Jump to content

[Pērk] Vācu četrriteni


martinno
 Share

Recommended Posts

Ņem manu Golf 4

Kaut drusku pavedienam sekoji? Auto ir iegādāts. Un 2k, par rūsēt sākušu golfu, ar lūku kļimas vietā... 

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    33

  • martinno

    50

  • Konstatators

    23

  • Žaks Noriss

    29

Jā jā, 2008. gada auto šprices motoram pirmā paaudze. Kas ir tavs pasaku stāstnieks? 

 

Par 2008 gada nezinu, bet 2004 gada auto ar karboratorveidīgo reduktoru (pirmā,otrā paaudze) ir manīti gan!  Pašam bija acis uz kātiņiem kad ieraudzīju. 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šai brīdī vajadzēja teikt paldies un doties pie licējiem, ne?

Es pie heinriha viņu neliku, to darīja iepriekšējais saimnieks,papīri man bija no kura tur gada un pie heinriha arī esmu bijis, tas pateica, ka vainīgi sadalītāju vāciņi, sanāca dabūt pa lēto, nomainīju, bez izmaiņām un pašai gāzes iekārtai, ekogāze teica, ka nav ne vainas, tik uzlikts esot ne tā, kā mans motors to prasa....

 

esmu par 95% pārliecināts, ka vaina ir elektronikā, tikai neviens nevar pateikt tieši kur, jo katrs plastmasas un vada gabals maksā kosmosu un neviens negrib uzņemties atbildību... kompis arī tajos gados nebija pats advancētākais tā kā kļūdas un info, ko viņš izmet ir ļoti primitīvas... 

letakasi variants - vadi, ko tagad maina

dārgāk jau būs kāds vadības bloks vai gaisa masas mērītājs (maz ticams)

visdārgāk būš ja būs jāmaina tā elektroniskā drosele, vai kā saucas...tad principā ir lētāk nopirkt ejošu mašīnu detaļām, lietotu nedabūt, jauna drosele ap 3-4k naudiņas

 

Gāze ir laba lieta, ar noteikumu, ka tiešām pats liec un normālā vietā...

Vasarā uznāca trakums, gribēju nopirkt to c43 AMG, kas vienu brīdi tirgojas ss.lv, protams amg fani mani būtu dzīvu sadedzinājuši, bet tam amg arī stāvēja virsū gāzes iekārta, biju testa braucienā, protams jauda ir mazliet mazāka, bet gāze gāja kā pulkstenis, likta arī bija Liepājā, ja nemaldos... Arī ir sanācis braukt ar volvo s80 t6, kam gāze virsū, neskaitot to 1/4 sekundes aizrīšanos ja iedod pilnā ručkā, i nepateiksi, ka uz gāzes brauci...

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Esmu burtiski pāris reizes braucis ar gāzētu auto. Viens no tiem bija gandrīz jauns Fords ar Autonamā liktu iekārtu. Pretīgi, protams, tas, ka gāzes pārslēgšanas poga ir tāds plastmasas peidžeris, ko man īsti par neuzkrītošu neceļas roka nosaukt. Pārslēgšanās starp degvielām bija drusku jūtama
Ir tūkstotis pa Rīgu nobraukts ar 5.o golfu, pāreja uz gāzi/beņu nebija jūtama, tik vien ka lampiņa nomirgojas.

Tiesa, kaut kādā brīdī auto sāka konkrēti neiet, īpašnieks aizdzina pieregulēt un jauda atgriezās.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@@versatile, pieļauju, ka nianse ir dzinēja tilpumos. Tam Fordam bija 1.1 vai 1.2 un toļi ne 3 katli vai kas tāds, tagad lauž meklēt. Pārslēgšanās mirklī dzinējs tā kā saminstinās, ne slāpst, neko. Tāds kā apdomas mirklis. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

1,9 SDI motors

Ar kājām ātrāk var paskriet... Bez apvainojumiem, bet tas motors, manā skatījumā, neder pilsētā - tīri pa šosi uz 90km/h braukt...

Link to comment
Share on other sites

P.S.
Biju ArTEH'ā uz diagnostiku - neliels saraksts ar darbiem, bet 95% pilnīgi nenozīmīgi sīkumi - moldingi, spuldzītes, neoriģināls spogulis, e.t.c.

Tehniskā problēma - jānomaina sveces - nepilnīgi sadeg degviela.

Un must have - klimas displejs jāsataisa.

 

Kaut kā tā...

Link to comment
Share on other sites

auto ar karboratorveidīgo reduktoru (pirmā,otrā paaudze) ir manīti gan!

 

šitiem visiem ir viena milzu priekšrocība. pats ar vienas skrūves pagriešanu vari paregulēt jaudas un patēriņa attiecību.

