es nesāku par apļiem, vai arī sāku? Hmm...

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

marrtins

Atkal tev fail!

Nav jārāda, ja tas var maldināt. Nejūti atšķirību starp "nav obligāti jārāda"?

 

Zuxters

Tieši tāpēc es nekad nelienu virsū, līdz brīdim, kad tiešām var redzēt, ka sāk griezties.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Fail? Un to saka gudrītis, kam katrā otrajā postā ir pa failam? :D Ā un tu vēljoprojām neesi atbildējis uz daudziem maniem jautājumiem.

Maldināšanu jau var pievilkt praktiski pie katra mirkšķa; sak, a mani samaldināja - izskatījās, ka grib pieparkoties, nevis braukt aplī :lol:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

 Vēlreiz jautājums, tiem kas te piepis ās, tak pofig, ka kāds/kādi nerāda, Jums tiešām tas traucē?

 

Es nerādīšu, it sevišķi, kad no otrās joslas eju aplī. Tur vēl varu uz mirkli kreiso ieslēgt, lielajos ar trim joslām, ja ir laiks un nepieciešamība, jo parasti, ja eju pa apli, vienmēr pa iekšējo, lielajos pa trešo, ja vairāk kā par 180° tiks braukts.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Tač jārāda pagrieziens, kaut arī braukšanas virziens tikai pa labi iespējams, pieņemsim.

nu un kāda jēga no pagrieziena rādīšanas, (iet runa par iebraukšanu aplī) 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Vēlreiz jautājums, tiem kas te piepis ās, tak pofig, ka kāds/kādi nerāda, Jums tiešām tas traucē?

Ir vienkārši kategorija, kas ļooooti skrupulozi pieiet šai lietai un dies pas kāds kaut ko neparādīs - uzreiz sūta tventā video kā tā var :D Tikmēr paši trīcekļojas un kavē satiksmi, jo nevar saņemties uzbraukt uz apļa :lol: Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

smartdevil
Ā un tu vēljoprojām neesi atbildējis uz daudziem maniem jautājumiem.

Man slinkums meklēt uz ko es neesmu atbildējis. :D Ar tevi kā ar sienu. Pats neatbildēji vai nejūti atšķirību. :p

 

Zuxters

Kāpēc jārāda kreisais no otrās ieejot aplī pa tiešo trešajā joslā? Tu ej otrajā un pēc tam uz trešo? Kāda jēga, ja trešā 99% parasti tukša?

Ir situācijas, kad ar pagrieziena nerādīšanu, tu neinformē pārejos par manevru. Ja parādi pēdējā momentā, tad no pagrieziena rādīšanas vairāk nav nekādas jēgas. Un mani bieži vien traucē, ka laicīgi neparāda un parasti ļoti vienkāršos krustojumos, ja jāizgriežas uz galvenā ceļa. Vot stāvi gaidi kamēr idiņš izdomās kopā ar stūri ieslēgt pagriezienu.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Ar tevi kā ar sienu

Taisnības sienu nepārsist :moil:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kāpēc jārāda kreisais no otrās ieejot aplī pa tiešo trešajā joslā?
Pa tiešo skrienot nerādu.
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

 

 

Taisnības sienu nepārsist :moil:

Jeb nu atzīsti kā ir. Ir sirdī bembisti un prātā. Tava taisnības siena laikam būs tā otrā. ;)

Kāpēc nerādīt, ja var arī parādīt? Vari uz šo atbildēt? :p

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc rādīt, ja var nerādīt?

 

 

Vari uz šo atbildēt?

Labi, pietiks, es taisnību netaisos pierādīt, jo es nerādu un puse šoferu nerāda.

