Jump to content

[Pērk] Vācu četrriteni


martinno
 Share

Recommended Posts

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    33

  • martinno

    50

  • Konstatators

    23

  • Žaks Noriss

    29

Varbūt šrotā mētājas tas klimas modulis un gaida mani :)

Tā ir izteikta SAAB slimība, šrotā neatradīsi normālu AC displeju, vari pat nemēģināt. Tie ir vai nu jāremontē, vai nu ar to jāsadzīvo. SAAB forumā viens čalis it kā privāti tos draņķīšus remontēja, vari apjautāties tur.

 

 

Bet par gāzes iekārtām jau nav viss tik vienkārši lietošanā. Tāpat kā auto, arī gāzes iekārtu nākas ik pa 10k km (laikam, neesmu lietotājs) servisēt.

Parasti ik pa 15k, tās servisēšana ir elementāra un lēta - filtrs + darbs. Es servisēju kopā ar standarto apkopi, sanāk gan ik pa 10k, bet ļoti ērti, nav uz diviem dažādiem servisiem jāskrien.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

 

 

Šis ir labi! Nopērk SAAB un ja pirmajā vakarā meklē šrotu

 

nu bet ko var gribēt pa 1.5k €?

kā nullīti no salona!  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man ir A4 ar 1.9 tdi un A6 ar 2.5 tdi. Pirmais ēd 5 l/100km soļāra, otrais 7 litri. I tad ikdienā braukāju ar A4,  jo vizināties ar A6 liekas par dārgu.

Tad nav skaidrs, nafig tev vispāt tas A6 vajadzīgs. 

Link to comment
Share on other sites

Jā, tas displejs sābiem ir pain in ass. Man čomam ir 9-5, pasūtīja, ja nemaldos, Ēbrejā, beigās izrādījās tāpat at dažiem beigtiem pikseļiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tur nevar sadzīvot - nerāda praktiski neko :)

Nu redz, pēc būtības, tas AC displejs tik vien dara kā parāda ko iekš klimas esi sabakstījis, that's all. Tikai ērtumam.


 

 

Jā, tas displejs sābiem ir pain in ass. Man čomam ir 9-5, pasūtīja, ja nemaldos,
9-5 atkal ir gemarojs ar SID ekrānu, klimas displejs parasti ir dzīvs. Bez SID arī var iztikt, remontēju, faktiski tikai dēļ tā, ka pulkstenis patika iekš SIDa.
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Zinu kur stāv viens 9-3 ar strādājošiem ekrāniem ;)

Link to comment
Share on other sites

Žak - legāls vai krimināls pasākums?  :mrgreen:


 

 

AC displejs tik vien dara kā parāda

Itkā jau nav tik traģiski, bet maita, grādus nerāda - tad jāzīlē - pa aukstu/pa karstu, u.t.t.

Vieglāk būtu, ja būtu strādājošs :) 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Piedod, bet pakaļ jāiet ir tumsā, ieteicams ar iemaņām pamest notikuma vietu vieglā riksī.

Link to comment
Share on other sites

Ja kas, man siģene, auto redzams pa logu un 12 kalibra bise...

 

Martinno, labāk pastāsti kā patīk auto.

Link to comment
Share on other sites

Psc, iesāka normāli topiku par vācu auto un nopirka sābu, labi vēl, ka ne alfu :D

psc mlje kā dl saka. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators
Das ist fantastish :shok: Nē nu vispār jau forši, ka kāds to var atļauties.

 

Atvainojos, nespēju atturēties šo te pakomentēt...

 

Ak, šausmas, padsmit litri benzīna uz simta... Jā, tas rūdītajiem dīzelistiem ir kaut kas nereāls. Patēriņš virs 6 litri saucās RIJ LOPĀ un NAV PIELEJAMS! Tikai kā tas nākas, ka ar savām servisa izmaksām tie hardcore dīzelisti nemaz tā neplātās, it sevišķi tie, kas ieberžās dīzeļa labumus mainīt. 10 litri uz simta atļauties nevar, bet daaaudz-simt eiras servī vienā ņēmienā nolocīt, lai dabūtu to superekonomisko lamatu atkal pie dziesmas pēc sprauslu nāves, nē, nu ta nav problēma... Un tur ir vēl viskautkas, kas nav lēts. Augstspiediena sūknis (kam ir, kam nav), turbīna, kvēpu filtri, pašas kvēlsveces, niknāks aķis vajadzīgs, tas pats degvielas filtrs... nu viss, atskaitot pašu degvielu, dīzelim vairāk vai mazāk ir dārgāks ka Penzīnam. Nē, bet to mēs nerēķinam, galvenais 5 litri uz simta...

