martinno Decembris 3, 2014 Author Share Decembris 3, 2014 Komplektāciju jau kaut kad iepriekš biju minējis: KME Silver reduktors, KME Nevo vadības bloks, HANA sprauslas. Precīzāk nezinu - jāpaskatās garantijas talonā, bet tas palika mašīnā. Tas viss par 620 Eur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Decembris 3, 2014 Share Decembris 3, 2014 (labots) Long John bilde ir falsifikācija un fotosjops, afftaram ir sudraba SAABmachinen nevis sarkans Toskānas vāgens ar milzu gāzes plīti pie dibengala... P.S. Kad tad tagad jābrauc piereKulēties? Pie pirmajām izmaiņām vai konkrētu termiņu iedeva? Labots Decembris 3, 2014 - Konstatators Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 3, 2014 Share Decembris 3, 2014 Nedomāju ka Jona bildes ir falsifikācija. Tās ir gāzģenerācijas iekārtas un strādā uz malkas. Kas zin - iespējams ka pēc kādiem gadiem tā būs vienīgā iespēja braukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Klau, gāzētāji, a huļi vienmēr bamperī izzāģēts tik pretīgs robs un uzlikta melna cepurīte? Zem degvielas tvertnes vāka to nevar paslēpt? Vai tur ir kādas gāzes uzpildīšanas nianses, ķipa pumpē tikai uz augšu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 Ar to uzpildi zem bākas ir tā, ka ne vienmēr ir vieta zem bākas un otrs - cik dzirdēts, tad jābūt stingram materiālam - daudziem tur ir ļengana plastmasa... Līdz ar to, nekas cits neatliek, kā likt bamperī. Man arī ielika bumperī, jo zem bākas vienkārši fiziski nebija, kur to puļķi nolikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 ja liek zem bākas, tad parasti mazo pipļuku un pie katras uzpildes tad ir jāčakarējas ar pārejas skrūvēšanu. un vēl papildus tā smirdīgā pāreja jāvadā līdzi mašīnā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu bāc, nopērk hipsteru un arhitektu auto sudraba krāsā un nākas iezāğēt tādu melnu caurumu. Baigais žēlums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Man arī ielika bumperī, jo zem bākas vienkārši fiziski nebija, kur to puļķi nolikt. Var, var tur ielikt, man ir zem vāciņa. ja liek zem bākas, tad parasti mazo pipļuku un pie katras uzpildes tad ir jāčakarējas ar pārejas skrūvēšanu. un vēl papildus tā smirdīgā pāreja jāvadā līdzi mašīnā. Atkal garām, ja pareizi visu sataisa, tad vieta atrodas un nevajag nekādu pārēju skrūvēt. Pareizāk sakot, 2-3 reizes gadā jāizskrūvē arā gāzes pildīšanas pipuks, lai benžu ieliet. 9-3 gadījumā, standarta bākas korķis jānomaina ar biški mazāku. Krietni civilāk, nekā caurumus bamperī. Tas viss par 620 Eur. Pieņemu, ka 620 EUR + PVN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Pieņemu, ka 620 EUR + PVN? Kopš kura laika Latvijā privātpersonām šitā norāda cenu? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 auto sudraba krāsā un nākas iezāğēt tādu melnu caurumu Kā saka - ņe scatj v kompot - tiks iegādāts sudraba krāsas baloniņš un šī nepilnība likvidēta Pieņemu, ka 620 EUR + PVN? Ja godīgi, man pajāt uz to PVN Samaksāju 620 Eur naļikā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 (labots) Cena laba, galvenais, lai funkcionē kā nākas. arhitektu auto Nu nu, arhitektu auto pa 1,5k eiro! Labots Decembris 4, 2014 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 Pirmais reports: -4 grādi no rīta, iekurbulēju, nebraucu, pēc 3:40 min pārslēdzās uz gāzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nabadzīgo arhitektu Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu nu, arhitektu auto pa 1,5k eiro! Arī arhitektiem vajag pirmo auto, piemēram. Un tam veca lamata ir dikti piemērota - sasist, saskrāpēt nav baigi žēl. Un parasti jau gadās Nabadzīgo arhitektu