Tak kakaja fig razņica, dir sa iļi zadņica?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 Uzzvanīju šodien savam paziņam policistam, arī pāķis. Viņš teica, ka viņš pats braucot iekšā aplī nerāda nekādu pagriezienu, braucot ārā no apļa viennozīmīgi, jārāda, mainot joslas aplī, arī jārāda. Prasīju, ja es nerādīšu pagriezienu iebraucot iekšā kādā lielā aplī Rīgā, piemēram, un tur mani apturēs policists un sodīs par pagrieziena nerādīšanu, ko tad, viņš teica, nu tad samaksāsi sodu, un vēl pateica, ka policisti bieži paši nav līdz galam kompetenti traktējot noteikumus un uzliekot sodus, identiskos gadījumos gan tā, gan otrādi var sanākt. Prasīju, ko darīt, ja tā gadās, viņš teica, pārsūdzi, lai tiesa lemj, tad jau redzēs, varbūt paveiksies. :sarkasms:

 Un vēl, savos laukos es zinu kā kurā vietā braukt, kā visi tur brauc, tā arī es varu, nekādu pārpratumu. A svešā vietā, tādā Rīgā, kur sarežģīti krustojumi. Ha, nav ko man pāķim Rīgā braukt. Tiekat paši savā Rīgā skaidrībā. :mrgreen:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Cilvēka slinkums nav izmērāms. Pat līdz svirai slinkums pirkstu pastiept un piepin tam visādas muļķības caur likumiem, lai tikai attainsnotos.

Tur jau tā problēma, ka puse ir auni un nerāda arī tad, kad ir obligāti jārāda un savlaicīgi.

Kāda var būt vispār šeit runa par terminu "maldināšana" iepinot likumā par pagriezienu attiecīgās vietās, ja tā puse nerādot 100% maldina visās pārējās situācijās?

 

vvv

Jautajums, kāpēc vispār jāuztraucas par to vai jārāda, ja vienkāršāk ir uzzīmēt galvā to, kur atrodies. Ja vari uzzīmēt krustojumu un apli arī sauc par apļveida krustojumiem, tad loģiski, ka jārāda. Un ja parādīsi, neviens policists nestādinās, bet nerādot var arī apstādināt.

 

 

Par dubulto varbūtību viens feiks ir apgriešanās uz Jelgavas šosejas aiz Scania. Tur ir divi varianti un abi pēc likuma ir pareizi, bet tikai vienā izdosies attainoties 100%. Tur ideālā variantā būtu jābūt pēc apgriešanās ātruma ierobežojošai zīmei.

https://www.google.com/maps/@56.883794,24.07325,3a,75y,180.5h,79.53t/data=!3m4!1e1!3m2!1skP51VxJoghOvhrh-2g0GSg!2e0

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

 

 

Taisnības sienu nepārsist

Kas definē "taisnību"? :TBS:

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Tur ideālā variantā būtu jābūt pēc apgriešanās ātruma ierobežojošai zīmei.

Pēc apgriešanās uz 50 jābrauc līdz zīmei 70.

 

 

 

Tur ir divi varianti un abi pēc likuma ir pareizi, bet tikai vienā izdosies attainoties 100%.
Kāpēc un kas ir abi? Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Prodigy

Nu ko var ņemties! Kad piebrauc pie apļa, tas nozīmē, ka esi piebraucis pie krustojuma, kurā tu nogriezies pa labi, t.i. jārāda labais pagrieziens. Kad esi uz apļa un brauc pa to, tu brauc TAISNI, līdz brīdim, kamēr sagribi nogriezties nost no apļa. Ja aplis ir sadalīts vairākās joslās, tad pie joslu maiņas ir jārāda pagrieziens.

 

Kad beidzot esi izbraukājies pa apli, un gribi tikt nost, tad iekārtojies labajā malējā joslā un atkal rādi pagriezienu pa labi, un nogriezies vajadzīgajā nobrauktuvē. Viss

 

Vēlreiz priekš Mārtiņa - braucot pa apli, tu brauc TAISNI pa apļveida ielu, nekur nenogriežoties. Tas, ka šī iela iet uz riņķi, ir norādīts pirms iebraukšanas aplī.

 

Arī uz Dzirnavenes, braucot taisni, ir jārāda labais pagrieziens, lai arī cik stulbi tas neliktos. Šāds pat aplis bija pirms Brasas tilta, kur visi itkā taisni braucēji no mentiem tika drāzti tā tikai!