 

Es neesmu pret dīzeli. Izvēloties labu, nenojātu veiksmīgi izdevušos dzinēju (no vecajām lamatām tie paši VAG 1,9 un vecais 2,5 R5) un braucot lielus gabalus tas ir īstais risinājums. Veciem auto var piemest čipu, var vēl kādu litru nozagt un ar gadiem aizbēgušo jaudu atgūt. Vai ja haļavnā degviela pieejama (fūristi, smagie auto...) Vai ja pērk jaunu auto, bet tas atkal cits stāsts. Viss ir OK, bet jābrauc ir daudz. Jo kā citādi atsist to ne mazo naudu, ko jākrāmē tanī traktorā iekšā?

 

Kam dīzelis ar dīzeļa problēmām kādam, kurš rullē pa pilsētu nepilnus 10 taukšķus gadā? Bet ķertajiem dīzelistiem to nesaprast, 5 litri uz simta..

 

 

Labots - Konstatators
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Trīs vārdi par auto (SAAB 9-3, 2002. gads, Anniversary modelis, 5-ātrumu automātiskā kārba, 2.0T benzīna dzinējs ar 185 zirgiem):

Kā jau mazā klase - paciets, gribētos nedaudz labāku pakojumu. (kaut kas starp VW Passat un Golf)

Stūre tāda sportiska - itkā stingra, bet pagriezt nav problēmu.

Iet vairāk nekā vajag, ēd arī :)

Ērts, salons man pusādas - ļoti tīkams arī acij.

Un pati bomba - stock mūzika - Premium audio - fantastjika!

 

Pa lielam - esmu apmierināts, braukšanas komforts nav salīdzināms ar MB, bet cena arī ir gandrīz 3x mazāka :)

Labots - martinno
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatator viss jau ir skaisti, vajadzēja pēdējo pieminēt - Varētu padomāt, ka braukt ar auto vispār ir lēti, bet tā patiesībā nav, pārmaksājām kad braucu ar benzīnu un pārmaksājām kad braucu ar dīzeli. Bez motora ir simtiem problemātisku detaļu un dzinēja problēmas nav tās izplatītākās un tā ir ar tiem dzelžiem. Saab ir ļoti labs auto.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

viens no saab mīnusiem ir ka jau nobraucot no konveijera rij eļļu, nepivērs uzmanību vai ļauj sievietei pabraukt ilgāku laiku ar mazo scaniu un motors metams.

Link to comment
Share on other sites

 

 

5-ātrumu automātiskā kārba
4-robu, 9-3OG nekad nav bijis 5robu automāts, bet pēc idejas, man personīgu, vienalga cik automātam ir ātrumi, tāpēc jau tas ir automāts, lai neuztrauktos ar un par robu pārslēgšanu....

 

 

viens no saab mīnusiem ir ka jau nobraucot no konveijera rij eļļu, nepivērs uzmanību vai ļauj sievietei pabraukt ilgāku laiku ar mazo scaniu un motors metams.
Kās tie par slima suņa murgiem!?

 

 

Un pati bomba - stock mūzika - Premium audio - fantastjika!

Par audio esmu pārsteigts, neesmu zinājis ka 9-3 OG, tiek komplektēti ar sakarību mūziku. Ka tik kāds no iepriekšējiem saimniekiem nav pacenties. Manās acīs, labas skaņa vērtīgāka par daudzām citām ekstrām.

 

Pakojums manuprāt nav nemaz tik slikts. Kādi trokšņi tev lien salonā? Dzinējs, riteņu trokšņi?

Link to comment
Share on other sites

 

 

4-robu, 9-3OG nekad nav bijis 5robu automāts

Iespējams, neesmu iedziļinājies :)

 

Par mūziku - arī iespējams, būs kādā brīdī jāpaskatās, kas tur salikts.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Es a vienā 9-3 esu braucis, pareizāk sakot vests un nu tur galīgi nekā īpaša nebija tai muzikai. Ka tik tiešām nebūs tavējā čaklās rokas pastrādājušas. Un tas, ka no ārpuses neko it kā nevar redzēt ir labs rādītājs, ka tur smuka instalācija var būt ieslēpta oridžinal vietās. Stulbas elipses pa visu aizmugures polku jau jebkurš cirvis māk ieskrūvēt.