 

P.S. vispār divas - līdz apmēram -5 -10 gaisa temperatūrai var uzreiz slēgt uz gāzi, nav jāsilda ar benzīnu.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

e=d

jājā, tā tava milzīgā priekšrocība uz mazmotoriem ar švaku resursu mēdz pārvērsties par sakusušiem virzuļiem un metama motora, ja tā labi pagonko uz kreptīga "liesā". Toties uhh kā verās kādu brīdi... :mrgreen:

 

esiet uzmanīgi skrūvgrieža regulētāji...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Neesmu iedziļinājies, bet ir tāda aizdoma ka gāze bez problēmām liekas tikkai uz populāriem un milzīgos kvantumos tirgotiem motoriem adekvātā auto cenu segmentā, es par to ka nez vai kādam AMG monstram un teiksim Infinity džipam ir normāli izstrādāti bezproblēmu iekārtas ražotāja "gāzes kompji", pielāgot gan jau ka var, tik kā strādas ir viena vienīga lotereja.


Un tas pats ar pretējo 0,9L autiņam ar var nebūt normala atbalsta, jo nafig tur vispār to gāzi vajag, tas autiņš pats pa 5 gadi izjuks, jo lētucis

Link to comment
Share on other sites

Boni, gāzi arī var uzmest un jau met Kajennēm, m5 un lielajiem AMG, un jaunām mašīnām arī tur lielākoties problēmu nebūs, problēmas sākas vecākiem, kaut cik komplicētiem dzinēniem, jo kā zināms, agrāk nepamanīta problēma pārslēdzoties uz gāzi būs daudz pamanāmāka... iespējams kāds vadiņš met uz īso, vakumtrubas kaut kur ieplaisājušas vai kas tāds, it kā sīkums, bet eji saproti tādai vecai mašīnai, kur tā problēma īsti ir, kompis ta priekšā nesaka...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Biju ArTEH'ā uz diagnostiku - neliels saraksts ar darbiem, bet 95% pilnīgi nenozīmīgi sīkumi - moldingi, spuldzītes, neoriģināls spogulis, e.t.c. Tehniskā problēma - jānomaina sveces - nepilnīgi sadeg degviela. Un must have - klimas displejs jāsataisa.

Forši, ja lielākā vaina klimas displejs. Sveces gan jāmaina. Pēc reglamenta ar katru eļļas maiņu, biški overklils, bet sveces ir lētas un melojot ka tas DI kasetei pagarinot mūžu...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu Kajenns jau nu kā reizi nebūs rādītājs - tie tak ir VW motoreļi kas miljonos tiražējas uz kaudzi modeļu un marku, bij domāts kāds rets motors kas tik vienā markā un retā/mazsaražotā modelī izmantojas, prātā uzreiz kāds sakarīgs variants piemēram nenāk, nu kāds Ferari  vai Koeniseeg 5L brīnums vai kas cits tādā garā

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

Koeniseeg 5L


LaPs variants, Koenigsegg ar gāzes plītiņu. :mrgreen: Uzreiz atsita atmiņā GerkenRaimi, kas sen sen RollsRoisa smalkajiem dīleriem bij par dīzeli painteresējies...vai kā nu tur bija īstenībā, dievs vie zi, bet nu smieklīgi enīvejs. :grin:
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu cerams, ka sveces...bet var būt visādi. man vienam auto ar meta kļūdu - tip atpaliek aizdedze vienā katlā. protams standarts mainam sveci, nepalīdz, mainam aizdedzes spoles, nepalīdz. po - braucu tik tālāk..pēc gada sāka auksts dažas skundes bez viena katla strādāt, kad ilgi pastāvējis, pēc tam biku dūmot aukts,,,beigās tosola bačokā spiediens un galvas blīvei čau bija. izrādās , biku pilēja tosols uz sveces/cilindrā....a viss sākās ar nevienmērīgu aizdedzi, ceru ka tev tiešām sveces nevis kas cits.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kaut kā tā...

SAAB bļembas arī nolupušas priekšā pakaļā? Man ir stikerīši sadrukāti, pa gadu gan izbalē... Vēl artehā ir/bija akcija - Pārbaudi auto gatavību ziemai pa 5 eur, dabūn haubes bļambu pa brīvu.

Link to comment
Share on other sites

martinno, starp citu, šobrīd bsr piedāva pirmajam steg`am 20% atlaidi. par super labiem 346 euro vari ieķert +36Zs un bļ :( tikai +50Nm, jo automāts :(

Link to comment
Share on other sites

@@osscar - bet Tavs scenārijs jau nekāds kosmoss nav - vienkārši no nepareizā gala tika pieiets un lieki tika nomainītas spoles :) Jaunas sveces par ļaunu nenāk jebkurā gadījumā.

Nomainīja blīvi/-es un jautājumu atrisināja?

 

 

 

SAAB bļembas arī nolupušas priekšā pakaļā?