Labots - Prodigy
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Kad piebrauc pie apļa, tas nozīmē, ka esi piebraucis pie krustojuma, kurā tu nogriezies pa labi

Kas definē, ka notiek nogriešanās pa labi? Es braucu taisni :)

 

 

 

Kad esi uz apļa un brauc pa to, tu brauc TAIS

Nu tad varbūt tu izskaidrosi #120 postā kāpēc vienā bildē nav braukšana taisni bet otrā ir? Līkumi abos gadījumos ir aptuveni vienādi, lai būtu vienkāršāk, var iedomāties apli ar vienu joslu.

 

 

 

Arī uz Dzirnavenes, braucot taisni, ir jārāda labais pagrieziens, lai arī cik stulbi tas neliktos. Šāds pat aplis bija pirms Brasas tilta, kur visi itkā taisni braucēji no mentiem tika drāzti tā tikai!

Ja ļauj sevi drāzt, tad arī drāž. Neviens CSN pants nenosaka rādīt pagriezienu neveicot manervu.

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Vecīt, tugo vsasivajesj. Vēlreiz zvani uz CSDD un palūdz konsultantu nevis sētnieku. :D

 

Parādi kurā krustojumā iebraukšana Mūkusalas aplī ir taisni. Ir viena izbraukšana, kur turpinot braukt pa pirmo jārāda kreisais, bet iebraukšana neviena.

Labots - smartdevil
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tev ir baisā vēlme sūtīt kaut kur - tā nav labi. Labāk atbildi uz jautājumiem ar konkrētiem CSN, nevis dod sava instruktora mob. vai sūtī uz csdd :) Man ta viss vairāk vai mazāk ir skaidrs, tomēr neviens vēljoprojām nav atbildējis, kas liek domāt, ka braukšana pa apli ir braukšana taisni, bet uzbraukšana ir nogriešanās. Konkrētus CSN, kas tor regulē.

Link to comment
Share on other sites

Iebraucot aplī labais pagrieziens nav jārāda,tā to tagad māca autoskolās.Pirms nedēļām trim tieši pirms apļa iesēdos astē vienam mācībniekam un skatījos ko šamais darīs.Rādīja labo tikai tad kad brauca ārā no apļa.

 

Šim es arī piekritīšu+ es arī biju dzirdējis no tagadējiem instruktoriem, ka pirms apļiem nemāžojas ar pagriezieniem. Rietumeiropā (Polija,Vācija, Austrija,Šveice,Itālija, Čehija, slovākija, Francija,Beļģija) arī neesmu novērojis, jo sanāk bieži pa turieni braukāt... Kaut gan pašam pēc "vecā" pieraduma šad tad sanāk to pagrieziena kloķi raustīt :D TAS IR PILNĪGI LIEKI!

BET izbraucot no apļa - lūdzu OBLIGĀTI lietojam pagriezienus!!! Citādi dēļ šitādiem PIPĻUKIEM tiek kavēti/maldināti pārejie satiksmes dalībnieki, kuri grib iebraukt aplī utt. Spilgts piemērs pirms ulbrokas aplis 

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Jālieto arī tad ja pārkārtojies joslās aplī.

Protams, par to nav diskusiju!

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Jālieto arī tad ja pārkārtojies joslās aplī.

Lūdzu bez tizlošanās. Nav nepieciešams pārskaitīt visus CSN, sevišķi nepārprotamos.

Link to comment
Share on other sites

smartdevil
Iebraucot aplī labais pagrieziens nav jārāda,tā to tagad māca autoskolās.

Nu ja tā, tad neko. Līdz Augusta mēnesim vēl mācija, ka jārāda. :D

Bet lai vai kā, ja meklējam katru iemeslu kāpēc nerādīt pagriezienu, nonākam līdz situācijai, ka nerāda vispār.

 

 

 

Tev ir baisā vēlme sūtīt kaut kur - tā nav labi.

Ar tevi citādi nevar. Skat, ka nepasūta kaut kur tālāk, jo nevajag bāzt batonus ausīs, ka esi zvanījis uz CSDD un ka tev tur apstiprināja, ka iebraukšana aplī ir braukšana taisni.

 

 

 

Kāpēc un kas ir abi?

Varbūt kaut ko tagad neatcerēšos, bet ceru, ka viss pareizi.

Tur reālais ātrums ir 90. Apgriežoties nav zīmes, tātad jābrauc uz 50.

