Jump to content

Pārdod Audi A6 C5 2.5 TDI Quattro


BoratsLV
 Share

Recommended Posts

 

 

ar šādiem audi nebraukā diena 400-600km

varētu būt taisnība, pabraukāju mēnesi ar passat b5, tas pats tiptroniks, tas pats v6 2.5 tdi (tiesa gan i bija sarkanais, nevis bāzes modelis), momentāno patēriņu ja uz 9l/100km ar kruīzu ātrumā 100km/h dabuji, tad diena bija izdevusies, pilsētā savus 14+ ēda, pa 900 EUR viņu pirms 2 gadi atdevām un bijām ļoti laimīgi, komplektācija bija pat labāka par šo.

šim motoram ir tik daudz mīnusu, un tas vēl ir quatro. ikdienas patērētājam pilnīgi nesaistošs, ikdienas sportistam ne tik piedāvājums.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    6

  • androidz

    7

  • itanium

    8

  • BoratsLV

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Akriss, nu ko tu d....s 14l/100 Pasātam :fool:  Man pat 2.3L busiņš ar 150zs 10l nu max 11l/100 pilsētā, ja gāzē sarkanajā, patērē. Bračkam ir Volvo S80 2,4L automāts (2010)  un pa pilsētu (centrs=mārupe) 8l/100 patēriņš! 

Link to comment
Share on other sites

tak zaļibalts, es runāju par konkrēto VAG 2.5 tdi v6 dzinēju nevis par kaut kādiem busiņiem.

mans volvo v70 98' gada ar 2.5tdi (kuram ir audi 2.5 r5 dzinējs ar volvo modifikācijām) patērē 7.5 vidēji, 6.2 uz šosejas ar kruīzu, bet kā tas maina cik VAG 2.5 v6 tdi ar automātu patērē?

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Viss arkarīgs no tā cik ir nojāts tas autiņš, man seats ar 1.6i rija padsmit litrus/100km, ja ierubī vēl kondišku, tad čut ne varēja saklausīt virpuli bākā. Mainīju sveces, filtrus un paradumus braukt, bet nekādu ekonomiju nespēju ar viņu sasniegt, aizdoma, ka kaut kur bija plaisa, jo visu laiku zuda antifrīzs un pa izpūtēju tecēja ūdens.

Link to comment
Share on other sites

Akriss tiešām saspiedies, ar šito uz 110km/h bez kruīza patēriņš ir, 6.2-6.6, pilsētā kādi 11, vidējais man sanāk 8.5

Link to comment
Share on other sites

 

 

kriss tiešām saspiedies, ar šito uz 110km/h bez kruīza patēriņš ir, 6.2-6.6, pilsētā kādi 11, vidējais man sanāk 8.5

ar tiptronicu? 

Link to comment
Share on other sites

Uz šosejas ar kruīzu, quatro un tiptronic šis auto ēd savus 8,5 - 9 L /100.

 

Ja nebūtu quatro līdz 1 L mazāk, manuālis atteicīgi vēl mazāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ar tiptronicu? 
jā ar tiptronic 

 

 

Uz šosejas ar kruīzu, quatro un tiptronic šis auto ēd savus 8,5 - 9 L /100.
kādas tu muļķības runā, vidējais ir 8.5-9.2 ar visu pilsētu ja smaga kāja, ārpus šitas 6.5 normāli braucot rij. ja brauc kā sēne uz 85-90 tad ir kadi 5.9 paterins 
Link to comment
Share on other sites

atkal tie pateerinja kari... Uz pasaules nav divu vienaadu brauceeju un mashiinu!!! Analogjijai - es ar savu mashinu Riga - Kuldiga, videeji sanak 12l/100km, ja brauc draudzene, tad 13,5litri, aatrums abiem vienaads 110km/h, taapat vienu un to pashu posmu braucu vienu riitu, videejo uzraada 34l/100km, nakamo riitu 19,5l/100km, kompis reizi pa reizei tiek atiestatiits uz nulli, vienu reizi absoluuto videeejo raadiija 14litrus, a tagad, kad peedeejo reizi atiestatiiju, tad 16,7litrus... Katrs braucam kaa maajam un ir pietiekami daudz apstaaklji, kas it kaa divaam vienaadaam mashiinaam uztaisiis pavisam atskjiriigus rezultaatus un tad ar putaam uz luupaam kliedz par savu taisniibu..