Tādas pusdzīvas :) Bet baigi nesatrauc tas.

 

@@Lappy - jaudu man klāt patreiz galīgi nevajag :) 

Link to comment
Share on other sites

nu parasti jau tā dara, nu ja tipa nav vienmērīga aizdedze - sāk ar svecēm. Man paveicās, ka nesačakarēju to galvu tiku pat cauri bez slīpēšanas ja atceros, tikai jauna blīve. caur veco biku pūta cilindrā..un jūtami bija ja auto ilgāk pastāv. brauctot viss iztvaikoja...protams pēc gada sāka jau normāli tosolu rīt ...tad arī rāva galvu nost. PArasti jau ar to uzreiz neviens nesāk. ceru, ka tev viss būs pa vienkāršo, lai labi ripo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

uz mazmotoriem ar švaku resursu mēdz pārvērsties par sakusušiem virzuļiem un metama motora, ja tā labi pagonko uz kreptīga "liesā".

 

šitas attiecas tikai uz veciem bmw. tur gan motors sūdīgs, gan braucējs atbilstošs

Link to comment
Share on other sites

Runājot par gāzi:

Man sanāk braukt mazus gabalus - 5/7/10km. Pēc pieredzes ziemā - pēc cik km gāze ieslēdzas?


P.S.
Motoru nesildu ntās minūtes... Daždesmit sekundes un "pagnal".

Link to comment
Share on other sites

karstā laikā - pāris min.

Vēsāka 5 min.

stiprā salā - kādas 10min...nu tā kaut kā.

 

es gan prasiju lai ieregulē augstāku tmp. kad pārslēdzas, jo pie tiem standarta grādiem, viņš pie mīnusiem raustās un neiet :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Gāze laikam pie noteiktas dzinēja temperatūras slēdzas. Ka tik ne 35 vai 40 Celsija grādi. Tad nu skaties pats kur un kad ieslēgsies.


Tikai zini, ka ziemā dzinēja silšana ir tieši atkarīga no āra temperatūras un tavas vēlmes kurināt salonu. Protams, ir vēl miljons citi lielumi kas to nosaka, bet šie ir galvenie.

 

Vienīgais ko pats vari ietekmēt - tukšgaitā pasildīt dzinēju un izrubīt salona apsildi sākumā.


Ar to visu gribēju teikt, ka diez vai gāze pirmajos 5 km aizies, kad ārā -10'C. 7 km droši vien sāks darboties, 10 km jau jābūt pilnīgi siltam benzīna dzinējam.

Link to comment
Share on other sites

skatos pēc kartes, man kāds 1km, kamēr pārslēdzas. Kārtīgā ziemā 2km. Es ar nesildu, tik ziemā nokasīt auto, vārtus attaisīt. Ja ir sasnidzis, un jārok, tad uz rakšanas beigām piešķiļu.

 

 

un izrubīt salona apsildi sākumā

Principā šim nevajadzētu iespaidot, jo reduktoram vajadzētu būt mazajā lokā. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@, tā gan varētu būt. 

Link to comment
Share on other sites

jāņem 5 paaudzes iekārta (Qbox), kura iesmidzina 10% benzīnu un uzlabotas huiņas, kas plīsa iepriekšējās paaudzēs. Kā arī - elktriskā autonomika -> nebūs probas ar uz gazi pārslēgšanos.

 Kaut gan "Saab" motoriem resurs ir in top5, bet nu viss jau atkarīgs - cik ilgi ir doma braukt ar viņu. Savi 200k jau noteikti ir noripojis tavs - un uz to nobraukumu likt 4 paaudzi (ja tiktiešām vajag) varbūt nav tas pareizais lēmums, ja 10km dienā tik brauc!

 

par benzīna patēriņu tam 2.0T nevajedzētu sūdzeties, jo pa štrāsi 6.5-7.1L --> tieši tikpat kā 1.8L Ecotec Opeļa motors. Pilsēta opelis 9-11L.  

Ja gribējās degvielas izmaksu un remontu izmaksās "netērēties bieži", tad bija jāskatās uz:

Renault 1.5L dīzeli no 2002 gadu (Megane)

Honda V-tec 1.6 benzīns no 2001 gadu (Civic)

Opel Astra 1.6 benzīns ecotec

Audi a3 1.6 benzīns

bet, nu, esi izvēlējies Sābu un protams, konforta ziņā un jaudā neko labāk par viņu tajā summā nedabūsi

Labots - Lappy
Link to comment
Share on other sites

Jā, izskatās, ka gāze būs jāapdomā... Ziemā baigo jēgu no tās neredzu, jo visdrīzākais, ka ieslēgsies brauciena beigās.