Otrs ir braukt uz 90 skatoties no situācijas, ja zini un redzi no plūsmas, ka tur ir 90.

Abos gadījumos var piesieties. Otrajā loģika, jāprot pamatot, izvērtējot tā brīža situāciju, kuru saprotoš policists sapratīs, izbijis VID darbinieks bez maizes klaipa diez vai. Pirmajā - neiekļaujies plūsmā, radi bīstamu situāciju u.tml. Un tieši tajā vietā tad bez maz vai jābrauc pa tiešo uz šosejas malu, jo tur nav nepārtrauktā. Nu tas tad, ja zirgi nosaluši. :D

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

marrtins
Ar tevi citādi nevar. Skat, ka nepasūta kaut kur tālāk, jo nevajag bāzt batonus ausīs, ka esi zvanījis uz CSDD un ka tev tur apstiprināja, ka iebraukšana aplī ir braukšana taisni.

Tād nevarīgs esi :D Un kur es teicu kaut ko par CSDD un taisnu braukšanu??

 

 

nonākam līdz situācijai, ka nerāda vispār.

Kāpēc nerādi?

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Prodigy

CSN kontekstā neviens nepēta, cik grādi leņķī ir jāpagriež stūre, lai noteiktu, vai tu brauc taisni, vai nē. Kamēr tu brauc pa kādu ielu un nenogriezies no tās kādā krustojumā uz citu ielu, tu brauc taisni. Piebraucot pie krustojuma, tu izdari izvēli, kur braukt tālāk.

 

Piebraucot pa ielu pie apļa, tu piebrauc pie T-veida krustojuma, kur vienīgā iespēja ir nogriezties pa labi. Ok, varbūt ka tagad nevajag rādīt pagriezienu, senāk vajadzēja. Tas nemaina situāciju, ka tu nogriezies krustojumā uz citu ielu, kas iet pa apli.

 

Kad esi uz apļa un kamēr brauc pa to, tu brauc taisni pa apļveida ielu. Ja ir vairākas joslas, tad pārkārtojoties starp tām, tu rādi attiecīga virziena pagriezienus, bet joprojām tu brauc "taisni pa apli"

 

Kad esi izbraukājies pēc sirds patikas un izlēmis nogriezties nost no apļa, tu piebrauc pie izvēlētās nobrauktuves, kas atkal ir T-veida krusts ar vienīgo opciju pa labi, attiecīgi jārāda pagrieziens, lai arī cik taisns tas ceļš neizskatītos. Braucot garām izbrauktuvēm, tu šajā izbrauktuves T-veida krustā brauc taisni, attiecīgi tad nekādi pagriezieni nav jārāda.

 

Ja vēl tagad nepielec, tad ceru, ka mēs dzīvē nekur nesatiksimies

Labots - Prodigy
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu un kāda jēga no pagrieziena rādīšanas, (iet runa par iebraukšanu aplī)

Jeega iebraucot nav bet tieshi pirms iebraukshanas gan jaaraada lai aizmuguree esoshie zin nevis min kas notiks taalaak! Palasi ieprieksheejos topikos. Satiksmes noteikumus driikst neieveerot tikai tad ja satiksme nav un straadaa logjika ar veselo sapraatu. Visos citos gadiijumos tie nav uztaisiiti lai kaads panjirgtu skatoties pa logu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tur reālais ātrums ir 90. Apgriežoties nav zīmes, tātad jābrauc uz 50. Otrs ir braukt uz 90 skatoties no situācijas, ja zini un redzi no plūsmas, ka tur ir 90.

Abos gadījumos var piesieties.

Kur tur var piesieties?

Pirmajā izslēgts viennozīmīgi, lēnāk braukt neviens neaizliedz.

A otrajā kas? Tipa, zīmei 90 garām nepabraucu, tad nedrīkst braukt ātrāk, tas ne kas, ka zinu, ka tajās joslās tur uz 90 ir atļauts? Tā tu domā?

