Jump to content

Ģimenes minivena iegāde (pirmais auto)


Senteevs
 Share

Recommended Posts

Jā, uz Avensis arī aci metu, tik tā cena.

Saprotu, ka kaut ko jau nokaulēt izdosies, bet īsti priekšstata par to cik, nav.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senteevs

    44

  • Mezavecis

    14

  • androidz

    26

  • guess

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kungi, kā ir ar Tourana bagāžnieku salīdzinājumā ar normāla universāļa bagāžnieku (teiksim V70 vai A6). Cik esmu skatījies Tauraniem tā rūme ir iespaidīga, it īpaši ņemot vērā salidzinoši nelielus gabarītus.

Link to comment
Share on other sites

Šarānā vai Vojadžerī ratus varētu iestumt nesalokot, tas varētu būt sava veida bauda. Kaut gan nē, sākumā vajag pamocīties ar sedanu un tad pārsēsties uz šarānu 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šarāns ir par lielu, manuprāt. Touranam jau man arī īsti tās 7 vietas nav vajadzīgas. Galvenais, ka bagāža ieiet rati + vēl visāda figņa.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šarāns ir par lielu, manuprāt. Touranam jau man arī īsti tās 7 vietas nav vajadzīgas.

Šarāns protams ir lielāks par tauranu, bet fiziskie gabarīti nebus lielāki par puslīdz liela izmēra universāli, papēti garumus/platumus. Tauranam arī tā trešā rinda ir kā izsmiekls, bet tā ir salokama grīdā, tiek drusku nozagta rūmē un vieta rezerves ritenim, bet tauranam ir arī 5 vietu versijas, tad ir arī vieta zem grīdas rezerves ripulim. 5vietu versija manuprāt ir prātīgāka par 7vietu versiju. Kā arī, taurans pilns ar visādām kabatiņām un nišām.

Kas tiešām ir liels un plats, tas ir voyager (4,8m x 2m)  vai grand voyager (5m x 2m), bet tajā, ja izmesta trešā rinda, var iestumt iekšā veļuku - neizjaucot!

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Es par zafīru, Tavā budžetā jau var atrast tīri smuku un ar labu komplektāciju.

Vietas viņā ir daudz, pārāk liela izmēros arī nav, sabīdot aizmugurējos beņķus iegūsti mazu busu.

Kā jau daudzi minēja, tad Tev Sentēv vis labāk būs benzīns un par remontiem īsti nav jāuztraucas, jo stāvot mašīna nesalūzīs :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

par remontiem īsti nav jāuztraucas, jo stāvot mašīna nesalūzīs

Bet, ņemot vērā, ka Opelis, ātri sarūsēs, ne? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

T4, šķiet, ievērojami rūsē. Pa 4kEUR gan jau arī būs pamatīgi nodzīti.
Aizmirsti T4, vēl kāds ieteiks Ikarusu. 

 

 

Es par zafīru, Tavā budžetā jau var atrast tīri smuku un ar labu komplektāciju.

Nu zafīra pēc saviem izmēriem, ietilpības utt., ir baigi līdzīga Tourānam. Biški lētāka, biški skaļāka (tā runā), apdares materiāli prastāki. Nu akurāt kā Astra vs Golf. Kaut kā nav manītas krimināli daudz izrūsējušas Zafīras, nevairāk kā citu marku pārstāvji.

Link to comment
Share on other sites

Volodja Zavituškins

 

 

Bet, ņemot vērā, ka Opelis, ātri sarūsēs, ne? 

 

Rūsē mazāk par to pašu Mazda 6.

 

Ja ir ierobežots budžets, nav vēlmes zīmēties, tad Zafira ir way to go.

Vienkāršs, lēts, gana ietilpīgs.

 

Par rūsu neuztraucies, ja nenopirksi jau izpuvušu, būs labi. 

Link to comment
Share on other sites

Atcerējos, var vēl uzmest aci Honda Jazz. Tiem gan standartā kaut kāds 1.3 benzīns. Šo to var ap 4kEUR dabūt.

Link to comment
Share on other sites

Intereses pēc palūkojos mobile.de, cik tas pats C-Max maksā Vācijā un mazliet paliku uz pauzes. Izskatās, ka te bez 2k varkas neviens neko netirgo.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Intereses pēc palūkojos mobile.de, cik tas pats C-Max maksā Vācijā un mazliet paliku uz pauzes. Izskatās, ka te bez 2k varkas neviens neko netirgo
ja tev tas bizness šķiet tāda avene, tad kāpēc pats vēl netirgo ar 1k varku? Un visi pie tevis rindā stāvēs.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

JAzzam ratus tikai uz jumta uzsiesi ... Civicā sadalītā veidā uz 2 jeļi jeļi ielien

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja tev tas bizness šķiet tāda avene, tad kāpēc pats vēl netirgo ar 1k varku? Un visi pie tevis rindā stāvēs.

