Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Jā, uz Avensis arī aci metu, tik tā cena. Saprotu, ka kaut ko jau nokaulēt izdosies, bet īsti priekšstata par to cik, nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 A tam avensim normāli tukšgaitas apgriezieni?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Kungi, kā ir ar Tourana bagāžnieku salīdzinājumā ar normāla universāļa bagāžnieku (teiksim V70 vai A6). Cik esmu skatījies Tauraniem tā rūme ir iespaidīga, it īpaši ņemot vērā salidzinoši nelielus gabarītus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azazel Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Tiko piešķilts, auksts motors, kondis ieslēgts - lūk arī apgriezieni augšā. Auto nav mans, tikai spriedelēju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Šarānā vai Vojadžerī ratus varētu iestumt nesalokot, tas varētu būt sava veida bauda. Kaut gan nē, sākumā vajag pamocīties ar sedanu un tad pārsēsties uz šarānu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Šarāns ir par lielu, manuprāt. Touranam jau man arī īsti tās 7 vietas nav vajadzīgas. Galvenais, ka bagāža ieiet rati + vēl visāda figņa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Šarāns ir par lielu, manuprāt. Touranam jau man arī īsti tās 7 vietas nav vajadzīgas. Šarāns protams ir lielāks par tauranu, bet fiziskie gabarīti nebus lielāki par puslīdz liela izmēra universāli, papēti garumus/platumus. Tauranam arī tā trešā rinda ir kā izsmiekls, bet tā ir salokama grīdā, tiek drusku nozagta rūmē un vieta rezerves ritenim, bet tauranam ir arī 5 vietu versijas, tad ir arī vieta zem grīdas rezerves ripulim. 5vietu versija manuprāt ir prātīgāka par 7vietu versiju. Kā arī, taurans pilns ar visādām kabatiņām un nišām. Kas tiešām ir liels un plats, tas ir voyager (4,8m x 2m) vai grand voyager (5m x 2m), bet tajā, ja izmesta trešā rinda, var iestumt iekšā veļuku - neizjaucot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan4yks Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 T4 busu un miers Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Es par zafīru, Tavā budžetā jau var atrast tīri smuku un ar labu komplektāciju. Vietas viņā ir daudz, pārāk liela izmēros arī nav, sabīdot aizmugurējos beņķus iegūsti mazu busu. Kā jau daudzi minēja, tad Tev Sentēv vis labāk būs benzīns un par remontiem īsti nav jāuztraucas, jo stāvot mašīna nesalūzīs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 T4, šķiet, ievērojami rūsē. Pa 4kEUR gan jau arī būs pamatīgi nodzīti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 par remontiem īsti nav jāuztraucas, jo stāvot mašīna nesalūzīs Bet, ņemot vērā, ka Opelis, ātri sarūsēs, ne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 T4, šķiet, ievērojami rūsē. Pa 4kEUR gan jau arī būs pamatīgi nodzīti. Aizmirsti T4, vēl kāds ieteiks Ikarusu. Es par zafīru, Tavā budžetā jau var atrast tīri smuku un ar labu komplektāciju. Nu zafīra pēc saviem izmēriem, ietilpības utt., ir baigi līdzīga Tourānam. Biški lētāka, biški skaļāka (tā runā), apdares materiāli prastāki. Nu akurāt kā Astra vs Golf. Kaut kā nav manītas krimināli daudz izrūsējušas Zafīras, nevairāk kā citu marku pārstāvji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Bet, ņemot vērā, ka Opelis, ātri sarūsēs, ne? Rūsē mazāk par to pašu Mazda 6. Ja ir ierobežots budžets, nav vēlmes zīmēties, tad Zafira ir way to go. Vienkāršs, lēts, gana ietilpīgs. Par rūsu neuztraucies, ja nenopirksi jau izpuvušu, būs labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Atcerējos, var vēl uzmest aci Honda Jazz. Tiem gan standartā kaut kāds 1.3 benzīns. Šo to var ap 4kEUR dabūt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Intereses pēc palūkojos mobile.de, cik tas pats C-Max maksā Vācijā un mazliet paliku uz pauzes. Izskatās, ka te bez 2k varkas neviens neko netirgo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 juInteresanti, kur tam Honda Jazz var iebāzt ratus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Intereses pēc palūkojos mobile.de, cik tas pats C-Max maksā Vācijā un mazliet paliku uz pauzes. Izskatās, ka te bez 2k varkas neviens neko netirgo ja tev tas bizness šķiet tāda avene, tad kāpēc pats vēl netirgo ar 1k varku? Un visi pie tevis rindā stāvēs. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) JAzzam ratus tikai uz jumta uzsiesi ... Civicā sadalītā veidā uz 2 jeļi jeļi ielien Labots Septembris 17, 2014 - M@R$$ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 ja tev tas bizness šķiet tāda avene, tad kāpēc pats vēl netirgo ar 1k varku? Un visi pie tevis rindā stāvēs. Jo, kā jau minēju, mašīnu lietās esmu auns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) jazam jau ir 400l, kas nemaz nav tik maz. Te jau pieminētajam Honda FRV tikai 439 Ford C-Max 460l OK, touran der, tur gandrīz 663l Vēl skatos, ka sanāk Golf Plus, kam ir 600l (citur atradu, ka tikai 430). Labots Septembris 17, 2014 - ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmos Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Zajebaļi gudri izrunāties par Opeļiem un rūsu! Gan Mazda, gan Mersedess, gan Pasāti rūsē tikpat un vēl vairāk. Ja nenopirksi jaunu mašīnu no salona, tad kāds rūsas pleķis uzmetīsies vienalga kādai mašīnai. Opel ir labākais auto vidējam latvietim no price/performance viedokļa. Un nevajag spraust batonus un visādus stereotipus, ka tā nav. Domājiet ar galvu, ļaudis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Nee,nee,nee Opels tomeer ir hu...Meklee tik kaadu Touranu ar 1.9tdi,pat ar nobraukumu virs 300k var njemt,protams peec apskates ar kaadu meistaru kopaa.jaaiecheko viss kas saistiits ar sajuugu(dsg automaatus nevajag njemt),motora skanjas,atgaazes un ja viss ok njem ciet un buusi laimiigs!Ziemaa arii nekaadu probleemu nav,probleemas ir tiem kas kapeikas pish uz kveelsveceem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Zajebaļi vispār nereāli demagoģēt par 4k vērtu mašīnu, kura jau sen ir veca un jebkas, kas no tās ir sagaidāms ir neparedzams (remontu, rūsas, izmaksu etc. ziņā) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Zajebaļi vispār nereāli demagoģēt par 4k vērtu mašīnu, kura jau sen ir veca un jebkas, kas no tās ir sagaidāms ir neparedzams (remontu, rūsas, izmaksu etc. ziņā) Un tavs ieteikums būtu? Nee,nee,nee Opels tomeer ir hu... Pamatojumu protams prasīt nav vērts... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Edzhua ieteikums buus njmet jaunu liizingaa,vai etalons? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 jazam jau ir 400l, kas nemaz nav tik maz. Te jau pieminētajam Honda FRV tikai 439 Ford C-Max 460l OK, touran der, tur gandrīz 663l Vēl skatos, ka sanāk Golf Plus, kam ir 600l (citur atradu, ka tikai 430). Nu tiem cipariem jāpiet kritiski - kā tā telpa ir organizēta un pie kādiem salona transformācijas nosacījumiem tie lielie litri ir iegūti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niekalbis Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Manas 5 kapeikas: 2006. gadā Bensonā nopirkās FRV 1.7benzīns. 2014. gada sākumā ar 80kkm tika nākamajam laimīgajam īpašniekam kā reizi par nedaudz vairāk kā autora budžetu. 6 vietas- 3 priekšā, 3 aizmugurē. aizmugurē regulējams (bīdāms) tikai vidējais beņķis. 7.5 gadu laikā bez šķidrumu un kluču maiņas remonti vienīgi ritošajai- dažas bukses. Es tā lēšu, ka ar garantijas obligātajām apkopēm summa pa visu šo laiku ~1kLs. Nolaižot aizmugurējos beņķus, salons palielinās līdz 1m3; salādēt var daudz ko. Puslīdz ekonomisks- pilsēta 10l (2006.-7.gadu trekno laiku korķos 12l), šoseja 7l. Bleķi paplāni, uz 100km paskaļš. Uz ielas manīti eksemplāri, kas sāk stāties redzamās attiecībās ar ruslanu. Sliekšņi labi un viegli iespiežami Riteņu izmērs pareizais- 195/65R15. Tā kaut kā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Un ko teiksiet par Volvo V50? http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v50/bbgmnk.html Izskatās skaisti un, kā man te mēģina klārēt, Volvo esot ļoti labi mūsu apstākļiem, jo zviedru utt. Domāju, ka, ja izdotos cenu kaut kā dabūt lejā līdz 4,1 vai 4,2, varbūt būtu vērts ņemt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) Mans ieteikums būtu ņemt to, kas pašam patīk... Katra paša ziņā, ko liet bākā un ar ko kratīties, it īpaši, ja maks neļauj nopirkt kaut ko svaigāku. Katrā ziņā, esmu šitos skricelējumus par mašīnu ieteikumiem atlasījies līdz riebumam, taču nav manīts, ka kāds ļoti