 

P.S. Tā 90 nav tagad uz 70 samainīta? Sen nav braukts tur.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Meklēt jēgu noteikumos? ...tas ir līmenis. Kādi tie ir uzrakstīti, tā arī jādara. Tik pat labi var pateikt - nav jēgas maksāt nodokļus. Var nosaukt n-tās vietas, kur jēgas nav rādīt jo ir tikai viens virziens kur braukt un puse arī nerāda, jo neredz jēgu, nevis seko CSN. Diez visi šitie nerādītāji negribētu vēlreiz iziet braukšanas eksāmenu? Paskatītos es tad, kurš nerādītu. :D

 

Zuxters

Cik atceros, tad iebraucot Rīgā ir zīme 90 un tālāk pirms sliedēm 70. Pa vidu ir tā apgriešanās.

Policistam ir visas tiesības apturēt tevi, ja tu brauc uz 50, kur atļautais ātrums ir 90. Soda iemeslu jau nosaucu. Tas vai dabūsi sodu, ir cits jautājums. Tu traucē satiksmi un policists varbūt nemaz nav redzējis, ka tu apgriezies. Bet abi gadījumi ir pamatojami, bet otrais... kā tu zini, ka 90? Varbūt tu sen neesi braucis un tur 90 zīme ir noņemta vai vispār ir ceļa remontnieks aizmirsis 30.

Starp citu, satiskmes traucēšanu var nosaukt par ceļa nedošanu, ja tevi aizmugurējais panāk un ir spiests bremzēt. Eksāmenā agrāk tie liekas bija 4 punkti.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

bet tieshi pirms iebraukshanas gan jaaraada lai aizmuguree esoshie zin nevis min kas notiks taalaak!

domā, ka aizmugurē braucošais nezina, ka priekšā ir apļveida krustojums?, vai arī, varbūt es ,neparādot pagriezienu, taisos braukt taisni pāri pa zālienu? 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

1.

 

vai vispār ir ceļa remontnieks aizmirsis 30
Nu šitā jau var visur, nevajaga konkrēto vietu.

 

2.

 

Policistam ir visas tiesības apturēt tevi, ja tu brauc uz 50, kur atļautais ātrums ir 90.
Tiešām? Kāds sods par to draud?

 

3.

 

kā tu zini, ka 90? Varbūt tu sen neesi braucis un tur 90 zīme ir noņemta
Tas gan! Tikai tad 2. punktu tu lieki piemini.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Var nosaukt n-tās vietas, kur jēgas nav rādīt jo ir tikai viens virziens kur braukt un puse arī nerāda, jo neredz jēgu, nevis seko CSN.

ne visi noteikumi ir perfekti...., dzīvē notiek savādāk, un nav iespējams priekš katras vietas uzrakstīt noteikumu 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

smartdevil
Nu šitā jau var visur, nevajaga konkrēto vietu.

Un? Secinājumus nav grūti izdarīt. Ja nezini, tad brauc pēc tā, kā brauktu pirmo reizi svešā vietā.

 

 

 

Tiešām? Kāds sods par to draud?

Nav ne jausmas ko policists izdomātu piesiet. :D  Es neteicu ka draud, bet apstādināt ir visas tiesības, ja kādam liki bremzēt vai pārkārtoties.

 

 

 

Tas gan! Tikai tad 2. punktu tu lieki piemini.

Ne gluži. Aizbrauc pavēro. Tās ir labas vietas eksāmenā kā izkrist, ja nevarēsi pamatot kāpēc dari tā vai tā. Un tur neviens nebrauc uz 50.

 

 

 

domā, ka aizmugurē braucošais nezina, ka priekšā ir apļveida krustojums?, vai arī, varbūt es ,neparādot pagriezienu, taisos braukt taisni pāri pa zālienu?

Tad jau zem nevienas viena virziena rīkojuma zīmes nav jārāda, jo savādāk tak tur nevar aizbraukt? :D

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

versatile
(labots)

Par tiem, kas izdomā - te var nerādīt.

Jā, taisnība, ir lērums vietu, kur it kā var nerādīt - nogriešanās uz vienvirziena ielas, utt.

Bet, doma, kas rodas, braucot aiz tāda - nez, kur vēl viņš izdomās, ka var nerādīt. Papildus stress.

Piemēram, ir divas joslas, abas var taisni, bet kreisā arī pa kreisi un labā pa labi.