Jo, kā jau minēju, mašīnu lietās esmu auns. 

Link to comment
Share on other sites

jazam jau ir 400l, kas nemaz nav tik maz.

Te jau pieminētajam Honda FRV tikai 439

Ford C-Max 460l

OK, touran der, tur gandrīz 663l

Vēl skatos, ka sanāk Golf Plus, kam ir 600l (citur atradu, ka tikai 430).

Labots - ju
Link to comment
Share on other sites

Zajebaļi gudri izrunāties par Opeļiem un rūsu! Gan Mazda, gan Mersedess, gan Pasāti rūsē tikpat un vēl vairāk. Ja nenopirksi jaunu mašīnu no salona, tad kāds rūsas pleķis uzmetīsies vienalga kādai mašīnai. Opel ir labākais auto vidējam latvietim no price/performance viedokļa. Un nevajag spraust batonus un visādus stereotipus, ka tā nav. Domājiet ar galvu, ļaudis!

Link to comment
Share on other sites

Nee,nee,nee Opels tomeer ir hu...Meklee tik kaadu Touranu ar 1.9tdi,pat ar nobraukumu virs 300k var njemt,protams peec apskates ar kaadu meistaru kopaa.
jaaiecheko viss kas saistiits ar sajuugu(dsg automaatus nevajag njemt),motora skanjas,atgaazes un ja viss ok njem ciet un buusi laimiigs!
Ziemaa arii nekaadu probleemu nav,probleemas ir tiem kas kapeikas pish uz kveelsveceem....

Link to comment
Share on other sites

Zajebaļi vispār nereāli demagoģēt par 4k vērtu mašīnu, kura jau sen ir veca un jebkas, kas no tās ir sagaidāms ir neparedzams (remontu, rūsas, izmaksu etc. ziņā)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Zajebaļi vispār nereāli demagoģēt par 4k vērtu mašīnu, kura jau sen ir veca un jebkas, kas no tās ir sagaidāms ir neparedzams (remontu, rūsas, izmaksu etc. ziņā)

Un tavs ieteikums būtu?


 

 

Nee,nee,nee Opels tomeer ir hu...

Pamatojumu protams prasīt nav vērts... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

jazam jau ir 400l, kas nemaz nav tik maz. Te jau pieminētajam Honda FRV tikai 439 Ford C-Max 460l OK, touran der, tur gandrīz 663l Vēl skatos, ka sanāk Golf Plus, kam ir 600l (citur atradu, ka tikai 430).

Nu tiem cipariem jāpiet kritiski - kā tā telpa ir organizēta un pie kādiem salona transformācijas nosacījumiem tie lielie litri ir iegūti.

Link to comment
Share on other sites

Manas 5 kapeikas:

2006. gadā Bensonā nopirkās FRV 1.7benzīns. 2014. gada sākumā ar 80kkm tika nākamajam laimīgajam īpašniekam kā reizi par nedaudz vairāk kā autora budžetu.

6 vietas- 3 priekšā, 3 aizmugurē. aizmugurē regulējams (bīdāms) tikai vidējais beņķis.

7.5 gadu laikā bez šķidrumu un kluču maiņas remonti vienīgi ritošajai- dažas bukses. Es tā lēšu, ka ar garantijas obligātajām apkopēm summa pa visu šo laiku ~1kLs.

Nolaižot aizmugurējos beņķus, salons palielinās līdz 1m3; salādēt var daudz ko.

Puslīdz ekonomisks- pilsēta 10l (2006.-7.gadu trekno laiku korķos 12l), šoseja 7l.

Bleķi paplāni, uz 100km paskaļš. Uz ielas manīti eksemplāri, kas sāk stāties redzamās attiecībās ar ruslanu. Sliekšņi labi un viegli iespiežami :)

Riteņu izmērs pareizais- 195/65R15.

Tā kaut kā...

Link to comment
Share on other sites

Un ko teiksiet par Volvo V50? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v50/bbgmnk.html

Izskatās skaisti un, kā man te mēģina klārēt, Volvo esot ļoti labi mūsu apstākļiem, jo zviedru utt.

Domāju, ka, ja izdotos cenu kaut kā dabūt lejā līdz 4,1 vai 4,2, varbūt būtu vērts ņemt?

Link to comment
Share on other sites

Mans ieteikums būtu ņemt to, kas pašam patīk... Katra paša ziņā, ko liet bākā un ar ko kratīties, it īpaši, ja maks neļauj nopirkt kaut ko svaigāku.

Katrā ziņā, esmu šitos skricelējumus par mašīnu ieteikumiem atlasījies līdz riebumam, taču nav manīts, ka kāds ļoti lepotos ar savu ieguvumu, ko nopircis uz forumos iegūtiem ieteikumiem. Brauc uz plačiem ar mašīnu speciālistu un meklē, kas ir labs, kas slikts. 