Link to comment
Share on other sites

@@Zin...,protams ja šādam audi nopērk ar nobrauktu motoru tad būs uz šosejas savi 9-10l mierīgi braucot, bet ja motors ir labs, tad patēriņš būs vidēji kā ražotājs norādījis 

Link to comment
Share on other sites

tu saproti, ka ražotāja vidējais Latvijas ceļiem it nemaz nav interesants :)

intereses pēc paskatījos, netā manam variē no 12-15litriem, kuram tagd ticēt?

Link to comment
Share on other sites

Nu nezinu kā tev, bet man viss ok ar vidējo, norādīts ir 6.3, man sanāk braucot no 6.2-6.7 pa šoseju. Pilsētā ir 11.7 un man sanāk ja brauc baigi negāzējot ap 11-14

Link to comment
Share on other sites

Interesanti, kur jūs raujat tos vidējos rādītājus, turklāt vēl ar lielu ticamības pakāpi? Vienīgais ticamais rādītājs ir saskaitīt kilometrus un izdalīt ar patērēto degvielu, turklāt ne vienā braucienā, citādi 30-40% kļūda garantēta. 

Link to comment
Share on other sites

Nu es esmu dabūjis rēķinot tieši pēc degvielas uz nobrauktiem 3000km cik esmu iztērējis degvielu un tad sanāk vidējais. Kompis pilsētā man vidējo vispār rāda visu laiku pāri 20l kā nedaudz pedāli nospiežu

Link to comment
Share on other sites

Vēl šonedēļ ar šādu motoru, kuram arī tomāts, bet nav kvatra (auto marka cita), nobraucu no Latgales uz Rīgu 200+ pa šoseju ar piekrautu bagāžnieku un pussalonu, vakarā, lietū. Pēc kompja vidējais 6,5. Realitātē, gan jau bija kādi 7 - 7,5. Baigi gan negonkoju, tomēr, lai tiktu garām fūrijām, šad tad nācās kurtuvē arī iebērt pavairāk ogļu. Pārsvarā kruizēts ar 110-120 km/h. Šim motoriņam, pozitīvais moments, ka pofig, tu kruizē ar 100 vai 130, patēriņš īsti nemainās.

 

~220 km pa šosi ar pāris apstāšanās vietām + vēl Rīga vakarā ap 30 km - +/- 20L.

Link to comment
Share on other sites

Auto protams pats par sevi ir foršs ( protams morāli novecojis ). Ar tieši šādu Audi ( 2.5 TDI Quattro ( 180 hp versija ), Automāts, nenojāts ) ir sanācis pabraukt. Pilsētas režīmā nav sanācis dabūt mazāk par 10L/100km nekādi. Ja distances ir īsas un ir ziema tad patēriņš ir vismaz 12l/100km.

Pēc rūpnīcas datiem šis auto pilsētā patērē 12.9L/100km, ārpus pilsētas 6.6L/100km, kombinētais cikls 8.9L/100km. Šie dati ir jaunai mašīnai, šaubos vai dzinējs ar kuru ir nobraukts vismaz 300t km spētu sasniegt tikpat labus rādītājus, kā tikko no rūpnīcas izripojis, vienalga cik labi dzinējs tiek uzturēts.

P.S. Auto protams ir komfortabls, plašs un ziemā ar Quattro ir prieciņš un kā jau daži minēja - automāts ( eļļas kulstītava ) ir +~1L/100km, quattro ir +~1L/100km

Link to comment
Share on other sites

Tie degvielas patēriņa rādītāji no ražotājiem nāk pie ideāliem apstākļiem. Kondiška, radio, gaismas, ventilatori, visa elektronika off. Uzliek mašīnu laboratorijas apstākļos uz ruļļa un mierīgi ripina.

 

Golf IV 1.9 TDI (100hp, 380k km):

pēc ražotāja datiem kruīzā 4.3l, pēc borta datora 4.5l, bet pēc reālā 5.5l.

pēc ražotāja datiem kombinēts 5.2l, pēc borta datora 5.5l, bet pēc reālā 6.5l.