Link to comment
Share on other sites

Drīzāk jau kāds ir pacenties, parasti nekas vairāk pa 4 tumbu setupu tur nenāk, retos gadījumos ir arī tumbiņas priekšējās durvīs, kuras baro atsevišķs pastiprinātājs. Manā gadījumā ir 4as tumbeles un abas aizmugurējās bija metamas, nomainīju pret Harman Kardon elipsēm no 9-5, ielīda gandrīz bez problēmām. Un tā skaņa ir nekāda īpaša, no citas puses, atkarīgs no tā ar ko salīdzina.


 

 

Iespējams, neesmu iedziļinājies

Nu elementāri, pie kārbas kloķa kādi cipariņi figurē? 3-2-1?


 

 

paprasi jebkuram mehāniķim 

Mēģināšu uzminēt, SAAB tev nekad nav bijis? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

parasti nekas vairāk pa 4 tumbu

Pēc brītiņa nolīdīšu uz auto saskaitīt...

 

Jā, 1/2/3. 

Link to comment
Share on other sites

Audio:

Priekšā durvīs pa skaļrunim, uz paneļa pa stūriem pa pīkstulim, aizmugurē divas elipses (vismaz tā izskatās pēc sieta izmēra).

Link to comment
Share on other sites

 

 

tapēc ka maz braucu un ilgi neatmaksāsies un zaudēšu vietu salonā (rezerves riteņa vietā nesanāks, jo tas ir ārpus salona).

Ja nav džips, bet vienkārši rezerves ritenis zem auto, nav problēma. Manam auto tas balons ir zem auto. Ievests gan no ārzemēm jau ar tādu, bet nevienam skatē pretenziju nav. 


 

 

Drīzāk jau kāds ir pacenties, pa

varbūt martinno vienkārši prasības nav ārkārtējas 

Link to comment
Share on other sites

 

 

viens no saab mīnusiem ir ka jau nobraucot no konveijera rij eļļu, nepivērs uzmanību vai ļauj sievietei pabraukt ilgāku laiku ar mazo scaniu un motors metams.

 

4 gadus pārvietojos ar 2004. gada 2.2 saab 9-3. Starp eļļas maiņām eļļa nav rīta nevienu reizi, nestāsti muļķības.

Link to comment
Share on other sites

Varu pastāstīt par savu ping-pongu ar servisiem... mašīna tika nopirkta ar gāzes iekārtu, kas pilsētas satiksmē raustījās un silta arī tukšgaitā bubināja, nu sajūta, ka kādi 3 cilindri nestrādā... Laikam Rīgā esmu bijis uz visiem iespējamiem servisiem pusotra gada laikā, MBest pasūtīja, jo gāze, Taxi+, lai arī specializējās meršos un piekari saveda tip top ar motoru krāmēties negrib, jo gāze, vēl kāds serviss ieteica nomaainīt svečvadus, orģinālie protams bija KOCMOC (laikam 900eur), nopirku budžetniekus (220eur), bez izmaiņām, līdz aizbraucu uz EkoGāzi, apņēmās man sačinīt un spļaudījās kā man heinrihā tā gāzes sistēma esot kreisi uzlikta, atstāju uz nedēļu, par demokrātiskām naudiņām (250eur) pārstellēja to gāazes iekārtu un vēl tur kko darīja, jā, mašīna vairs neraustas, intensīvā satiksmē arī nē, BET siltam esot ir pazudusi jauda, sajūta ka no tiem 270 vai cik tur lopeim ir palikuši kādi 130, , kā arī patēriņš pilsētā ir aizgājis kosmosā (24-26 litri Rīgā iepriekšējo 18 litru vietā) gan uz gāzi, gan benzīnu, Eko saka, ka motora temperatūras dačika vadi vainīgi, kjipa kompis domā, ka motors visu laiku auksts un tādēļ čakarējas, bet esmu 100% pārleicināts, ka tie vadi jau iepriekš bija pakaļā un tad, lai arī raustījās, toties nebija kosmosa patēriņs un uz benzīnu tok jauda bija vairāk, kā vajag... iespējams iepriekš strādāja motors avārijas režīmā, a tagad vairs nē un tiešām lasa tos sensorus... jebkurā gadījumā ekogāze neuzņemas tos vadus pārvilkt un ping pongs turpinās, puse servisu sūta tālāk vai bola acis, šodien kaut kāds mazais kantoris paņēma, nenobījās no gāzes, redzēs, kas būs...