Šeit kāds uzraksta - Vot, reku tā mašīna ir sūc, jo čoma čomam tāda bija, značit tādu pirkt nevajag. Nu kur ir jēga no tā?

 

Rekur, tūliņ būs strēķis, kas iepriekšminēto V50 noēdīs no zemes, jo kādam Pekinā kaut kas nereāli nočakarējies tādā pašā modelī...

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

androidz

Ieteikums ir nestādīt autiņu sarakstu kuri rūsē, jo pēc 10 gadiem visiem sāk parādīties rūsa, ja nav veikti preventīvie pasākumi. Arī visi zina, ka pēc avārijas neorģinālās detaļas, visi bojājumi rūsē. Drīzāk jāuzdod jautājums, cik daudz nerūsē no visām mašīnām? 

 

Edzhua

Ir tomēr kopējās tendences. Kaut kā neredz kādu slavējam Kia, Lada vai vēl sazin kādu it kā populārus autiņus, kas izskatās labi. Nekas, tūlīt atvilksies Bonifācijs un sāks stāstīt, cik motorus ir nokāvis. Jebkurš cits eksotisks auto modelis, kuram nav detaļu analogi tirgū, ļoti sitīs pa kabatu. Te reiz viens klārēja, cik izmaksā lietota Audi S6 ekspluatācija. 

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

^^^ šito (guess komentāru) ignorē. Auns paliek auns.

Dīzelim nepatiks ziemā pastāvēt pāris nedēļas, remonti dīzelim tomēr bija, ir un būs dārgāki, kā benzīnam, Ja ļoti maz braukā, tad būs pie vienas vietas tā 5 euro ekonomija mēnesī no dīzeļa cenas un patēriņa atšķirības un tā tālāk un tā joprojām.

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

 

 

Katrā ziņā, esmu šitos skricelējumus par mašīnu ieteikumiem atlasījies līdz riebumam

Takš nelasi, ja tev nepatīk. Kur problēma. Cilvēks saka, ka no mašīnām neko daudz nejēdz, šādi tādi saprātīgi (IMHO) piedāvājumi izskanēja - tā pati Zafīra piemēram, Tourānam arī nav ne vainas.

Link to comment
Share on other sites

izdevumi par degvielu buus lielaaki(varu sadereet,ka ar laiku par gaazes iekaartu saaksi shtukot),nu un protams nebuus tas fiilings kas minivenaa...kgan varbuut peec clio arii v50 sajuutas buus kaa minivenaa:)

Biedrs atkariigais,kaarteejais forumu upuris...diizelja pasham nav bijis!

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cilvēks saka, ka no mašīnām neko daudz nejēdz, šādi tādi saprātīgi (IMHO) piedāvājumi izskanēja - tā pati Zafīra piemēram, Tourānam arī nav ne vainas.

Un ko es teicu? Jāņem to, kas patīk, jo pieklājīgas izvēles tāpat tajā budžetā nav.   Lai atkal nepārprastu - izvēles starp modeļiem, nevis vispār nav nekas braucams!

Link to comment
Share on other sites

Klau, pie reizes varbūt varat apgaismot, kā ir ar mašīnas pārrakstīšanu?

Cik noprotu, nedēļas nogalēs nav jēgas neko pirkt, jo CSDD ir ciet un nevar pārrakstīt. Taisnība?

No manas puses ir vajadzīgs vēl kas izņemot pasi?

Link to comment
Share on other sites

Nauda :) Līzinga gadījumā papīru ir daudz vairāk. 

 

 

No manas puses ir vajadzīgs vēl kas izņemot pasi?
 
Link to comment
Share on other sites

Viss mainaas,kaa redzi no clio jaapaariet uz lielaaku auto,tas pats var buut ar nobrauktajiem km meenesii...
Ja auto ir nonjemts no uzskaites un paardeveejam buus reekjina uzzinja,tad nav probleemu pirkt arii nedeeljas nogalees.Peec iegades darba dienaa brauc uz numura salidzinaashanu un dodies regjistreet,

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Guess atkal muļķibas stāsti, :D kāreiz ripinos ar dīzeli, jo dienā sanāk ap 200 km un pirms tam braucu ar benzīnu, takšto zinu ko runāju.

Varbūt paskaidrosi cik gadu desmitos atmaksāsies gāzes iekārta autiņam ar 5000 km nobraukumu gadā?

Link to comment
Share on other sites

gadu desmiti?! divos,ja ne pat aatraak,mulkji! un kuraa akmenii ir iekalts,ka cilveeks nobrauks 5k km gadaa,gjimene seedees maajaas un ripinaasies tikai pa Valmieru?!Nu ja taa,tad auto vispaar nav vajadziigs.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...