Oksimorons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Pirmais reports: -4 grādi no rīta, iekurbulēju, nebraucu, pēc 3:40 min pārslēdzās uz gāzi. Gan jau pie - 15 C tā lieta kļūs jautrāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Neuztraucies par to braukšanu uz benžas - rēķini 1l/100km benža un miers. Cik lielu balonu iepuļķēji? Man ir liels 52l vai 54, nezinu precīzi, bišku piepaceļ bagažnieka grīdu. Labāk paseko cik km pietiek ar vienu uzpildi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Atcerējos- pirms daudz gadiem viss mūsmājas pagalms brīnījās, kā viens kaimiņ onka ar apgāzētu Opel Ascona visu ziemu uz plikas gāzes nobraukāja- benzīnsūknis vai kas cits viņam bija nojucis. Pat mēreni lielos mīnusos pieleca. Bet tā jau nebija "gudrā" gāze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Arī arhitektiem vajag pirmo auto, piemēram. Un tam veca lamata ir dikti piemērota - sasist, saskrāpēt nav baigi žēl. Un parasti jau gadās Kaut kur klejoja joks, ka ar saab brauc pārsvarā arhitekti un zobārsti. Fig zin, cik tas atbilst patiesībai. Nabadzīgo arhitektu Tāds iedvesmoti dzēlīgs, laikam nepatīk saap un LPG. Visiem jābrauc ar pasātiem ar 1.9 tdi un jalej iekšā kreisais soļķis, lūk kur ir ekonomija! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 @@androidz, es esmu alfists tā ka kurnēšana nevietā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu bāc, nopērk hipsteru un arhitektu auto sudraba krāsā un nākas iezāğēt tādu melnu caurumu. Baigais žēlums. Pats tak vainīgs, ņefig bija pakļauties masu psihozei un gudrīšu padomiem (es par gāzēšanu kā tādu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 es esmu alfists tā ka kurnēšana nevietā OOO, uvažuha, ņemu savus vārdus atpakaļ. Saabs nobāl Pats tak vainīgs, ņefig bija pakļauties masu psihozei un gudrīšu padomiem (es par gāzēšanu kā tādu) . Hmm, kaut kā neesmu manījis, ka topika autors būtu nožēlijs sagāzēšanu!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Cik var noprast, tad ar gāzi nokurinātas 3 min un 40 sekundes. Vēl nevajadzētu būt problēmām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 Cik lielu balonu iepuļķēji? 46L, piedāvāja arī 52nieku, bet atteicos ar gāzi nokurinātas 3 min un 40 sekundes Nevis ar gāzi, bet ar benzolu no rīta - pārējais ar gāzi. Tikko vēl biju CSDD - sakārtoju papīrus. Pamocīju mašīnīti - jaudas zudumu nekādu neizjūtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StaRkiJs Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 -4 grādi no rīta, iekurbulēju, nebraucu, pēc 3:40 min pārslēdzās uz gāzi. Iespējams pārslēgtos ātrāk, ja būtu uzgāzējis. Citiem ne tikai temp. nosaka pārslēgšanos, bet arī motora apgriezieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Cik var noprast, tad ar gāzi nokurinātas 3 min un 40 sekundes. Vēl nevajadzētu būt problēmām. Tas nekas, būs, lielākas vai mazākas būs. Gāze nav bezproblemātiskai braukšanai, bet centa mīlēšanai. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Gāze nav bezproblemātiskai braukšanai, bet centa mīlēšanai. Zin, kas nu kuram ir cents... Es uz diviem auto ekonomēju ap 300 EUR mēnesī braukājot uz gāzi. 3 ar pusi štukas gadā! Bet iespējams ka androīdz pelna vismaz 5 k EUR mēnesī un viņam tā tiešām ir sīknauda..... Tad es tikai varu piebilst ka nospiedošais vairākums LV tik daudz nepelna un viņiem tā nav kapeika! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Cik km ir jānobrauc lai 300 eiro ietaupītu? Tas jau arī nav standarta pasākums vidējam latvietim, ja tā stingri ņem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 300 uz divām tačkām. Nav nemaz tāds mission imposible. Es ar savu pilsētas braukšanu mēnesī varētu ietaupīt vismaz 75 Eur (nepilns 1k km mēnesī) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Kas tie ir par aprēķiniem? Kaut kādi gazētāju murgi. Par to 75 eur var kādus 850 pilsētā un 1000 ārpus Rīgas nobraukt ar divlitru dīzeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu kādi 3 -4 tūkstoši km mēnesī uz auto. (es jau teicu ka 2 auto) Nekas briesmīgs, ņemot vērā, ka nedzīvoju Rīgā un 200 - 300 km pa dienu regulāri sanāk norullēt. Bet nu nav te ko sākt, dīzelis vs. gāze ir 100x izrunāts un ne pie kāda kopsaucēja tā arī nav nonākts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 (labots) @@Žaks Noriss - var ar dīzeli nobraukt Tevis minētos km, pats zinu. Es par tiem pašiem 75E (ar gāzi) šobrīd varēšu nobraukt 600km pa pilsētu. Elementāra matemātika: 800km, 15L/100km = 156E, ar gāzi rupji 85E = starpība 71E. Kur te murgi? Labots Decembris 4, 2014 - martinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Es jau par to, ka tu piesauc standarta algu, bet 300 km dienā NAV standarta nobraukums! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu vispār jau 16 L uz 100 ņem neliela izmēra smagais auto, tāds ar liftu aizmugurē.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Martinno, iespējams ka tā ir. Mani tikai pārsteidz sākuma summa. Baigi daudz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Decembris 4, 2014 Author Share Decembris 4, 2014 (labots) @@Žaks Noriss, vainīgs. Es algu nekur nepiesaucu Vispār pa vidu ielīdu 16 L uz 100 ņem neliela izmēra smagais auto A vot ņihera... Pat ražotājs ir norādījis 15.7L/100km šim auto - tas patēriņš tāds arī ir, pietiekami izmantojot piedāvāto jaudu. Protams, mierīgi slīdot, gan jau ka kādos 12-13L var ierakstīties. P.S.Un rtie 16L smagajam ir dīzelis. Labots Decembris 4, 2014 - martinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Martinno, es te 2 frontēs skaidrojos. Par algu bija runa ar ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 et iespējams ka androīdz pelna vismaz 5 k EUR mēnesī un viņam tā tiešām ir sīknauda..... Tad es tikai varu piebilst ka nospiedošais vairākums LV tik daudz nepelna un viņiem tā nav kapeika! Nu un nakuj šīs replikas par svešiem ienākumiem? Pats braucu ar veciem drapakiem ar gāzi, jo tā ir lētāk, nevis tāpēc, ka tas ir ekoloģiskāk, smukāk, pareizāk, jaudīgāk, bezproblemātiskāk vai vēl kaut kā. Tā elles parikte ir tikai un vienīgi naudas taupīšanai, ko arī pats apliecināji ar saviem aprēķiniem, nepatīks termins - "centa mīlēšana", nu labi, lai ir "300 eiro mīlēšana", kas starp citu ir visnotaļ ievērojams ietaupījums, tika jāpildās pārdien. Par to 75 eur var kādus 850 pilsētā un 1000 ārpus Rīgas nobraukt ar divlitru dīzeli. Tikai nevajag uzsākt krusta karus tīzelis VS gāze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 @@androidz, taču teicu, ka mani pārsteidza sataupītā summa, pareizāk sakot - cik daudz tērē 2.0T. Ne vārda par kariem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 A vot ņihera... Pat ražotājs ir norādījis 15.7L/100km šim auto - tas patēriņš tāds arī ir, pietiekami izmantojot piedāvāto jaudu. Ja nesēņosi, tā arī būs, 15 litri gāzes pilsētā nokurināsi, ka nemetas. Pa šoseju, kādi 10 litri, bet var arī vairāk Toties novērtē cik ātri salonā paliek silti. @androidz, taču teicu, ka mani pārsteidza sataupītā summa, pareizāk sakot - cik daudz tērē 2.0T. Ne vārda par kariem. Viss, viss, klusēju. Kas tev pašam par Alfu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Decembris 4, 2014 Share Decembris 4, 2014 Nu un nakuj šīs replikas par svešiem ienākumiem? Sorry, ja aizvainoju.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!