Link to comment
Share on other sites

 

 

varbūt martinno vienkārši prasības nav ārkārtējas 

Ārkārtējs nekas nav, bet skan tā, ka negribās pat neko tur darīt. Parasti ir tā, ka kaut kas pietrūkst, bet te viss ok - diezgan sabalansēts un tīrs skanējums.


Parasti šādi te (līdzīgi kvalitātē) audio nāk ar kādu super nosaukumu un attiecīgu cenu :)

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

aizbraucu uz EkoGāzi, apņēmās man sačinīt un spļaudījās kā man heinrihā tā gāzes sistēma esot kreisi uzlikta

Šai brīdī vajadzēja teikt paldies un doties pie licējiem, ne?

Loģiski, ka par konkurentu darbu teiks, ka kreisi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

puse servisu sūta tālāk vai bola acis, šodien kaut kāds mazais kantoris paņēma, nenobījās no gāzes, redzēs, kas būs...

Man auto atnāca no Nīderlandes ar tur jau uzliktu gāzi. Pēc kādi 10kkm vairs negribēja pārslēgties. Rīgas servisi - daži uzreiz pateica, ka negrib krāmēties, citi teica, ka kaut kad varot paņemt un tad nezinot kā būs, un tas arī tikai pēc nedēļas utml. Pats jautrākais, ka viens serviss, kas liek tā ražotāja iekārtas, nevarēja ar savu speciālo kompi pieslēgties. 

Beigās braucu ar to auto uz Liepāju pie viena meistara. Pirms tam aizsūtīju bildes, kas tur un kā man tājā auto ir. Teica, lai braucot ciemos, varēšot, nav problēmu. Tas pāris stundās visu salaboja, uztaisīja apkopi, un vēl sarakstīja servisa grāmatiņu, kurā arī iekšā shēma ar visām sastāvdaļām un to novietojumu. Ar kompi ar pieslēgties nebija problēmu. Vēl pieregulēja tur kaut ko, lai laicīgāk pārslēdzas uz to gāzi utml.

Tādas smagas aizdomas pēc tā visa, ka Rīgā te visi izlaidušies, krāmē tika virsū jaunas iekārtas, nauda nāk. Un cik dzirdēts, tad arī ar apkopēm pie tā paša licēja pēc tam ir problēmas, jo negrib jau arī krāmēties, jo tur jau redz īsti peļņa nav.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

zin...

 

Vot tapēc man ir paniskas bailes pirkt auto jau ar gāzi. Vienīgais variants, ja ir papīrs, ks gāze likta uzticamā, pārbaudītā vietā, kur tad paši viņi savu iekārtu arī servisē. Citādi ir auzas. Vot nopērc auto ar šaraškinu kantorī līki uzliktu lētu iekārtu un tavs riņķa dancis var sākties. Parastie servji sūta dillēs, citi gāzinieki lamā tos šaraškinus un arī tevi un risinājuma nav. Nē, it kā ir, labs gāzinieku kantoris dabūs to auto pie sajēgas, bet tie ir atkal rubļi, jo izrādās ka 70% no iekārtas ir metams/nepiemērots un ir jāmaina. Gāze ir OK, tikai tai lietai ir jāpieiet nopietni un pašam, nevis jāpērk no citiem lamatas ar sa3,14stiem motoriem. A palasi sludinājumus.. 100% visiem krutās iekārtas virsū pa tik un tik euro, oj cik viss labi un skaisti. Tik tāds jautājums - nach tad no tā autiņa pēkšņi tā grib tik vaļā, ja jau viss ir tik kruti...

 

ju

 

+1 par Liepājas čali. Tas ir viens no LV Top gāziniekiem, ja ne pats.. Ne velti savulaik (vai vēl joprojām) bija noslēpies ar savu kantori zem izkārtnes Riepu serviss, jo speciāli reklamēties viņam sen vairs vajadzības nav... Un nekādi autonami un nekādi heinrihi...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Tā nu es esmu nolēmis, ka tagad braucu atkal, kamēr iet, un pēc tam atkal uz Liepāju ekskursijā :)


ā, šito man ar vairāki Rīgā teica, ka šitāds iekārtas esot pilna izgāztuve, ka drīz jau tev viņa izbeigšoties, neviens te netaisa utml. 