lepotos ar savu ieguvumu, ko nopircis uz forumos iegūtiem ieteikumiem. Brauc uz plačiem ar mašīnu speciālistu un meklē, kas ir labs, kas slikts. Šeit kāds uzraksta - Vot, reku tā mašīna ir sūc, jo čoma čomam tāda bija, značit tādu pirkt nevajag. Nu kur ir jēga no tā? Rekur, tūliņ būs strēķis, kas iepriekšminēto V50 noēdīs no zemes, jo kādam Pekinā kaut kas nereāli nočakarējies tādā pašā modelī... Labots Septembris 17, 2014 - Edzhua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 androidz Ieteikums ir nestādīt autiņu sarakstu kuri rūsē, jo pēc 10 gadiem visiem sāk parādīties rūsa, ja nav veikti preventīvie pasākumi. Arī visi zina, ka pēc avārijas neorģinālās detaļas, visi bojājumi rūsē. Drīzāk jāuzdod jautājums, cik daudz nerūsē no visām mašīnām? Edzhua Ir tomēr kopējās tendences. Kaut kā neredz kādu slavējam Kia, Lada vai vēl sazin kādu it kā populārus autiņus, kas izskatās labi. Nekas, tūlīt atvilksies Bonifācijs un sāks stāstīt, cik motorus ir nokāvis. Jebkurš cits eksotisks auto modelis, kuram nav detaļu analogi tirgū, ļoti sitīs pa kabatu. Te reiz viens klārēja, cik izmaksā lietota Audi S6 ekspluatācija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) ^^^ šito (guess komentāru) ignorē. Auns paliek auns. Dīzelim nepatiks ziemā pastāvēt pāris nedēļas, remonti dīzelim tomēr bija, ir un būs dārgāki, kā benzīnam, Ja ļoti maz braukā, tad būs pie vienas vietas tā 5 euro ekonomija mēnesī no dīzeļa cenas un patēriņa atšķirības un tā tālāk un tā joprojām. Labots Septembris 17, 2014 - atkarigais Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Katrā ziņā, esmu šitos skricelējumus par mašīnu ieteikumiem atlasījies līdz riebumam Takš nelasi, ja tev nepatīk. Kur problēma. Cilvēks saka, ka no mašīnām neko daudz nejēdz, šādi tādi saprātīgi (IMHO) piedāvājumi izskanēja - tā pati Zafīra piemēram, Tourānam arī nav ne vainas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) izdevumi par degvielu buus lielaaki(varu sadereet,ka ar laiku par gaazes iekaartu saaksi shtukot),nu un protams nebuus tas fiilings kas minivenaa...kgan varbuut peec clio arii v50 sajuutas buus kaa minivenaa:)Biedrs atkariigais,kaarteejais forumu upuris...diizelja pasham nav bijis! Labots Septembris 17, 2014 - guess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Lai vai ko, bet par gāzi es noteikti nedomāšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Cilvēks saka, ka no mašīnām neko daudz nejēdz, šādi tādi saprātīgi (IMHO) piedāvājumi izskanēja - tā pati Zafīra piemēram, Tourānam arī nav ne vainas. Un ko es teicu? Jāņem to, kas patīk, jo pieklājīgas izvēles tāpat tajā budžetā nav. Lai atkal nepārprastu - izvēles starp modeļiem, nevis vispār nav nekas braucams! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 17, 2014 Author Share Septembris 17, 2014 Klau, pie reizes varbūt varat apgaismot, kā ir ar mašīnas pārrakstīšanu? Cik noprotu, nedēļas nogalēs nav jēgas neko pirkt, jo CSDD ir ciet un nevar pārrakstīt. Taisnība? No manas puses ir vajadzīgs vēl kas izņemot pasi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Nauda Līzinga gadījumā papīru ir daudz vairāk. No manas puses ir vajadzīgs vēl kas izņemot pasi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 (labots) Viss mainaas,kaa redzi no clio jaapaariet uz lielaaku auto,tas pats var buut ar nobrauktajiem km meenesii...Ja auto ir nonjemts no uzskaites un paardeveejam buus reekjina uzzinja,tad nav probleemu pirkt arii nedeeljas nogalees.Peec iegades darba dienaa brauc uz numura salidzinaashanu un dodies regjistreet, Labots Septembris 17, 2014 - guess Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 Guess atkal muļķibas stāsti, kāreiz ripinos ar dīzeli, jo dienā sanāk ap 200 km un pirms tam braucu ar benzīnu, takšto zinu ko runāju. Varbūt paskaidrosi cik gadu desmitos atmaksāsies gāzes iekārta autiņam ar 5000 km nobraukumu gadā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 17, 2014 Share Septembris 17, 2014 gadu desmiti?! divos,ja ne pat aatraak,mulkji! un kuraa akmenii ir iekalts,ka cilveeks nobrauks 5k km gadaa,gjimene seedees maajaas un ripinaasies tikai pa Valmieru?!Nu ja taa,tad auto vispaar nav vajadziigs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!