 

(dati ņemti entās reizes izbraucot pilnu bāku)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uzliek mašīnu laboratorijas apstākļos uz ruļļa un mierīgi ripina.

Es ceru, ka tu to ne nopietni.

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc gan ne? Kā tad tu izskaidrosi reālā patēriņa atšķirību no ražotāja uzrādītā, kas ir praktiski visiem pepelaciem?

Link to comment
Share on other sites

http://epa.gov/fueleconomy/documents/420f14015.pdf

Vot jopcik, atvainojos un ņemu savus vārdus atpakaļ.

Un es biju domājis, ka marketings + viegla kāja. Kā nekā pirms modelis tiek likts uz konveijera, ar to tiek gana daudz braukāts.

 

Man ar manu mondeo (12 gadi) sanāk pat nedaudz mazāk nekā solīts specenē:

http://automobilio.info/de/Ford/Mondeo/Mondeo-III/2.0-TDCi-130-AG/5343

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

VW Passat B5.5 1,9 TDI Kvatra 2001

 

vidējais pēc kompja - 7,6

 

Rūpnīcas norādītais - ~ 6,5

 

13 gadus vecam autiņam - kāpēc ne... :)

 

Ziemā uz patēriņu labāk neskatos :ceļi_slideni_brauciet_plakaniski: :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Interesanti, kur jūs raujat tos vidējos rādītājus, turklāt vēl ar lielu ticamības pakāpi? Vienīgais ticamais rādītājs ir saskaitīt kilometrus un izdalīt ar patērēto degvielu, turklāt ne vienā braucienā, citādi 30-40% kļūda garantēta. 
 

 

bemdzīntankā piegāz pilnu bāku, uzliec odometru uz nullēm, izbrauc bāku, piegāz atkal pilnu. tad var redzēt precīzus litrus un precīzus kilometrus.

Link to comment
Share on other sites

Kā jau teicu, kļūda šeit ir ļoti liela, jo:

1. Tev autiņš precīzi nerāda, cik daudz bākā atlicis, ja vien nav aprīkojums kā Mightbusters, kam līdz gramiem izmēra degvielu. Līdz pilnīgam sausumam tak retais brauc.

2. Pielejot pilnu ir starpība vai 59L vai 57L. Diez vai kāds lej tā, ka smeļas pāri. 

3. Autiņā var sēdēt 1 cilvēks vai 5 cilvēki ar pāris cementa maisiem bagāžniekā.

4. Ir starpība, vai autiņam ziemas riepas ar radzēm vai vasaras ar mazu degvielas patēriņu. Tajā skaitā spiediens riepās var ietekmēt patēriņu.

5. Tests ziemā krietni atšķirsies no testa vasarā.

6. Autiņā var griezties kondicionieris uz pilnu klapi vai atvērti logi.

7. Nav korekti veikt salīdzinājumu uz bedrainu ceļu un tikko rekonstruētu šoseju. 

8. Spidometrā neuzrādās braukšanas stils, jo vālējot uz 150km/h diez vai autiņš ir ekonomisks vai nākamā dienā 2 stundas tupēji sastrēgumā.

 

bemdzīntankā piegāz pilnu bāku, uzliec odometru uz nullēm, izbrauc bāku, piegāz atkal pilnu. tad var redzēt precīzus litrus un precīzus kilometrus.

 

 

Ilgāku laiku priekš gāzes veicu pilnīgu visu čeku un kilometru uzskaiti un precīzs vidējais rādītājs ir redzams tikai pēc pusgada vai gada.  

Link to comment
Share on other sites

starp citu man mašīnai ir gan "analogais" momentānā patēriņa rādījums, gan borta kompī vidējais, reiz veicu eksperimentu, kad uz perfekti taisna gabala ieslēdzu kruīzu, momentānais datčiks rāda 10 litru patēriņu, bet kompi nometot uz nullēm, vidējais rādās par litru vairāk.... kurš tad šeit melo? 

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais ticamais rādītājs ir saskaitīt kilometrus un izdalīt ar patērēto degvielu, turklāt ne vienā braucienā, citādi 30-40% kļūda garantēta.

Gan jau cilvēks nav tik tups un spēs noteikt brauc ar 6l/100km vidējo vai 7.8-8.4 (tava garantētā kļūda)

 

2. Pielejot pilnu ir starpība vai 59L vai 57L. Diez vai kāds lej tā, ka smeļas pāri.

Jālej vienā un tajā pašā tankā(pistole) līdz atsit.