Liepājnieks ar precizēja, problēmu nav, bet būs "bik" dārgāk, kā tās, ko te Latvijā standartā liek, bet toties šitai garantija, ka jauda praktiski nemazinās utml. 

Teica, kā jā, ja izbeigšoties tās sprauslas, bik dārgāk būšot uzlikt jaunu iekārtu.

Bet es jau pāri par 30kkm ("bik" vairāk par to, kad jauna vietējā iekārta atmaksājas) ar to esmu noripojis, tā kā viss bumbās.

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ārkārtējs nekas nav, bet skan tā, ka negribās pat neko tur darīt. Parasti ir tā, ka kaut kas pietrūkst, bet te viss ok - diezgan sabalansēts un tīrs skanējums. Parasti šādi te (līdzīgi kvalitātē) audio nāk ar kādu super nosaukumu un attiecīgu cenu

Ja durvīs tiešām ir skaļruņi, nevis tikai vieta skaļruņiem, tev ir noveicies dabūt 9-3 OG, ar labāko standarta skaņas aprīkojumu.

 

Un paskaties  tos gāzes komentārus, Artehā gāzes plīts uzlikšana nemaksā vairāk kā citos brend kantoros, bija letāk kā pie heinriha, citus nemaz neapskatīju. Un esi pasargāts no futbola. Un savelk to gāzi tā ka nemaz nevar redzēt un gāzes aprīkojums pēc tam netraucē krāmēties ar motoru. Pa šoseju būs 9-10 litri, ekomiskāk kā ar visekonomisko dīzeli.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Esmu burtiski pāris reizes braucis ar gāzētu auto. Viens no tiem bija gandrīz jauns Fords ar Autonamā liktu iekārtu. Pretīgi, protams, tas, ka gāzes pārslēgšanas poga ir tāds plastmasas peidžeris, ko man īsti par neuzkrītošu neceļas roka nosaukt. Pārslēgšanās starp degvielām bija drusku jūtama, bet ne traucējoša, jo neslēgājas jau šurpu turpu. Iebilde bija pret to, ka aukstā laikā tas 1-komats-(laikam)2 eko-šmeko-boost ne velna nespēja sasilt un, vismaz pēc maniem ieskatiem, pāreja uz gāzi bija ilgi jāgaida.

 

Uzpilde arī tāda ne pārāk ērta un nekādā ziņā ne ātra, bet pie tā var pierast. Pretīgākais ir tas, ka pašapkalpošanās uzpildes stacijās vienmēr ir rinda, jo gāzes muca stāv vistālāk no kasēm, pildās gāze lēnu un ir tikai viens pipstiķis uz visu tanku.

 

Novērojums veikts Lukoilā un vēl šur tur.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man auto atnāca no Nīderlandes ar tur jau uzliktu gāzi.

 

Šīs pa lielam tiešām ir pilnīgas miskastes. Parasti pirmās paaudzes bez datoravadības.  

Link to comment
Share on other sites

Evill_BettyLV

Ņem manu Golf 4 :)

 

2000 gads 1,9 SDI motors ( ekonomisks, nav turbīnas) bet ir vienkāršs un ļoti uzticams, bet nav jaudas 50Kw tikai ...Bet var gāzt kreisos dīzeļus, biodīzeļus u.t.t.

 

ir sarūsējis šur tur. tehniski labs, šis tas jāpietaisa...

2K euro..

ekstras, muzons, Lūka, Pečka :)

Labots - Evill_BettyLV
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

EvillBetty

Kas vēl no extrām? Atpakaļgaita ir? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

īs pa lielam tiešām ir pilnīgas miskastes. Parasti pirmās paaudzes bez datoravadības.  

Jā jā, 2008. gada auto šprices motoram pirmā paaudze. Kas ir tavs pasaku stāstnieks? 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

ju

Labi, tik traki jau nav, bet kaut kas ar tām holandiešu iekārtām bija, ka ja gribi šamējo jūzot pie mums, mēdz būt problēmas. Es vairs neatceros kas tieši tur bija par niansi, vai tur tie vadības bloki kaut kādi īpašie, kas lielākajai daļai mūsu gāzētāju ir kā zobu sāpes, patiešām vairs neatceros un samelot negribu. Bet kā pats redzi labs meistars tiek galā arī sr tādu, tā kā sveiciens mūsu Rīgad šaraškiniem, kas gāzes iekārtu met iekšā pa pāris stundām un pie pirmajām problēmām rausta plecus un bola acis, mums tādu netrūkst... :D

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...