Pabrauks, redzēs :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

par benzīna patēriņu tam 2.0T nevajedzētu sūdzeties, jo pa štrāsi 6.5-7.1L

 

Atļaušos neticēt, ja nu vienīgi braucot ar 75 km/h. Bija darīšana ar līdzīgu setapu (2.0 turbo + 4 pārnesumi) un pie 100 km/h bija 3000 rpm un nekāds ne 7.1, bet visi 8.5, ja ar gāzi un bremzi kā ar jēlām olām rīkojās. Pilsētā zem 15 dabūt nebija iespējams. 

Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Jaunieši - Pilsētā vislabākais ir 125cm rolleris, nākamais līmenis ir city Mocis ...

Autos - paliek lietainām dienām un ziemai...
Pērkot vecu auto - 12+ gadi, jo krutāks ir viņš pēc būtības, jo varāk ir gemoroja.. jo auto lūzīs un čakarēsies...un remonti būs dārgi...

Es pieturos pēc principa, ka mans autoss ir lēts, ekonomisks un vienkāršs uzturēšanā un konstrukcijā...
Siltajam laikam man ir Mocis, ziemai vecs aprūsējis Golfs, bet kurš ir ļoti lēts ekspluatācijā.... un nesāp galva ..:)


 

Link to comment
Share on other sites

Google man nepalīdz...

Pie cik grādiem temp. datčiks sāk celties? Zemākā atzīme ir ~40 grādi?

Link to comment
Share on other sites

Tā kā es pats arī esmu auto meklējumos, līdz šim bija izskatīti veselas 3 golfi 4. paaudzes, pēdējais bija ļoti labā stāvoklī, jo saimnieks to bija kopis un uzpasējis kārtībā. Rūsa kā jau tāda vecuma mašīnai arī bija, bet ne apakšā, pie arkas un aizmugurējām durvīm. Pirmie eksemplāri bija noieti etapi. Un tad ieinteresēja arī ford focus 2. paudze ar 1.6 tdci, darba kolēģi braukā un nelauza galvu. Par to pašu naudu kuru tirgojas 4. golfi var nopirkt 5 gadus jaunāku auto. Tā ka ja kāds tirgo ford focus universāli, dodat ziņu. Cena ap 2.5 K  

Link to comment
Share on other sites

Jā, tas Focus ir skatāms verķis, tik vienīgi, vai tiešām pa 2.5k sanāks normāls 2005. gada vāģis? Imho, būs nojāts vai ar problēmām... Šie, normālā stāvoklī, sākas no 3+k €.

BET - veiksmi meklēšanā!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

grādiem

 

Vai tad gāzes iekārta pati nepārslēdzas? 

Link to comment
Share on other sites

Pārslēdzas, bet ne pa to stāsts :)

Vienkārši, gribu aptuveni dzīvē +/- saprast, kurā brīdī man motors ir pietiekami silts priekš tās gāzes...

Nav jēga likt gāzi, ja tā ieslēgsies tikai, piemēram, 4ajā kilometrā, ja man jānoripo vēl tikai 1 km :)

Link to comment
Share on other sites

Pie cik grādiem temp. datčiks sāk celties? Zemākā atzīme ir ~40 grādi?

 

tas kā kuram. pārslēdzas uz gāzi kā gāzes sistēmā uzregulē. var likt arī mazāk nekā +40. bet, ja parastajām karburatora gāzes sistēmām ātrāka pārslēgšanās rada tikai gāzes reduktora aizsalšanas risku, tad gāzes iešpricē saldēšana palīdz ātri sprauslas sabojāt. tāpēc jāsilda motors.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā, tas Focus ir skatāms verķis, tik vienīgi, vai tiešām pa 2.5k sanāks normāls 2005. gada vāģis? Imho, būs nojāts vai ar problēmām... Šie, normālā stāvoklī, sākas no 3+k €.

 

Bija veseli 2 eksemplāri, kurus nepaspēju nedz apskatīt kad zvanīju jau bija csdd uz pārrakstīšanu, ātri pārdeva. Pilns ir ar tiem sludinājumiem kas tikko no Vācijas utt, jo tiem odometri jau nokruķīti pirms reģistrēšanas. Tā ka mazliet jāpaciešas.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Bija veseli 2 eksemplāri, kurus nepaspēju nedz apskatīt kad zvanīju jau bija csdd uz pārrakstīšanu
Nav rādītājs, ka normāli.

Kolēģis paņēma 1.paaudzes fokusa universāli par kkādiem biš virs 1k eur, ja nemaldos. Ar nokautu dzinēja vadību, buktēm, utt. Pats visu salaboja, elektroniku biaj, kas sataisa. Imho, ja nav tādu iespēju...

Pats pavasarī uz fokusiem skatījos, tāpēc neticu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nav tā gāze vērta, ja tik mazi gabali jābrauc.. Neatmaksaasies nemaz.. Man pārslēdzas pēc 3-6 min pie aptuveni 50-70 gradiem...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...