Protams, precizitāte līdz ml nebūs, bet 2l nobīde, kas, starp citu, ir nieka 3,5% no 57 litriem, arī nē.

 

Visi pārējie punkti attiecas uz ilgtermiņa vidējo patēriņu. Kam tas vispār ir vajadzīgs?

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

itanium

Tu vari mēģināt strīdēties, bet es šiem degvielu patēriņiem, kas balstīti uz vienas bākas principu nezinot pārējos apstākļus, galīgi neticu.  Nav māksla "izmērīt", ka kruīzā Rīga-Daugavpils sēžot astē aiz fūres vienreiz izdevās iegūt 6l/100km. 

Link to comment
Share on other sites

Vienreiz, protams, bet man atkal neko neizsaka : mana mašīna vidēji patērē 8.43216 l/100 km. Mērījumi veikti 100 reizes pie uzpildes.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

itanium

Ja neko neizsaka, tad iepriekšminētā diskusija par vidējā patēriņa cipariem ir tukša muldēšana. 

Link to comment
Share on other sites

Nav ko daudz strīdēties.

Visi V6 montori ir salīdzinoši ekonomiski uz trases. <10L/100km.

Pilsētā tie paliek par neekonomiskuma kalngalu. >10+L/100km.

Viss ir atkarīgs, kādu daļu no ceļa ir veikts ātrumkārbas pēdējā 'robā'.

Man pēc kompja Rīga-Daugavpils & Daugavpils-Rīga ~6.5L/100km

Turpretī Rīga-Daugavpils+mazliet paša Daugavpils patēriņu uzreiz palielina ~7.5 L/100km.

Link to comment
Share on other sites

Bet, protams, es tik spēļu mašīnītes redzējis esmu.

Visiem ir skaidrs, ka patēriņu ietekmē ĻOTI daudz faktori.

Ja kāds tikai pa pilsētu brauc, tad kāpēc lai viņu interesētu tavs visu laiku vidējais patēriņš, kur tu 80% pa pāķiem braukā. Un otrādi.

Tāpat pie mašīnas pārdošanas tev pircējs visticamāk jautās, cik rij pa šoseju un cik pa pilsētu.

Ne velti specenēs un apskatos min šosejas, pilsētas un kombinētos patēriņus.

 

Nav ne kas personīgs, bet man tik ļoti nepatīk šie vienīgās patiesās taisnības zinātāji.

 

P.S. Uz vienu lietu gan var teju vai paļauties - pārdevējs pārsvarā minēs vislabākos rezultātus, un tos nevajadzētu pieņemt par patiesību.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

itanium

Katrs ražotājs ir norādījis patēriņa ciparu, tālākie sprediķojumi par personiskais patēriņš un spekulācijas. Ja kāds saka, ka viņš ieguvis mazāku ciparu nekā ražotājs norādījis, tad acīmredzot krāmē makaronus uz ausīm. Ja Ziemassvētku vecītis kādam eksistē, tad kuram par to galvu jālauza? :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja kāds saka, ka viņš ieguvis mazāku ciparu nekā ražotājs norādījis, tad acīmredzot krāmē makaronus uz ausīm.

Lai tā būtu, bet vēl tikko Normunds Avotiņš savā raidījumā teica, ka ir izņēmumi.

Un arī es pārsvarā pa šoseju iegūstu mazāku ciparu nekā norādījis ražotājs. Starpība gan ir ļoti niecīga, bet pašam sirdī prieks ;)

Par pilsētu nevaru spriest, jo korķos nemēdzu sēdēt.

Link to comment
Share on other sites

Domājams, ka palaižot no kalna varētu patēriņu samazināt līdz 0 :) Pat dzinējs nav jādarbina :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

VW Passat B5.5 1,9 TDI Kvatra 2001

 

Syncro! A nuka marš pētīt kas ir haldex un torsen. Kvatras (tobiš Syncro, tikai identisks Quattro uzbūvei) bija tikai kantainajos, vecajos pasātos, kam dzinējs gareniski stāvēja iekšā.

Link to comment
Share on other sites

  • BoratsLV locked this tēmaa
Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...