Intensīva satiksme pretējā virzienā. Stāv divi pie luksofora, katrs savā joslā. Labajam ieslegts labais pagrieziens. Man vajag taisni. Labais varēs nogriezties ar nelielu aizturi, jo gājēji nav jālaiž, tik vien kā jāveic manevrs. Bet kreisais būs ātrāks, jo vienkārši jābrauc taisni. Iekārtojos aiz kreisā, iedegas zaļais, a šis ieslēdz kreiso pagriezienu un gaida. Tikmēr labā josla jau pilna un varu stāvēt kā tāds idiots.

Dēļ šitādiem, vietās, kur ir plata viena josla (vietas 2 mašīnām) krustojumos bieži stājos pa vidu, lai jebkurā gadījumā varētu viegli apbraukt stāvošo.

CSN man to neaizliedz (ja nav uzkrāsotas joslas vai zīmes par braukšanas virzieniem joslās).

Bet pilnīgi var dzirdēt, ka aiz manis par to lamājas, jo redz, varētu tuvāk krustam piebraukt - un sastrēgumu laikā tas IR arguments...

 

kad braucu ar mācībnieku, arī instruktoram jautāju, a kāpēc jārāda, ja ir tikai viena opcija, ko darīt - atbilde bija ļoti loģiska - ja nu tu citam aizsedz zīmi, tad lai viņš jau laicīgi zina, kam gatavoties.

+ arī, ka gājēji un bērni var nezināt ceļa zīmes, bet, piemēram, kādā t-veida krustojumā pagrieziena rādītājs viņam no otras puses ļaus saprast, ko gribi darīt.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

versatile, dēļ šādiem sīkumiem nekad neesmu izjutis stresu, dzīvē ir daudz svarīgākas lietas....

 

 

Tad jau zem nevienas viena virziena rīkojuma zīmes nav jārāda, jo savādāk tak tur nevar aizbraukt?

domā ar galvu, neesi jefiņš, katrā vietā ir savādāka situācija....., priekš tam tev ir smadzenes.... 

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Smadzenes ir vajadzīgas priekš CSN ievērošanas. Ja esi jefiņš vari izdomāt pats savus noteikumus. :D

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

@@smartdevil,

var redzēt, ka esi ''svētdienas'' braucējs....., šie ir vis bīstamākie..... 


 

 

Smadzenes ir vajadzīgas priekš CSN ievērošanas. Ja esi jefiņš vari izdomāt pats savus noteikumus.

es ātrumā parēķināju, savā mūžā esmu pie stūres nobraucis ar visādām mašīnām gandrīz miljons km, (8. gadus strādāju kā prof. šoferis),

neesmu iekļuvis nevienā satiksmes negadījumā, izņemot jaunībā, kad ar pirmo žiguli maucu štīmē pa kartingtrasi....., 6 kūleņi....

tā kā tev līdz šādam līmenim ir augt un augt...... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

versatile, dēļ šādiem sīkumiem nekad neesmu izjutis stresu, dzīvē ir daudz svarīgākas lietas....
Nevar nepiekrist, bet nu, kā kuru reizi. Svētdien vajadzēja pa 10 minūtēm uz ostu aizraut cilvēku no Teikas, biju gatavs to darot atrauties arī 2 soda punktus un līdz 100 eur sodu, protams, lieki neriskējot bīstamās un nepaŗredzamās vietās... Tādās reizēs traki kaitina tādi, kas iedomājas, ka nevienam nav darīšanas, kur šis tagad taisās braukt, var pēdējā brīdī mest pa nažiem, griezt pa kreisi un tikai tad vispār signālu nomidžināt, utt.

 

Visi cepjas par bembistiem, bet es no savas nelielās pieredzes varu teikt - bembists ātri piebrauc, apdzen un aizbrauc. Pret tādiem, jebkruas markas vadītājiem, man nav pretenziju. Audists vai volgo sēdēs uz bampera 10km, kamēr nenometīsi ātrumu līdz 40, neapdzīs, tad apdzīs un vilksies pa priekšu. Vai arī apdzīs tā, ka vēl ilgi štukosi, kādā veidā neviens tur nenositās. Par vagonaudi tipiskajiem dūmu mutuļiem vispār klusēju.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...